manga_preview
Boruto TBV 09

Tajemství - prolog

Tajemství

Prolog

Skupina čtyř ninjů běžela lesem a na čelenkách měli znak skryté Listové vesnice. Nebylo jim vidět do obličeje, jelikož na obličejích měli masky. V čele skupiny běžela žena, jejíž, vlasy byly tmavě modré a i když to nikdo nemohl, přes masku vidět v očích měla byakugan. Kekkei genkai klanu Hyuuga. Byla jedna z nejlepších ANBU kteří spadali pod hokage a také jedna velitelka z mnoha ANBU skupin. Její přezdívka byla Iwan, ale její pravé jméno znělo Daria. Kdysi ji vyhnali z klanu, protože byla slabá. Ujali se jí ANBU a od té doby zesílila a dostala se až na pozici kapitána jedné jednotky jakožto jounin.
Běželi a po deseti minutách doběhli na mýtinu. Opatrně se rozhlížely.
Jeden z mužů přešel k Iwan a řekl:„Necítím se tu bezpečně, mohla byste…“ kývla a aktivovala byakugan.
Prohlédla okolí a poté opatrně naznačila pohyby rukou, kde se skrývají ninjové, kteří ukradli důležité svitky. Než mohla naznačit všechny pozice, zaútočily. Jeden z oněch ninjů zamířil k Iwan a za běhu vytáhl kunai. Jen tak tak se vyhnula jeho ráně, ale zasáhl, jí do paže.
Rychle pronesla:„Hakke Kuushou“ a oplatila mu útok, který ho zasáhl plnou silou. Podívala se po ostatních a viděla, že už také skončily své boje. Vzaly od ninjů svitky a vydali se na cestu do Konohy.
Iwan se vydala přímo za hokage aby jí dala svitky. Vzala to po střechách až k oknu v kanceláři hokage. Zaťukala a vstoupila.
Tsunade sedící ve svém křesle se zeptala:„Mise splněna?“
„Hai Hokage-sama.“
„Dobrá v tom případě můžeš odejít,“ řekla Tsunade, ale v tom se ozvalo zaklepání na dveře a někdo vstoupil.
„Hokage-sama jdu pro…,“ zhruba sedmnáctiletý mladík zmlkl, když uviděl ANBU.
Někoho mu připomínala svými vlasy, ale nevěděl koho.
„Můžeš jít,“ řekla hokage směrem k Iwan a ta bez váhání uposlechla, ale hlavou jí proběhlo „tak to byl můj bratranec.“

Poznámky: 

Tuto sérii věnuji osobě která ve mně otevřela touhu psát povídky Leonydě Styron. To jí jsem za to vděčná.

Hakke Kuushou – Vzdušná dlaň

4.6
Průměr: 4.6 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-11-12 20:12 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!