manga_preview
Boruto TBV 09

Skrytá síla. 08

Akatsuki proti Temným Archandělům 2.

Konan proti bratrovi

Odražené kunaje dopadli na zem a Konanin protivník neměl ani škrábnutí.

,,Ale sestřičko, copak jsi zapomněla, že tvé chabé útoky na mě neplatí? Vzdej se a zemřeš rychle a bezbolestně." řekla osoba ,,Nikdy jsi mě neporazila a ani dnes se ti to nepodaří." zasmál se.

,,Ano. Byla jsem slabá , ale už nejsem. Už se tě nebojím a klidně tě zabiju." řekla Konan a zaútočila.

Zbylé dvě osoby, které byly s Konaniným bratrem, chtěly na Konan také zaútočit ,,Vy dva se do toho nepleťte. To je můj souboj." zastavil je Konanin bratr a oni se zastavili a jen přihlíželi.
Konan se proměnila v papíry, které létaly kolem jejího bratra a sekaly do něj. ,,Něco tu není v pořádku." zamyslela se Konan. A opravdu. Její bratr měl pořezané oblečení, ale žádné zranění na těle. Chvíli tam stál a nechal do sebe řezat, ale pak jen mávl rukou a chytil Konan pod krkem.

,,Skončím s tebou rychle, přece jen jsem tvůj bratr, tak nechci vidět jak trpíš." řekl a zlomil jí vaz. Přešel k parťákům a společně šli k šéfovi.

Kakuzu přiběhl k jednomu protivníkovi, kterého chytil pod krkem a začal škrtit. Ten se jen usmál a probodl Kakuza kostmi, které mu vylezly z břicha. ,,Chyba! Měl jsi počkat a zjistit co umím. Tohle je můj Kekkei Genkai a ty jsi skončil." řekla osoba a usekla Kakuzovi hlavu. Kakuzu se zřítil k zemi mrtev.

,,Tomu se nedalo říkat protivník." řekla osoba a šla s partnery za šéfem.

Sasuke proti Kisamemu

,,Ty parchante! Věděl jsem, že ti nemám věřit." začal Kisame a dál se bránil Sasukeho útokům. Sasuke zatím nezasáhl ani jednou, zatímco Kisame jo. Sasuke měl už několik tržných ran od Kisameho zbraně. A pokaždé, když Kisame zasáhl, Sasuke ztratil nějakou čakru. Když to přestalo Sasukeho bavit, přeměnil se na druhou úroveň a zaútočil.

Zbylí Temní Archandělé sledovali jejich souboj. Jestliže měli Sasukeho přijmout, musel vyhrát sám. Sasuke to chtěl urychlit, tak chytil Kisameho do Mangekyou Sharingan, kde ho zabil.

,,Výborná práce Sasuke, nyní jsi přijat. Temní Archandělé kupředu sehnat nové členy!"řekl šéf, a jak řekl, tak se i stalo. Za chvíli byli v úkrytu jen mrtví Akatsuki a po nepřátelích, jakoby se země slehla.

Daleko v jedné jeskyni

,,Jsi v pohodě, Gréto?" zeptal se Walt.

,,O mě se nestarej, ruka a bok dorostly dobře. A co Paul?" zeptala se Gréta.

,,Nechal se zabít idiot! Říkal jsem mu, ať nepodceňuje soupeře."

,,Přestaňte mě pomlouvat, nic mi není." řekl Paul a začal vylézat z nějaké tekutiny. ,,Všechny zranění se mi uzdravily a příště toho parchanta sejmu!"

,,Vyrážíme pro Byakugan a tentokrát ho dostaneme." řekl Walt a z jeskyně vyběhly tři postavy.

,,Kakashi-sensei, takže ti tři co nás napadli, patří k Temným Archandělům?" zeptala se večer Sakura. Jakmile se utábořili, Kakashi jim řekl co slyšel od mudrce. ,,Vypadá to tak, jestli jsem mudrci dobře rozuměl, že Temní Archandělé jsou silnější, než Akatsuki." řekl Kakashi.

,,Ale ti tři byli silní, máme nějakou naději vyhrát?" začala se strachovat Hinata. ,,Neboj Hinato, dokud jsem tady já, nedopustím, aby se tobě, Sakuře, nebo Minatovi něco stalo." utěšoval jí Kakashi.

,,A mimochodem, kde je vůbec Minato?" zeptal se, když zjistil, že jedna ze jmenovaných osob chybí.

,,Prý se šel projít, ale už je to dlouho, co odešel." řekla Sakura. Zvedla se a chtěla se pro něj vydat.

,,Sakuro počkej!" zastavil jí Kakashi ,,Hinato, dojdeš pro něj? S Byakuganem ho najdeš rychleji." zeptal se Kakashi Hinaty.

,,Dobře, za chvíli jsem tady." řekla Hinata a zmizela v lese.

,,Kakashi, neměla bych jít s ní? Vždyť jdou po ní." zeptala se Sakura.

,,Neboj. Hinata je silná, počkáme až se vrátí. Jdi spát, zítra budeme v Konoze." řekl Kakashi a Sakura šla spát. Hinata došla na mýtinu, kde stály čtyři osoby připraveni k boji. Bylo to tři proti jednomu. Hinata nevěděla co dělat, a tak pozorovala souboj.

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, St, 2008-11-05 15:26 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

další díl dám v pátek

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., St, 2008-11-05 14:34 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

je to pěkný:) sem zvědavej jestli Hin bude pak s Narutem Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, St, 2008-11-05 13:31 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

lol toje zajímavý Laughing out loud třeba Minata aspoň škrábnou Laughing out loud už aby tady byl další díl

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-11-02 21:22 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Super, minato je akysi divny, ae dufam ze je to len pre nieco co sa mu nevydarilo aebo thak Laughing out loud

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-11-15 21:15 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Já si myslím že ten Minato bude Naruto mám prostě takový pocit ale uvidíme!