manga_preview
Boruto TBV 09

Liška Na slunci 8

,,Když tě nezabijou mí žraloci, tak se oba utopíte. Ha ha!"
,,O to mi celou dobu jde!" Překvapivě odpověděl Naruto.

,,Cože?" Tak teď už byl se svým rybím mozkem úplně v háji.
,,Tak jak to říkám!" Odpověděl Naruto.
,,Naruto-kun? Já..."
,,Neboj se Hinato." A mrkl na ni svým nebesky modrým okem. Teď už se opravdu Hinata o nic nestrachovala.
,,Věřím ti Naruto-kun!" Voda už byla na úrovni Narutových ramen. Hinata se opírala o zeď. Náhle omdlela.
,,A kruci s tímhle jsem nepočítal" Pomyslel si blonďák.(Njn co byste taky od člověka co je blond čekali Sticking out tongue )
,,Já to porát nechápu, ty tu zhebneš a máš z toho radost?! Nejsem blond ne?!" Snažil se pochopit Kisame.
,,To nepochopíš ty rybí pako, jdi radši hledat Nema!" Vzpoměl si modrookáč na svou oblíbenou pohádku, ale pomyslel si ,,Musim ho vyprovokovat moc dlouho to nevydrží!" A pohlédl na Hinatu ve svém náručí.

Neji a Shikamaru
,,Asi se ptáš jak jsem na to přišel, že?" Odpověděl ninja.
,,No myšlenky číst, hádám, neumíš, takže asi budeš také stratég." Řekl nahlas Shika a pomyslel si ,,kruci, teď musim jen doufat, že jsem chytřejší než on! Tss! To zas bude otrava!"
,,No nevim jestli to víš, ale vy jste dva já jeden. To by pro vás mohla být sice výhoda. Jenže ještě pořád nevíte jaké mám jutsu. Ty, jak tak koukám máš útoky na střední vzdálenost a ten vedle tebe na krátkou. Byly byste docela v pr..li, kdybych měl útoky na větší vzdálenosti! Vypadá to, že to vyjde na stejno." Jeho tvář byla kamenná, takže se nedalo vyčíst jestli má výhodu nebo ne.
,,Tak co bude, zůstanem tu celej den a budeme se opalovt?" Provokoval Nejiho s Shikamarem.

Naruto a Hinata
,,Ty malej liščí demente! Už mě dlouho s.át nebudeš!" Zařval vítězoslavně Kisame. Naruto už musel plavat, protože voda přibývala. hinatu měl na zádech.
,,Tak co lištičko jak se ti to líbí?!" Posmíval se.
,,Imbecile! Jak jsi modrej tak jsi blbej! Protože Hinata říkala, že v těchto zdech je chakra, nepředpokládám, že by je jen tak něco probouralo (konečně chytrej blond člověk Eye-wink ) provokoval jsem tě abys musel vyvolat vodu! A větší tlak než má voda těžko vyvinu!" Jeho slova potvrdilo mocné rupnutí. Kisameho,Naruta i Hinatu to stáhlo pod vodu. Naruto držel Hinatu ze všech sil, co měl. Voda je hodila na zeď. Tlačila je hrozně silně, Naruto už myslel, že ho roztrhne ve dví. Pak ale zeď křupla a kousky z ní se smísily s vodou. Naruto i Kisame dostaly do hlavy, takže všichni tři byli v bezvědomí.

Poznámky: 

Njn já se asi nikdy nepoučim!!! Pořád si řikám jdi a napiš to. Jenže mé líné pozadí si o tom myslí něco jiného. Smiling No snad se vám bude díl líbit.

4.97059
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-04-06 12:34 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super jen tak dal

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-01-18 16:04 | Ninja už: 19846 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

juhúúú XD *došli jej slová*

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-23 23:47 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Úžasnej díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Ne, 2008-11-23 20:56 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

fakt uuzasnej dil Smiling

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, So, 2008-11-01 10:33 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Mě si tohle už získalo xDD radši to čtu než spím Laughing out loud

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, St, 2008-10-29 23:01 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Vážně jsem rád, že jsem to neudělal Smiling jinak bych přišel o super díl. Jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-10-29 22:22 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Joo! Naruto je super! Blond ale super! Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2008-10-29 21:30 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Sákra tak to bylo hustý. Opět povedenej dílek. To se čte samo. Vynikající práce a pokračuj v tomto duchu a najdeš si spoustu čtenařů.
už se těším na další dílky Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska