manga_preview
Boruto TBV 09

Nový cíl - Hinata 004

Neopouštěj mě!!!

„Hinato, uteč odsud!!!“ křičel Naruto odrážejíce Kabutovy shurikeny.
„Nenechám vás tady!!!“ vykřikla Hinata a rozběhla se proti Orochimaru, ten jí pouhým mávnutím ruky odhodil pryč a se svým Kusangi se rozběhl proti Narutovi. Naruto využil toho, že jeho soka Kabuta teď ze zálohy napadl Kiba a Akamaru a vytasil proti Orochimaru svou krásnou blýskavou Katanu. Hinatě přišlo divné, odkdy Naruto bojuje s katanou, ale raději se už do boje nevměšovala. Naruto se katanou oháněl, jako kdyby katana byla přirozeným prodloužením jeho ruky. Kiba a Akamaru měli s Kabutem co dělat, ale přesto bojovali dál. Narutovi také začali docházet síly. Náhle mu do břicha v pěti bodech vystřelila bolest. Naruto zjistil že na něj Orochimaru použil Gogyou fuuin. Naruto teď ztratil ještě více energie. Naruto už jen sotva odrážel Orochimarovy útoky. Toho Orochimaru využil a chytil Naruta za pravé zápěstí, ve kterém svíral katanu a pak už jen zářivá modrá čepel prořízla vzduch a lehce zajela Narutovi mezi žebra. Naruto pustil katanu a ta s řinčením dopadla na kameny. Orochimaru pustil Narutovo zápěstí a vytáhl z něj meč. Naruto se skácel k zemi a u jeho těla se začala tvořit kaluž krve.
„Naruto!!!“ vykřikla Hinata a rozběhla se k Narutovi. Orochimaru si jí nevšímal a rozběhl se na Kibu.
Hinata se probrala v nemocnici. Na stolku vedle postele měla postavenou krabičku. Podle vůně poznala, že jsou v ní skořicové rohlíky. Úlevně si oddychla: „Naruto je tedy v pořádku.“
Tu někdo zaklepal na dveře. Dveře se otevřely a ve dveřích se objevila Sakura. Pod očima měla rudé kruhy a v ruce nesla černou čelenku a blýskavou katanu se zeleným zdobením.
„Sakuro, co se ti stalo? Ty jsi brečela? A proč máš Narutovu čelenku a katanu?“ zeptala se zmatená Hinata.
„Víš Hinato, je mi to líto, ale s Kibou a Narutem se už neuvidíš.“ řekla Sakura a do očí se jí opět nahrnuly slzy. Hinata teď seděla na posteli jako zaražená. Po chvilce se také rozplakala. Sakura ve snaze utěšit Hinatu jí objala a začala ji konejšit. Hinata probrečela celé noci. Pak nastal onen nepříjemný den. Spousta Narutových a Kibových přátel se sešlo na pohřbu. Každý byl oblečen v černém a každý položil na stupínek s Narutovou, Kibouvou a Akamarovou fotobrafií bílou růži.

Hinata se celá zpocená probrala ve svém pokoji. Naštěstí rychle pochopila, že šlo jen o sen. Oblékla se do svého tradičního oblečení a vykročila ven. „Asi už mi leze na mozek to že je Naruto-kun tak dlouho na své misi. Došla až k bráně do listové vesnice a vyhlížela tým Kakashi. Konečně se dočkala, bylo už skoro poledne když se na obzoru začala rýsovat blonďatá hlava. Hinata se rozběhl proti Narutovi a když byla u něj, skočila mu kolem krku. Bylo na ní poznat že se jí značně ulevilo. Poté následoval delší polibek na uvítanou. Ale když si Hinata pořádně prohlédla Naruta, tak se jí zamotala hlava a pak už neviděla nic. Když konečně přišla k sobě zjistila, že jí Naruto drží v náručí a kolem stojí Sakura, Jamato a Sai.
Když se ale znovu podívala na Naruta, zjistila, že jí před omdlením opravdu nešálil zrak.
Naruto měl na zádech zeleně zdobenou katanu.

Poznámky: 

Nerad bych aby to ny vás púsobilo jako že z vás dělam pitomce...
Kusangi-Orochimarův meč
Gogyou fuuin-pečeť pěti živlů-použil jí na oslabení Kyubi aby nemohl uzdravit Naruta

4.911765
Průměr: 4.9 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Haruka Ayumi
Vložil Haruka Ayumi, Ne, 2008-11-02 15:38 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

aha,... nejdříbv bych si to měla přečíst-....... XD PLOMIŇ

Obrázek uživatele Haruka Ayumi
Vložil Haruka Ayumi, Ne, 2008-11-02 15:37 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

Hele proč to nenavazuje na předchozí díl?? XD

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, St, 2008-10-29 14:50 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

vazne?? se tesim na dalsi dily chci je schvalene...

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2008-10-29 11:58 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

hele,snad to neznamena,ze se Hinatin sen vyplni!?no nic,jinak je to paradni!SmilingSmilingSmiling

Obrázek uživatele stidára
Vložil stidára, St, 2008-10-29 13:14 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Počkej si na adminy až aktualizujou pětku...už tam maj i šestku tak se můžete těšit

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-10-29 10:15 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Páání! To je super!! Smiling