manga_preview
Boruto TBV 13

Kyuubi no youko

Temnota, strach, nenávist, radost.... Temnota, strach, nenávist, radost...... Temnota, ...

---Pořád dokola se mu to přehrávalo v hlavě. Pořád dokola hledal ještě něco jiného, co by tady mohl cítit, vnímat... Už mnoho let byl zapečetěn v těle toho nepotřebného fracka, co si tak nadšeně říká ninja. Dostat se z jeho těla ven a všem by ukázal, kdo je to Kyuubi no youko!

---A zase temnota... Cítil a viděl ji pokaždé, když se rozhlédl nebo si jen vzpomněl, kde to vlastně je. Cítil ji každou kůstkou v těle, každým milimetrem svého těla se mu prokousávala hlouběji a hlouběji, jakoby ho měla po nějakém čase docela pohltit.

---Temnota však šla ruku v ruce se strachem. Musel si neustále pokládat otázky, na které neznal odpověď a mnohdy se odpovědi obával. Co bude dál? A kdy se odsud dostane? Nebo dostane se vůbec odsud? Cítil se tak slabý a ponížený. Skutečnost, že se bojí, že pociťuje strach ho zevnitř sžírala jako kyselina. Jsi slabý, jsi slabý... Slyšel tuhle větu, které se nejvíce obával, ze všech stran. Nechtěl to slyšet, raději by přišel o sluch, než aby neustále slyšel tu prokletou větu! Jsi slabý....

---Nenáviděl to tu. Nenáviděl sebe, že nedokázal zabránit tomu, aby ho sem uvěznili. Nenáviděl toho chlapce, do kterého ho zapečetili. Nenáviděl tu temnotu a s ní přicházející strach. Nenáviděl ten den, kdy to vypadalo tak nadějně a pak... A pak poprvé otevřel oči a byl tady. Malý, bezbranný a schoulený do klubíčka. Vždy, když si na to vzpomněl, celým jeho tělem třásla chuť zabít všechny, kdo byli za tohle zodpovědní. A jemu se to povede.

---Někdy ho však zachvátila i radost. Někdy, se mu totiž povedlo nakouknout ven. Když byla ta nicka vystrašená, naštvaná nebo pociťovala jinou, podobnou emoci, dokázal se dostat na povrch, ukázat všem alespoň část své síly. Problém byl v tom, že ho pečeť vždycky zatáhla zpět. Ale i přesto se vždy radoval, že se dostane alespoň na chvíli pryč odsud, že nebude zavřený věčně a že možná dneska se mu povede dostat se ven!

---Jenže většinou pocítil zklamání. Zklamání, že se ven nedostane, že tady bude dál a že opět pocítí temnotu, která ho bude pohlcovat. Strach, který ho bude jistým způsobem ponižovat. Nenávist, která ho bude pokoušet a radost. Radost, která ho bude naplňovat nadějí. A možná že právě naděje je to jediné co mu teď zbývá...

Poznámky: 

Druhá povídka z mé dílničky... Sticking out tongue Doufám, že se vám bude líbit...

4.866665
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-11-07 17:31 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Mui, to je tak krááááááááááááááásne, že sa mi vytrácajú ďalšie slová...
v skratke povedané, na ohodnotenie tohto veľkodiela by nestačili ani všetky slová chvály, tak je to dobré Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Po, 2008-10-27 21:15 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Vsak vis, co jsem ti na to rekl Smiling

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Po, 2008-10-27 20:56 | Ninja už: 6098 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

Áááá Mui jede...

Je to moc krásná povídka Smiling dokonale si vyjádřila, jak by se mohl Kyuubi cítit, jak mu musí být mizerně, kdyby tam měl alespoň třeba počítač /no co, mě by to nevadilo být zavřená xD jen bych musela mít svůj notas. ježiši co to kecám, zpět ke komentu/

je to moc krásný, těším se na další...

jo a mui, doufám, že chystáš i nějakou serii Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-10-27 20:18 | Ninja už: 6185 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Druhá poviedka a taká skvelá... Pocity našej Líštičky, no krása Smiling
Teším sa na ďalšie tvoje dielko...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.