Navždy- 1. kapitola
Musíme...
Bylo ráno, slunce v Konoze svítilo na plný úvazek. Na dvou různých místech se téměř současně probudili dva lidé...
První z nich, Uzumaki Naruto, se probudil v zatemněné místnosti. Okna barikádoval všudypřítomný bordel, který si našel cestu i do těch nejunikátnějších míst. Jako každé ráno se nemtorně vyhrabal z postele a mířil do koupelny. V polospánku si na kartáček nandal pastu a přemýšlel, kde už toho člověka v zrcadle viděl.
Haruno Sakuru probudili první paprsky, které se dostaly přes lehký závěs. I ona se po protáhnutí vydala do koupelny. Narozdíl od Naruta, ona už měla zkušenost s raním zjevem v té zrádné blýskající se věci nad umyvadlem.
Naruto se rychle nasnídal. Dnes měl přijít k Tsunade-baachan a momentálně trochu zaspal. Rychle do sebe nalil mléko a hodil instantní ramen tyčinku. Rychlostí blesku vylítl z bytu a běžel do kanceláře Hokage. Před sebou měl závěrečnou rovinku. Posbíral všechny síly co mohl obětovat a běžel ještě rychleji. Ovšem jeho zázračný závěr zarazila růžovlasá dívka.
Sakura nespěchala. Probudila se o něco dříve než Naruto a také bydlela blíž k sídlu Hokage. Připravila si kunaie a shurikeny na misi, co by také Tsunade-sama jiného chtěla když ji volá. Z domu vyšla tak, aby přišla ve stanovený čas. Pomalu procházela ulicemi až jí zbývala jen poslední odbočka. Nic netušící Sakura poklidně vycházela z postraní uličky, ale její osud byl už zpečetěn létajícím střeštidlem.
,,Naruto!!!,''ozvalo se nad ninjou válejícím se na zemi. Pomalu zvedeal hlavu nahoru aby si prohlédl své utrpení.
,,Sakuro-chan.,'' usmál se, ale ani Gaiův úsměv by ho nedokázal zachránit. Sakura už byla v ráži a to jí nedokázal nikdo zastavit. Ani nepočkala na své 'Šánnaró' a Naruto už byl o pár set metrů dál. Jaké jsou to jen s Narutem starosti, pomyslela si a pokračovala dál za Tsunade.
V kanceláři Hokage musela čekat. Musela čekat na Naruta. Díky svému brutálnímu nadání mu zajistila pár minut zpoždění. Tsunade nervózně ťukala ukazováčkem do stolu. A pak se konečně otevřeli dveře a Naruto vešel. Dobře na něm bylo vidět, jaký si udělal neplánovaný výlet. Sakura obrátila oči v sloup. Naruto na ni vrhl zlostný pohled se špětkou strachu. Pořád to byla agresivní Sakura se kterou si neni radno začínat.
,,No dobře, jsme tu všichni.,'' zaradovala se jednotvárně Tsunade.
,,Proč je tady i Sakura-chan?,'' ptal se Naruto.
,,Protože spolu máme misi.,'' odpověděla mu klidně Sakura. Tsunade kývla.
,,Tato mise je speciálně pro vás. Jiní se na to... řekněme nehodí.,'' řekla jim Tsunade v zamyšlené póze se spojenými rukami pod bradou. Naruto podezdřele zvedl obočí. Proč zrovna oni dva?
,,Tahle mise...,'' nadechla se, ,,Se týká Uchihy Sasuke...''
Toto je poznámka mimo příběh. Nevěděla jsem jak začít a tak jsem začala takhle. Celkem vtipně, vesele, ale bohužel tím to končí. Tenhle příběh nebude komedie ani nějak extra veselý...
,,Sasuke-kun?,'' vydechla Sakura. Naruto ji doprovodil nevěřícným pohledem.
,,Myslíte, že už je čas...?,'' zeptal se Naruto. Tsunade se chvíli rozmýšlela.
,,No... Nevím, jestli s vámi bude chtít, ale musíte o něm zjistit vše co jde.,'' řekla jim nakonec. To Naruta pobuřilo.
,,Myslíte si, že mi o něm nic nevíme? My, jeho přátelé? A proč by s námi nechtěl jít, je to Sasuke, patří do našeho týmu!,'' vztekal se Naruto, ale i v něm se někde úplně v zadu objevila myšlenka, že nemusí mít pravdu.
,,Naruto... Sasuke se změnil...,'' pohlédla na něj Sakura.
,,Sakuro-chan...,'' zašeptal. Nechtěl, nemohl si to přiznat, ale měla pravdu. S bolestí v srdci od nich odvrátil hlavu. Sasuke... ten Sasuke se kterým toho tolik zažil... Bylo to tak bolestivé na něj myslet a hlavně vzpomínat. Ale on to musel překonat.
,,Dobře.,'' podíval se na Tsunade, ,,Misi bereme, do půl hodiny opustíme vesnici.''
Naruto a Sakura mlčky opustili vesnici. I jinak výřečný Naruto mlčel. Jen šli a pozorovali cestu před nimi. Ticho prolomila Sakura.
,,No... Co ty víš, třeba ho přivedeme.,'' usmála se, ale její úsměv byl falešný až z něho mrazilo. Naruto na ni hodil nevěřícný pohled.
,,Co ty víš... Pamatuješ na misi v Zemi vln?,'' přešla do vzpomínek.
Naruto kývl: ,,Tenkrát jsme spolu soupeřili...''
,,Ano.,'' usmála se značně přirozeněji.
,,Ani jednomu z nás nešlo vylézt na srom.,'' zavzpomínal si, ,,A jediné tobě to šlo.'' Sakura se znovu usmála.
,,Tenkrát to bylo všechno jinak... Kdyby nebylo Orochimara.,'' řekl a do posledních slov dal obzvlášť důraz.
,,Itachi to měl promyšlené...,'' dodala Sakura. Naruto mlčel. Povídání o Sasukem na něj mělo stejný dopad jako přemýšlení. Ale trošku se změnil. Sakura mu vnukla myšlenku přemýšlet o tom, co se Sasukem zažil. Myšlenek na něj se stejně nezbaví tak apoň myslí na něco pěkného. Vzpomínal na Akademii, Sasuke byl premiant třídy a on naprostý flákač. Poté, co je dali k sobě do týmu, do Týmu 7 se stali ještě většími rivaly, než dřív. Sasuke byl genius, zatím co on... škoda mluvit. Ale díky Kyuubiho čakře se stal silnějším a Sasukemu se vyrovnal. A Chuuninská zkouška... Tam se vše změnilo. Orochimaru dal Sasukemu Prokletou pečeť a jejich osud byl sečten. A pak odešel. Bojovali spolu, nedá se přesně říct kdo měl převahu, ale Sasuke odešel. Nedokázal ho zastavit, nedokázal splnit slib, který dal Sakuře. Ale jednou, cítil, že už brzy, ho přivede zpět!
Černovlasý chlapec se převaloval na postely. Ten Akatsuki plášť pro něj nikdy nebyl, všechny ty špendlíky ho píchaly do boků. Všude ho to tlačí a ještě k tomu ty oči... Jak dlouho ještě bude vidět? To nikdo nevěděl. Uvědomoval si, že situace je vážná. Nikdy by Itachimu nevzal jeho Mangenkyou Sharingan a už vůbec ne po tom co se dozvěděl pravdu. Měl jednom jednu naději...
,,Sakuro...,'' zašeptal. Dveře se rozlétly a v nich žena.
,,Sasuke, mám tady pro tebe něco na oči.,'' usmála se Karin a ladným krokem se blížila k Sasukemu. Podávala mu lahvičku, ale on ji odhodil.
,,To mi nepomůže.,'' řekl a zadíval se z okna.
,,Ale Sasuke...,'' posmutněla Karin, ,,To je jediné jak ti můžeme pomoci.'' Sasuke na ni vrhl zlostný pohled, který ji vyděsil.
,,Není to jediné...,'' zachrchlal. Nemoc se mu tělem šířila rychle. Už dávno neměl poškozené jen oči.
,,Jak ti můžu pomoc?,'' vyhrkla Karin a nenápadně si přisedla na postel. Pohladila ho po ruce, ale on její dlaň prudce odstrčil.
Zavřel oči a řekl: ,,Potřebuji Sakuru... Musíte ji najít.'' Karin zbledla. Sakura... Už o ní slyšela. Byla to týmová partnerka Sasukeho a studentka Hokage. Momentálně asi nejsilnější lékařský ninja na světě. Ale to jí netrápilo. Věděla, že Sasuke k ní má určitý vztah, nikdy Karin nebral jako ji. Ona byla jen prostředek, kterým dosáhne svého cíle, ale Sakura byla jeho přítelkyně. Sakura... ode dneška rivalka...
Dlouho jsem se nutila k tomu abych začala psát. Asi měsíc jsem tento příběh měla v hlavě, postupně jsem ho rozvíjela až jsem ho krásně vymyslela. Doufám, že nemáte nějakou extra fobii k původnímu Týmu 7, jelikož tenhle příběh je o nich :)
Misia L4: Zaujal ma tento príbeh, lebo autorka sľubuje, že to nebude prechádzka ružovým sadom. A fakt, veľmi realisticky poníma Sakuru Naruto tiež nie je ťulpas, ktorý trpí jej brutálne spôsoby. Cunade ich posiela na misiu získavať informácie o Sasukem. Naruto cestou sebareflektuje vývoj svojho vzťahu k svojmu rivalovi. Oho, Sasan je vážne chorý a nádeja sa, že Sakura ho vylieči Zdá sa, že s Itačiho očami zdedil aj jeho chorobu. Karin je bezmocná a vidí v Sakure rivalku: "Ona byla jen prostředek, kterým dosáhne svého cíle, ale Sakura byla jeho přítelkyně. Sakura... ode dneška rivalka..." Uvidíme, čo bude ďalej, námet je príťažlivý
Mám hrozně ráda FF s párem SasuSaku.A tady to začíná pěkně. Píšeš hezky,letím na další!!!!!!!
díky, ale kdo řiká, že je to SasuSaku? uvidíš jak to zkončí
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
BTW Kumí....sem s enějak odhodlal přečíst si nějakou tvou povídku...thvl..Tahle je kawaii....s emi nějak zalíbila
mě se to taky líbí
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!
To je kawaiii, rýchlo ďalší dielik
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
rychle? tak o tom pochybuju, zatím mám jen půlku kapitoly... ale dneska se na to zkusím vrhnout
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Hmm je to zajímavý! Určo se podívám na další díly až přibudou!
Moc, moc pěkný... Jsem zvědavá, jak to dopadne.
A Sasuke je chudáček.
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Kumi, začína to zaujímavo, som zvedavá, ako to pôjde ďalej
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
jo, vždyť já už vím neboj, brzo to užiju i v praxi díky tobě a všem ostatním za komentáře, moc mě těší, že se vám to líbí
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)