manga_preview
Boruto TBV 08

Zůstanou jen vzpomínky //1. část//

Tým bez člena
„Rin! Rin, slyšíš? Rin, já ti říkám, že budeš v pohodě! Sakra, Rin?!“ křičel černovlasý chlapec, zatímco rychle běžel lesem. Dívka na jeho zádech cosi zamumlala, snad byla v bezvědomí. Další chlapec tiše běžel vedle nich, ve tváři nečitelný výraz.
O několik hodin později
Černovlasý chlapec seděl v nemocnici před operačním sálem. Velké oranžové brýle na zavřených očích. Hlavu měl opřenou o ruce.
„Vážně by jsi se měl nechat ošetřit.“ Vzhlédl k sestřičce, která na něho ustaraně hleděla.
„Říkám, že pomoc nepotřebuju, běžte raději ošetřit ji!“ prudce vstal a ukázal rukou k sálu, hned však zavrávoral a sedl si raději zpátky na sedadlo.
„O tu je postaráno dobře,“ sestřička pohlédla k sálu, potom po něm střelila pohledem. „Ale ty potřebuješ pomoc, ztratil jsi mnoho krve a jsi příliš vyčerpaný, než abys tu jen tak seděl,“ řekla hlasem nepřipouštějícím námitek a pečlivě si prohlédla jeho roztrhané šaty, mnoho škrábanců, ran a modřin a rozmatlanou, zaschlou krev po celém těle.
„Říkám, že pomoc nepotřebuju!“ opět prudce vstal. „A kde je vlastně Kakashi, parchant jeden? Neměl ani škrábanec a hned, jak jsme přišli, někam zmizel, sobec!“ zakřičel na sestru, v tu chvíli se mu před očima zamžikalo a sestra ho stihla jen taktak zchytit.
Slyšel, jak volá doktora o pomoc, a pak byla už jen tma...
Píp!Píp! Píp! Píp!...
Ten zvuk mu šel krkem. Naštvaně otevřel oči, aby zjistil zdroj toho rámusu, hned je ale zavřel. Do očí ho praštily sluneční paprsky a jasná bělota prostěradla, nebyl na to zvyklý, všechny jasné barvy vždy tlumily jeho oranžové brýle. Znovu je pootevřel a po několika minutách zjistil, že je na lůžku v nemocnici a je připojen k různým přístrojům, mino jiné i tomu otravně pípajícímu.
Sednul si a chtěl si vyrvat hadičky, které měl napojené do žil na ruce, ale zamotala se mu hlava, sáhl na ni a zjistil, že je omotaná, to samé i jeho ruka a kotník. Má on tohle za potřebí?
Vytrhl jehly, svěsil nohy z lůžka a bosky, v nemocničním pyžamu přešel ke dveřím.
Toulal se po chodbách, až konečně našel její pokoj. Opatrně vstoupil.
„Rin?“ šeptl a opatrně přešel k lůžku, na kterém ležela drobná dívenka. Na ruce měla sádru, hlavu omotanou, pod nosem hadičky, v ruce hadičky a po levé straně spoustu přístrojů a kapačky. Její víčka se jemně chvěla, jako znamení nějakého divokého snu, který se jí zdál.
Strašně moc jí chtěl pohladit po tváři, ale bál se, že je tak křehká a zranitelná, že by jí mohl ublížit.
„Co... tu děláš?!“ Prudce se otočil a pohlédl do tváře naštvané sestry, která stála ve dveřích.
Naposledy se podíval na dívku, zamručel: „Vždyť už jdu.“ A vrátil se zpět na svůj pokoj.
Po pár hodinách zírání do zdi někdo zaklepal. Dotyčný nečekal na vyzvání a strčil svou hlavu, orámovanou blonďatou kšticí, do pokoje.
„Ahoj, přišel jsem se na tebe podívat,“ oznámil a usadil se na židličku. „Jak je ti, Obito?“
„Kdy mě pustí?“ Chlapec pohlédl s nadějí ve tváři na muže.
„Brzy, Obito, ale musíš odpočívat, a ne se courat po chodbách,“ usmál se povzbudivě.
„Nemůžu tu jen tak ležet, víte, jaká je to nuda, Yondaime-sensei.“ postěžoval si Obito.
„Tady máš nějaké knihy a časopisy.“ Yondaime ukázal na malou přihrádku vedle jeho lůžka a Obito si pohrdavě odfrkl.
„Kakashi mi řekl všechno, co se stalo.“ Obito si, jakmile uslyšel jméno svého týmového kolegy, pohrdavě odfrkl. „Není to tak, že by utekl. Udělal jsi dobře, jak jsi se o Rin postaral, ale uznej, Kakashi také odvedl svůj díl práce,“ snažil se ho sencei přesvědčit.
„Kakashi...“ Obito jeho jméno naschvál protáhl a opět si pohrdavě odfrkl. To on by vždycky v Kakashiho stínu, všichni vždy viděli jen jeho, nikoho jiného. To Kakashi vždy všechno vyřešil, to Kakashi vždy všechny zachránil... Nenáviděl ho!
„Měl bys odpočívat.“ Yondaime mu rozcuchal vlasy, zvedl se a s povzbudivým úsměvem na rtech odešel.
„Idiot!“ Chlapec popadl nějakou knihu a vší silou jí mrštil na stěnu, kde se po cárech malých svazků snesla k zemi.
Několik minut zíral na ten salát z papírů, pak už to ale nevydržel a z ruky si vytrhl jehly. Vrávoravě se postavil a přešel ke dveřím. Opatrně na ně položil ucho a zaposlouchal se. Někdo byl na chodbě. Přešel tedy k oknu, otevřel ho a vyklonil se ven, byl v prvním patře, to nebyl žádný problém. Popadl své brýle, které se válely na nočním stolečku, nasadil si je a vyskočil z okna.
Byl však příliš zesláblý na to, aby dopadl hladce. Při dopadu se mu kolena podlomila a nebýt pohotového kotoulu, zlomil by si nohy.
Aby se postavil musel si pomoct o blízký strom a s nadávkami se chytil za hlavu, která ho rozbolela.
„Páni, co blbeš? Utíkáš z nemocnice?“ Zašvitořil nad ním někdo.
„Co?“ Pozvedl hlavu k dívce, která stála vedle něho, dlouhé nafialovělé vlasy jí pohrávaly ve větru, oči měla o něco tmavší, než vlasy, byla drobné postavy a obdarovávala ho úsměvem, jenž léčil.
„Sotva stojíš, tak proč, probůh, utíkáš z nemocnice?“ zasmála se zpěvavě.
„Nepotřebuju pomoc v nemocnici, nepotřebuju ničí pomoc!“ řekl umanutě a aby potvrdil svá slova, odlepil se od stromu a vykročil, avšak zavrávoral a rozplácl se přímo před dívku.
„Ale jdi, ty hrdino.“ Zasmála se. „Pojď, pomůžu ti,“ řekla nápomocně a pomohla mu zvednout se.

Poznámky: 

A je to tu, Kaori se nadchla na další sériovku, aniž by se uráčila dopsat ty ostatní xD Nemějte mi to za zlé, ale já jinak nemůžu Laughing out loud První díl je nejspíš trochu zmatený, jako vždy, ale ono se to postupem času vyjasní Eye-wink Jinak doufám, že se vám něco na tématiku Obita bude líbit. A že správně vystihnu jeho pocity, přecijen... psát za kluka je něco jinýho, než u holek xDD

4.833335
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-12-07 17:21 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

dalsi serie od jedne z mych oblibenych autorek=D!vypada to suprove!

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-12-07 19:20 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Oblíbená autorka?! *slzy dojetí* Díky a doufám, že se ti ta série bude líbit :)
__________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Miya Ichiyo
Vložil Miya Ichiyo, Po, 2008-11-24 19:32 | Ninja už: 5756 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Je to užasný! Moc pěkná tématika

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Ne, 2008-11-16 17:58 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Hm. Tak tohle se tváří jako zajímavá série... Eye-wink

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, St, 2008-11-12 19:39 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

tak tohle mě hodně zaujalo! Kakashiho bývalý tým... moc je nežeru, ale je tam Kakashi a Minatko Laughing out loud ale i Rin a Obito jsou v poho. doufám, že tam Kakashimu neuženeš nějakou holku! to by jsi měla co dělat se mnou Laughing out loud a ještě jedna věc, Minatko se stal Hokagem až po smrti Obita Eye-wink




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, St, 2008-11-12 19:31 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Á kurwa ty v**e xDD už dlouho tu nebylo nic s Obitem a myslim že ten nápad je skvěle originální a super!! Vidim že jsi dala další díl a doufám že už ho brzo schválej páč mi nejde otevřít -_-" mno co... aspoń budu víc natěšená!! xDD je to dokonalý Kaoričko tak šup šup xD píšu píšu!! xDD

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, St, 2008-11-12 00:28 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Juuuuu je to krásne, teším, na ďalší dielik Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Čt, 2008-11-06 20:44 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Nooo... Tenny nikdy nepoužívá paměť. Pouze čistou logiku... Laughing out loud
Takže je to klidně možný. Smiling
A doufám, že ten další díl BUDE!

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-02 15:23 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Krásná povídka... s mými oblíbenými postavami.


Doufám, že bude další díl. Smiling

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-11-02 15:26 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Díky, Tenny, jsem ráda, že aspoň někdo si to přečetl xD n_n