manga_preview
Boruto TBV 15

Bitva démonů //3. část//

Uzumaki si uvědomil, že ten démon je stále v jeho blízkosti, pevně k sobě přitiskl svou milou a otevřel své uslzené, avšak nenávistně rudě žhnoucí oči...
„Zemřeš!“ vřískl naštvaně, něžně položil Hinatino mrtvé tělo na zem a postavil se.
Kočičí démon nad ním jakoby se zachechtal a mávl svou ohromnou tlapou. Naruto se jí nechal odhodit, ale také stihl do démonovi tlapy vrazit tři kunaje a kočka zařvala bolestí.
Naruto spadl na zem a zašklebil se. Udělal pečeť a vedle něho se objevilo dvanáct klonů. Všichni se vrhli na démona, který měl velké potíže se jich zbavit. Narutovi klony do něho bez milosti bušily své jutsu a zaplavovaly jej sprchou kunajů a shurikenů. Nekomata řval bolestí, ale nevzdával se a co chvíli se postupně zbavoval klonů.
Samozřejmě byl tak velký, že při tom demoloval spoustu domů a obchodů k nepoznání.
Nakonec se mu všechny klony podařilo zneškodnit a Narutův hněv stoupal čím dál víc. Hodil po něm několik kunajů, ale démon je vykryl a opět flákl do Uzumakiho svou tlapou.
Hokage odletěl až do vedlejší ulice, když se zvedl, přestal se ovládat a utvořily se mu dva rudě žhnoucí ocasy, Kyuubi uvnitř jeho se pomalu drásal ven.
Ohromný nával zlosti s sebou přivedl i ohromné množství liščí chakry.
V Narutovo dlani se objevil Rasengan, ale ne takový, jak ho všichni znali. Nebyl utvořen normální, namodralou chakrou, ale rudě žhnoucí chakrou. Démon mu dával náhle takové množství chakry, že to ani sám nekontroloval a rudé plameny z něho samovolně unikaly. Koule v jeho dlani se stále zvětšovala a on se s bojovým pokřikem vrhl na Nekomatu.
Kočičí démon se napřáhl k další ráně, ale Naruto byl tak rychlý, že se letící tlapě hravě vyhnul, vyskočil a rudý Rasengan, který byl nyní mnohem větší než jeho hlava, mu vrazil přímo do hrdla.
Žhnoucí chakra se snadno proprala s démoní kůží a hladově se zasekávala do jeho masa. Démon řval a zmítal sebou nad tou ukrutnou bolestí. Naruto dopadl na zem, celou ruku popálenou. S údivem se na démona otočil, všechno se to seběhlo tak rychle, bylo to sotva deset vteřin!
Démon stále řval, až to rvalo uši. V posledních chvílích, které mu zbývaly se snažil blonďáka udeřit tlapou, ale jeho síla polevovala, i chakra. Stále se zmenšoval, až před Naruta dopadlo mrtvé tělo Yugito.
Než se však Naruto stihl usmát, ozvala se hrozivá rána a on se prudce otočil. Nad bránou Konohy stál v oblaku prachu Shukaku.
„Ksoo...“ zaklel a rychle se tam rozeběhl, následován pěti rudými ocasy.
„Proč?!“ zaječel a praštil do Gaary, který byl v umělém spánku na hlavě Shukakua.
„Orochimaru mi dal dobrou nabídku a já jí přijmul,“ řekl prostě.
„Jak jsi mohl? Vždyť jsi Kazekage!!!“ zařval naštvaně a dal mu další ránu .
„Orochimaru mou vesnici ohrožoval, říkal, že když se k němu přidám, ušetří nás...“
„A to i za cenu přátelství?!“ zuřil dál Naruto. Jeho hněv se začal stávat nekontrolovatelným a po těle se mu rozrostla rudá chakra, díky které náhle vypadal, jako pětiosacá napodobenina Kyuubiho. Gaara se ušklíbl a opět se uvedl do nevědomí, aby Shukaku mohl využívat celou svou sílu.
Písečný démon odhodil Naruta kamsi do lesa.
Rozhořčeně se rozeběhl zpět, jeho tělo již bylo téměř pod nadvládou Kyuubiho, téměř se nekontroloval a šest ocasů o tom jen napovídalo.
Plně se do Shukakua zakousl a písečný zařval bolestí.
Mezi zmítajícími se démony však také probíhala válka, Konožští se stále snažili bránit před Písečnými a Zvučnými, avšak moc úspěchů neměli. Všem docházeli síly a medicové nestačili léčit.
Naruto opět tvrdě dopadl na zem.
„Naruto!“ vykřikla vyděšeně Sakura a rozeběhla se k němu. Nevšimla si však Shukaka nad ní a schytala pořádnou ránu, až odlétla na nejbližší strom. „Na-ru-to....“ zasténala. Strom zakřupal pod sílou jejího nárazu a její mrtvé tělo se svezlo na zem...

Poznámky: 

Tak jsem se po dlouhé době dokopala k dalšímu dílu xD Je to nějaký divný, nemám totiž zrovna vraždící náladu, ale já to snad napravim! xD Jinak mě prosím nebijte! Nejdřív Hin, Gaara a teď Sakura... xD

4.83784
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2016-07-18 14:23 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L: To teda koukám, další povídka, kde se umírá jako na bězícím pásu, kdybych nevěděla, z jakého je to roku, řeknu, že chceš trumfnout Game of Thrones... což by byla teda výzva. Hnedle jsem na další kapitole. Ty popisky ti jdou opravdu famózně.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Po, 2011-06-20 12:15 | Ninja už: 6213 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Tam padají mrtvoly jedna za druhou! Laughing out loud Je to ale skvěle napsané! Jen bych to možná ještě trošku víc rozvedla, boje trochu prodloužila atd. Ale jinak super! Smiling

Obrázek uživatele sasuke__uchiha14
Vložil sasuke__uchiha14, Ne, 2009-09-27 18:36 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

dotas...nema to byt nahodou shiko sio??a nie ksoo

Obrázek uživatele Mokton
Vložil Mokton, St, 2009-02-18 22:29 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

tak to je na mou psychiku už moc Smiling ale jinak napinave co nas jeste ceká?uz se vrhám na dalsí díl

http://img148.imageshack.us/img148/9610/sasukeenaruto3u.png

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, Po, 2008-12-29 14:09 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

Super, jdu na další. Sakuru nijak zvlášť nelituju a Hinatu taky ne... spíš Yugito, měla jsem ji celkem ráda.

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Pá, 2008-12-12 14:20 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Dobrýýý xD a dobře tak Sakuře! *kill look* Laughing out loud

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2008-12-10 14:15 | Ninja už: 6116 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Výtky jako předtím. Smrt Sakury je zase jen proto aby někdo umřel. Jenže to dílu nedá hloubku.
Jinak myslím že v prvním díle, nebo druhém díle si psala že útočí mlžní a píseční. Teď zase zvuční a píseční. Tak kdo tedy útočí?

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-12-07 15:50 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

no,tak Sakury az zas tak nelituji(ja jsem ale hnusna,co-´))je to parada,jen tak dal!

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-12-07 18:25 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Taky jí nelituju xDDD *AntiSakura fan!!! Choooo xD*
______________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-11-15 13:44 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Mne sa tvoja vražedná nálada páči, po dlhej dobe trocha násilia neuškodí, len sa mi tak zdá, že Ti Kishi požičal trochu zo svojich nápadov, ten vraždí v Shippuudenovi tiež na počkanie XD
parádne dielko, píšeš majstrovsky dobre Laughing out loud

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2008-11-12 20:53 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Je to super ale to zabíjanie si zobrala niak hopem...xD Skús to ešte trochu rozvnúť než všetkých zabiješ °-°

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Sabuto_Sisora
Vložil Sabuto_Sisora, Ne, 2008-11-09 00:09 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

kurnu ty zabijes uplne vsechny










Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-11-09 10:38 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Asi yo... ale já za to nemůžu, mám prostě náladu, tak mě nebij! *krčí se v koutě* xD
_______________
Seznam mých FeFes Smiling
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2008-10-20 19:39 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

to je super, ja chem dalsiu hned! sak uz sa nemozem dockat jak to zkonci.