manga_preview
Boruto TBV 07

Páni Bijuů 11

Když se Jomei probudila o pár dní později v nemocničním pokoji, nemohla uvěřit, že je stále na živu. Vlastně ve skrytu duše doufala, že zemřela.
V takovém přemýšlení ji vyrušil až Hirotsuki: ,,Jak se cítíte?‘‘ spustil hned na ní, než však stihla vůbec nějak reagovat pokračoval: ,,Přípravy jsou v plném proudy, již přišli poslové a zdělili nám datum příchodu. Bude to za tři dny.‘‘ usmíval se.
,,Cože? Tak brzy?‘‘ zlekla se Jomei. Hirotsuki ji ale znovu uložil do postele.
,,Vše je v pořádku. Už je vše zařízené.‘‘
,,Vše?‘‘ nejistě se zeptala.
,,No jistě, zbývá jen vybrat osobní stráž. Tuhle povinnost bohužel musíte splnit vy.‘‘ zašklebil se.
,,No tak vyberte nejlepší a mě s tím neotravujte.‘‘ cítila se trošku hanebně Jomei když ji konečně došlo, že je tady zcela zbytečná.
,,Ale Kapitánko, to bohužel musíte udělat sama, znáte přece pravidla.‘‘ opomenul.
,,Pravidla jsou mi ukradený.‘‘ vyprskla a zalehla.
,,Kdyby jste jenom chtěla se účastnit, konná se výběr zítra v deset.‘‘ rozloučil se Hirotsuki.
V noci se ji zdál zvláštní sen. Spatřila znovu toho chlapce. Nebyl však sám. Aspoň si to myslela, protože cítila kolem něj zvláštní sílu. Snažila se ji zaostřit, ale když to udělala, již to nebyl ten známý chlapec.
,,Ale kdo to byl?‘‘ ptala se když se probudila. ,,Od někud ho znám, ale odkud?‘‘
Druhý den se probudila dost pozdě. Bylo něco kolem jedenácté a tak se rozhodla vyrazit ven.
,,Výběr už musí být u konce. Proč jsem tam vlastně nešla?‘‘ přemýšlela.
,,Že bych se šla podívat koho vybrali?‘‘ A taky že jo. Jomei dorazila do sálu plného ninjů zrovna v okamžiku vyhlášení.
Když vstoupilla chtělo se ji smát. Všichni se tvářili tak pyšně, soustředěně a toužebně. Po delší chvíli, kdy už byl seznam na konci, to Jomei opravdu nevydržela a začala se smát. Celý sál se na ni podíval a sledoval ji jak se směje.
,,Tak jsi přece jenom přišla!‘‘ radostně zvolal Hirotsuki.
,,No, ano.‘‘ odpověděla již bezsmíchu Jomei. ,,Musela jsem vědět koho jste vybrali.‘‘
,,Jsi spokojená s výběrem?‘‘
Jomei si před odpovědí hluboce povzdichla a odpověděla: ,,Mohlo to být i horší. Mohli by pak všichni vybraní ještě chvíli počkat. Chtěla bych jim něco říct.‘‘
Hirotsuki byl jejím počínáním dost zaražen. Smích, tedy její škodolibý smích poznával, ale aby si takhle služně o něco řekla, tak to se nikdy dřív nestalo. ,,Jistě Kapitánko.‘‘
Po ceremonii šla Jomei k Hirotsukimu, jak bylo zvykem povzbudit k dobré práci. Většinou jen opovrženě řekla jednu větu, typu: ‘‘Jestli to zkazíte sama vás zabiju.‘‘ a nechtěla to měnit.
Tentokrát ale neměla příležitost. Jeden mladík, který byl vybrán stál a jen blbě civěl.
Všichni na něj koukali a z nějakého důvodu bylo vidět v jejich očích strach. Madík je nevnímal. Koukal na něco a šíleně se soustředil.
,,Hmmm, nějaký blázen.‘‘ ztěžovala si Jomei nahlas.
Růžovka Sakura, která byla mezi vybranými se k němu vydala a mluvila k němu: ,,Naruto, je s tebou něco? Jsi v pořádku?‘‘
Mladík v tu chvíli upadl k zemi a nehýbal se.
,,Co jste to vybrali za kusy?“ ptala se škodolibě Jomei. ,,Ani stát to neumí!‘‘
Sakura, která byla chlapci nejblíže se ho okamžitě zastávala: ,,Pylně trénoval a přehnal to! Ale bude hned zase v pořádku.‘‘
,,K čemu nám v boji bude?‘‘ zostřovala Jomei situaci.
,,Kapitánko, toho vybrala samotná Hokage!‘‘ snažil se Sakuře pomoc Hirotsuki.
,,Zajímalo by mě proč.‘‘ otočila se Jomei k chlapci. Ale pak stála jak opařená. Vedle Naruta klečel chlapec, kterého viděla ve snu. Jen u něj stál a smál se.
,,Kdo jsi?‘‘ zeptala se. V tu chvíli se na ni všichni nechápavě podívali.
,,Na koho to mluví?‘‘ ptali se.
,,Sním nebo jsi duše?‘‘ pokračovala Jomei.
Chlapec jen koukal ani nedutal.
,,Doufám že nejsi duše, protože kdyby jo, bude tě to hodně bolet. Jomei udělala znamení rukou a kolem jejího těla se objevil kruh.
,,Kapitánko, co to děláte?‘‘ volal Hirotsuki. ,,Ten chlapec je živí!‘‘
,,To přežije!‘‘ volala Jomei.
Byla odhodlaná to udělat. Chtěla vědět co je ten chlapec zač. Jen díky tomuto jutsu může zjistit pravdu. Ale...ten chlape. Je mimo, takže pocítí bolest větší, než kterou posílá na duši chlapce.
,,Sakra!‘‘ povzdechla Jomei když rušila jutsu. Druhé sakra bylo slyšet už jen z doslechu jak Jomei odcházela.
,,Naruto, jsi v pořádku?‘‘ byla vyděšená Sakura, zda-li mu Jomei neublížila.
,,Neboj, Sakuro. Bude v pořádku. Kapitánka jutsu nepoužila. Kdyby jo, už bys to věděla.‘‘ řekl Dyiraia, který již stál celý připravený na boj. Jako by ještě před nedávnem nebyl mrtví.
,,Jak to myslíš?‘‘ zeptali se skoro současně všichni přítomní ninjové.
,,Toto jutsu je určeno jenom pro duše, je zákázáno ho použít na lidi. Stejně funguje jen v případě, že tělo nefunguje a mysl je ve stavu bdělosti. Takže v boji je naprosto k ničemu. A funguje tak, že ninja pošle velkou energii do duše a ta procitne. Většinou je to na velmi krátkou chvíli, ale existují i tací lidé, kteří dokážou udžet duši na živu hodinu. Proto se používá jen při tajných misích. V případě, že se použije tohle jutsu na živém člověku je logické že dostane obrovskou dávku energie a ta je ve většině případů smrtelná. Vlastně víme jen o 15 lidech, kteří ji přežili. Teď tito ninjové žijí ve strachu a vzdali se svých ninjích životů. Jsou z nich obyčejní zemědělci nebo něco podobného.‘‘ vysvětlil situaci Hirotsuki.
,,Mě by zajímalo, kdo ji to tak pije krev?‘‘ zeptal se viditelně znuděný Dyiraia.

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-10-11 18:25 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

není to špatný fakt že ne! moc se mi to líbý Eye-wink ale chtělo by to další díl docela rychle

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan