manga_preview
Boruto TBV 09

Narutova psychologická poradna I

Jednoho krásného dne v Konoze.
Hyperaktivní blond chlapec ráno vstal a nevěděl, co dělat, ale dostal nápad.
Musí si nějak vydělat prachy, aby mohl zajít na ramen! V hlavě se mu začaly rodit nejrůznější plány na rychlý a snadný výdělek. Nakonec se rozhodl, že si otevře psychologickou poradnu, neboť v Konoze je labilních jedinců víc než dost. (Jashinužel mu nedošlo, že by měl začít sám u sebe, ale zpět k příběhu) Zašel tedy buzerovat Tsunade, aby mu poskytla prostory k podnikání. Uspěl u ní celkem rychle, protože byla zpitá pod obraz.
Nadšeně upaloval do své nové kanceláře a cestou ještě stihl vyřvávat reklamu.
"Psychologická poradna, rada pro každého," hulákal.
Asi po týdnu k němu přišel první zákazník.
Byla to Tenten táhnoucí za culík Nejiho, který vykřikoval něco o osudové čekárně.
"Dobrý den, prosím posaďte se." oslovil je Naruto podle své knížky Jak se stát psychologem.
Poté se na okamžik pozastavil a začal listovat ve své super příručce, jak dál.
Psalo se tam, že by se měl zeptat pacienta na problematiku, jenže problém byl v tom, že neznal slovo problematika.
Tak to zkusil:"Co máte ehm *náhled do příručky (dále jen náhled, pozn.au.)* za problematiku?"
Neji se jal řvát cosi o osudovém debilovi.
Tenten nadšeně zavýskla:"Hurá, už jsi zas normální a rychle pojď pryč než se od toho osudovýho debila něčim nakazíš!" a táhla Nejiho za druhý culík pryč.
Jenže Neji si zrovna všiml osudové kačenky, a tak se rozhodl, že v psychologické poradně zůstane.
"Kde jsi vzal tu osudovou kachničku, já mám jen osudový parníček!"
"No .. ehm..*náhled* a co vás trápí?"
"Ten parníček se totiž *fňuk* , když do něj nateče voda, *fňuk* potopí!" v záchvatu lítosti vypadlo z Nejiho.
"Aha.. ehm.. no..*náhled* myslím, že trpíte.. ehm..*náhled* kašli..kašli.. tak zvanou klaustrofobií."
"Eh, a to je co?"
"No to je .. ehm..*náhled* no.. to je.. sexuální úchylka."
Tenten zděšeně pohlédla z Naruta na Nejiho.
"A ty *náhled* trpíš tzv. obsesí, Tenten"
"A to má být co?"povytáhla Tenten obočí.
"Tož, to je.." zamyslí se Naruto (ovšem pokud má čím..)
*další náhled pro změnu do Bravo girl (neřešme, kde ho vzal)* "máš poruchu přijímání potravy."
Tenten se posadila do kouta a srdceryvně se rozplakala.
"Neboj*náhled*máš ještě 2 měsíce života."utěšoval ji Naruto.
To už bylo na Tenten moc, a proto omdlela.
"Co mám dělat?! O omdlévajících pacientech se zatím v titulku knihy nic nepsalo" hodily se Narutovi myšlenky v hlavě.
Naruto se tedy rozhodl, že bude Tt ignorovat, a že se bude dál věnovat Nejimu.
"A jaké jsou tvé další ehm.. problematiky?" obrátil se na osudového klaustrofobika.
"Mám osudový problém se svým osudovým bojem s osudem *fňuk*"
"To je zvláštní nemoc, proto se musím podívat do své osudové knihy a poté osudově určím osudovou diagnózu."
O pár hodin a x-dalších zalistování v knize později.
"Á, myslím, že je to jasné, jste jasný gembler pane Hyuugo, takže to znamená, že musíte jít.. no..*dramatická pauza* obejmout támhleten strom"
Neji se tedy osudově spakoval a osudově odešel osudově obejmout osudový strom.
/Tak, toho magora už jsem se zbavil, ještě se zbavit Tenten a jde se rááámééén/
"Tak Tenten, tady máš osudovou kačenku a už prosím tě vysublimuj."
Tenten konečně odpráskla a Naruto se vydal k Ichiraku. Ovšem když otevřel svou gamapeněženku, zjistil, že ve své poradně zapomněl zavést poplatky...

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, St, 2012-06-27 07:13 | Ninja už: 5017 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tlemila jsem se jak divá Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud "osudově šel osudově obejmout osudový strom" já chcípám


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, So, 2010-07-17 11:05 | Ninja už: 5403 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

"Aha.. ehm.. no..*náhled* myslím, že trpíte.. ehm..*náhled* kašli..kašli.. tak zvanou klaustrofobií."
"Eh, a to je co?"
"No to je .. ehm..*náhled* no.. to je.. sexuální úchylka."

Přiznám se, tohle mě rozesmálo nejvíc xD Je to úžasně ztřeštěný a vtipný, jdu číst dál ^^

Obrázek uživatele Aoi_tatsu
Vložil Aoi_tatsu, Čt, 2009-05-07 19:58 | Ninja už: 5513 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

*tlemí se na celej barák, že se stěny a zem otřásají* tak to je mazec...

Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.

Calime

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, So, 2009-02-07 13:29 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Hele super!! Nemám slov xDDD

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele Itachy
Vložil Itachy, So, 2009-02-07 13:27 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Po prvej vete taky zachvat ze som skopol notebook zo stole....Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D:D:D:D
"Á, myslím, že je to jasné, jste jasný gembler pane Hyuugo, takže to znamená, že musíte jít.. no..*dramatická pauza* obejmout támhleten strom"
Neji se tedy osudově spakoval a osudově odešel osudově obejmout osudový strom.

OMFG to sa neda xD Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud este stale sa smejem Laughing out loud

Obrázek uživatele Leiko
Vložil Leiko, Po, 2008-12-22 00:59 | Ninja už: 5637 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

to bolo fakt dobre XD"Mám osudový problém se svým osudovým bojem s osudem *fňuk*" XD XD XD

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Út, 2008-12-09 21:17 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jáj, perfektní! xD Hned jdu na druhý díl, směju se jako blázen, no Naruto psychologem... Osudovým psychologem... *začalo jí osudově hrabat xD*


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-10-09 15:06 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak tomuhle se říká udělat kozla zahradníkem Laughing out loud Dobrý nápad, jen tak dál Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!