manga_preview
Boruto TBV 09

Bitva mezi dobrem a zlem! - 5 Úžasná síla!

Jak Hinata tak Yuu zaujali bojovou pozici a zapnuli Byakuugan. Chvíli se nic nedělo až najednou Yuu zmizela.
„Slušná rychlost!“pomyslela si pochvalně Hinata a nepatrně uhnula doprava. O chvíli později se přesně na místo kde stála zautočila Yuu. Když ale zjistila, že tam nikdo není chtěla znovu zmizet ale Hinata ji nenechala. Chytla ji za ruku a udělala prudkou otočku. Yuu odletěla několik metrů od ní a narazila do stromu. Svezla se na zem.
„Yuu!“vykřikl zděšeně Neji.
„Klid Neji!“řekla Hinata a postavila se znovu do bojové pozice. A opravdu Yuu se za chvíli postavila ale měla poměrně kamennou tvář. V duchu však užasla jakou má Hinata sílu. Pomalu se začínala rozbíhat až vytvořila slušnou rychlost a řítila se k Hinatě. Ta se mírně skrčila a připravila se. Yuu už byla těsně u ní a připravovala se použít Juuken. A opravdu Yuu se začala zrychleně točit a vypouštěla kolem sebe chakru.
„Juuken!“křikla a zautočila na Hinatu. Hinata se však usmála a ještě více se přikrčila. Chvíli se soustředila a najednou všichni spatřili jak její tělo obalila čekra. Byla to zhruba pěti centimetrová ochrana.
„Chakrové brnění!“zašeptala Hinata a sama se vrhla proti rotující Yuu. Nehledě na to, že Yuu stále provozovala Juuken, se Hinata vrhla proti výru a vykopla do něj. Její noha lehce projela vírem a zasáhla Yuu přesně do buku. Yuu její kop v poslední chvíli trochu zablokovala ale i přesto ji to o několik metrů posunulo a musela zrušit jutsu. Těžce dýchala a dívala s ena Hinatu. Ta se stále usmívala.
„To je úžasná technika!“řekla uznala Yuu.
„Děkuji!“poděkovala ji Hinata za uznání. A jejich boj zase pokračoval.

Neji, TenTen, Sakura, Sasuke a plno dalších lidiček žaslo nad Hinatinou silou. Ještě nikdo ji neviděl tak silnou.
„Naruto! Jak jak to, že je Hinata tak silná?!“zeptal se po chvíli Neji. Naruto se zasmál.
„Myslím, že tomu nebudete věřit ale tohle není její plná síla!“řekl klidně naruto. Všem spadly čelisti a vyvalili na Naruta oči.
„Děláš si srandu?! Vždyť už ted má dílu jak ANBU na nejvyšším postavení!“řekla překvapeně Temari. Naruto znovu přikývl.
„Ano máš pravdu ale já vím jak je silná! Už několikrát jsem s jí bojoval a naše síly jsou téměř vyrovnané. .... No já jsem stále asi o tři stupně lepší ale i tak! Její síla je momentálně snad desetkrát větší jak Yuu! A to ji nevyužívá plnou.“řekl hrdě Naruto. Jejich přátelé jenom užasly. Všichni se však také položili do uvach jak bude asi Naruto silný! Když už než odešel tak je mnohokrát předčil.
Naruto se znovu zaměřil na boj.
„Myslím, že Hinata to už ukončí!“pomyslel si Naruto a dál sledoval Hinatino počínání.
„Ano Hinata to už chce ukončit!“pomyslel si rozhodně. Věděl jaký utok použije tak aby Yuu moc neublížila.

„Musím to ukončit!“pomyslela si Hinata. Pohlédla na Naruto. Usmála se.
„Ano už si to také myslí!“řekla si pro sebe Hinata a nachystala si malé množství chakry. Přitom se vyhnula kunaium a některé hodila zpět. Využila situace, když se Yuu vyhýbala utoku a vyskořila několik metrů do vzduchu. Tam se začala rychle točit a kolem ní se začali objevovat pruhy chakry, které ji obmotali ruce a nohy a dlouhé konce za ní vlály. Hinata se konečně přestala točit a seskočila na zem.
„Vodní styl! Jutsu vodních stuh!“řekla klidně tohle neobvyklé justu a všichni užasle sledovali jak kolem Hinaty víří dlouhé stuhy. Najednou Hinata zmizela a objevila se nad Yuu. Ta se ani nestačila vzpamatovala a už letěla vzduchem. Hinatiny vodní stuhy ji obmotali ruce i nohy. Nakonec se Hinata vrhla velkou rychlostí k zemi a dopadla do mírného podřepu. Yuu se však ještě větší rychlostí řítila k zemi. Naruto se zděsil.
„Hin! Nedělej to!“vykřikl poděšeně. Hinata se na něj přes rameno otočila a mírně se usmála. Zavřela oči a když to nikdo neviděl vytvořila v místě Yuuina dopadu měkké přistání.
Když Yuu dopadla ozvala se rána a všude začal vířít prach. Už jen viděli jak Hinatě mizí vodní stuhy a jak Yuu leží na zemi. Prach usedl a Naruto byl první kdo se k Yuu dostal. Když si k ní ale klekl překvapeně zamrkal. Pak se pohled na Hinatu, která se s usměvem podrbala na hlavě. Usmál se na ni.
„Yuu!“vykřikl Neji a stejně jako ostatní s ek ní vrhli. Přitom se zděšeně podívali na Hinatu. Jakmile ale k Yuu doběhli nikde neviděli krev! Prostě nic. Najednou se Yuu pohnula.
„Fíha! To bylo něco! Hin-sama!“vykřikla Yuu. A vrhla se kolem Hinatina krku. Na chvíli zapomněla, že ji není deset ale už nějaký ty roky má. Odkašlala si.
„Ehm no! Musím uznat, že to bylo skvělé!“řekla už klidně. Hinata se zasmála a když se podívala na ostatní dostala ještě větší záchvat smíchu. Všichni na ni doslova valili čočky.
„Děje se něco?!“zeptala se zmateně Yuu.
„Ne … my jen .... vždyť jsi ji mohla zabít!“řekla podrážděně Sakura a otočila se na Hinatu. Hinata zvážněla.
„Co si o mě myslíš Sakuro?! Že jsem nějaký vrah nebo co?!“zeptala se chladně Hinata. Všichni až na Naruta se nad její reakcí pozastavili a mírně se otřásli.
„Ne já jen ..... omlouvám se! Nechala jsem se trochu unést!“řekla omluvným hlasem Sakura a všichni přikývli.
„Ale .... jak to, že Yuu nic není? Vždyť po takové pádě měla mít zlámané plno věcí!“řekl užasle Sasuke. Hinata se usmála a podívala se na Naruta.
„Hinata použila svou chakru a vytvořila na místě dopadu chakrový polštář. A když Yuu dopadla, spadla do měkkého, ale tlak byl velký a tak to vypadalo jakoby opravdu spadla na zem!“vysvětlil Naruto. Všichni se usmáli.
„Omlouvám se Hin!“řekl Neji.
„To je v pohodě! A ty Yuu, jsi byla dobrá!“pochválila ji Hinata. Yuu se zarděla a usmála se.
„Ale stále nejsem dobrá jako vy Hin-sama!“řekla obdivně. Všichni se zasmáli a zamířili do Ichiraku ramen, kam je Naruto pozval, protože už se začalo stmívat.

4.892855
Průměr: 4.9 (84 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2012-08-26 14:22 | Ninja už: 4722 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Až se k tomu dostaneš doplň si odkazy na další díly Smiling Chybí ti i u 4 Eye-wink

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-09-26 17:25 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to bylo úžasný, čte se to strašně krásně a hned co začnu číst se divím, že jsem už na konci Smiling

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2009-05-14 11:32 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

je to jednoducho paráda...len tak ďalej

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 11:07 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

vážně good díl

Obrázek uživatele Milca
Vložil Milca, St, 2008-12-03 21:51 | Ninja už: 5631 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

tak to je uplne super, uz se tesim na dalsi dily!!

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-09 19:01 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Úžasnej díl.

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Ne, 2008-10-26 23:35 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasný už se nemůžu dočkat pokračování Smiling Jenom doufám, že nás nenecháš dlouho čekat Smiling

Obrázek uživatele Strelok
Vložil Strelok, Ne, 2008-10-26 13:45 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Je to mrte a už sa teším na ďalšie diely.

Obrázek uživatele Hinata Maniak
Vložil Hinata Maniak, Čt, 2008-10-02 19:42 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

dalši prosim

_______________

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Čt, 2008-10-02 16:31 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

fakt skvele

Obrázek uživatele Elerdir
Vložil Elerdir, Čt, 2008-10-02 16:11 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

kdy bude další díl? Smiling nemohu se dalšího dočkat

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, Čt, 2008-10-02 15:42 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

jednoducho skvelé nemam slov Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele minnato
Vložil minnato (bez ověření), Čt, 2008-10-02 15:01 | Ninja už: 19846 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

souhlasím s Tomonem Eye-wink

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2008-09-30 22:09 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

ůžasné jako vždy honem atˇsou další dílky Smiling už se nemůžu dočkat Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-30 21:34 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Můj opravdu oblíbený příběh pokračuje, co víc si přát Eye-wink