manga_preview
Boruto TBV 08

Jak zachránit život 2

Předchozí část - Tady

Část druhá

Je plno zemí. Moře zemí … Moře zemí s mořem, moře zemí bez moře, strašně moc států, které obklopují holé skály a naopak hodně států, které státy vůbec nejsou. Právě, teprve budou … Až si prosadí své silné charaktery, až vyzrají a až zjistí, že jejich národ je úplně jiným národem, než který je obklopuje. Až povstanou, až se osamostatní … A až jejich, jenom jejich zemi dají jméno. Pečlivě vybírané, pečlivě zvažované … Až ho s úsměvem poprvé vysloví. Budou na něho pyšní, jako na svoje vlastní dítě. Ale ono vlastně jejich dítětem bude …
Pýcha. Hrdost. Radost.
Až budou slavit jeho výročí. Až budou slavit jeho čest, vítězství … Jejich dítě bude růst. Dospívat a moudřet. Může být velké, může být malé, na velikosti tak moc nezáleží … Ale bude jejich. Jenom jejich.
Takhle vzniklo hodně států. Rebelií, povstáním, úspěchem. Země větru, dokonce i Země života nebo Země mořských proudů. Ať už některé znáte nebo ne, všechny mají své legendy. Protože stát bez legendy je jako stát beze jména … Vyprávět o statečných hrdinech, neuvěřitelných příbězích, zázracích, síle a lásce a říct k tomu jednu větu: „Stalo se to v naší zemi.“ … Jako kdyby dítě složilo nejtěžší zkoušku života. Se samými jedničkami.
Pomocí pádů i úspěchů, doprovázena hrdostí a pýchou, vznikla před pár desetiletími i Země slunečního svitu. Hi no Kuni.

„Dobře, Kushino,“ usmála se mladá žena a protáhla se na židli. Než napsala tohle všechno, uběhlo čtvrt hodiny. „Čas tak rychle utíká,“ povolila ruce a vrátila je podél papíru.
„Ale,“ zvedla znovu tužku, „měla bych vymyslet jméno hlavní postavě, která teď příjde.“
Hlavní postava by měla být pojmenovaná tak, aby to o ní něco vyjadřovalo, dobře se to pamatovalo a aby to nebylo moc obvyklé nebo aby se to, nedej bože, autorovi nelíbilo. Všechno Kushina samozřejmě už dávno věděla.
„Jenomže já nemám vůbec žádnej nápad,“ zamračila se. Nervozitou skousla pevně tužku mezi zuby. Tohle je ten okamžik, o kterém se říká, že teorie je polovinou úspěchu, ale sama o sobě stojí za nic.
„Pojmenuju ji jednoduše,“ přikývla, ale červený konec dřeva kousala dál. „Bude to Kushina … “
Kushina. Vlastně se jí to jméno vždycky líbilo.
Tužku konečně položila na papír, na jednom konci ji „krášlily“ stopy zubů, ale na tom druhém už se rýsovaly znaky, které okamžitě proudily z Kushininy hlavy.
Hlavně ať to do rána dopíšu, pokrčila čelo a krátkým posunutím ruky načala nový slupeček.

Hi no Kuni ve které se narodila Kushina Tatsui. Z žádného velkého rodu, dcera neslavného výrobce mečů. Dívka, která se i přes svůj nelehký život dokázala dívat do slunce. Do toho zvláštního slunečního svitu, který její zemi dal přívlastek ‚zázračná‘.

***

„Mami?“
„Ano, synku?“
Bylo právě pětadvacátého. Den před dnem D, kdy se v hlavní vesnici Hi no Kuni konal souboj kovářů. Žádné sekání, to vážně ne. I když tohle byla soutěž, kde dominovaly meče, nikdo v ní nepřišel o život. Soutěžilo se jenom v tom, čí katana je nejlíp vyrobená. A když má hlava rodiny moc práce, protože v téhle soutěži šlo hlavně o peníze, které hodně nutně potřebovali, matka vezme svoje děti na procházku. Podél řeky, lesem, no, však víte.
„Mami, co je tamto?“ zabodl prst do krajiny asi šestiletý chlapec. Jeho hnědé oči jenom zářily, jak se v nich odrážely všechny ty květiny kolem, všechny ty neuvěřitelně zelené stromy a vlnky v řece. Byli přímo vedle ní, a přece byli uprostřed stromů. Tady nebyly žádné velké břehy, les sousedil s řekou jako … jako bratr a sestra.
Mladá žena a dívka, které byly s ním, se okamžitě podívaly tam, kam ukazoval a matka se pousmála.
„Chryzantéma,“ pohladila ho po vlasech a na chvíli se zastavili, aby se na tuhle krásnou červeně zářící květinu mohli podívat. Byla vzácná … Snad právě proto si ji v sousedící Ohňové zemi přivlastnil rod tamního feudálního pána a začal o ní říkat, že je to jejich rodová květina. Ale … nemají být květy všech?
„Hm,“ přikývl chlapec a zazubil se. „A nemá to nějakej kratší název?“
„Jak kratší, Toro?“
„Asi to po tobě nedokážu zopakovat, mami,“ usmál se bezelstně.
„Božínku,“ pozvedla obočí dívka vedle něho, „chry-zan-té-ma. Jsem jenom o tři roky starší a vidíš, o kolik toho umím víc,“ vyplázla na něho jazyk. Řekla to sice pomalu … Ale řekla. A jak je známo, rychlost je záležitostí vkusu. No … Moc známé to není, ale jejich otec to opakoval pořád. Hlavně když šel do města, aby prodloužil termín odevzdání katany na zakázku. Vždycky si na ní dával tak moc záležet, až prostě nestíhal.
„Nevytahuj se, jó, onee-san?“ protáhl chlapec a zvedl bradu. „Náhodou, až budu ve tvým věku budu ještě lepší než jsi teď!“
Dívka se usmála.
„Hmm, a víš, že když jsem byla já ve tvým, už jsem chry-zan-té-mu určitě vyslovit uměla?“
„Neuměla,“ zasmála se jejich matka potichu, aby to děti neslyšely. Jak měla svoje děti ráda … Sice se hádaly, ale to bylo normální. A vždycky se hádaly takovým zbytečným způsobem … Kdo je lepší a kdo toho umí víc. A protože byli oba dva stejně tvrdohlaví, poslouchat ty hádky bylo častokrát hodně zábavné. Ona věděla, že by si nic neudělali, proto nezasahovala. I když to moc nedávali najevo … Měli se rádi. Bráška a sestřička. Jedno z nejsilnějších pout, které může vůbec existovat …
„Kushinó!“ zamračil se kluk. „Víš, že já už umím … Už umím vykovat koně! Táta mě to naučil!“
„Za á, onii-chan, říká se okovat,“ sklonila se dívka s dlouhými rudými vlasy a štípla chlapce do tváře, „a za bé, jestli se budeš pořád vytahovat, hodím tě do řeky.“
Tora se vyděšeně podíval na celkem širokou, ale krásnou řeku. Zářily v ní modré a zelené jiskřičky, které doplňovaly škálu barev přírody okolo. Protože všechny ty květy zářily různými odstíny, ale tahle ‚vodní‘ barva jim chyběla. Bylo to tu dokonalé … A nikdo se neopovážil zalhat, že nebylo. Celá tahle krajina, celá Země slunečního svitu. Už když pohled člověka padl na les, kterým prokvítalo nespočet druhů květů, listy se usmívaly zářivě zelenou barvou a sem tam se mihl pestrobarevný ptáček, který navíc hvízdal nějakou veselou píseň, každý si pomyslel určitě něco jako „Tý jo …“
A když se potom podíval nahoru … Slunce tu nezářilo tak, jako všude jinde. Bylo to vážně zvláštní, možná to bylo tím úhlem dopadu paprsků, možná to prostě byl nějaký zázrak, ale slunce tu dostávalo sytě zlatou barvu … Zlatější než kdekoli jinde. Krásnější než kdekoli jinde … Proto se sem sjížděli lidé z různých koutů celého světa. Věřili, že to slunce léčí … Ale Kushina ani Tora nikdy netušili proč. Pro ně, kteří na něj byli zvyklí, nemělo nějaký ‚zvláštní‘ význam. Pro ně to prostě bylo slunce. Možná se kvůli tomu jmenoval celý stát tak, jak se jmenoval, ale oni jiné paprsky v životě ani nepocítili. A když člověk vídá nebo prožívá něco kouzelného každý den … Brzo to kouzelné být přestane. A v téhle zemi, která zažívala krásu a neustále rozkvetlé květy každý den … Toužili spíš po něčem jiném.
Chlapec okamžitě ztichl a dívka se vesele narovnala. Dala si ruce za hlavu a nastavila svoji tvář teplým paprskům. Když už jí nepřišly zvláštní, alespoň hřály. A poslední dobou bylo chladněji než předtím …
„Mami?“ začal znovu Tora.
„Ano?“
„Krvácí les?“
Žena překvapeně zamrkala.
„Pro-proč?“
„Dívej,“ ukázal najednou na větev, která se natahovala přímo k té krásné chryzantémě. Na její špičce seděl jeden velice neobvyklý list. Načervenalý list. A to Tora ještě nikdy neviděl. Ani Kushina ne.
„Nekrvácí,“ zamračila se matka. „Když les zčervená, znamená to, že přišel podzim.“
„A co to je, mami?“ pokrčila čelo dívka a vztáhla k větvi ruku, aby list utrhla.
„Podzim?“
„Hm,“ přikývli Tora i Kushina naráz.
„Podzim v jiných zemích přichází jednou za rok.“
Tora se zamyslel. Jako kdyby počítal, kolik let už zažil.
„Ale u nás ještě nebyl, nebo jo?“
„Byl, ale my jsme v jiném místě světa … Na zvláštním, víte?“
Kushina si pečlivě prohlížela barvu listu ve svojí dlani a poslouchala matčino vyprávění.
„Tady je pořád jaro. Ale jenom jednou za deset až patnáct let příjde podzim. A po něm zima. V zemích, kde jsem kdysi byla, bývá ještě léto, mezi podzimem a jarem, ale to … To se letos nějak přeskočilo.“
„Neříkalas, že má všechno svůj řád?“
„Normálně ano … Ale … Podle mě to neznamená nic dobrého. Víte, zima je .. Zima je moc nebezpečná,“ zadívala se žena do země, „a lidé při ní umírají …“
Kushina vytřeštila oči.
„A co budeme dělat?“
„Až tatínek vyhraje tu soutěž, musíme si honem nějak zateplit dům … Protože podle toho, jak rychle podzim po jaru přišel, zima bude krutá. Ale nebojte,“ usmála se najednou, „všechno bude v pořádku.“

***

„Maminko … Vůbec nic,“ šeptala, „vůbec nic není v pořádku …“
Nic … Nic …
„Proč?“
Chtěla nastavit svoji tvář slunci, tak jako předtím, ale nemohla. Nemohla se podívat nahoru, za paprsky… Protože to slunce, to kouzelné slunce se přes krutou zimu ztratilo … A ačkoli už mělo nastat jaro, ještě pořádně nevylezlo ven. A jeho zlatý třpyt jim chyběl … Všem strašně chyběl… Ale nejvíc jí. Potřebovala ho. Potřebovala se na něho podívat … Slunce …
„Mami,“ zašeptala znovu. Po tváři jí stekla malá slza. A další, větší … Pomalu padaly na studenou zem, ze které se zelenala nová tráva. Ale jinak všechno bylo takové šedivé … Žádné květiny, nic. Jenom tráva porůstala čerstvě navršenou hlínu a mlha zahalovala dva kameny nad ní. Milosrdně …
„Maminko … Onii-chan …“
Klesla na kolena. Slunce ji nemohlo přinutit stát. Tak, jako vždycky …
„Nic není v pořádku … Ale ... bude ...“

Kushina se protáhla a protřela si oči. Mírně zarudlé oči … Hned se ale usmála, položila tužku na papír a nadechla se.
„Ale teď příjdeš ty,“ zašeptala. „A už vím, jak tě pojmenuju …“

***


„Víte co?“ posadila se dívka na velký kámen v lese. „Moc mi pomáháte.“
Všude kolem byla mlha … Už se nad krajinou držela několik dní, ale žádné květiny nerostly, listy se rozvíjely jenom pomalu a všude byla zima … Ta neporušená zima brzkého jara, zima, která se pořád drží nad zemí a nehodlá se pustit.
„A jsem moc ráda, že jsem teď našla někoho, kdo mi může pomoct …“
Nikdo neodpovídal, ale ona mluvila dál. Jako kdyby mluvila do vzduchu před sebou. S upřeným pohledem do prázdna, natáhla ruku.
„Ale … Asi potřebuju spíš člověka. Lidskou útěchu.“
„Chceš na nás zapomenout?“ zaznělo najednou vysokým hláskem. Ale pořád tam nikdo kromě ní nebyl … Kdo to mluvil? Co se děje?
Bylo potřeba podívat se na to jejím pohledem … Pohledem malé, skoro desetileté dívky, která přišla o bratra a o matku. Pohledem dívky, která kvůli jedné kruté zimě přišla i o slunce … Přišla o všechno. Jenom ne o fantazii.
Pod nataženou rukou se choulila malá, černobíle pruhovaná srnka. Objevila se tam zčistajasna. A dívka ji hladila.
„Nezapomínej na násss!“ ozvalo se najednou z trávy. Had? Plazil se pomalu směrem k ní, ale nevypadalo, že by byl nebezpečný … Dokonce, byl nějaký zvláštní. Protože nikdy nikdo neviděl fialového hada. Jenom Kushina …
„Musím,“ přikývla Kushina. Chtěla se na povzbuzení usmát, ale už dlouho jí nešlo roztáhnout koutky nahoru …
„Nemusíš.“
Liška? Seděla přímo před ní. Vpíjela do ní své zvláštní oči a zářivě oranžový kožich zářil ve vší té šedi okolo. Ta zvířata tu šeď přinutila ustupovat …
„Nezapomínej na nás,“ zapípal malý, ostře modrý zpěváček, který seděl na větvi nad Kushininou hlavou.
„Ale vy to nechápete,“ vzdychla dívka. „Vymyslela jsem si vás, abych měla někoho, kdo by mi pomohl … Ale já nemůžu žít ve světe, kde se budu bavit se zvířaty a ne s lidmi … Protože kolem mě budou v realitě všude lidé a ne srnky nebo medvědi. Musím na vás zapomenout.“
Bažant před Kushinou rozdělal svá zářivě rudá křídla a zavrtěl žlutavým zobákem. Měl neobvyklé barvy … Takové, jaké chtěla dívka, aby měl. Byl součást jejího světa. A ona mu mohla udělat klidně králičí ocas, kdyby chtěla. Všechno záviselo na ní … Jako když malíř kreslil vymyšlenou krajinu, jako když spisovatel popisoval svoji postavu … Mohl si s ní dělat co chtěl.
„Chápu tě,“ přikývl bažant. „Jsem znakem tohohle státu, tos věděla?“
„Jasně,“ usmála se Kushina. Sice trošku, ale usmála.
„Takže mě budeš vídat pořád. Budu ti držet křídla, aby se ti dařilo.“
„To ssse tak lehce vzdáte?“ ozvalo se z trávy, ale medvěd s nazrzlou srstí se na hada vztekle podívat.
„No tak! Teď nemusíš všechny zrazovat! Ona má pravdu, potřebuje lidské přátele.“
„Já ssse jenom ptal …“
„A co teď budeš dělat?“ pokračoval medvěd. V jejích představách byl chytrý, správný, takový, jaký měl být.
Kushina pokrčila rameny.
„Nevím. Ještě nemůžu do vesnice, za svými přáteli ze školy … Je zima a škola je zavřená. A tady blízko žádné přátele nemám … Jenom je tu tatínek, ale ten se …“
„Změnil?“ dokončila za ni srnka a jemně hlavou odstrčila ruku, která ji hladila, aby za ní mohla přijít blíž a přitulit se jí k paži. Srnka měla vlastnosti spíš kočičí …
„Protože přišel o to, co ty,“ zavrněl lišák, „ale on už nemá představivost, do které by utekl …“
„Já neutíkám!“ vykřikla najednou Kushina. „Já ne- ,“
„Ale no tak. Víš, že můžeme říkat jenom to, co víš, protože pocházíme z tvé fantazie. Takže bych to jinak nemohl vědět já.“
Kushina se zadívala do země.
„Tak co budeššš dělat?“ zasyčel fialový had a dívka se na chvíli zamyslela.
„Vymyslím si člověka,“ přikývla rázně. „Teď hned.“
„Takže se s tebou asi rozloučíme … Jakmile si vymyslíš jeho, my zmizíme,“ zabručel načervenalý medvěd.
„Sbohem,“ zašeptala Kushina a znovu se lehce usmála. Pomáhali jí už dlouho … Měsíc? Ale měsíc ve smutku byl spíš jako rok.
„Hodně štěstí,“ zacvrlikal ptáček a zvířata přikývla.
„Ať všechno dobře dopadne,“ zavrněla srnka u její paže. Ale všichni se pomalu ztráceli … Protože se dívka začala zamýšlet nad tím, jak bude ten člověk vypadat. Ani nezaregistrovala, že zvířata už jsou skoro pryč a že se pomalu měnili na barevnou páru, která se ztrácela do vzduchu … Vnímala jenom toho člověka, který přicházel odnikud. Ale šel k ní … Tou mlhou, tou zvláštní mlhou. Už ho skoro měla vymyšleného … Žluté vlasy, měla ráda žlutou … Jako žluté slunce, které jí zmizelo … A modré oči, jako nebe … Nebe, které ztratila … Ztratila … Ale nad tím teď nechtěla přemýšlet. A bude to kluk. Aby jí mohl alespoň trošku nahradit jejího brášku …
Už, už skoro přišel! Ještě kousek, aby ho ta mlha pustila … Aby se jí ukázal … Když v tom -
„Kushino! Pojď mi pomoct!“ zaznělo lesem od jejich blízkého domu. Tatínek … Kushina překvapeně zamrkala. Ten člověk byl pryč … Dočista. Zbyla tu jenom mlha, protože její představy byly nechtěně přerušeny.
„Už jdu, tati!“

***
Šeď v kontrastu s barvami ...
Chtěla jsem ukázat někoho, kdo nepřestává věřit ... Taky proto je pro mě tahle FF důležitá ... Nepřestává věřit a uniká do svýho světa, do světa fantazie. Kde může být o moc líp, když bude chtít ...
Hmm, mě spíš dělalo problémy vyslovit Den před dnem D, ale chryzantéma je takový dlouhý slovo xDD Btw. Co se týče chryzantémy, v Japonsku je to rodová květina císařský rodiny Eye-wink Bažant sice není symbolem státu, ale je to Japonský národní pták ... Mám půjčenou takovou chytrou knížečku o Japonsku xDD
Hmm, nevěděla sem, jak rozlišit můj a Kushinin text (ehm ... chápete xD) tak, aby se to dalo číst ... Snad se to takhle dalo pochopit Laughing out loud

Pokračování - Část třetí

4.88889
Průměr: 4.9 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2016-02-07 16:18 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise V:
Doufala jsem v úryvek a dostala jsem téměř celou povídku. Když Kushina přemýšlela nad jménem, hned mi blesklo hlavou, že použije svoje jméno a musela jsem se usmát, že jsem měla pravdu Smiling A ten chlapec na konci, kterého se pokoušela si vysnít... Jsem zvědavá na Jiraiyův posudek Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2011-03-22 21:37 | Ninja už: 5519 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

já nemám slov, je to úžasné Smiling a hned pokaračuju dál, protože mám strašně ráda tyhle přemýšlivé příběhy Smiling

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-10-05 20:56 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Minnie .. na tohle opravdu snad ani není co říct. Shocked Je to totiž dokonalý a tak bych se jenom opakovala.
Kushina je ve tvém podání rozená spisovatelka, stejně jako ty.
Je to vážně dojemný a takový tajemný. Skoro tu z toho břečím *bulí jak želva*
Prostě povídka jak má být. Musíš mít asi velkou fantazii.
Klaním se ti.


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-09-29 20:55 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Moc vám děkuju Smiling
Hmm, hele, víte ... Ono to má ještě další část, kterou brzo napíšu, a tam toho bude asi víc Smiling Takže kdyby se vám to zatím nelíbilo ... Ono to snad příjde Smiling
Takže děkuju, že zatím ve mně věříte xD A moc děkuju, že jste se tak krásně rozepsali o fantazii ... Ty komentáe získávaj nesmírnou hodnotu, protože jsou krásný Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-09-29 16:21 | Ninja už: 5986 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Minnie, možná ti to přijde podivný, ale já tentokrát nenapíšu dlouhej komentář...Já si to všecko pěkně schovám na konec.
Jen snad jedno - krása...

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, Po, 2008-09-29 00:45 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Ty Brouku nechci dělat haló, ale tvoje kniha se stáva bescelerom a to ani nevišla. Sme susedé(ČR-SR) takže to poštou behom dvoch mesácov snád dójde, takže sa hlásim na listinu čakatelov, objednávatelov, čitatelov a tvojich verných fanúšikov. Toľko slov a nič o poviedke, kukenzi spojler. Tak čuz příšte brouku. Smiling

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Ne, 2008-09-28 22:29 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Min, sedím tu už dobrých pár minút a ešte stále mi na um neprišla dostatočná pochvala. Ty píšeš tak náádherne, tak precítene a hĺbkovo, že je naozaj vidieť, že sem dávaš zo seba všetko. Ja naozaj nechápem ako sa dá takéto niečo napísať, nechápem ako dokážeš tak dokonale popísať všetky tie tvoje úžasné predstavy, všetky tie pocity a okamihy, ale chápem, že to píšeš ty, a ty si kategoria sama o sebe, ved kam sa na teba hrabú všetci ty ludia čo ich máme v čítankách. Verím, vlastne nie, ja to viem, že tá kniha, ktorú raz napíšeš bude svetovým bestselerom a deti, ktoré teraz majú na poličkách Harryho Potter, tak raz budú mať pod vankúšom tvoju knížku. A ja ju tam budem mať tiež a bude to pre mňa tá najcennejšia knížka zo všetkých Smiling

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Ne, 2008-09-28 21:03 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Mrkvičko... copak mi to děláš? Teď tu sedím a brečím a píšu tenhle komentář a strašlivě moc ti děkuju, že jsem měla možnost si tohle přečíst.
Často o mně lidi říkají, že žiju ve svém světě a mají pravdu, ale... od doby, kdy jsem na konoze, žiju v reálném světě, protože můj vysněný svět je konoha.cz Tady je můj třetí domov. Smiling A to i díky tobě a tvým povídkám, které se vždycky zarejou hluboko do srdíčka a nedovolují se přestat usmívat.
Ne, k mým povídkám se slovo kouzelné opravdu nehodí. A tímhle dílem jsi mě v tom jen utvrdila, protože jestli je něco opravdu kouzelné, pak je to povídka, pod kterou právě čteš můj komentář.
Myslela jsi si, že napsat něco krásnějšího než Chránit je skoro nemožné. Spletla jsem se. Tohle bude minimálně stejně tak vynikající a já ti za to opravdu mockrát děkuju.
Děkuju znovu a děkovat budu stále, dokud budu mít tu možnost. Smiling

Citový, ale upřímný výlev je za tebou, teda pokud jsi to četla. Smiling
Min, fakt nádherný. Smiling
btw. Knížka je jasná a chci první výtisk! xD


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Lifaena
Vložil Lifaena, Po, 2008-09-29 21:01 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

Asi mi něco spadlo do oka. *utírá si slzy*
Vážně, už nevím co ti mám psát. Víš, já se pořád opakuju, ale tahle povídka je určitě ze srdce. I slepý by si toho všiml. Kushina mě dojala svým světem. Svými sny. Svojí fantazií. A pravda, co my povídkáři by jsme byli bez fantazie? Nic, troska uvízlá někde v kořenech starého stromu. A ty máš takové fantazie, že tě obdivuji, jaká všechna témata dokážeš vymyslet.
V písečném zrnku vidět svět
a nebe v luční květině.
Do dlaně vzít nekonečno
a věčnost prožít v hodině.
(W. Blake)

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-09-28 19:39 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

ooo Minnie-chaaaan!!! to je tak krááásňoučký... tuhle FFku zbožňujuuu to přísahám... Sticking out tongue

Můj Valenth

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-09-28 19:16 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Minnie... já už vážně nemám slov.
Ty... ty jsi opravdu rozená spisovatelka. Dokonale pracuješ se slovy, dáváš jim zvláštní, takovou velmi lehkou, a přesto propracovanou podobu...

Nepřestává věřit a uniká do svého světa fantazie... jenže, co pak realita? Fantazie je tak krásná... v naší fantazii utváříme život jen my. Nikdo jiný... nikdo nám neublíží, nedovolíme to. žijeme své sny o cti, o kráse... ale pořád, pořád to není skutečné - a to je to, co mě občas trápí. Sny jsou nádherná věc, já sny žiju. (hm... nezní to tak podivně pateticky? Mě jo... neřeš xD) jenže - nejsou skutečné.

Tvé povídky jsou fantazie. Je to krásný svět tvých krásných myšlenek. Tam je všechno dokonalé... víš, ty bys dokázala napsat krásná slova i třeba o něčem, jako je vražda. A to tak, že by i ostatní uvěřili, že je to krásné.

Víš... až jednou napíšeš tu knihu, a to je jen otázka času, připrav se, že já budu jedna z prvních, kteří si k tobě přijedou pro podpis... a budu se ostatním vychloubat, že já měla tu čest číst tvé povídky, ještě před tím, než jsi se stala známou svými vydanými pracemi... zvláštní, zní to jako sen, že? Jenže to není. Sny jsou sny, ale tohle... tohle je budoucnost, believe it!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-28 12:05 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Minnie, tvoja fantázia asi nepozná hranice... A za to som veľmi rada, lebo vždy sa pri tvojich poviedkach môžem tešiť na niečo nové, neopakovateľné...
A táto poviedka je taká... Krásna... Zvláštna... Tajomná... Človek si ju aj predstaviť dokáže...
Tých zvieratiek je mi ľúto... Ale treba pokročiť. Nedivím sa jej, že si vymyslela človeka...
Jeho...
Hm, fantázia. Ja si neviem predstaviť život bez nej. To by bolo také nudné... O ničom... Keby som nemala kam utekať, vymýšľať si svoj dej, svoje postavy, spĺňať si tam svoje sny...

Už sa veľmi teším na pokračovanie Smiling

Hm, taká knižočka je dobrá. Vďaka nej a tebe som o niečo múdrejšia Laughing out loud
Inak, dá sa to celkom dobre rozoznať xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.