manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story (2) - 15 "Ztráta"

Uzumaki klan story - 15

Je to tu, podlouhé době další díl Naruto Fanfiction !

Hledání a zlikvidování Okotsuki, mise typu S …“ Četla s nádechem Rin.

„A kdo je ten sensei?“ Zeptal se Kobi a vedle Shikamara se objevila postava.

„Sasuke, trvalo ti to…“ Řekl Shikamaru.

„Omlouvám se… ale musel jsem si něco zařídit…“

„Co?“ Zeptaly se s nadějí na něco velkého.

„malou výpomoc….“

„malou?“

Náhle se vedle Sasukeho objevila další postava. Byl to Kashite.

„TY !“ Zaječel Kobi a rozzářily se mu oči. „Dáte mi autogram!“

„Snad příště, ale teď máme úkol!“ Prohlásil. Shikamaru se rozhlédl a následně koukl na hodinky.

„Už musím běžet nebo by mě žena zabila , tak hodně štěstí!“ rozloučil se a v klidu odešel.

„A tak co teď?“ Zeptal se hloupě.

„Máme tu pevné informace o sídlu Okotsuki...“ informoval Kashite a rozvinul příruční mapu.

V šeru nešlo na mapě moc vidět ale jasně daný červený křížek nešel přehlédnout.

„To je pár hodin odsuď...“ Řekl tiše Sasuke.

„Takže vyrazíme!“ Zvolala Rin a už se chtěla rozeběhnout ale někdo jí zastavil.

„Já tu velím...“ Pokračoval Sasuke. „ A mimo to, tohle je nebezpečná mise, takže nečekejte že to bude procházka růžovou zahradou.“

„OK“ Rin spolkla a družstvo se přesunulo do pohybu.

O pár hodin později

Skupinka se dostala na mýtinku , uprostřed stál obrovský strom a v jeho korunách domek.

Všude okolo byl les ponořený v mlze.

„Podivám se zdali jsme tu správně!“ Šeptl Sasuke a Sharinganem prohlédl dům. „Nemám sice byakugan ale mohu v klidu prohlásit že je to ono!“

„Takže, rekapitulace, vy se postaráte o pěšáky, Sasuke jde po čoklu a já zničím členy..“ Řekl Kashite. Kobi se zarazil a probodl ho pohledem.

„Opravdu to zvládneme!“

„Neboj se!“ Odpověděl a pokračoval „ A nikoho nešetřete, začínáme!“

Kashite a Sasuke odskočili pryč a tým otevřeně zaútočil na dům.

Náhle se ozval poplach. Všichni kteří spaly vyskočili z postele a následně se rozestavili kolem domu. Jediný člen který se objevil společně s armádou poskoků byl Kenji.

„Teď to bude hustý!“ Prohlásila Rin a udělala několik pečetí, ruku dala před pusu a vystřelila velkou ohnivou kouli. Armáda poskoků uskočila a zblízka zaútočila. Kobi vytáhl svitek a začal s ním točit. Následně z něj začaly lítat zbraně.

Mezitím se Sasuke s Kashitem dostali až do domu. Dlouhými chodbami došly ke křižovatce.

„já jdu tudy, ty jdi rovně!“ poručil Sasuke a rozeběhl se rovně, po chvíli narazil na dveře kde stáli dva strážní.

„Amaterasu!“ Řekl s klidem Sasuke a bez problémů odrovnal strážné i dveře.

Vešel dovnitř, stála tam větší místnost s velkou postelí. Místnost osvětlovala pouze svíčka.

Sasuke přešel k posteli, natáhl meč a odhodil deku. Byt tam vycpaný Pakkunův panák.

„Do háje!“ Zaklel Sasuke. Mezitím na něj ze zadu skočili další dva strážní. Sasuke se jim vykryl, chytil je oba dva za ruce a hodil proti zdi.

Kashite mezitím dorazil do plánovací místnosti.

„podívejme, co to tu máme!“ Přešel ke stolku a rozhlédl se po papírech, náhle ho něco zarazilo. Byla tam složka s velkým nápisem „Top Secret!“

Povytáhl kus papíru a stačil přečíst „Zničení :“ , než ho však stačil vytáhnout výš někdo rozsekl papír shurikenem. Kashite se otočil a při tom vytasil meč.

Uviděl tam Retuba.

„Konečně se setkáváme!“ Pousmál se.

„ Mám za úkol tě zabít, ale to už víš... Jen bych chtěl vědět jednu věc, proč jsi tehdy zabil svou babičku ?“ Zeptal se a Retubo zapřemýšlel.

„Možná proto že je matkou Mizukageho!“

„Konec řečí, jdeme bojovat!“

Mezitím venku probíhala veliká bitva.

„Je jich tu moc!“Zvolal Rin a probodla kunaiem jednoho shinobiho. „ Musíme je rozdělit!“

„Já to udělám!“ Prohlásil Kobi a zmizel v mlze, hned se za ním rozeběhlo pět ninjů.

„Kobi ne!“ Zvolala ale on jí už neslyšel.

„Rin, už jich zbývá jen deset!“ Zvolal Ashima a uskočil dál. Kousl se do prstu, udělal pět pečetí a vyvolal několik veverek. Ty se jako armáda vrhla na soupeře. Po chvilce bylo po všem a už zbývali jen tři : Rin, Ashima a Kenji.

„Konečně jsme sami!“ Zvolal Kenji a vystřelil na soupeře dvě ohnivé koule. Ty však minuly cíl a Rin poslala na zpět jednu vodní střelu. Kenji jí rychle odrazil další ohnivou.

Ashima se mezitím dostal k jeho zadům a položil na ně ruku.

„PEČĚŤ!“ Zvolal ale nic se nestalo. Ale náhle si toho všiml, byl to dřevěný panák.

„Do háje!“ Zaklel, avšak než stačil něco udělat, z panáka vylítl nitky a ty přivázaly Ashimi k panáku. „Co to je?!“ hlava panáka se otočila a otevřela pusu, na jazyku trčel zapálený výbušný lístek. BUM !

Kobi běžel než se dostal ne volné prostranství. Za ním se hnalo pět ninjů. Čtyři byly obyčejní, a ten jeden měl lepší vybavení a jako zbraň používal zbraň, tyč která ne jednom konci měla tyč a na druhým kolečko.

Kobi se náhle otočil, vyskočil a vrhl několik shurikenů a kunaiů. Tím se zbavil dvou ninjů. Zbývající střelbu oplatili a Kobi měl co dělat aby se všem uhnul, a proto ho jeden sekl o nohu.

Kobi spadl na kolena a chytil se za nohu. Jeden ninja k němu přiběhl a chtěl ho kopnou, náhle ho Kobi chytil za nohu, rukou vytáhl kunai z nohy a zabodl ho ninjovi do hrudi. Ten spadl hlavou do hlíny a Kobi udělal smrtelný bod do srdce.

Další ninja zaútočil ale jeho snaha byla marná. Stačilo pár chvatů a ležel v kaluži krve na zemi.

Poslední ninja se pousmál.

„vida, vida.... máme tu Jounina!“ Ninja začal točit se svoji zbraní a kulatou stranou bouchl do země, ta se cela otřásla, a popraskala. U středu to vytvořilo velký kráter.

Kashite uskočil a provedl pečeťě, potom se uprostřed místnosti objevila velká várka vody a smetla Retuba až na druhý konec chodby. Kashite k němu přiběhl a sekl mečem, Retubo sekl taktéž a meče se navzájem zablokovaly. Retubo uskočil a opět sekl, Kashite uhl a meč se zarazil do podlahy.

Kashite udělal jednou rukou pečeť a voda která byla na podlaze se změnila v led, takže se meč zasekl na dobro.

„Šmejde!“ Vykřikl Retubo a udeřil Kashiteho pěstí, ten popošel trochu dozadu a dostal kop do břicha, ten byl tak velký že ho to prokoplo dřevěnou zdí ven. Retubo doskočil za ním.

Kashite se pomalu zvedl, z pusy a ze zad mu tekla krev.

„Teď to skoncujeme!“ Prohlásil hrdě Retubo a začal dělat pečeťe. Ze vše okolní vody ve vzduchu utvořil vodní výr a poslal ho směrem na Kashiteho. Ten taktéž začal a celej výr se před ním zastavil a změnil se v led.

„Jak je to možné!“ Retubo se lekl, Kashite mávl rukou a masa ledu vylítla.

Retuba to odhodilo o pár metrů do zadu. Po chvilce odřený vstal a rozhlédl se. Nikde svého soupeře neviděl. Náhle však vyletěly jehlice. Retubo se jim vyhnul a při bránění uskočil dozadu. Najednou ucítil nesnesitelnou bolest. Otočil hlavou a viděl jak mu meč probodl tělo.

„Sbohem!“ Pousmál se Kashite a podřízl mu krk.

Sasuke pokračoval v další chodbě, ale jediného koho potkal byla divně vypadající osoba.

„Jmenuji se Terishi.... a zabiju tě!“ zpoza kabátu vyletěla černá energie. Sasuke se jen pousmál.

„Amaterasu!“ vykřikl a bez problémů ho zabil. Avšak mrkl okem a sharingan zmizel.

„Tohle se nemělo stát!“ Pomyslel a běžel dál. Dorazil až na konec chodby kde byly dveře ven z domu.

„Pakkun už je pryč!“ Řekl smutně a bouchl rukou do zdi.

Ashimu výbuch odhodil pár metrů pryč. Rin k němu přiběhla a sklonila se.

„jsi v pohodě?“ Zeptala se.

„Jo,...“ odpověděl křečovitě. Rin z nenadání uhla. Na místě kde klečela dorazil dřevěný trám.

„Parchante!“ Zvolala a udělala pečeťe. Kolem ní se objevilo pět jejich klonů a obklíčili z jedné strany Kenjiho a vypálili ohnivou kouli. Klony zmizli a koule trefili svůj cíl. Ale nic se nestalo, Kenji se jen oprášil a zaútočil. Dřevěným trámem udeřil Rin do břicha. To jí odhodilo ke stromům.

Ninja se přišel ke Kobimu a udeřil. Ten se tomu uhnul a kopl muže do hrudi. Ten trochu sklouzl do zadu a hned nato rukou otočil zbraň a opět udeřil kulatou stranou do země, 5cm od Kobiho nohy.

„Jseš dobrej!“ Řekl muž, Kobi uskočil a hodil shurikeny, ale muž je bez problémů odrazil.

„Ale ne jako já !“ Muž začal s tyčí točit až vytvořil menší tornádo. „A těď něco uvidíš !“ Zvolal a hodil svitek do tornáda, ten se otevřel a začaly z něj lítat zbraně. Muž je dokázal blokovat ale Kobi ne. Jakmile tornádo skončilo měl v sobě asi deset zbraní.

„Šmejde!“ Řekl a padl na kolena. Hluboce dýchal a vykašlával krev.

Muž k němu přišel a pousmál se. Ale hned zase zvážnil a sekl ho do hrudi.

„Tak co ty měkoto!“ opět se pousmál a kopl do něj.

„Nech toho!“ Zakašlal Kobi ale nepomohl to. Dostal slabší ránu kulatým koncem do hlavy, ale stačilo to aby mu začala pořádně téct krev.

Kenji se pomalu přibližoval k Rin s mečem v ruce.

„Teď to máš zpočítaný!“ Napřáhl mečem a vystříkla krev. Né Rinina ale jeho.

Sklopil hlavu a viděl jak mu hrot meče trčí z žaludku.

„Co to?!“ Otočil hlavu a všiml si Sasukeho, opět s Sharinganem.

„Ty nejsi Kenji!“ Řekl a Kenji se změnil v ženu. „Ty jsi ta s tím nepřemožitelným Genjutsu jak řekl Ruido, divím se že to Rin nepoznala.“ Sharingan opět zmizel.

„Šmejde..“ Řekla tiše a zemřela. Sasuke jí sundal z meče a pomohl Rin vstoupnout. Ashima již vstal a lekl se.

„A kde je pravý Kenji?!“ Zvolal a všichni se lekly. Ten bude u Kobiho.

„ÁÁÁ, citím že je mrtvá, no co, oblek už není třeba!“ Pousmál se muž a změnil se v Kenjiho.

Kobi se vyděsil ještě víc. Kenji vzal ostrou stranu tyče a nadzvedl jí na Kobiho. Ale než stačil bodnout někdo hodil dvě jehlice s řetízkem, řetízek se zachytil za tyč a zabodl jí vedle Kobiho. Kenji však tyč hned vytáhl.

„Kdo to byl ?“ Zeptal se sám sebe a dostal z boku ránu do obličeje. Stál tam Kashite.

„Nevím kdo jsi a je mi to jednou!“ Zařval Kenji a kulatou stranou tyče ho odhodil na protější strom, ten popraskal a spadl přímo na Kashiteho.

„NÉÉÉ!“ Zvolal Kobi a vší silou se pokusil sundat zabodnuté zbraně ze svého těla, a ehle, podařilo se mu to. S odhodláním vstal a postavil se do bojové pózy. Na kraji mýtinky už uviděl své přátele.

„Tak a teď!“ Zvolal Kenji a velice rychlím pohybem probodl Kobiho srdce. Posléze spadl na zem.

Sasuke se snažil aktivovat svůj Sharingan ale nešlo mu to. Ashima byl stále ochromený od výbuchu, a Rin. Ta se jen třepala a něco brumlala.

„Ne, to nemůže být pravda. ... proč ? ... proč ?..“ Z očí jí vyhrkly slzy a posléze je zavřela. „ Proč zemřel ? Jak ? Co budu dělat ?!“ Náhle napřímila, otevřela a oči a v ní měla NOVÝ sharingan! Uprostřed červené plochy byla zornice a kolem ní trojůhelník. (http://img215.imageshack.us/my.php?image=msvv7.jpg)

„To je nový druh sharinganu ! Nemožné!“Pomyslel Sasuke a sledoval jak se Rin vzchopila.

„ZABIJU TĚ!“ Rin natáhla ruku a objevilo se v ni Chidori, posléze získalo červenou barvu.

„RINDORI !“ Vykřikla a vyběhla velikou rychlostí proti němu. Zanechávala za sebou veliký kráter, a když dorazila k cíli tak ....

Poznámky: 

Tak jsem zpět ! A doufám že se vám bojovný díl líbí!

4.8125
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 19:48 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ach jo odalší mrtví.

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Út, 2009-01-06 22:15 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

je to uzasne len mi tam chyba naruto Laughing out loud

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, St, 2008-12-24 10:30 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

hmm líbí ale co takhle další díl?Sad

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, St, 2008-12-24 15:48 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

bylo málo čtenářů... ale jo, další díl napíšu Smiling

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, So, 2008-12-27 21:41 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

jednoho ctenare mas do konce konohy bo do mi smrti