manga_preview
Boruto TBV 10

Bojovka *škyt* v Konoze 02

Noc pomalu ubývala, modřiny na těle nebohé Shízy přibývaly, pouze třísky v zadku jedné Hokage na tom byly stále stejně...
"No tak....lady Tsunade...ty třísky vám musíme vyndat, nebo vám upadne levá část vašeho pozadí" chránila si hlavně obličej před kopajícíma nohama Tsunade.
"Ale já si je tam chci nechat *škyt* třeba mi tam vyroste stromeček *škyt*" neustále kopala nohama a teď přidala i ruce, kterýma flákla Shizune do hlavy.
Shíza zatla zuby, zafrkala a odhodlaně vytáhla ze zástěry, o které nebudeme řešit, kde jí vzala, ohromnou injekční stříkačku. a vrazila jí Kage rovnou mezi oči. Ta vykulila oči a praštila sebou do postele.
Shizune se s schizofrenicky ďábelským výrazem usmála. "Však já vím, jak na tebe..."
Jenže to nebyl konec tohoto mučení. Shíza si jaksi neuvědomila, že se jí Tsunade, s injekcí trčící z hlavy, lehla na záda.
Tsunade ležící na zádech= další problém a to, jak jí obrátit na břicho.
Už jste někdy otáčely stokilovou Hokage? Pokud ne, jako že já též ne, můžeme si jen představit, jak by jsme otáčeli hrocha v Jihlavské Zoo. Shíza zírající na hime, se slinou u pusy a očima podobnýma mrtvole, se opřela nohama o zeď a rukama o Tsunade.
Prudce zatáhla. Sakra... taky se musí tak přežírat, pomyslela si ubohá sestřička a unaveně si otřela zpocené tělo do Tsunadiny sukně.
To chce hever...
Po několika hodinách úporné práce, dalších injekcí a nejrůznějších nadávek se Hokage konečně otočila, Shíza se vyzbrojila pinzetou a.... další záběry jsou bohužel příliš drastické, děsivé a nechutné na to, abychom je popisovaly....
Poslední tříska opustila Tsunadino pozadí a vyčerpaná Shíza si sedla z vejšky na postel naproti.
"Konečně... uf" cinkla pinzeta o nemocniční podlahu.
Ubíhala hodina za hodinou a když se Shíza probudila, Tsunade už na posteli s injekcemi v hlavě nebyla-byly tam totiž jenom ty injekce.
Zmateně se rozhlédla kolem. Rychle vyskočila z postele, zapíchla si do nohy několik stříkaček a za něžného ječení vyletěla z pokoje, jako kdyby ji sám OroSasuke honil.
Já tu práci neměla, neměla brát, proletělo jí hlavou.
Kde zas je?
Ovšem... pak jí to došlo!
,Ta její bojovka přece' rozběhla se na všemožná místa, kde by mohla shánět věci na její "bojovku".
Šla do prodejny kostýmů, kde jí řekli, že tam opravdu byla a koupila si tam napodobeninu věšáku-kdo ví, jak na to přišla že xD.
,Já si myslim, že žádný kostým ani nepotřebuje' řekla si pro sebe Shíza a pak šla rovnou do její kanceláře.
Našla ji tam přehrabující se v papírech a zoufale hledající kdoví co.
"Tsunade-sensei..."
Přivítala ji s šíleným pohledem.
"Musíme ji najít!" zařvala zběsile.
"Ehm... koho? Tsunade-sama?" opatrně se k ní přiblížila.
Sákryš.... co když bylo něco v tý stříkačce? Jasně! proto je tak... zfetovaná? xD
Ale ne... blbost, pomyslela si. Ta vydrží hodně... tak co?
"No přece jí!" zahodila štos papírů za hlavu.
"A kdo je ta ONA?" naklonila se k ní a Tsunade jí dala do ruky papír.
"Konečně jsem jí našla... to je ona!!!!" vykřikla a několikrát ťukla prstem do papíru.
"Samara? to je ta bílá herečka z Kruhu? Áááá..... píšou tady že je to sestra Orochimara (jaké zjištění xD)"
"Jo... dokonce s námi byla chvíli v týmu... a balila Jirayiu!" ďábelsky se zachechtala. "Než jsem ji hodila do tý studny! "
"...?"
"No... a pak se jí tam nějak zalíbilo... a dostala tu roli! Neřeš, vždycky byla úchylná... a přišla o nehty! Jak se snažila dostat ven!" Ještě několik minut zmateně blábolila.
"Ëh... no... fajn. a co my jako s ní?!" ozvala se Shizune, která se už zcela vzdala iluzí o jejím duševním zdraví.
"Co my s ní? To je přece jasný! Bude strašit ty naše egoty a pak je zároveň zbavíme i Jirayi" zablýskli se jí oči a vytočila číslo, které bylo napsané na starém papíře s jejími údaji.
"Lady Tsunade? myslím, že to je její rodné číslo" řekla svůj postřeh Shíza a z jejího seznamu kontaktů vyhrabala číslo na Samaru Studničkovou
"Samara Studničková? To jako... jako, že.. že... Studnička Orochimaru?" Shíza se bláznivě rozchechtala. "Nedivím se, že byl věčně naštvanej!"
"Ale ne... Studničková je její umělecký jméno..."
Sestřička vycítila příležitost. "A jak se tedy jmenuje doopravdy Orouš příjměním?"
"To je tajný!" odsekla Tsunade a vytáčela číslo do dávno neexistujícího telefonu. (jak? Shinigami ví xD)
"Halo?" ozval se mužský hlas z druhého konce, jako by byl ve studni.
"Tady Pátá Hokage, hledáme Samaru Studničkovou. Vy asi budete její přítel, že ano?"
"Já a její přítel?" rozchechtal se hlas a v telefonu byla slyšet i ozvěna.
"Ta už tady dávno nebydlí"
"A kde je?"
"no... odešla... co já vím, ať si třeba pase husy, mě je to fuk..."
"WTF?! já ji musím najít!!!"
"Táhni k čertu... je sakra 6 ráno, mě žádná stará rašple nebude otravovat..."
Uhm... asi si umíte představit rozhovor, který následoval. Opět raději nebudeme uvádět xD
"Tak... teď mě fakt naštval" praštila do stolu a poručila, aby se Orosasu, Naruto, Sakura a Sai k ní dostavili.
"Prostě jí musíme najít. Řeknu jim, že je to sestra Orochimara, která se chce pomstít rybám, protože zavinili smrt jejího bratra (bylo jim jen povězeno, že umřel na spolknutí rybí kosti na Štedrý den xD) a pak to bude snadný. Přivedou mi jí sem, já jí řeknu svůj plán a alelúja, můžeme začít a než přijdou, já ti zatím ukážu můj novej kostým" usmála se celá šťastná Tsunade, protože vymyslela takovej geniální a ďábelskej plán.
Popadla Shízu za ruku, škytla si a zatáhla ji do svého pokoje, kde začala zuřivě prohrabávat krabice,
"A pak... *škyt*" zamrkala šťastně. "Pak začne *škyt* sranda!!!"

Poznámky: 

Další dílek Laughing out loud

4.68182
Průměr: 4.7 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, So, 2008-11-08 19:11 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

suproveeeeeeeeeee Laughing out loud ale sem tam si tam mala chybyčky s veľkými písmenkami Smiling ale newadí Laughing out loud vynikajúce to je a to je hlavné!-ttebayo! xD

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Čt, 2008-10-16 23:01 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

ježíšku na křížku Laughing out loud Studnička Orochimaru by bylo fešnéé Laughing out loud ta spolupráce vám jde fakt skvěle Laughing out loud nettie pěkně vystihla ožralou Tsunade, Lil zase Samču, ségru Oroxichta Laughing out loud




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-09-22 00:33 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Hhh....kostýmek věšáku? Cože? xDD Samara Studničková...omj xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Pá, 2008-09-12 16:42 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

dokonalý Laughing out loud
fakt úpe nejvíc skvělý Laughing out loud
při představě Shizune vytahující Tsunade z pr.. třísky sem fakt nemohla Laughing out loud