manga_preview
Boruto TBV 14

Legendy Konohy - 09 Vzpomínky bolí

Skupinka ninjů se právě odebírala k zaslouženému odpočinku po vyčerpávajícím tréninku. Mýtinka, na které trénovali vypadala jako po obrovské bitvě. Velké díry v zemi po celé ploše byly zaplaveny vodou, spálené stromy se nacházely po celém obvodu mýtiny.
„Tak to by pro dnešek asi stačilo. Zítra si to zopáknem.” zvolal Kakashi nadšeně.
Shikamaru se zetvářil již o poznání méně nadšeně, ale přesto nic nenamítal.
„Určitě máte všichni hlad.” ozval se Obito. „Zvu vás všechny na ramen.”
Za dvě hodinky už všichni stepovali před Ichiraku ramen. Všichni až na Obita a Kakashiho. Po pár minutách zuřivého poklepávání nohou o zem a mumlání si různých nelichotivých slov, se Sakura rozhodla pro oba opozdilce dojít osobně. Jen co ušla pár kroků srazila jí na zem jakási černá šmouha.
Sakura se překvapeně chytila nabízené ruky a nechala se vytáhnout zpátky na nohy. Muž v černém plášti si sundal kápi a odhalil tak svůj obličej.
„Omlouvám se za pozdní příchod, ale po cestě sem se mi rozvázala tkanička. Já si toho nevšiml a zakopnul jsem, no a chvíli mi trvalo než jsem se sebral a vzpamatoval.” promluvil muž.
„Moment Obito, zopakuj to ještě jednou,” změřila si ho podezíravým pohledem Sakura, „ty tvrdíš, že se ti rozvázala tkanička na sandálích?”
Obito se zmateně poškrábal na temeni hlavy.
„Dobrý večer vespolek,” mával už z dálky Kakashi, čímž Obita vysvobodil z nepříjemné situace, „nevěřili byste, co se mi po cestě stalo..”

„Co se to kruci děje? Pouštní pohřeb ještě nikdo nikdy nepřežil!” zíral Gaara udiveně na pohybující se písek.
„Tak to jsi zřejmě ještě neměl tu čest s Prokletou pečetí.” zachechtal se Juugo.
On i Karin se teď tyčili před Gaarou v plné síle.
Karin povyrostla nejméně o půl metru, takže byla zhruba stejně vysoká jako Juugo v normálním stavu. Její vlasy tvořily něco jako chapadla, nos se zvětšil a spojil s horním rtem, čímž utvořili útvar podobný zobanu.
„Cheche, vypadá jak chobotnice.” zasmál se bolestně Izumo.
„Brácho, jsi v pohodě?” zajímal se Kotetsu.
„Jasně, takový škrábanečky mi nemůžou ublížit.” zazubil se.
„Jakže jsi mě to nazval?” zavřeštěla Karin a jeden z proudů jejích vlasů vystřelil proti Izumovi.
Ninja jenom němě zíral, jak se proti němu řítí smrtící chapadlo. Chapadlo projelo Izumovou hrudí jako nic, prošlo srdcem a na druhé straně vystřelilo ze shinobiho zad. Izumovi na tváři pořád zůstal ten posměšný úšklebek. Sprška krve dopadla na vestu jeho přítele.
„C-co to kur*a?” vykřikla Karin, když se Izumovo tělo změnilo v kus dřevěné klády.
„Výměnné jutsu...” zaradoval se Kotetsu, ale vzápětí již uhýbal zuřivým útokům Juuga.
Izumo se bleskově dostal za Karin a podržel jí kunai pod krkem.
„Hni se, a zemřeš.” zavrčel jí do ucha.
Najednou byl ohromnou silou odhozen pryč. Jedno z chapadel ho nenápadně omotalo kolem pasu a vrhlo mezi stromy.
Kotetsu se Juugovi nemohl rovnat a tak pouze uhýbal jeho útokúm. Na druhé straně si Izumo otřel pramínek krve, který mu vytékal z úst a s nesmírnou zuřivostí se vrhnul po Karin.
„Ustupte!” zařvala náhle Tsunade.
„Je načase, abychom to tady ukončili!” přidal se Gaara.
Oba Kage se postavili do bojových pozic a vyrazili na nepřátele.

„... a pak, když už jsem byl skoro tam, jsem si nevšiml větve a zakopl o ní. Na místo setkání jsem tedy nedošel, ale spíš doletě a dojel. Kakashi mi tehdy pěkně vynadal.” vyprávěl Obito, zatímco ostatní se smáli.
„Jo, řekl jsem, že jsi nezodpovědný a že nikdy nebudeš dobrým ninjou. Ale mýlil jsem se. Ty ses potom rozbrečel, avšak nechtěl jsi to přiznat. Řekl jsi, že ti něco spadlo do oka.” smál se Kakashi na celé kolo.
Obito nejprve zrudnul, ale potom se rozesmál taky. Celá společnost se skvělě bavila, až si Kakashi všmnul, že někdo chybí. Naklonil se k Sakuře a zašeptal jí:
„Nevíš, kde je Rin?”
„Říkala, že půjde na záchod, ale už se dlouho nevrací. Půjdu se po ní podívat.” odpověděla mu šeptem Sakura.
„Ne, já půjdu. Zřejmě zmizela kvůli mně.” zadržel ji Kakashi.
Sakura se po něm ustaraně podívala, ale na konec kývla.
-----
„Věděl jsem, že budeš tady. Bývalo to naše místo a dokonce i moji studenti sem často chodívali.” promluvil Hatake.
Rin mlčela a dál hleděla na Konohu z vrcholku hlav Hokagů.
„Stalo se něco, o čem chceš mluvit, Rin?” staral se dál.
„Chci vědět jen jedno, Kakashi,” otočila se na něj s očima plnýma slz, „proč jsi mě tehdy prohlásil za mrtvou a zřekl se mě?”

Poznámky: 

NO po technický potížích (běžel jsem si pro nový brejle), jsem to snad stihnul. Kapitola zase nic moc, ale přijdou lepší-ttebayo

4.90476
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2009-02-04 18:46 | Ninja už: 6359 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl ale chybý tam hlavně naruto

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-09-10 09:30 | Ninja už: 20017 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tohle že je nic moc?!!! Shocked Tos vzal jako kde?!!! Puzzled
„Omlouvám se za pozdní příchod, ale po cestě sem se mi rozvázala tkanička. Já si toho nevšiml a zakopnul jsem, no a chvíli mi trvalo než jsem se sebral a vzpamatoval.” promluvil muž.
„Moment Obito, zopakuj to ještě jednou,” změřila si ho podezíravým pohledem Sakura, „ty tvrdíš, že se ti rozvázala tkanička na sandálích?” - ovšem, Obito vůbec nezklamal!!! Sticking out tongue Směju se ještě teď!!! Laughing out loud Je to naprosto skvělej díl, žádný strachy!!! Eye-wink A jsem zvědavá na další!!! Smiling

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Čt, 2008-09-04 18:45 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

skvele skvele skvele nech uz je pokracovanie, konecne nejaky pribeh so starym tymom sedem

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-09-04 18:21 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

No nefim čemu říkáš lepší, když tohle je snad už táák úže, že už to lepší nejde, ale to nicXDD. Zas jako obvykle je to náádhernýý!!! Rychle pokráčko Laughing out loud !!!

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Čt, 2008-09-04 14:02 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Krasa ostatne ako vzdy.
Uz nech tu je dalsi dielik.... Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-09-03 21:57 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Mě se moc líbila i tahle, ale proti ještě lepším nic nemám Eye-wink

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-09-03 20:12 | Ninja už: 20017 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

já ti dám nic moc kapitola!! je to super!!kdy očekáváš další?

Obrázek uživatele Seiber
Vložil Seiber, St, 2008-09-03 20:00 | Ninja už: 6141 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Dobrý diel ... teším sa na ďalší Smiling