manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura a Akatsuki 4

Sakura a Akatsuki 4

A když by ses chtěla k nám přidat tak to má podmínku žádný hádky. Jo, a když uvidíš Tobiho tak mu dej za mě pěstí, ale venku!“ řekl Pein a zmizel.
No tak tohle jsem nečekala. Myslela si Sakura a lehla si zpátky do postele. Po chvilce znova usnula. No není divu, když ji Pein zbudil v pět ráno. Sakura se vzbudila asi za dvě hodiny. Rychle vstala a oblékla se.

„No tak se dáme do práce, ale proč bych jim měla vlastně pomáhat“ řekla Sakura.

Pak si, ale uvědomila, že jim to udělala vlastně sama. Tak by jim měla pomoct. Otevřela dveře a vyšla na chodbu. Najednou do ní někdo vrazil. Sakura spadla na zem a pořádně se naštvala. Když se postavila, podívala se, kdo to do ní vrazil.

„Tobi co myslíš, že děláš, nemůžeš vrážet jen tak do lidí“ zařvala na Tobiho Sakura.

U Peina

„Vypadá to, že nebudeme mít ani jeden den v klidu“ řekla Konan Peinovi, který seděl na židli a na hlavě měl studený hadr.
„No jo snad to je poslední hádka, kterou dneska slyšíme“ odpověděl Pein.

U Sakuri

„ No jo promiň, nechtěl jsem do tebe vrazit, ale zrovna utíkám před, Hidanem“ omluvil se Tobi.
„ Cos mu udělal“ zeptala se Sakura.
„ No schoval jsem mu kosu, nebo co to je a on se na mě naštval“ řekl Tobi.
Sakura si najednou vzpomněla, co po ní chtěl Pein.
„Hele Tobi nepůjdeš na chvilku ven“ zeptala se Sakura
„No stejně nemam nic na práci, tak jo“ řekl Tobi
Sakura šla z Tobim ven, když vyšli, Sakura nečekala ani sekundu a dala Tobimu jednu pořádnou do břicha.
„To je zato, že si do mě vrazil“ řekla zvýšeným hlasem Sakura a vrazila Tobimu druhou.
„A to je“ Sakura nechtěla Tobimu říct, že ji o to poprosil Pein a tak rychle vymyslela, že je to za ty věci, který provádí.
Tobi už ji, ale nevnímal, protože omdlel. Sakura se vydala za Peinem. Zaklepala na dveře.

„Dále“ozvalo se z místnosti.
Sakura vešla do místnosti a uviděla tam tři osoby: Konan, Peina a Hidana, který si zřejmě stěžoval na Tobiho.

„Tak jsem tady na tu bolest hlavy“ řekla Sakura
„Hele neviděla si Tobiho“ zařval na Sakuru Hidan
„ Žádné hádky, jenom žádné hádky“ řekl zoufale Pein.
„ Tobi je venku“ odpověděla Sakura Hidanovi a ten vyběhl z pokoje tak rychle, že by člověk ani nestačil mrknout.

Sakura se podívala na Peina a Konan. Když viděla, jak je jakákoliv rána rozhodí, dala se radši rychle do léčení.

„Hele Sakuro, přidáš se teda k nám“ zeptala se Konan
„No zatím nevím, ale co takhle, že bych se k vám přidala jenom na pár týdnů a pak bych se rozhodla úplně“
„OK, ale žádné hádky“ řekl Pein
„Děkuju, že jste tak hodní, vždycky jsem myslela, že jste vrazi a podobně“řekla Sakura
„ No tohle si o nás myslí hodně lidí“ řekla Konan
„No já už půjdu, musím pořád obejít členy Akatsuki“ řekla Sakura“
„Jen běž“ řekl Pein

Jaké problémy budou mít Akatsuki? Jak se bude chovat Itachi to vše v dalším díle.

4.694445
Průměr: 4.7 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-03 10:56 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Super dielik. No chcela by som vidieť, ako sa zatváril Tobi, keď mu jednu vrazila. Laughing out loud Ten sa teda musel aspoň v duchu diviť.Eye-wink A poprebratí chystať pomstu odplaty.Laughing out loud Pein, ako sa zdá bude musieť začať brať lieky na migrénu, alebo si urobiť konečne poriadok medzi svojimi členmi. Som zvedavá na pokračko.

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, So, 2009-08-08 21:17 | Ninja už: 5458 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ja tu chcipam xD

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2009-05-14 18:24 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

moc hezký dílek Laughing out loud

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”