manga_preview
Boruto TBV 09

Čierny drak časť 33: Pokus

Šedovlasý muž sa pozeral na mladého chlapca, ktorý stál tak, ako ho pán Boh stvoril. Chlapec vyšiel zo zvláštneho zariadenia, v ktorom bola čudná tekutina, ktorou bol teraz polepený. Od chladu sa zatriasol a padol na kolená. Zhlboka sa vydychoval a silno kašľal. Tenkými ručičkami sa dotýkal studeného bieleho mramoru. Pár kvapiek čírej tekutiny dopadlo na podlahu.

„Objekt číslo Jedna. Je vidieť na ňom nezvyk na vzduch, ktorý nie je filtrovaný. Vážnejšie komplikácie nie sú badateľné.“ Ahashi sa pozeral na malého chlapca s milým úsmevom. Držal v ruke diktafón, ktorý vypínal a zapínal, aby si zaznačil poznámky. Ahashi sa s strašným úsmevom pozeral na svoj výtvor.
„Áno teraz otestujem jeho schopnosť reči............ Ehm.................. Počuješ ma?“
Chlapec hneď prikývol.
„Ok, paráda, beriem to ako odpoveď.“
Chlapec sa nechápavo pozrel okolo seba, nič nevidel, lebo do očí mu svietilo svetlo, ktoré osvetľovalo len jeho a Ahashiho. Ahashi sa zmätene zadíval na svoj výtvor, postavil sa a odkráčal pár krokov dozadu. Jednotka ho stratil z očí. V tom naňho padli biele šaty presne v jeho veľkosti. Chlapec si to prezrel niekoľkokrát látku, ktorá na neho padla.
„Obleč si to.“
Chlapec sa pozrel na Ahashiho, ktorého bolo vidieť len ako obrys v hladine dravej rieky.
Chlapec sa pomaly obliekol. Ahashi pozoroval každý jeho pohyb.
- Prežil, on je môj prvý a bude aj najsilnejší z vás všetkých -
Jeho pohľad sa pozrel na obrovskú miestnosť, v ktorej boli tisícky trubíc s ľudskými telami. Ahashi sa pohol do hlbokej tmavej chodby. Obzrel sa za seba a videl Jednotku, ktorý stál na mieste a pozeral sa na Ahashiho nenávistným pohľadom. Ahashi sa usmial a napravil si okuliare.
„To je dobré, máš krásne zelené oči a ten pohľad sa mi veľmi páči, nezabudni sa tak pozerať po celý život .“
„Ako? “ Chlapec prvýkrát prehovoril škrekotavým hlasom. Ahashi zdvihol obočie a usmial sa.
„Pýtaš sa ako? No predsa ako monštrum, ktoré každý nenávidí.“
Chlapec pri tých slovách pozrel na svoje ruky, ktoré sa roztriasli.
- Monštrum....... Ja... Veď som nič nespravil, prečo? - Ahashi prerušil jeho tok myšlienok tím, že hodil na neho jeden kunai. Chlapec pohotovo zareagoval a vystrel pred seba ruku. Kunai sa zasekol do kosti, ktorá obklopovala jeho ruku ako brnenie.
„Čo to...?“ Jednotka nestihol si prezrieť svoju pravicu, keď v tom na rúčke kunaia videl horiaci papierik, ktorý vybuchol v následných momentoch.
„Neprehnal ste to, Ahashi-dono?“ Vedľa Ahashiho sa zjavil muž zavalitejšieho zjavu, ktorý bol oblečený v modrej jouninskej veste. Vlasy mal vystrihané na ježka. S malými čiernymi očami pozeral na dym, ktorý opadával.
„Nie, ani nie, znepokojuje ťa to, Taisuke?“ Ahashi s úsmevom pozeral na siluetu, ktorá vystúpila z kúdola dymu. Chlapec s popáleninami a ranami po celom tele, sa držal stále na nohách. Ako tak Jednotka chvíľu stál na mieste, jeho rany a popáleniny začali miznúť a nahradzovalo ich nové tkanivo.
Potom sa Jednotka plný hnevu rozbehol na Ahashiho. Podliate oči len utvrdzovali jeho rozbesnenú beštiu v malom tele chlapca. To stvorenie, ktoré sa rútilo na Ahashiho, nepripomínalo moc malé dieťa, skôr beštiu, ktorá sa odtrhla z reťaze a chce sa pomstiť na všetkom, čo videla.
Predtým ako Jednotka stihol niečo spraviť, sa pred ním objavil Taisuke. Chlapcovi položil dva prsty na čelo. Ako sa jeho prsty dotkli chlapca, Jednotke sa zavreli oči a padol na zem v bezvedomí. Ahashi, bez toho, aby sa pohol, sa stále usmieval a premeral si Jednotku, ktorý ležal na zemi ako vrece zemiakov.

„Páči sa mi bude, veľmi silný, možno ako…....“ Taisuke sa pozrel na Ahashiho, ktorý nechcel pokračovať v svojej vete.
„Možno ako ON?“ Taisuke zdvihol obočie a pozrel sa Ahashimu do očí. Ahashi uhol pohľadom a vykročil do chodby.
„Nie tento chlapec nebude ako ON....................... On totiž Orochimara zabije!“
Taisuke pozoroval siluetu Ahashiho, ako sa stratila v tuneli.

- To sa snáď nedá...... - Pozeral Naruto na svojho oponenta. Naruto zdvihol svoj kunai pred tvár aby blokoval kosti, ktoré vylietavali z tela Jednotky priamo na Naruta. Tieto projektily boli rýchle aj ostré ako meče, preto nesmel vynechať ani jeden.
- Sakra ešte som sa k nemu ani nepriblížil - Naruto spojil ruku v znamenie.
„Tajuu Kage Bunshin no Jutsu!“
Vedľa Naruta sa objavilo asi 30 klonov. Jednotka privrel oči a pozrel sa Naruta. Vytvoril pečaťe a buchol do zeme.
„ Shussei ki (Zrodenie lesa)!" Zem pod Narutom a jeho klonmi sa roztriasla a spod mramoru vyšlo niekoľko stromov, ktoré chytili niekoľkých Narutov a rozdrvili ich pri tom, ako vstavali zo zeme.
„Sakra... !“ Naruto spadol z výšky asi piatich metrov, ale stihol včas zareagovať a dopadol dobre na zem, bez zranenia.
Naruto sa poobzeral a všetky jeho klony boli príliš ďaleko nato, aby si pokúsil o rasengan. Vtom Naruta Jednotka zdrapol za rameno a otočil ho okolo jeho osi, aby si pozerali do očí. Pravú ruku vystrel a ukazovák priložil Narutovi na nos.
„Souhou kami ofu raitingu (Dotyk boha blesku)!"
Z končeku prstu vyšiel silný elektrický prúd, ktorý zasiahol Naruta a odhodil ho asi o desať metrov dozadu. Jednotka skončil s jutsu a pozrel na Naruta, ktorý sa v kŕčoch váľal na zemi. Na Jednotku vyleteli dvaja ďalší Narutovia, ktorí doteraz hľadali svojho nepriateľa. Jednotka vyskočil do vzduchu a postavil sa na ruky, nohy vystrel a vrazil Narutovi do brucha. Obaja sa premenili na dym a Jedotka skočil na svoje nohy a podišiel k Narutovi, ktorého považoval za pravého. Naruto pozoroval jednotku.
- Ešte trochu poď -
Jednotka zastal nad Narutom. V ruke sa mu pomaly začal formovať ľadový oštep. Rýchlo ho Narutovi bodol do čela. Ako oštep prešiel cez Naruta, obidvoch, aj Naruta a aj Jednotku, zahalil výbuch. Ďalej za stromom, ktorý vytvoril Jednotka, stál Naruto s úsmevom nad jeho dobrým plánom.
„Ha........“ Narutovi padol úsmev z tváre, keď videl siluetu Jednotky, ktorý bol obklopený vodnou guľou a tá absorbovala výbuch tak, že jemu sa nič nestalo.
- Sakra, ten je až moc dobrý - Hrýzol si Naruto nervózne do pery z jeho oponenta.
„Kage bushin.“
Vedľa Naruta sa objavil klon, ktorý pumpoval Narutovi do ruky chakru. Naruto sa rozbehol a jeho klon s ním, lebo ešte neskončil z pumpovaním chakry. Naruto sa pozeral na Jednotku, ktorý zrušil jeho ochranné jutsu, aby sa mohol brániť. To už však bolo neskoro, Naruto bol pri Jednotke vystrel ruku a vrazil jeho techniku do svojho soka.

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, St, 2008-09-03 09:38 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Super, neuveriteľne vystihnuté pocity, takže musím povedať, že sa prekonávaš čím ďalej tým lepšie, ak je to vôbec možné, však? Skvelé, malo to všetko, akciu, nostalgiu, spád!!! Len tak ďalej, ty malý génius Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), Út, 2008-09-02 16:55 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

S každým dílem lepší a lepší.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-02 16:36 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nádherné jako vždy, hold souboje a nejen ty dokážeš popsat famózně Eye-wink

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Po, 2008-09-01 20:47 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Pekne len tak dalej.
Laughing out loud

Obrázek uživatele Orendži-san
Vložil Orendži-san, Po, 2008-09-01 20:33 | Ninja už: 6070 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Jee zase raz super diel...aj ked osm si vsimol malu chybicku Smiling
"Jednotka vyskočil do vzduchu a postavil sa na ruky nohy vystrel a vrazil Narutom do brucha." ja by som povedal, ze to ma byt takto: "Jednotka vyskočil do vzduchu a postavil sa na ruky, nohy vystrel a vrazil Narutom do brucha." ale je to len mala chybicka a to sa stava, zase davam 15 bodov z desiatich Laughing out loud

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Út, 2008-09-02 09:46 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

ja viwem ta veta je cudna >D hned sa mi nepacila

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Orendži-san
Vložil Orendži-san, Út, 2008-09-02 15:02 | Ninja už: 6070 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

xD sak to je jedno, poviedka je super, teto diel taktiez Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-09-01 19:39 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to super!! =) Naruto je sughoi!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-09-01 11:03 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smrrrk, prečo to musel mať Jednotka také ťažké? Sad Mne je ho tak ľúto... Hnusný Ahashi...
Ten boj je skvelý, moc sa mi to páči Laughing out loud
No a ten záver, hm, som teda veľmi zvedavá, čo sa stalo potom Smiling
Výborná časť...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Po, 2008-09-01 00:18 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

nech sa paci Laughing out loud za komety dakujem

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]