manga_preview
Boruto TBV 07

Sabaku no Gaara sa zamiloval-16 Spoveď

Večer sa Gaara ponúkol Sandy, že jej pomôže s večerou.
Sandy sa pousmiala a schválila mu to.
Keď už bola príprava jedla v plnom prúde, dali sa do reči.
„Sandy?“
„Hmm?“
„Čo porábaš celý večer ak nemáš misiu?“
„Ja?“
Prekvapene sa na neho pozrela a nervózne sa zasmiala.
„Áno ty.“
Zopakoval Gaara, keď videl ako Sandy sklonila hlavu.
„Ja väčšinou zaľahnem s dobrou knihou, alebo, alebo pozerám na hviezdy a rozmýšľam, prečo...?“
Gaara ju pozorne počúval a keď stíchla, až zatajil dych. Do tváre jej nevidel, mala ju ukrytú pod závojom dlhých ohnivočervených vlasov. Ale z jej hlasu cítil, že čosi nie je v poriadku.
„Prečo?“
Opýtal sa, aby jej pripomenul, nech to dopovie.
„Ja som obluda, beštia, som niekto kto sa nikdy nemal vrátiť z ríše smrti.“
Gaara zabudol zatvoriť ústa.
„Možno vieš, že dvojchvostý démon bol zabitý deväťchvostou-chvostou líškou. Ale smrť ho vyvolala späť na zem. Môj brat ho však našiel a podarilo sa mu ho chytiť. Keďže ho nemal kam dať, odložil si ho do môjho tela.“
Sandy zmĺkla, Gaara sa jej zahľadel do očí, no ona uhla pohľadom.
S bolesťou vpísanou do tváre sa k nemu otočila chrbtom a vyzliekla si tričko, ruky jej spočinuli na prsiach. Gaarovy sa pred očami otvoril strašidelný obraz.
Celý chrbát mala potetovaný, zvláštnymi kresbami, ktoré sa pomaličky schádzali do obrazca mačacej hlavy, so špicatými ušami, dlhými zubami a očami, oči mala ako samotná smrť.
Gaara potichu zhíkol a ustúpil o dva kroky dozadu.
Sandy sa k nemu pomaly otočila, na bruchu mala strašidelné ornamenty, znázorňujúce bránu temnoty.
Sandy sa mu pozrela rovno do očí, čosi Gaaru ťahalo, aby sa jej do nich podíval.
Len čo však dvihol zrak, akoby dostal ranu do tváre. Sandy mala oči biele, až jej svetielkovali bolestne bielou farbou, zreničky boli stiahnuté a tvorili len malý čierny pásik. V dome sa zdvihol vietor a zatínal svoje pazúry do Gaarovho tela. Ten sa však nemohol ani pohnúť, stál úplne ochromený svojim strachom.
Sandy otvorila ústa, ktoré odhalili rad bielych, ako britva ostrých zubov.
„Ak chceš vidieť moju minulosť a nebojíš sa smrti pozrieť do očí, pristúp, pristúp bližšie a ja ťa odvediem v čase!“
Gaara sa nezmohol ani na slovo a spravil krok k nej.
Sandyna pokožka sa sfarbila do biela, ako rozžeravené železo. Roztiahla ruky a Gaara sa ocitol v jej spaľujúcom objatí. Cítil, ako ho obrovská sila ťahá akoby vzdušným tunelom.
Nedokázal to vydržať, akoby mu horelo celé telo, otvoril ústa a začal kričať, bol to bolestný rev.
Nevidel nič, to biele svetlo akoby mu vypálilo oči. Celé telo ho neskutočne bolelo, chcel aby to skončilo, chcel zomrieť.
Odrazu to však prestalo a on si uvedomil, že leží schúlený na zemi.

4.88889
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akatsukiGIRL
Vložil akatsukiGIRL, Ne, 2008-08-31 19:13 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

no konecne som sa dockala pokracka Laughing out loud

Obrázek uživatele Sanndy-kun
Vložil Sanndy-kun, Po, 2008-09-01 20:04 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Prepáč mala som toho veľa.
Sensei ma chcel do konca leta opáskovať a ja som musela makať.Brr našťastie som to zvládla:). Takze sa ospravedlnujem za dočasnú pauzu:)