manga_preview
Boruto TBV 12

Papírová jehla I.-Genmův soucit

Kapitola I.

Nad lesy poblíž Konohy se už pomalu stmívalo a bylo slyšet jen houkání sovy a… a cinkání mezi zbraněmi se kterými se bojovalo. Mezi větvemi stromů se mihotaly postavy v černých pláštích s červenými mraky a zelené vesty se znakem Jouninů z Listové.

,,Konan! Rozdělíme se a sejdeme se do půl hodiny na vrchu támdletý hory." Zavelel Pein a odskákal dál od ní. Konan taky nezůstala na místě a dala se na západ. Utíkala přímo proti slunci.

,, Genmo! Raido! Vy jděte za ním na západ a my jdeme za druhým na východ." Rozhodla Shizune a všichni se rozdělili jak zavelela.

Genma a Raidou stíhali Konan, která stále mířila na západ.

,,hh? Co?" Raido se chytil do jedné z pastí, které Konan nastražila tak aby se z nich nedalo dostat.
,,Kuso!" Zastavil se Genma a vracel se zpátky pro Raidu, aby mu pomohl se z toho dostat.
,,Ne! Ty běž za ním, z tohohle se nějak dostanu…a nebo počkám, až se vrátíte! JDI!" Rozkřikl se Raido a Genma se rozběhl dál.

Uběhlo několik minut, než Genma dohnal svého protivníka.

,,Vypadá to, že tě budu muset porazit, jinak mi pokoj nedáš, co?!" zastavila se Konan a pohleděla na Genmu, který stál o větev dál.
,, Ženská? V Akatsuki je ženská?!" Vykulil na ni oči.
,, Doufám, že do toho dáš všechno!" Pousmála se šibalsky Konan a tasila Kunai.
,, S Akatsuki nikdy nebudu mít slitování! Ani když jsi žena!" Stiskl silou Kunai a vyrazil proti ní. Konan jen okolo sebe postavila z papírů stěnu, která měla jeho útak aspoň z lehka odrazit.

,,Co je ona zač?!" Odskočil zpět na větev a uvažoval o její technice.
,,Vypadá to, že asi nevíš, v čem spočívá moje technika! Když jsem byla malá, ráda jsme si hrála s papíry, skládala sem různé věci a bavilo mě to natolik, že jsme to vložila do svého ninjutsu.
,,Takže, když proti tobě použiju oheň, tak…tak si vlastně prohrála, že?! Nebo vodu?!" Pousmál se Genma.
,,V tvém případě se bát nemusím, ty nemáš ani jeden z těch elementů!" Zasmála se Konan a podívala se mu do tváře.
,, To možná ne, ale mám něco lepšího." Genma vytáhla prázdný svitek a rychlostí sekundy namaloval na něj stovky myší. ,,Nimpou Chōjū Giga" ze svitku se začli rozebíhat stovky myší a utíkali směrem ke Konan.
,,Aaaaaaa…." Vřískla Konan, když uviděla, jak ty myši cupitají k ní. ,,Ty zmetku! Využívat tědlech potvor, když víš, že spoust žen se jich bojí!" Zařvala na něj Konan a odskočila na další větev, na kterou se myši zase hnaly.
Genma mezitím namaloval několik velkých hadů a vypustil je z plátna na Konan. Hadi s pomocí myší se dostaly na ní a mohli jí tak svázat.
,,Vypadá to, že jsem našel tvojí slabinu! Nemyslíš?!" Hodil na Konan úsměv. ,,No..vypadá to, že půjdeš semnou." Genma udělal gesto a další hadi ji ještě svázaly a obmotali jí i pusu, aby nemohla křičet. Genma namaloval ptáka, kterého následovně zvětšil tak, aby na něm mohli letět. Cestou nabraly Raida a vrátily se do Listové, kde si Konan hned převzaly členové ANBU.

,,Hey! Ikdyž je to člen Akatsuki, tak je to stále žena! A vy sní zacházíte jak s kusem hadru!" Rozkřikl se Genma, když viděl jak jí svazují a Konan to bolí.
,,Genmo! To už není tvoje věc!" Vysvětlila Tsunade-sama a chytla ho za rameno.
,,Ale to nejde!" podíval se vztekle Genma na ANBU, jak odvádějí Konan svázanou pryč.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

4.833335
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, St, 2010-09-01 17:59 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Gomen, niisan... Nepletu se, když řeknu, že jsou to Saiovy jutsu? Laughing out loud
Jinak pěkné. Smiling))

Obrázek uživatele Ny-appy
Vložil Ny-appy, St, 2010-09-01 19:09 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Nepleteš Laughing out loud ja nevěděl jaký mu dát..a proč ne tohle Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Čt, 2008-11-13 16:53 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Pěkny

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Čt, 2008-09-04 19:37 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Je to pěkně napsané a těším se na pokráčko. Hlavně taky proto, že jsem si Genmu oblíbila Eye-wink.

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Ne, 2008-08-31 22:52 | Ninja už: 6165 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že Konan by sa myší nebála Smiling Ale je to dobrý nápad a aspoň to bolo aj vtipné Smiling Máš to pekné. Dobre opísané, fajn dej, aj keď si ho celkom uzavrel, takže čitateľ nie je až tak veľmi zvedavý na pokračoavanie... Ja ale aj tak zvedavá som, lebo som zvedavá čo zvládneš vytvoriť Smiling A mám rada Genmu Laughing out loud
Ale jedna vec mi vadila. Tsunade-sama. Ty ako rozprávač ju nemusíš titulovať Smiling Iné je to v priamej reči, keby ju napríklad genama oslovil, určite by jej povedal Tsunade-sama, ale mimo priamej reči tam to -sama nielenže nemusí, ale aj nemá byť.

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, Čt, 2012-05-31 21:11 | Ninja už: 4584 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

suhlasim. Nebala by sa myší.A ani hadov. Jednoducho to nesedí na jej povahu.