manga_preview
Boruto TBV 13

Pozor! Je tu show: Jak porazit Itachiho!

"Vítejte v nejsledovanější show v Konoze! Jak porazit Itachiho? To se všem z Konohy honí v hlavě! Dnes tu máme ninji z Listové. Ukážeme je Vám po malé reklamě!" Uvádí Anko. Mezitím tam proběhnou půlhodinové reklamy a zase se natáčí.
" Dnešními hosty jsou: Haruno Sakura, Uzumaki Naruto, Hatake Kakashi, Hyuuga Neji, Nara Shikamaru, Rock Lee a Maito Gai!" Uvede všechny a požádá je, aby se dostavily na místa.
" Tak... Začneme od... Gaie! Tak co Gaii. Co by jsi udělal aby jsi porazil Itachiho Uchihu?"
" Už jsem to promyslel! Vezmu si na něj buldozer!"
" Eh... buldozer? Na co?!"
" No. To je přece jasné! On půjde s Kisamem na piknik a já jen tak náhodou kolem a... bum! Můžete seškrabávat Itachiho ze země!"
" A... no... co když nechodí na piknik? A co když by uhnul?"
" Nekaz mi představy!" Řekne Gai naštvaně.
" No... no dobrá. Myslím, že je na řadě někdo další. Myslím, že je na řadě... Hyuuga Neji!" Všichny začnou tleskat a vykřikovat.
" Děkuji děkuji! Miluju Vás!" Řekne Neji.
" Tak Neji. Řekni nám jak by jsi ty porazil Itachiho?"
" Cože? To nejsem na konkurzu modelů?!"
" Eh... ne... to nejsi..." Neji začne utíkat z pódia a přitom si tam nechá svého medvídka pro štěstí. (Plyšového.)
" No... tak myslím, že by mohl jít někdo další... Třeba Nara Shikamaru!" Shikamaru vstoupí na pódio a z hlediště jsou vidět transparenty jako: We love Shiky! atd.
" Tááááák! Shiky! Jak by jsi ty porazil Itachiho?"
" No to je přece jasný! Mám to promyšlený! Jedno ráno by mu přišel dopis od "tajné ctitelky" který by ho vylákal na určené místo. On by šel a šel a najednou... by na něj spadla obrovská AntiSharingan síť!" Řekne nadšeně Shikamaru.
" Oh... velice zajímaví nápad! Další!" Řekne Anko. (To jste nevěděli, že Anko nemá ráda Shikyho? Laughing out loud)
" Co takhle... Hatake Kakashi! Óóóó!!!" Řekne zamilovaná Anko.
" Eh... děkuji."
" Tak Kakashi jak by jsi ty porazil Itachiho?"
" Šel bych k němu a vypíchl mu oči."
" Óóóóó!!! Velice... no... super, úžasné, inteligentní-" Ze zákulisí na Anko začne režisér házet vražedné pohledy.
" No. Myslím, že bychom měli zavolat dalšího hosta! Je tu Rock Lee!"
" Ahoj ahoj ahoj!!! Jsem tu! Ano ano ano! Jsem tu!"
" Ano ano ano. Jsi tu. Tak nám pověz jak by jsi to udělal ty."
" No... já bych se převlýkl za nádhernou modelku a potom... potom... no... já to nezapoměl!"
" No jistě... tak co třeba... Haruno Sakura!"
" Ahój ahój!"
" Ahoj Sakuro. Tak pověz nám tvůj typ."
" Je to prosté. Vy hlupáci by jste na to nikdy nepřišli!"
" Jak by jsi to teda udělala?"
" Svlíkla bych se."
" Cože? To... to... myslíš vážně?"
" Jistě! Kdyby mě viděl, omdlel by krásou!"
" No myslím, že by spíš omdlel zhnusením..." Šeptá si Anko.
" Cože?" Řekne Sakura.
" Nic! A je na řadě poslední host. Je tu... Uzumaki Naruto!"
" Ahój ahój! Já mám bombu! Tomu věřte!" Řekne sebejistý Naruto.
" No. Tak co ty. Jak by jsi ty porazil Itachiho?"
" Cha chá! Je to velice, ale velice prosté! Přišel bych k němu a kopl ho do rozkroku!" Najednou se ozve velká rána. Všichny se podívají na zem a vidí tam ležet Anko. Všechny ty bláznivé nápady už asi neunesla a omdlela. Narutův nápad byla asi třešiňka na dortu. Anko s tou prácí skončila a radši se dala na moderátorku Miss Konoha.

4.09524
Průměr: 4.1 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Romiiišek-chan
Vložil Romiiišek-chan, Pá, 2008-08-29 20:44 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

pecka Laughing out loud supr nápad fakt skvělý:D