manga_preview
Boruto TBV 09

Konoha Police 003

Hyuuga útočí!

„Aha, sú šialený! Mlátia do tej mačky, ktorá ide po moste, ktorý je postavený nad riekou, v ktorej pláva Gai sensei, ktorí za sebou ťahá Kakashi senseia! A na Kakashim sedí Pakun, ktorí vonia ako Sakura!“ rozpráva Lee.
„Čo dneska jedol- ttebayo?“ spýtal sa Naruto.
„Lee! Daj si tú čelenku dole z očí!“ povedal Neji
„Prečo mal na očiach ochrannú čelenku- ttebayo?“ spýtal sa Naruto.
„No, vieš, včera mal búrlivú noc. Prišiel na k nemu na návštevu Kakashi a po dlhej debate a miske tyčiniek síla mládí chcel Lee vyzerať ako Kakashi, tak si dal čelenku ako on, ale Lee takto zaspal a keď vstal, tak si ešte čelenku posunul aj na druhé oko. Fakt že nevidel a miska tyčiniek síla mládí spôsobili toto, čo teraz vidíš.“ povedal Neji.
„Dobre, už viem, ale proti tým protestantom budeme potrebovať plán, že Shikamaru!“ povedal Naruto.
„(Zíva) Už si skončil svoj prejav, Neji? Dobre, dosť bolo srandy, tu je plán: už zničili obchod s bižutériou, teraz zničili mliekareň...“ povedal Shikamaru
„Nie! To je katastrofa, Akamaru, čo budeme piť!“ nariekal Kiba.
„Teraz Ichiraku Ramen Bar.“ dokončil Shikamaru.
„Nie! To je môj koniec! Tak a teraz je to osobné!“ povedal Naruto.
„Úprimnú sústrasť, Naruto. Vieme, aká je to pre teba strata!" povedala Hinata.
„Tak a teraz je preč kníhkupectvo, kde predávali Icha Icha Paradisu.“ povedal Shikamaru.
„Nie! Čo budem teraz čítať?!“ kričal Kakashi.
„Kakashi sensei, čo tu robíte?“ spýtal sa Sasuke.
„Nič, len som išiel okolo, tak veľa šťastia!“ povedal Kakashi a odkráčal preč.
„Pomstím Ichiraku Ramen! Je to moja povinnosť!“ povedal Naruto.
„Žiadne mliekarne! Žiadne bary! My chceme uspávanky! Žiadne mliekarne! Žiadne bary! My chceme uspávanky!“ kričal Hiashi spolu s ostatnými členmi Hyuuga klanu.
„Žiadne násilie, budeme vyjednávať!“ povedal Sasuke.
„Vyjednávanieje na nič. Nikdy im neodpustím, že ho zabili. Dal som svoj sľub a ja ho dodržím!“ povedal Naruto.
„Nie, budeme vyjednávať! Tsunade nám dala jasný rozkaz a my ho splníme!“ povedal Sasuke.
„Naše požiadavky sú: rozprávkovú knižku pre každého z nás, aspoň dve dievčatá, ktoré by čítali rozprávky, opäť pre každého z nás! Toto sú naše požiadavky!“ povedal Hiashi.
„Vy snáď chcete zruinovať Ero- Sanina! To nie, žiadne také!“ povedal Sasuke.
„Tak dobre, vy ste to chceli, Byakugan!“ povedal Hiashi a spolu s ostatnými členmi aktivoval Byakugan.
„Privolajte Kamikadze veveričky! Oni im dajú uspávanku!“ povedal Naruto.
„Kamikadze veveričky? Čo to je za sprostosť?!“ povedal Hiashi.
Vo vzduchu sa o pár sekúnd objavili lietadlá a v nich veveričky.
„Za toto dostaneme hŕbu orieškov!“ povedal vodca veveričiek.
„Pane, dostaneme aj lieskové oriešky?“ spýtala sa jedna veverička.
„Aj lieskové, všetky druhy. Tak nebuďte veveričky a vyskočte s orechovými bombami!“ povedal šéf veveričiek.
Na oblohe sa objavilo asi tucet veveričiek, pripevnených na oriešky.
„Bombardujú nás! Zachráň sa kto môžeš!“ povedal člen klanu Hyuuha.
„Neutekajte, čo ste až taký zbabelci?“ spýtal Sa Hiashi.
„Áno, sme, a preto utekáme, dovi!“ povedal člen klanu a s ostatnými zmizol.
„Ja sa vrátim, ako tie veveričky popadajú z neba, vrátim sa!“ povedal Hiashi a utiekol s ostatnými.
„Myslel som si, že veveričiek sa každý bojí. Ale prečo, veď sú to také milé stvorenia!“ povedal Naruto a z celým týmom odkráčal do Budovy.

Na druhý deň, ako vždy, začala pútavá diskusia.
„Máme medzi sebou Perverzáka. Ako vidím, zaujalo vás to, že Shikamaru.“ povedal Naruto
„A koho? Dúfam že nie mňa? Ja som na psov, prisahám!“ povedal Kiba.
„Si na psov?! Tak toto si zapíšem!“ povedal Naruto a vytiahol knihu s názvom: „Kibove tajomstvá“
„Ak nie Kiba, tak potom kto? Ja istotne nie!“ povedal Shikamaru, ktorý výnimočne nespal.
„Ty sa radšej neozývaj! Ja som ťa videl, ako si špehoval Temari!“ vyvalil na Shikamara Kiba.
„Nie je to Shikamaru, ani Kiba je to on!...Dramatická hudba... Ukázal Naruto na Nejiho.
Neji bol nalepený na okne s Byakuganom a sledoval Tenten s Ino, ktoré sedeli na lavičke.
„Neji?“ spýtal sa Lee.
„Čo je?“ odpovedal Neji a pozrel sa s Byakuganom na Leeho.
„Nie! To je hrôza, to je strašné!“ kričal Neji a bežal do pod stôl.
„Dobrá práca, Lee. Toto ho takto udrží asi tri týždne!" povedal Naruto.

Na Centrále už asi mesiac nebola žiadna práca.
„Potrebujeme policajné auto!“ povedal Sasuke.

4.857145
Průměr: 4.9 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SuNSuNs
Vložil SuNSuNs, So, 2008-08-30 10:49 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

dalšia asť by nama byť asi o tri dni lebo

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Ne, 2008-10-19 09:34 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

no lae neji !!! toto som si o tebe nemyslela !!! a te uspavanky.... no prca, a kedy bude dalsi cast ?? uz sa neviem dockat !!!

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Čt, 2008-08-28 20:45 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Tak toto!!! Som na zemi a mám záchvat smiechu, alebo alergickú reakciu? V každom prípade tvoj humor je úžasný, opäť si ma dostal na lopatky!!! Laughing out loud len tak ďalej, Konoha police!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD