manga_preview
Boruto TBV 09

Týmová partnerka 1

„Jak se jmenuješ?“ zeptala se Tsunade osmnáctileté dívky,která stála před jejím stolem.
„Tanaka,“ odpověděla jí nervozně černovláska.
„Dobře,“ přikývla Tsunade, „ode dneška budeš plnit mise jako členka týmu Kakashi.“ Ostatní lidé v místnosti zalapali po dechu.
„A-Ale Tsunade,to přece nemůžete!“ odvážil se odporovat Shikamaru.
„Ale můžu,“ odpověděla mu Tsunade, a trochu omluvně se podívala na Tanaku.
„Doprovoď tady Tanaku do jejího domova,“ dodala ještě.
Shikamaru na nic nečekal a pokynul Tanako, ať jde za ním. Ona se za ním poněkud nejistě vydala.
„Proč se všichni tvářili tak divně, když hokáge řekla,že půjdu do týmu Kakashi?“ zeptala se ho.
Shikamaru se najednou prudce zastavil a otočil se. „Nebude ti vadit, když si tu na chvíli sedneme a popovídáme si,“ řekl, nečekal na odpověď a sedl si na nejbližší lavičku.
Tanaka si nejistě sedla za ním. Shikamaru se chvíli díval před sebe a vypadal tak zamyšleně, že už si Tanaka myslela,že ani nezačne vyprávět.
„Už je to pět let,“ řekl náhle. Tanaka se na něj zkoumavě podívala a čekala, co řekne dál.
„Tehdy se tým Kakashi jmenoval ještě tým 7 a byl čtyřčlený. Jmenovali se Sasuke, Sakura, Naruto a Kakashi. Pak to následovalo rychle jako ve filmu.Objevil se Orochimaru,dal Sasukemu prokletou pečeť a on za ním utekl. Sakura s Narutem ho víc jak dva roky hledali. Pak ho konečně našli. On jim ale místo přivítaní řekl, že ho vždy jen oslabovali a těžce je zranil. Když se oba dva uzdravili, stáhli se do sebe. Už ani zdaleka nepřípomínali ty milé a ochotné děti. Začali být krutí a nelítostní a zabíjeli na potkání. Hokáge už z nich byla zoufalá a tak jim do týmu přiděla jednu holku. Byla moc milá a taky docela hezká." Při těch slovech se Shikamaru začervenal.
„Ale ona byla na druhý den nalezená mrtvá. Tak do týmu dostávali nové a stále nové členy, ale všichni byli na druhý den nalezeni probotnuti katanou s uťatou hlavou. Když teď naposledy dostali do týmu jednoho kluka, tak ho sledoval jeden Anbu, aby přišel záhadné smrti na kloub. Viděl toho kluka,jak se vrací z tréningu domů. Šel sám a pak se najednou ze stínu vynořili Sakura a Naruto. Chvíli s ním o něčem hovořili a pak Naruto vytáhl katanu a probodl ho. Sakura vzala svou katanu a uřízla mu hlavu, kterou si schovala do tašky. Pak se zase neslyšně vytratili.“
Tanaka vykřikla děsem a začala brečet.
Shikamaru se na ni soucitně podíval a pokračoval: „Když se ten Anbu voják vrátil k hokage byl pořádně vyděšený a pomalu ani nemohl mluvit. Hokage ho vyslechla a poslala ho pryč. Sotva se ale za ním zavřely dveře, uslyšela výkřik. Otevřela ty dveře a uviděla toho Anbu vojáka mrtvého a bez hlavy. Ti dva ho nejspíš museli spatřit a tak se ho vydali zabít. Na druhý den si je hokage oba zavolala. Dívali se na ni očima bez citu a neřekli ani slovo. Po pitvě se zjistilo, že všechny své týmové partnery opravdu zabili oni dva. Ale zatím se s tím nic neudělalo, protože se jich všichni bojí.“ Shikamaru si skousl ret a tázavě se po Tanako podíval.
Tanaka po chvíli promluvila: „D-Díky. J-Já....dám si pozor. “
Shikamaru se na ni ještě naposledy podíval, rozloučil se s ní a pomalu odcházel. Pak se ale honem vrátil a vysvětlil jí cestu k jejímu domu. Pak už opravdu odešel.
Tanaka se rychle zvedla a utíkala do svého nového domu. Rychle do něj vletěla a zavřela za sebou všechny dveře. Svalila se do poslele a začala brečet.
„Zabijí ji, určitě ji zabijí!“ říkala si v duchu. Najednou slyšela jak se otevřeli dveře. Poté uslyšela dvojí kroky, které se blížily k jejímu pokoji. Tanaka zaječela. Dveře se otevřeli...

Poznámky: 

Tohle je moje první povídka,tak se moc omlouvám za chyby.Jinak doufám,že se vám bude líbit.

4.9375
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Pá, 2008-08-29 09:40 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

super udělej další díl !

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-28 19:52 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Noo, to začína zaujímavo. Sakura a Naruto ako vraždiaci maniaci, to sa mi páči xDD
No, neviem, čo by som robila na Tanakinom mieste... Smiling
Už som zvedavá na pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.