manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story (2) 14. "Nová výzva !"

„Pohřeb“ 14. Díl .
Kiba, Kashite a Hinata seděly v obývacím pokoji a bavily se o starých časech.
„A co Lia, vůbec o ní nemluvíš..“ Zeptala se Hinata Kashiteho. Ten zapřemýšlel.
„Rozvedli jsme se, ….“ Oznámil.
„On šel stejným směrem jako já ? Možná chce to samý co já…“ Pomyslel Kiba.
„ A teď máš nějakou přítelkyni ?“ Pokračovala Hinata.
„Ne .“ odpověděl jednoznačně. Kiba se zarazil.
„Parchant, rychle to tu ukončím…“ Zamyslel se a vstal. „Tak já už jdu, ..“
„Já jdu s tebou, ještě pozdravím pár známých…“ Doplnil Kashite a Hinata je vyvedla ven.
„Slyšel jsi o tom, Slavný Vrah Orochimara je tady… Z tvé vesnice…“ Provokoval Kenji Retuba.
„To děcko, já zabijel když on byl ještě v plenkách..“ Podotkl.
„Tobě je jen 26, jemu je kolem 30“ Popíchl ho. „Zabij ho...“
„Proč?“
„On tě hledá a to by mohlo ohrozit celou skupinu..Zvláště teď když plánujem...“ Pokračoval ale Pakkun ho přerušil.
„Ticho, můžou mít své uši všude!“
...
Mezitím na tréninkovým hřišti.
Rin,Kobi a Ashima trénovaly.
„Přivolání!“ vykřikl Ashima a pod jeho rukou se objevil malá veverka.
Veverka se rozeběhla na Rin, ta uhýbala všem jejím útokům. Nakonec Kobi hodil kunai a ten veverku odvolal.
Ruido který stál opodál zmáčkl stopky.
„Váš osobný rekord.“ Prohlásil a všichni se pousmály.
„Teď tam hoď pět veverek..“ Poručila Rin a Kobi se zarazil.
„Přivolání!“ Vykřikl opět Ashima a na Rin vyběhlo pět veverek.
Už to bylo těžší, párkrát to málem schytala. Kobi si vzal čtyři kunaie a všechny je hodil. Zasáhnul pouze dvě veverky.
„To je zlé..“ podotkl Ruido.
Kobi použil svůj poslední kunai a zasáhl jednu veverku.
„Teď je to na tobě Rin..“ Zakřičel a Rin se přesunula k blízkému jezírku.
Veverky začaly kolem ní běhat a tak začaly vytvářet vodní vír.
Rin provedla pečetě a z vody se vyrojil velký vodní drak který zasáhl jednu veverku.
„A teď veverko, na 100%..“ Poručil Ashima a veverka kývla.
„To bude zajímavé...“ Pomyslel Ruido a všiml si dvou mužů a psa jak stojí opodál a všechno sledují.
Veverka dala k sobě tlapky a náhle se kolem ní vyrojilo spoustu její klonů.
Rin si vzala do každé ruky jeden kunai a poté je nabila Raikirim.
„Kdo je to ?“ zeptal se Kashite Kibi.
„To je Narutův tým, Rin,Kobi a Ashima... Rin bys měl znát, dcera Kakashiho....“ Odpověděl.
Rin mezitím vběhla mezi veverky a začala je postupně ničit.
Hlavní veverka uskočila mimo boj a začala provádět pečetě. Poté se napřáhla a z pusy jí vylétla obrovská ohnivá koule.
Rin si toho všimla a taktéž uskočila mimo. Z vody se vyrojily další dva vodní draci a vrazili do koule.
Veverka uskočila o kus dozadu. To jí však nezachránilo a Rin jí odvolala hozeným kunaiem.
„To trvalo...“ Pousmál se Kashite . „Trochu si sněmy pohraji..“
Kashite si nasadil masku a zmizel.
„Co do háje chce dělat..“Pomyslel Kiba a sledoval dění.
Kashite se objevil uprostřed jezírka a kolem sebe vyvolal výření vody.
„Co toje?“ Lekl se Kobi.
„Nevím !“ Sykla Rin a z víru na ní vyletěla vodní smršť. Rin rychle provedla pečetě a zablokovala jí vodním drakem.
„Umíš jedno z našich silných jutsu, a co tohle ?“ Z jezírka na Rin vyskočili dva vodní žraloci.
Kobi ihned zareagoval a zníčil je výbušným lístkem.
„Zajímavé ..“ Pomyslel Kashite a začal provádět jutsu. „Vzdušný vír mrazu!“
Od něj se začal výřit vzduch který proměňoval vodu v led.
Rin provedla pečetě a ze zbývající části vody se vyrojily draci kteří menší tornádo zastavily.
„RAIKIRI!“ Rin se rozběhla s elektřinou ruce směrem ke Kashitovi. Ten spojil ruce a řekl „Huyton !“.
Před ním se objevila velká zeď z ledu. Rin nestačila uskočit a její ruka se zabořila do ledu.
„to by stačilo...“ Zakřičel Kiba který se zničehonic octl na vrcholu lední zdi.
„Máš pravdu...“ Řekl Kashite a udělal pečeť. Všechen led se rozpustil na vodu.
„Kiba, Kdo to sakra je?!“ vyjela Rin.
„Prominte, jmenuji se Kashite ...“ Při slově Kashite se všichni zarazili.
„Kashite, Huyton, vy jste ten co pomohl zabít Orochimara, Sensei Naruto nám o tom povídal...“ Zajásal Kobi a hned přiběhl. „Dáte mi autogram...!“
„Ech, hezky jsme si pokecaly, ale já už musím pryč!“ Řekl Kashite a rozpustil se ve vodu.
„Nenávidím když někdo takhle mizí...“ Pomyslel Kiba.
O pár dní později. Pohřeb Naruta.
Přední a důležití lidé ve vesnici stáli v prvních řadách. Všichni kteří Naruta znali prožívali muka, hlavně jeho rodina.
„Dnešní den, pohřbíváme tělo hrdiny,otce,manžela, a převážně kamaráda.... ...“ Řekla „ta“ babka z rady a jeden po druhým začali dávat květiny na hrob. Náhle začalo pršet a to lidi zesmutnělo ještě víc než doteď. Pro Minata a rodinu to byl zatraceně špatnej den. Smích byste těžko hledali. Když už se rozešli všichni lidé zůstali u hrobu jeho rodina a nejbližší přátelé.
„Naruto, jak si nám to mohl udělat....“ Sasuke jen tak tak zadržoval slzy. Ale Minato a rodina ne. Zvlášť Anna a Deidro, ti na tom byly špatně. Už nikdy neuvidí tatínka. Minata nikdo nenaučí Rasengan. Hinata nemohla ani v noci spát, stále na něj myslela, když zajela myslí jinam stejně se vrátila s myšlenkami na něj.
Chvíli tam tak stály a potom se pomalu rozešli.
Babka a dědek z rady stáli v pracovně a koukali oknem na vesnici.
„Takže je nejvyšší čas zvolit hokageho…“ Začal dědek.
„Ale kdo teda ? Shikamaru je uraženej…!“ Odpověděla babka.
„A co Sasuke Uchiha…“ Pokračoval.
„To je břídil, pako !“ Sykla.
„Sakura Uchiha ?“
„Ta musí hlídat manžela…“
„Dobře, překecáme Shikamara !“
Večer se sešly Rin, Ashima a Kobi u hlavní brány.
„Je čas..“ Řekla Rin a pomalu už vyrazila ale někdo jí přerušil.
„Stůjte!“ Všichni se otočili a tam stál Shikamaru. „ Vím o co vám jde, chcete se pomstít, ale jakmile překročíte území listové vesnice bude hledaní ninjové a to by nebylo dobré pro vás ani pro vaše rodiny…“
„Ale !“ Sykl Kobi ale Shikamaru dál pokračoval.
„Zítra mě zvolí Hokagem…“ Všichni se zarazili. „ A já nechcu přidávat vaše jména na listinu zločinců, mám tu pro vás oficiální dokumenty o misi a taky jednoho Senseie který vám pomůže s ůkolem….“ Shikamaru jim podal dokumenty o misi.
„Hledání a zlikvidování Okotsuki, mise typu S …“ Četla s nádechem Rin.
„A kdo je ten sensei?“ Zeptal se Kobi a vedle Shikamara se objevila postava.

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 19:35 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Je to Kashite, teda aspoň si to myslím, jinak ten autogram byl výborný. A to vážně je Naruto mrtvej, já tomu nevěřím Sad .