manga_preview
Boruto TBV 08

Posledná misia

Ozvalo sa šušťanie lístia a po stromoch prebehli dvaja ninjovia. Obaja boli z anbu a obaja mali aj rovnaké rozkazy. Mali zabiť utečenca Sasukeho Uchihu, ktorý sa stal pre Listovú trvalým nebezpečenstom, tým že sa pridal k Akatsuki aj so svojím týmom Hebi.
"Sai, myslíš si, že máme silu a prostriedky na to, aby sme ho zneškodnili?" opýtala sa Anbu lovkyňa svojho partnera Saia.
"Ja neviem... Neviem či vôbec prežijeme." zamumlal Sai na odpoveď.
Hinata pomaly zastavila, no Sai išiel ďalej. Až po chvíli si všimol že vedľa neho nejde Hinata. Zastavil a rozbehol sa naspäť. Hinatu našiel na veľkom konári ako jej z očí tečú malé kvapky sĺz.
"Hinata?" opýtal sa jej a priblížil sa ku nej.
"Deje sa niečo?"
Hinata si rýchlo utrela slzy a pozrela na neho s červenými očami.
"N-nie, nič." odpovedala mu koktavo a rozbehla sa ďalej. O chvíľku sa za ňou rozbehol i Sai. Už sa blížili ku lúke na ktorej mal Sasuke Uchiha byť.
"Sai?" opýtala sa Hinata potichu.
"Áno?" odpovedal jej Sai.
"Dávaj si na seba pozor..." zašepkala a zasa išla bez slova ďalej, no tentoraz rýchlejšie. Zdalo sa že chce uniknúť Saiovému skúmavému pohľadu. Prišli na čistinku, no široko-ďaleko nebolo ani nohy. Zrazu na nich spoza kríkov vyleteli kunaie a shurikeny.
"Hinata!" zareval Sai, lebo na ňu ich letelo najviac. Ona sa im stihla na poslednú chvíľu vyhnúť.
"Áno?" opýtala sa Hinata keď už zasa stála poboku Saia.
"Tiež si na seba dávaj pozor." vydýchol.
"Budem aj na seba aj na teba." usmiala sa Hinata a aktivovala bayugan. Z kríkov vyskočili štyri postavi v čiernych plášťoch s červenými obláčikmi. Ten čo bol ku nim najbližšie aktivoval sharingan. Sai začal kresliť, a Hinata sa pripravila na súboj. Strhol sa boj.

Každý bojoval s každým.
"Aha, tam sú!" ozvalo sa zrazu spoza stromov a vyšli Naruto a Sakura.
"Sasuke." precedil Naruto medzi zuby.
Hinata a Sai sa o seba opierali chrbtami. Jeden druhému chránili chrbát. Ich úlohou bolo zabiť Sasukeho.
"Sugeiutsu, Juugo, Karin." zavrčal Sasuke a tí ktorým to patrilo sa zoskupili za ním.
"Ideme." zavrčal a už-už sa chystali zmiznúť, keď vtom voľakto zakričal: "Je z neho zbabelec!" nezmizli.
"Kto to povedal?" opýtal sa Sasuke zlovestne.
Sai pomohol vstať Hinate, ktorá si utrela pramienok krvi z úst. Naruto pozeral na Sasukeho akoby bol voľajaký vrah a Sakura na neho pozerala tak pohŕdavo ako by si nikto neodvážil ani len povedať že tak bude niekedy na neho pozerať.

"Kto to povedal?" opýtal sa Sasuke ešte raz.
"JA!" zhúkla Sakura a Sasuke na ňu prekvapene pozrel, tak ako všetci prítomný.
"Ty niesi toho schopná." uškrnul sa Sasuke pohŕdavo a Sakura sa presunula pred Naruta.
"Som schopná všetkého, najmä pre mojich priateľov a môj tým ktorému si zničil život." zavrčala.
"Sakura..." vydýchol prekvapený Naruto plný obdivu.
Sakura zdvihla ruku na znak ticha a Naruto bol ticho.
"Hn, prekvapivé že z malého dievčatka ktoré musel večne niekto ochraňovať sa stala pche... silná... kunoichi." podpichol Sasuke Sakuru.
Sakura na neho len zazrela no totálne tu poznámku odignorovala. Namiesto toho na neho zaútočila. Jej útoky boli akoby kópiami útokov Tsunade. Zasa sa strhol boj. Hinata bojovala s Juugom, Sai so Sugeijutsom a Naruto so slabučkou Karin ktorú čoskoro tak dorantal že bola boja neschopná.

Juugo zasiahol Hinatu smrteľnou ranou. Sai stratil svoju ostražitosť a Sugeijutsu ho tiež zasiahol skončil na zemi vedľa Hinaty.
"Hinata..." zašepkal zúfalo a pokúsil sa postaviť. Nepodarilo sa mu to, tak sa aspoň posadil. Chytil Hinatu za ruku a tá mu ju silno zovrela.
"Sai...." pošepkala, no posadiť sa nemohla. Jej zranenie jej to nedovolovalo. Naruto si ich všimol a utekal ku nim. Do cesty sa mu však postavili Juugo a Sugeiutsu.
"Uhnite mi z cesty." zavrčal Naruto a oni sa len posmešne zatvárili a povedali.
"Najprv sa musíš dostať cez nás."
"Juugo, Sugeiutsu, Naruta potrebujeme živého! Neho prenechajte mne!" zahučal Sasuke medzi útokmi Sakury.

Sasuke a Sakura boli od seba len kúsok.
"Prečo?" opýtal sa Sasuke keď obaja oddychovali.
"Zaslúžiš si smrť. Nesmiem dovoliť, aby si zničil Konohu tak ako tým Kakashi." zamumlala Sakura.
"Ja som Vás nezničil." zaprotestoval Sasuke a Sakura na neho hodila vražedný pohľad. V jej očiach horel malý ohníček. Bol to ohníček nenávisti.
"Zmenila si sa." poznamenal Sasuke keď sa zasa vyhýbal Sakuriným útokom.
"Zmenila som sa preto, aby som ťa mohla zničiť." zavrčala.
"Sakura, odpusť mi." zašepkal Sasuke a neuhol sa Sakurinmu útoku.
Prebodla ho skrz naskrz.
"S-Sasuke?" opýtala sa neveriacky, keď stála oproti tomu silnému Sasukemu Uchihovi. Oproti tomu, ktorého sa všetci báli. Sakure začali po lícach stekať slzy. Milovala Sasukeho Uchihu a teraz dúfala, že ju zabije, aby ho nemusela zabiť pre Listovú. Osud sa s ňou však kruto zahral.
"Prečo si sa neuhol?!" vrieskala a snažila sa ho vyliečiť. Bola predsa medic. Keď to Juugo a Sugeijutsu uvideli, zmizli. Sasuke sa len pozeral na plačúcu Sakuru a usmieval sa.
"Prečo si sa neuhol?" plakala Sakura.
Sasuke zdvihol ruku a chytil ju za ruku. "Sasuke, prečo?" opýtala sa Sakura.
"Vždy som chcel, aby si ma ty zabila v spravodlivom súboji." pošepkal Sasuke a naposledy vydýchol.
Jeho zovretie povolilo. Nakoniec jeho ruka spadla na zem.
"Sasukeee!" zakričala Sakura zúfalo a pustila sa do jeho oživovania.

"Hinata... musíš vydržať... prosím. Kvôli mne..." šepkal Sai a chytil Hinatinu studenú ruku aj do druhej ruky.
"H-Hinata... t-ty si studená!" zhúkol Sai zúfalo a začal sa obzerať okolo seba. Uvidel Sakuru, sediacu pri mŕtvom tele Sasukeho a došlo mu, že asi nebude vhodné volať ju, ale zasa musí zachrániť Hinatu.
"Sakuraaaaa!" zreval a Sakura mu venovala jeden krátky letmý pohľad.
Videla že on aj Hinata sú ťažko zranení a že Hinata je na pokraji smrti. Avšak nepohla ani brvou aby im pomohla. Milovala Sasukeho a dnes chcela, aby ju zabil. Aby ju zbavil utrpenia života. Vytiahla kunai a i keď sa jej ruka triasla prebodla sa.
"Sakuraaaaa" kričal Naruto a bežal ku nej, "prečo si to urobila?" opýtal sa jej, no ona ho už nepočula.

Naruto mal na výber z dvoch možností. Buď bude trúchliť nad zbytočnou smrťou Sakury, alebo sa pokúsi zachrániť Saia a Hinatu. Prišiel ku Hinate a Saiovi. Vyložil si Hinatu na chrbát a opýtal sa Saia: "Dokážeš sa postaviť a chodiť?"
Sai sa pokúsil postaviť, no bezúspešne. Pokrútil len hlavou a bezmocne sa díval na Hinatu. Narutovi neostávalo nič iné, ako vyvolať tú jeho žabu. Vyložil Saia a Hinatu na žabu a on si na ňu tiež sadol a ona ich odniesla naspäť do Konohy.

Doterigali sa do nemocnice a Hinatu hneď odviezli na sál. O niekoľko hodín vyšla Tsunade zo sály. Sai sedel pred sálou, namiesto toho aby ležal na izbe.
"Sai, máš ležať!" zhúkla na neho Tsunade hneď ako ho zbadala.
"Ako je Hinate?" opýtal sa Sai a Tsunade už radšej nič nepovedala, len ho obišla.
"Tak čo je s ňou!?" zakričal Sai zúfalo a Tsunade sa otočila.
"Žije..." povedala no úplne potichu dodala "...na nejaký čas."
Sai to chvala bohu nepočul a tak, koľko mu sily stačili a zranenie dovoľovalo, sa rozbehol za Hinatou. Tá naoko spokojne spala. Bolo to však naoko.

Pre všetkých čo boli na tej missii bola tá misia tá posledná, lebo všetci o niekoľko dní umreli. Jediný Naruto to prežil a stal sa z neho pamätník na túto misiu.

Poznámky: 

Toto je taká mierne podľa mňa depresívna poviedka.... ale dúfam, že sa Vám bude i tak páčiť a náhodou Vám nepokazí náladu... Smiling

4.333335
Průměr: 4.3 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2020-03-21 02:17 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise O: Tato povídka stojí za koment už jen díky té parádní představě Sakury, jak řve na Sasukeho, že je zbabělec Laughing out loud Ve dvou povídkách, co jsem teď četla, mi odklon od původních povah a citů narutovských postav přišel na škodu, ale toto pobavilo. Její další konfrontace se Sasukem už byla klasičtější, ale pořád pěkně napsaná. Docela mě to dojalo. Škoda bojových pasáží, které jsou až moc schematické, ale chápu, že pokud v nich člověk nemá zálibu, tak se píšou těžko. Taky jsem to kdysi zkusila. Co se týče druhé půlky, tak mi přijde, že procítěnost od svého SasuSaku vrcholu pomalu klesá a věta „Pre všetkých čo boli na tej missii bola tá misia tá posledná, lebo všetci o niekoľko dní umreli.“ mi svojí věcností přišla až humorná Laughing out loud Ale každopádně jsem ráda, že jsem na tuto povídku narazila, čtení jsem si užila.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.