manga_preview
Boruto TBV 09

V Orocháčově doupěti 001 – Příjezd a plán

Jsme tu zpátky, to jste rádi, co? *ďábelský pohled* Muhehehe! xD No prostě nás tu máte a hned tak se nás nezbavíte, jelikož nás posedla neovládnutelná touha podělit se o další nevšední zážitky s naší "chata-partou". Tentokrát se ovšem hlásíme z opačné strany barikády... z "naruto-světa".
Tak se pohodlně usaďte a snažte se nezešílet. Vaše Danieeru a hAnko.

-------------------

První ranní paprsky ozařovaly ještě spící městečko, když se liduprázdnou ulicí rozhled ostrý výkřik.
„Danííííííííííííí!“
Okno ve třetím patře cihlového domu se otevřelo a vzápětí z něj vykoukla hnědovlasá dívka. Když spatřila dvě osoby stojící na chodníku, významně si zaťukala na čelo a zalezla zpátky do bytu.
„Měl to být tajnej odchod a vy tady řvete jak na lesy,“ ušklíbla se, když vyšla před dům s batohem na zádech.
„No a co,“ odfrkla si zelenooká holka se sportovní taškou.
„Ale mohly jsme jí radši poslat esemesku, ne?“ podotkla na krátko ostříhaná žena a přehodila si velký černý kufr do druhé ruky.
„No jo,“ uznala hAnko a vytáhla z kapsy staré telefonní sluchátko, ze kterého trčely dráty.
Ano, chápete správně. Ty druhé dvě byly Danieeru s Ivčou a všechny tři se chystaly na prapodivnou cestu do Naruto reality...
„Tak jak že to vlastně funguje?“ zamyslela se hAnko.
Ivča jí sluchátko vytrhla z ruky.
„Teda, to je ostuda. Já jsem o dvacet let starší než ty a pamatuju si Večerníčky mnohem líp...“
Přiložila si zdánlivě nefunkční kus zastaralé telekomunikační techniky k uchu a řekla: „Haló? My bychom potřebovaly jeden transport do Orochimarova doupětě, prosím. Dva kilometry východně od Otogakure no Sato, Země ohně...“
Ve sluchátku to zapraskalo, slunce překryly mraky, a pak...

„Orochimaru-samááááááá!“ zapištěl Kabuto, který hlídkoval na zápraží. „Už jsou tadýýýýýýý!“
Ke vchodu do Orinkovy podzemní skrýše se blížilo deset postav v černých pláštích s rudými mraky... Ale proč to tak vzletně opisovat – byla to „županová parta“ ve složení Pein, jeho malá sestřička Niya, Itachi, Kisame, Deidara, Sasori, Hidan, Kakuzu, Zetsu a modrovlasá Konan.
„Nazdar Kabuťasi,“ zahlaholil Hidan, vesele mávajíc kosou.
„No nazdar,“ povzdychnul si brejlatý mudrlant a šel hledat „háďátko“, které mu neodpovídalo na zavolání.
Samozřejmě ho našel ve sprše, jak se tam cachtá a zpívá si: „Den je krásssný, den je krásssný, den je krásssný, sss tebou! Kdyššš dva ssse rádi mají...“
„Orochimaru-sama,“ křikl šedovlasý kluk a odhrnul fialový závěs. „Volal jsem na vás už třikrát. Jsou tady!“
Orimu překvapením spadl jazyk až na zem. Tak brzo je nečekal, to si ani nestihne vyfénovat a vyžehlit vlasy! Vycapkal z koupelny, zanechávaje za sebou mokré ťápoty. Zaplul do šatníku a začal se přehrabovat zásobou svých oblečků. Bylo mu v podstatě jedno, co si na sebe vezme, hlavně že součástí každého oděvu je fialová mašle.
Když se vyfintěný, navoněný a vysmátý polohad vyplazil na palouček, smetla ho vlna nadávek.
„Vysvětlí mi konečně někdo, proč jsme se sem museli štrachat?“ prskala Konan. „Nedá se tu nic ukrást, není tu koho zabít a společnost nám tu můžou dělat jenom tihle dva s*áči!“

Vzápětí se zablýsklo a uprostřed mýtinky se objevily tři ženské postavy se spoustou zavazadel.
„Teda, vypadá to tu líp, než jsem myslela...,“ podotkla hnědovláska, když sjela okolí pohledem.
„Kdo jsou, sakra, tihle?!“ vztekala se Konan, ale odpovědi se jí nějak nedostávalo.
„Niyooooooooooo!“ zakřičela Danieeru, pustila psa a zavazadla a rozeběhla se za zrzkou.
„Daníííííííííí!“ zaječela na oplátku zrzka a běžela jí naproti.
To bylo válení v trávě a vítání, jako kdyby se neviděly kdoví jak dlouho.
„Co to s nima je?“ zajímalo Kakuza, který se velice nenápadně přehraboval u Danieeru v batohu, hledaje nějakou cennost.
„Nech moje věci na pokoji!“ protestovala Danieeru a odpálila skrblíka ocáskem o pár metrů dál. Její rožky se na slunci zaleskly jako Gaiovy zuby.
„Kde jsou vůbec ostatní?“ zeptala se Ivča, protože kručící žaludek jí připomněl Teuchiho kulinářské umění.
„Ti dorazí... v dohledné době,“ zamumlal Kabuto a rozpačitě si upravoval brýle.
Náhle se krajinou rozlehlo: „JSME TADÝÝÝÝ, DATTEBAYOOOOOOOOO!!!“
Hory a doly se otřásly, až chudinky stromy shodily šišky/listy/jehličí/jablka/hrušky/atd. Zetsu něco nesrozumitelně dvojhlasně zakřičel a okamžitě běžel do lesa.
Ano, na mýtinku dorazila delegace z Konohy ve složení Teuchi, Chouji, Kakashi, Jiraiya, Gaara, Kankurou, Neji, Lee, Kotetsu, Izumo, Genma, Hayate, Kiba, Naruto, Ebisu, Konohamaru, Asuma a Shikamaru. Shodili ze zad batohy a posedali si na zem. Akamaru, Pakkun a Valy se okamžitě začali vítat, Konohamaru sháněl nové lidi pro svůj indiánský kmen a všechny chytala nostalgie.
„Hej, Ori, máte krb a předložku?“ zeptala se Niya.
„Nooo,“ bledý muž se rozpačitě poškrábal ve vlasech, „možná jo.“
„To nevadí, četla jsem teď jednu knížku... budeme kopat chodby do hlubin země ze sklepa, to bude sranda!“ zatleskala nadšeně Danieeru a Niya se na ni zadívala, jak kdyby měla tři hlavy.
„Ehm, no tak ne...“
Konan něco prskala-pištěla-křičela, avšak ani její Akatsuki kolegové jí nebyli schopní porozumět...
Lidi z Listové začali rozbíjet stany... Ebisu propadl zoufalství, když zjistil, že Konohamaru propašoval v batohu i Moegi a Udona. Kabuto ho však uklidnil, že před týdnem najali psychiatra.

„Psychiatra?“ divil se Asuma. „A jakýho, prosímtě?“
„Čáu,“ zjevilo se podivné stvoření mezi stromy.
„Ježiši Kriste, můj Bože, ó Alláhu, Hare Krishna! Ten nám tu ještě chyběl!“ spráskla ruce hAnko.
„Další rozdvojenou osobnost jsme tu fakt potřebovali,“ povzdychnul si Kiba, když pohlédl do tváře (tváří?) svého dávného soupeře.
„Pro ty, kdo ho neznají,“ usmál se Oro, „tohle je MUDr. Sakon.“

„Kdy jsi vystudoval školu?“ zvedl obočí Kiba.
„Nooo, už je to pár let, jenom to úspěšně tajím,“ vytáhl se Sakon. Ukon souhlasně přikyvoval.
„Deidaro, vypadni!“
Sasori se marně snažil vystrnadit blonďáka ze svého dopravního prostředku (čtěte Hiruko), avšak nějak se mu to nedařilo.
„Tak jo, kde máme pokoje?“ zeptala se Valča a popadla svůj červený míček.
„Pojďte za mnou, jestli nezabloudím, dostaneme se tam tak do půl hodiny.“ Čtveřice uživatelek sluchátka si vyměnila pohledy a vydala se za obrýleným mudrlantem.
„A co my?“ zeptal se Pein, sedíc ve vysoké trávě.
„Vy budete ve svojim doupěti, župani,“ odsekl Genma a nechtěně rozkousl to svoje párátko, co pořád cucá.
„Cože? To je nefér!“
postěžoval si Deidara, který se tulil k Sasorimu. Kdyby Sasori nebyl loutka, asi by se z toho těsného obětí začal dusit.
„Vždyť k vám to je, co by kamenem dohodil,“ mávl rukou Sasuke.
„Tím kamenem by ale musel házet Arnold Schwarzenegger...,“ zabručela Niya.
„Kisame, doběhni pro ten velkej stan co máme v kůlně,“ řekl Pein.
„My máme stan?“ podivil se Itachi.
„My máme kůlnu?“ zvolala Konan.
„A proč musím já?“ fňuknul Kisame.
„Nate, my máme jeden stan navíc...,“ podal Jiraiya cosi složeného partě hádajících se lidí.
„Dík,“ zašklebil se Pein.
„Počkej, a jak to mám postavit?“ zeptal se Hidánek a rozpačitě se poškrábal kosou ve vlasech.
„Někoho si najmeme,“ mávl rukou Kakuzu.
„Bože, to je otrava...,“ vzdychnul Shikamaru.
„Počkejte, já to udělám, dattebayo!“
„Tohle nedopadne dobře...,“ zamumlal Asuma s cigaretou v koutku.
Ale to už Naruto stavěl stan...

Nakonec všichni všechno přežili ve zdraví a rozhodli se, že si naplánují nějaký program a rozdají služby. Sešli se před skrýší, ale hAnko a Valča nikde nemohly najít Danieeru.
„Pardon, jaksi jsem se zdržela v knihovně,“ zavolala dotyčná, když vybíhala z hlavních dveří Oriho schovky.
„Trochu?! Čekáme na tebe už dvacet minut!“ odsekla Konan.
„Navíc je to horší výmluva, než ty Kakashiho,“ nezapoměla si rýpnout hAnko.
Z podzemí se vyplížil Kabuto: „Ehm, promiňte, malinko jsem se začetl...“
„Hahahahá!“ rozřehtal se Naruto, vzápětí dostal od Danieeru ocáskem po hlavě.
Bitce zabránil Orin, když vystoupil na nejbližší pařez a požádal o klid: „Milí tábornísssi. Vítám vásss na sssvém ússsemí...“
„Hej, nešlo by to bez toho syčení?“ houknul na něj Ero-sennin. „Skoro ti není rosssumět!“
„Sssory, no,“ ušklíbnulo se háďátko, načež pokračovalo. „Chtěl bych tu zavést nějaká pravidla, aby nedocházelo k nedorozuměním. Za prvé: nikdy nerušte spícího Orochimara, jinak vás čeká ťafka. Za druhé: pokud Orochimaru nespí, zcela určitě se sprchuje a když ho přitom vyrušíte, čeká vás ťafka. Za třetí: za každý pokus o vstup do sprchy vás čeká ťafka!“
„COŽE?!“ vyjekly všechny přítomné dámy.
„To se jako máme chodit umývat do potoka, nebo co?“ vztekala se Niya.
„Jo, jak si mám asi barvit vlasy ve studené vodě, jseš magor?!“ řvala Konan. Oroxicht přikývl a provokativně se oblíznul od hlavy až k patě. Ivča, hAnko a Danieeru si chvilku něco šeptaly, a pak vystoupily s odvážným buřičským plánem.
„Využijeme Danieeřin návrh s kopáním v podzemí. Jen ho malinko upravíme. Postavíme si koupelnu!“

Poznámky: 

Varování - další díl naší ságy může způsobit zdravotní riziko: zranění v důsledku pádu ze židle, zhoršené dýchání a podobně.
Ano, souhlasím s rizikem.
Ne, nesouhlasím s rizikem.

4.96491
Průměr: 5 (57 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-01-21 22:38 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia 3S:“ Vyňúrala som starožitný skvostík Jump! V príbehu účinkujú aj obe autorky, teda spoluautorky. Akousi podivuhodnou telegrafickou technikou sa preniesli do Oročimarovho dúpäťa a komédia sa môže začať. Pištiaci Kabuto ohlasuje vzácnu návštevu - Akatsuki alias „županová parta.“ Laughing out loud Oročimaru-sama sa zatiaľ slastne čľapká v sprche a spieva: „Den je krásssný, den je krásssný, den je krásssný, sss tebou! Kdyššš dva ssse rádi mají...“ hihihi Oro je fintidlo, aj sa vyvoňal a bez fialovej mašle ani na krok Orochimaru ^.^ Konan frfoce, načo sa tam trepali, keď: „Nedá se tu nic ukrást, není tu koho zabít...“ Nya! A do toho sa v blesku zniesli do partie naše kamarátky. Panenka skákavá, ešte dorazila celá pánska perepúť z Konohy s podporou Piesočnej Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! O duševné zdravie sa bude starať psychiater MUDr. Sakon Ehh... jasně... hehe... Deidara sa pre istotu ukryl do Sasoriho Hiruka, čím ho parádne vytočil Laughing out loud Ori začne uvítaciu reč, ale je tvrdo prerušený: „Hej, nešlo by to bez toho syčení?“ houknul na něj Ero-sennin. „Skoro ti není rosssumět!“ Laughing out loud Snaží sa zaviesť akési pravidlá, ktorými vlastne znemožní komukoľvek prístup do sprchy, čím vyvolá medzi dámami poprask, tak sa rozhodnú postaviť si vlastnú kúpeľňu hihihi Jeden vtip za druhým, skutočne autorky správne varujú, že čitateľ by sa mohol aj pominúť od smiechu Laughing out loud hihihi Hihi, vše je v pohodě

Starci na chmelu je kultový film, myslím, že také by už asi nikto nedokázal natočiť, chýba entuziazmus Úpa boží!!! Den je krásný: https://www.youtube.com/watch?v=3ykseObmWIQ Úpa boží!!! Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!!

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Pá, 2009-01-23 11:17 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Kludne podstupim riziko dalsej casti, prave som sa zadusila od smiechu....

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, So, 2008-11-15 10:06 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Hej hustý, vy dvě ste teda dvojka... jak vás tohle mohlo napadnout? xD jen mě trochu mrzí, že sem nečetl tu první sérii... ale to napravim, hned jak dočtu tohle xD fakt skvělý!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Soulek
Vložil Soulek, Út, 2008-11-11 11:36 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

jako vzdy je to uzasny:) skoda ze jsem se nepodival drive jsem zvedavy jak se to bude vyvijet dale

Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, So, 2008-11-01 22:38 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

to snad není možné!! tak dlouho to tu je a já si toho všímám až teď?! co se to se mnou děje? nastupuje snad už stařecká demence???
A teď k věci: maminka se na mě dost podivně dívá a myslím, že se chystá hledat číslo na Bohnice, protože se už asi 10 minut v kuse dost idiotsky chechtám Laughing out loud

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-09-24 12:27 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

bože ja sem tak blbá tak nemožně blbáááá!!!proč to čtu až teeeď??!!!!!! *zuřivě mlátí hlavou do stolu* bože to je tak užasny a nehorázně vtipný... ucpaly ste mi nos na 100 let dopředu takže jesi se udusím, hodim to na vás Laughing out loud xDDDDD prostě užasny, vic neni co dodat xD

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-09-16 18:28 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Supr ze je tam i Konan...se tesiiiim:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-09-12 11:36 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jooj toto je dobré Laughing out loud
Ja som fakt rada, že ste začali s pokračovaním xD
Pretože čítať o tom, ako sú všetci títo, málinko cvoci, pokope, to je jednoducho radosť xDD
Holky, ste skvelé Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Pá, 2008-08-29 10:19 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDXDDD Huááá, konečně je tady pokrááčóóXDDD Musim uznat, že ta snížená židle je pro tohle jako stvořenáXDDD. Rychle pokráčko Laughing out loud !!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-08-24 15:53 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Paráda! To bude zase tanec!

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-08-23 17:00 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Jupí, druhá řada, další švanda Laughing out loud
Když jsem ještě jako nezaregistrovaná četla zdejší povídky, 3 + 30 byla jedna z prvních, které jsem začala číst. Ani nevím jak slovy popsat, jak moc se mi to líbilo, jak jsem se pobavila, jak mě bolelo od smíchu břicho ... ale povídka to byla úžasně napsaná, a ta spolupráce, tu mohu jen obdivovat Smiling a teď ještě další série od vás dvou, jsem zvědavá, co na tom Oroušově doupěti společně provečdete Eye-wink

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, So, 2008-08-23 10:15 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik tesila som na to a mooooooooooooocinky........som rada ze ste zase tu baby

Obrázek uživatele gigantol
Vložil gigantol, Pá, 2008-08-22 21:11 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

Jupííí!!!! Vyhrál jsem dvacku!! Vsadil jsem se že to pokračování do roka napíšeš a ty jsi nezklamala! Ale hlavní je že je na světě další zkvělé dílo by hAnko a Danieeru!!!

OMJ mesiíc budu bez PC asi zešílim... Takže až se vrátim bojte se!
Nakrm mě prosím

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Pá, 2008-08-22 21:05 | Ninja už: 6159 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

To bylo mega úžasné!!! Laughing out loud Už mi docházejí slova tak jen snad : AŤ ŽIJE POKRÁČKO !!! Laughing out loud
Btw: Dani, tu knížku co jsi četla nejmenovala se náhodou: ztracený svět v podzemí?

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-08-22 10:49 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeer! konečne!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-08-21 23:45 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Ah Jashin vyslyšel mé motlitby a nakopl vás dvě k další spolupráci xDD a že začíná megálně xD těším se na stavění koupelny xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ziketan
Vložil Ziketan, St, 2008-08-20 21:10 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Boze konecneeeeeeeeeee tak som sa bal ze nedate dalsiu... bola by to strasna skoda... ked na chate bola taka sranda...


http://fairytail.name/

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, St, 2008-08-20 17:00 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Já se dočkal!! Díky Jashine, konečně se mi vyplatily ty dlouhé hodiny motliteb a je to tady.
Je to skvělý, že jste spáchaly pokráčko, fakt jsem se na něj dost těšil. Smiling

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Kiki-chan
Vložil Kiki-chan, St, 2008-08-20 09:04 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Jupííí! Druhá řada!

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Út, 2008-08-19 22:54 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Z tohohle nezešílím z tohohle se uchechtám!!
Já zešílím z čekání na pokračování...vždyť 30+3 na chatě sem četla dvakrát.....xD xD (sem magor xD,ale to fakt jinak neslo Laughing out loud)
Jednou větou(mno možná trošku víc..xD):Ste naprosto úžasné holky a jen tak dál Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-08-19 19:34 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

NO KONEČNĚ!!! Ale že vám to trvalo, děvčata. Eye-wink Já jsem stejně věděla, že svou spolupráci vyvoláte z hrobu. Laughing out loud A křičím dál, dál, dááááál!!!

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!