Pouštní růže 2
Tak a tady je dvojka!!!! Už stačí říct jenom Itadakimasu=)!
Všichni již byli na odchodu. Avšak pár kroků před branami Konohy se zastavili.
"A to si jako myslíte že půjdete beze mě?" Ano byl to Naruto. Jenomže než stačil doběhnout k ostatním odletěl pod návalem Sakuřiné síly.
"Jo to si myslíme, navíc Tsunade-sama poslala na tu misi jenom nás a ne tebe" a řekla to hlasem, který nesnesl námitky, ke kterým se přidala ještě pěst, naznačující další ránu, pokud nezmlkne. Naruto tedy poslušně zmlkl a odebral se kam jinam než k Ichiraku Ramen. Všichni přihlížející jen zavrtili hlavou a odešli, vstříc boji proti Akatsuki.
Po cestě si mezi sebou povídali, akorát Sasuke byl zticha. Sakura, která se až doteť bavila s Hinatou se přesunula nenápadně k Sasukemu.
"Na co myslíš?" zeptale se a tím ho vytrhla z myšlení, zpět do reality.
"Na všechno. Jak se zbavíme Akatsuki a Itachiho, pokud se tedy nezbaví oni nás. A taky na to co se stane až splníme tuhle misi" odpověděl jí a znovu byl myšlenkami jinde. Sakura jen obrátila oči v sloup, ale nic neřekla. Když se začalo stmívat, utábořili se. Hlídku si vzal Kakashi a hned potom Neji. V noci se nic zvláštního nestalo.
Brzy ráno se vydali na cestu. Věděli, že budou běžet ještě nejmíň dva dny, ale přesto utíkali co nejrychleji mohli. Celá cesta proběhla vklidu, stejně tak i noc. Konečně dorazili k cíli. K písečné vesnici. Chtěli se stavit u Kazekageho, ale cestu jim zastoupil neznámý shinobi.
Nikdo nevěděl, kdo to přesně je, ale věděli jedno. Byl to jeden z Akatsuki. Nejspíš změnili plány, měli vyrazit předevčírem ráno, ale nic takového se nestalo. Ten muž měl totiž černý plášť s červenými mraky. Všichni zaujmuli bojové pozice. Maskovaný muž se jen zasmál a odhodil svůj klobouk. Byl to Deidara. Nejspíš měl hlídku, protože ostatní členové měli být až za Sunou. Deidara okamžitě vyrobil několik pavouků, kteří se vydali směrem k týmu. Avšak dříve než doběhli explodovali, kvůli kunaiům zabodlým v zádech. Ale kvůli kouři, způsobeným malou explozí nebylo nic vidět. Cvilka nepozornosti stačila, aby se k nim dostali nově vyrobené, všelijaké příšerky a příšery všeho druhu. Sakura je ničila svou brutální silou, Sasuke katanou, Neji Juunkenem, stejně jako Hinata, Lee svým taijutsu a Kakashi svým sharinganem. Po asi půl hodině je všechny zlikvidovali. Deidara však nečekaně zmizel. Kakashimu hned došlo, že šel informovat ostatní. Věděl, že jsou všichni unavení, ale hlavní boj měl teprve přijít. Rozhodl se tedy informovat Gaaru, třeba jim pomůžou. Ale času bylo málo a chakry taky. Všiml si též Sasukeho zakázaného jutsu, kterým se přenesl do Konohy, ale v boji ho bude potřeba. Už už chtěl něco říct, ale Sasuke se ozval dřív.
"Půjdu do Suny a obeznámím Kazekageho se situací. Kakashi chtěl něco namítnout, ale Sasuke už byl pryč. Jenom si povzdychl a řekl všem ,ať se postaví do bojových pozic. Teď tam jenom tak stáli, zády opřenými o sebe a čekali na soupeřův útok. Ten přišel, ani ne tři vteřiny poté.
………
Sasuke běžel seč mu síly stačily. Moc dobře si uvědomoval, že na jeho přátele zanedlouho zaútočí a proto musel co nejdřív do písečné. Naštěstí to byla jenom chvilka cesty, tak se tam dostal ani ne za čtvrt hodiny. Měl namířeno rovnou ke kanceláři Kazekageho, ale jistý shinobi ho zastavil.
"Kdo si a co tu pohledáváš" osopil se na něho muž.
"Mé jméno není důležité musím mluvit s Kazekagem" snažil se ho Sasuke přemluvit. Ale marně. Ninja ho nechtěl pustit dál. Až kolem prošla Temari.
"Co se to tu děje?"zeptala se nevrlým hlasem. Ten muž, co se chtěl tak moc dostat ke Gaarovi jí byl povědomý. Jakoby ho znala. Nečekala na odpověď shinobiho a hned kladla další otázku.
"Jak se jmenuješ?"její hlas zněl jinak, než předtím. Teď se o to zajímala.
"Uchiha Sasuke"vypadlo z něj po dlouhém váhání.
"U-uchiha S-sasuke?" nemohla tomu uvěřit. Ten Sasuke, který odešel dobrovolně ze své vesnice a zradil své přátele? Vůbec nechápala co tady dělá a taky se ho na to chtěla zeptat. Ano chtěla, ale nezeptala se, protože ji Sasuke náhle přerušil tok jejích myšlenek.
"Potřebuji naléhavě mluvit s Gaarou. Jde o Akatsuki."vychrlil ze sebe.
"O Akatsuki? Ty o nich víš?"Temari byla stále více zmatená.
"Jo vím, ale teď s ním musím nutně mluvit." Jeho hlas zněl čím dál více náléhavěji.
"D-dobře tok pojď" a odvedla ho před veliké dveře. Zaklepala a po chvíli se ozvalo "Dále". Vstoupili tedy dovnitř a oslnilo je světlo.
"Co se děje Temari?" ozvalo se směrem od Kazekageho stolu.
"Promiň mi, že tě ruším, ale někdo chce s tebou mluvit" a aniž by čekala na jeho reakci, opustila kancelář. Gaara teď obrátil svůj pohled na Sasukeho.
"Co potřebuješ?" zeptal se ho a dál si probíral různé papíry.
"Potřebujeme od tebe pomoc. Tým Kakashi byl vyslán na zničení Akatsuki, ale ..." Sasuke to nestačil doříct, protože ho Gaara přerušil.
"Cože? Tým Kakashi byl vyslán zničit Akatsuki? To nemůžou nikdy zvládnout samy! Temari okamžitě zavolej Kankura, jdeme pomoct týmu Kakashi." Skoro až vykřikl a sám se zvedl a běžel ke dveřím. Ještě před nimi se, ale zastavil a řekl: "Kde se teď právě nacházejí?" Než však stihl odpovědět do kanceláře se nahrnuli Temari s Kankurem.
"Sme připraveni je konečně sejmout" vykřikl Kankuro, ale odpovědi se mu nedostalo, jelikož se rozebírali malinko jiné věci.
"Měli by být kousek na západ, ani ne čtvrt hodiny." Řekl Sasuke na Gaarovu otázku.
"Dobře tak pojďme." Zavelel a v tom okamžiku zela místnost prázdnotou.
O několik minut později se objevili na místě, kde měl být tým Kakashi. Avšak na místě objevili jen malé známky boje, trochu krve a různé zbraně všeho typu.
"Kde sakra sou?" otázal se již rozzuřený Kankuro.
"Možná budou na místě, kde byli Akatsuki viděni. Teď Sasukkeho napadla ještě jedna otázka.
"A jak vy víte o Akatsuki?" přeci jen to on je viděl jako první. A zprávu podal jen Listové.
"Jeden tým se vracel z mise, když je potkali. Přežil jen jeden člen, ale dostal se do Suny a obeznámil nás se situací. Bohužel zemřel."odpověděl mu jednoduše Gaara.
"Aha. Kdybych věděl, že tady nebudou, nemuseli jsme se sem vláčet. Akatsuki mají totiž být na druhé straně Písečné." Avšak to Gaarovi nevadilo. Ba naopak. Kolem všech se začal zvedat písek, až je obklopil celé. Chvíli se nic nedělo, až najednou písek začal padat na zem.
Jakmile Sasuke uviděl co se děje a ztuhl. Byly kousek od bojiště a přímo vyděli, co se tam odehrává.
Poznámky:
Chichi, doufám že se líbilo, brzo se dočkáte péokráčka !!
Skvele... jako obvykle. =)
Pokracovani si du cist s chuti a vasni =)
¨
Moc pěkné jako fakt Další dílek si jdu číst sem zvědavá jako.. bleškáááá
super kdy bude pokracko ???
jej tak to je dost krutý, jen mi moc nesedí ten název a koment by autorka, ae to se nejspíš změní... super, kdy bude další dílek??
líbilo je to super pokráčko !!!
je to naozaj super teším sa na ďalší diel,... hehe:), ste fakt vyborne:)
Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.
Jo, a Zaki rulez
Higurashi no Naku Koro ni,
pravdepodobnenajlepšie anime, aké som kedy videlaMoc pěkné, už aby to pokračovalo!
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF