manga_preview
Boruto TBV 15

Pouštní růže 3

Sasuke, Gaara, Temari a Kankurou doběhli do bojiště. Naskytl se jim příšerný pohled. Po zemi leželo spousta těl, věčina z nich patřila k Akatsuki ale objevilo se tam tělo Leeho a Nejiho. Z Akatsuki tam leželi Konan, Deidara, Zetsu, Kisame a Tobi. Pein a Itachi jako jediný bojovali proti Sakuře, Hinatě a Kakashimu, který na tom ale také nebyl zrovna nejlíp.

Sasuke už na nic nečekal a rozběhl se proti svému bratrovi, který jen tak tak uhnul nečekanému utoku.

"Znovu se setkáváme Itachi!"křikl na něj chladně Sasuke. Itachi se na něj pohrdavě podíval.

"Přišel sis pro svou smrt?!"zeptal se ho posměšně Itachi a vrhl se na něj. Sasuke následoval jeho příkladu a vytasil katanu, kterou měl na zádech. Itachi zase vytáhl tu svou a obě katany se střetli.

"Tak co, Sasuke! Máš už Mangekyou Sharingan?!"zeptal se ho potichu Itachi, když se přetlačovali. Sasuke se mírně usmál.

"Dívej se a žasni!"řekl klidně, přivřel oči a nachvíli se soutředil. Když je znovu otevřel, byl tam, ten slavný Mangekyou Sharingan.

"Takže jsi ho přece jenom získal."řekl sotva slyšitelně Itachi a zapnul ten svůj. A začal souboj Sharinganů. Kankurou s Temari se výdali s těli Nejiho a Leeho zpět do Suny, protože zjistili, že jsou pouze v bezvědomý, přesto vážně poranění. A Gaara se mezitím přidal k Hinatě a Sakuře aby jim pomohl proti Peinovi, který nebyl vůdce Akatsuki pro nic za nic.

"Hinato pozor!"vykřikla Sakura na svou kamarádku na kterou právě mířil kunai. Hinata ho bleskově odrazila rotací a znovu se postavila do obranné pozice. Sakura si oddechla ale sama se jen tak tak vyhla velkému Shurikenu, který ji mířil na hlavu. Gaara to měl ze všech nesnazší, protože jeho automaticky chránil písek a tak se mohl plně soustředit na utok. Díky tomu měl Pein co dělat a za chvíli byl pořádně udýchaný. Sakura na nic neváhala a rozběhla se proti němu, v ruce měla zbytek své chakry. Chtěla to konečně ukončit a k tomu tedka byla ta nejlepší chvíle. Pein se zmateně otočil jejím směrem.

"Co t-"nestačil dokončit otázku, protože dostal plný zásah. Sakura mu podkopla nohy a poté mu vrazila do břicha, což ho odhodilo slušný kus od ní a Gaara s Hinatou si mohli oddechnout.

Sasuke a Itachi mezitím skončili v přeměřování síly a pustili se rovnou do boje. Hned po prvním střetu bylo jasné, že Sasuke má navrh a Itachi si toho byl plně vědom.

"Sakra! Dlouho to už nevydržím!"pomyslel si Itachi a koutkem oka se podíval jak si vede Pei, když ale zjistil, že ten je dávno mrtvý nechá Sasuke být a rozběhne se na Sakuru, Gaaru a Hinatu.

"Aspon se zbavím vás tří!"řekl posměšně Itachi a nachystal si katanu. Sakura mu ale vstoupila do cesty a tím mu zahradila cestu.

"Uhni, ty couro!"křikl na ni Itachi a máchl po ní katanou. Sakura ji v pohodě chytla do ruky.

"Jen přes mou mrtvolu!"řekne klidně Sakura a Itachi tím dokonale naštve.

"Jak si přeješ, náno!"křikl a bodl ji skrytým kunaiem do břicha. Sakura hned na to vykašlala krev ale stále se ho nepouštěla. Itachi ji proto kopl do břicha ale moc si tím nepomohl a tak ji vrazil do hlavy a začal ji všemožně kopat a bouchat. Sakura si to všechno nechala líbit a stále ho nepouštěla ale najednou utoky přestali. Sakura se podívala co je důvodem a spatřila Sasukeho katanu zapíchlou v Itachiho srdci. Oddechla si a konečně pustila katanu a Itachi se zhroutil k zemi. Sakura se podívala na zadýchaného Sasukeho.

"Díky Sasuke!"řekla vážně Sakura a otočila se na Hinatu a Gaaru. Pomalu se výdala k nim, i když trochu vrávorala.

"Jsi v pořádku Sakuro?"zeptal se ji Gaara a vážně si ji prohlížel. Sakura pouze kývla a chtěla jít dál ale hned jak vykročila upadla do bezvědomý a začala padat na zem. Gaara ji ale v poslední chvíli zachytil a vzal do náruče. Otočil se na Sasukeho a Hinatu protože jim chtěl něco říct ale najednou se tam objevila Temari s Kankurem po boku a běželi podepřít ty dva.

"Rychle! Musíme si pospíšit do nemocnice!"křikl Gaara a všechny je pomocí písku přenesl do nemocnice. Vběhli dovnitř a Gaara se rozhlédl po nějakém lékaři.

"Potřebuji lékaře! Rychle!"křikl na celou nemocnici a z pokojů se hned vyřítily medici. Hned jak spatřili Kazekageho s nějakou dívkou v náručí neváhali ani na chvíli a převesli ji na sál. Sasuke a Hinatu ošetřili a převezli na společný pokoj.

......

Gaara přecházel z jednoho rohu místnosti do druhého a netrpělivě čekal, před dveřmi na sál.

"Doufám, že bude v pořádku!"pomyslel si Gaara a netrpělivě se podíval na dveře, ze kterých vyšel lékař. Gaara k němu okamžitě zamířil.

"Jak je na tom?"zeptal se ho hned Gaara. Medik se na něj vážně podíval.

"Kazekage-sama, ta dívka, kterou jste sem donesl má velmi vážná zranění ale neohrožují ji naštestí při životě. Přesto se bude muset nejmín měsíc zotavovat. A ještě ...."začal doktor ale trochu zaváhal. Gaara se zamračil.

"A ještě?!"zopakoval po něm. Doktor se nadechl.

"Ta slečna se už sice probudila ale .... trpý amnésii. Jednoduše řečeno, ztratila pamět! Pamatuje si jen své jméno a mluví o nějakém klukovi jménem Naruto a o vás. A ještě abych nezapomnel pamatuje si také vše co umí. "vysvětlil mu to doktor. Gaara se na něj překvapeně díval.

"Takže ona … ona si vážně na nic nepamatuje?"zeptal se ho stále udivený Gaara. Doktor pouze zakroutil hlavou.

"Ale můžete ji jít navštívit."řekl doktor a mírně se pousmál. Gaara kývl.

"Děkuju za pomoc."poděkoval mu Gaara a zamířil k Sakuře do pokoje. Doktor ho s usměvem sledoval až za roh.

Gaara opatrně zaklepal na dveře od Sakuřinýho pokoje. Za chvíli se ozvalo tlumené dále a Gaara vešel do vnitř. Rozhlédl se po místnosti a pohled mu padl na Sakuru, která se dívala z okna.

"Sakuro?"zeptal se jí opatrně Gaara a došel až k její posteli kde se posadil na židli vedle ní. Sakura na něj stočila pohled a když si ho prohlédla usmála se na něj.

"Gaaro! Tak ráda tě vidím! Ani nevýš jak otravný tady máš doktory."řekla Sakura a objala ho. Gaara se také usmál a objal ji.

"Ježiš! Co to dělám?"pomyslel si zděšeně Gaara a chtěl ji pustit ale ruce jako kdyby mu vypověděli službu. Pustil se Sakury až když se ona odtáhla. Podívala se na něj a zasmála se.

"Co se děje?"zeptal se ji zmateně Gaara.Sakura se na něj stále mile usmívala.

"Jen to, že vypadáš roztomile, když se červenáš."oznámila mu Sakura a Gaara zrudnul ještě víc. Gaara se na ni zmateně podíval.

"Co ta holka se mnou dělá?"pomyslel si užasle Gaara a šáhl si na tvář. Nic však necítil.

"Sakuro? Jak to vypadá když se někdo červená? A co to vlastně znamená?"zeptal se ji po chvíli Gaara. Sakura se trochu zarazila.

"Nooo, když se někdo červená, tak má červené tváře. Je to taková reakce na nějakou situaci a tak. Třeba., když se ti stane něco trapného, tak se cítíš trapně a zčervenáš. Nebo když se ti někdo líbí a on udělá něco co ti třeba lichotí a tak. Chápeš?"vysvětlila mu to Sakura. Gaara se zamyslel.

"No docela jsem to pochopil ale nechtěla by jsi mi to ukázat? Já ještě nikdy jsem se nečervenal. Teda kromě dneška."poprosil ji Gaara. Sakura se začala smát.

"Ale to není jen tak."řekla Sakura a Gaara trochu posmutněl. Ale hned na to se zase vzpamatoval.

"Tak počkej já něco zkusím, jo?"navrhl Gaara. Sakura se zamyslela.

"Dobře!"souhlasila nakonec a usmála se. Gaara se k ní naklonil a začal se nebezpečně přibližovat. Sakura se na něj zmateně podívala a oddálila se od něj. Začala se posouvat do zadu na posteli až narazila do zdi.

"G-Gaaro?! Co to děláš?"zeptala se ho zmateně Sakura a chtě nechtě se začala červenat. Gaara se přestal ovládat. Nevěděl proč ale strašně ho přitahovala. Zastavil se asi dva centimetry od jejího obličeje a dál ji hleděl do očí. Zelená se vpíjela do zelené a nemohla se odtrhnout. Gaara se dotýkal rukama zdi a tím znemožnil Sakuře se jakkoliv oddálit a zároven na ni klečel. Sakura na něj uhranutě zírala. Nemohla si pomoct ale Gaara ji stejně jako ona jeho nesmírně přítahoval. Oba dva byli červení až za ušima ale Sakura se na konec překonala a mírně se k němu nahnula a lehce ho začala líbat.

Když se Gaara vzpamatoval z toho počátečního šoku začal ji polibky opětovat. Za chvíli už ležela Sakura na posteli a Gaara ji vášnivě líbal. A pokračovalo by to i dál kdyby někdo nezaklepal na dveře. Gaara a Sakura se jako kdyby vzpamatovali z toho tranzu co právě prodělali a Gaara se urychleně přemístil k oknu a otočil se zády ke dveřím a Sakuře.

Sakura se zatím upravila a lehla si pod deku. Nakonec se podívala na dveře a vyzvala příchozího.

Do dveří vstoupil Sasuke a ostatní....

Poznámky:
Tááákže, konečně je tady další kapča=)!! Pardon, že to tak dlouho trvalo, ale jaksi se mi vymazali všechny soubory(nj, bratříček šikulaXD), ale už to tady je(konečněXDD) No tak doufám, že se líbí aže tady necháte nějakej ten komentík Laughing out loud !

4.82353
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Madame Osayi
Vložil Madame Osayi, Ne, 2010-03-21 18:30 | Ninja už: 5383 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Pekne, úekne, pekne! Nikdy jse, vsak nepovazovala Sakuru a Gaaru jako par, nacemz jsem ted docista zmenila nazor. A libi se mi popsani toho polibku-skvele!

Tesim se na dalsi dil!!!

Madame Magic

Obrázek uživatele Kuchiki-hime
Vložil Kuchiki-hime, Pá, 2009-03-27 21:37 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Tu emen Smiling som u Saku-hime Laughing out loud Aki-chan ma tie najlepsie FF na svete a preto by som chcel sa sňou dohodnút či by som si ich nemohol dať na WEb

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Pá, 2008-12-05 20:56 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

no jo tak se nakonec povedlo ... a je to pekne ... jako predchozi dily uz se tesim na dalsi
OBDIVOVATEL:Minato

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Čt, 2008-10-30 20:08 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Heheh, Gaara sa snažil byť stráášne diplomatický na konci, však ?XD Supčo to je jednoducho, inak to ohodnotiť neviem, počkaj, áno viem, no to by bolo stráášne dlhé a hlavne pozitívne hodnotenie Eye-wink

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Čt, 2008-10-30 20:09 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Impozantné,bájo,skvelé......

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2008-10-17 12:54 | Ninja už: 6143 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Akitawo!! =) Ahojky! no moc dlouho jsme se neviděli a tak jsem se chtěla zeptat jak budeme teda dál pokračovat? Smiling

Obrázek uživatele lukimki
Vložil lukimki, Čt, 2008-10-16 19:03 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

no jo tak se nakonec povedlo ... a je to pekne ... jako predchozi dily Smiling uz se tesim na dalsi