manga_preview
Boruto TBV 09

Homework by Naruto

Jsem tu s další jednorázovkou, je to takový výplod z nudy, tak snad to za něco stojí. Jo, ten sloh je psaný Narutovou řečí, takhle jsem ve škole fakt nepsala, i když třeba by se to líbilo víc Smiling

Domácí úkol? U Jashinových nestříhaných nehtů, nesnáším domácí úkoly. Zpravidla na ně zapomínám nebo je sesmolím ráno těsně před hodinou, ale tohle je jiné. Tohle je slohová práce, a ke všemu má takovou moc, že může ovlivnit mou konečnou známku na vysvědčení. A jak jste všichni již jistě vypozorovali z anime, má inteligence se častokrát vypaří kamsi načerpat nové síly, a tudíž mé školní výsledky nejsou zrovna uspokojující.
Ale já se nevzdám! To je má cesta ninji, vy i Jashin nade mnou jste svědky této přísahy: ten zpropadený úkol odevzdám, i kdyby mě to mělo stát zbytek života bez rámenu!
Po pár dlouhých hodinách přemýšlení mám plán, hurá, rozhodl jsem se tedy jednat. Jdu vyhledat nejchytřejšího člověka z naší třídy, Sakuru.
Už ji vidím, sedí před školou na lavičce a upřeným pohledem se snaží přimět Sasukeho, aby se na ni alespoň otočil. Ten si však propálené díry v zádech nevšímá a dál před ostatníma machruje a vyplivuje ohnivá kolečka jako zkušený cirkusák.
Ach jo, kéž by si aspoň připálil tu svou ofinku!
Jé, Sakura si všimla, že se k ní blížím. Jsem trošku nervózní, ale přesto se na ni směji jak měsíček na kupu hnoje. Chuděra, zřejmě ji něco bolí, nasadila totiž takový zvláštní pokroucený obličej a chytla se za břicho. Sedám si vedle ní a prosebným tónem jí slibuji hory doly za to, když napíše tu otravnou slohovku za mě. Nepomáhá ani ujištění, že mi opravdu nebudou vadit případné gramatické chyby.
Au, nejspíš ji to fakt hodně bolí, protože mi jednu ubalila a já letím z dosahu školních pozemků. Při mém štěstí v neštěstí jsem si díky bohu stačil všimnout, že Sasuke se chystal k dalšímu elegantnímu odplivnutí ohnivé koule, ale nevyšlo to, místo toho si kýchl a ona kulička mu podpálila levou botu, chacha, tanec spustil vážně parádní..

Jak jsem už řekl, já se nikdy nevzdám, kráčím si známou ulicí, když zahlédnu další známou osobu.
Neváhám a zkouším to i na ni a…neúspěšně. Po půl hodinovém přemlouvání a naslibování plného kartonu chipsů s jeho oblíbenou příchutí mi Chouji sděluje, že jídla má víc než dost, protože onu slohovku už píše Ině a Shikamarovi.
Á, to je otrava!
Ale nevadí, mám záložní plán. Mířím si to přímo k němu domů, klepu na dveře a ….nic, žádná odezva. Klepu znovu a ještě jednou. Opět nic.
Z okna protějšího domu leze sousedka a oznamuje mi, že Kakashi je na misi.
Ó né, to je můj konec.
S hrůzou zjišťuji, že se začíná stmívat.
No, asi si budu muset vystačit sám, jako vždy.
S malou nadějí, že by mi snad s nějakými výrazy mohl pomoct Kyuubi nahazuji vrtuli a valím domů splnit svůj další životní slib.
Sedím doma na posteli, kolem mě plno pomačkaných jednou, maximálně dvěma větami popsaných papírů a lišák stále mlčí a mlčí.
Znovu mrknu na témata zadaná Irukou-senseiem:

1. Já a mé chování k životnímu prostředí kolem Konohy (úvaha)
Hm, tomu já a mé chování rozumím, ale co to může být to životní prostředí? No, zkusíme další.
2. Oheň – přítel či nepřítel? (úvaha)
Ksakru, koho by to zajímalo? To se hodí možná tak pro Sasukeho. No, co se dá dělat, trojka je pro mne jasná volba.
3. Můj tým (charakteristika)

Chopím se dalšího prázdného papíru a píšu…Předem mé slohové práce…hm, to je blbost. Rozmačkám ten list a snažím se PŘEMÝŠLET. Čas si plyne jako voda, je jedenáct hodin, půlnoc, jedna hodina a můj papír obsahuje pouze pár chabých vět.
No tak, pro všechen rámen na světě, vymysli už něco!

PO DVOU HODINÁCH
Jó, konečně. Konečně je práce dokonána, setřu si pot z čela a znovu si přečtu celé své zplozené dílo:

Číslo sedm, takovéto označení bylo přiděleno zrovna našemu týmu. Nemám nejmenší tušení, proč je to pouze pouhé číslo, mně by se mnohem víc zamlouval nějaký název, jako např. drsňáci, zabijáci, ramen lovers, borci nebo Kyuubi’s fans. Sedmička. Když už to tedy musí být číslo, jsem rád, že je to právě sedmička. Vždycky byla mou oblíbenou, je taková….pohádková.
Ale teď už k týmu, jeho členy jsou Hatake Kakashi, Haruno Sakura, Uchiha Sasuke a já , Uzumaki Naruto.

Hatake Kakashi – je nejsilnější článkem našeho týmu, je to náš mistr, sensei, učitel, trenér, jak chcete. Je mu dvacet šest let a je jounin, má šedé vlasy, páska přes levé oko skrývá mocný sharingan a podle jeho slov se pod maskou, kterou nosí přes skoro celý zbytek obličeje ukrývá další maska. Z celé jeho tváře je vidět jen pravé oko, teď si nějak nemůžu vzpomenout, jakou má vlastně barvu, moc se mu do něj nedívám, protože vždycky zírám na ten jeho střelený „výjimečný“ účes.
Největší zábavou senseie musí být dozajista čtení, čte snad pořád a hned za čtením je to provokování Maita Gaie, jeho životního soupeře. Díky sharingan ovládá spoustu technik a říká se mu kopírovací ninja.
Vlastnostmi bych se radši nezabíral, má jich snad tolik co technik a já na to nemám celý den.
Dalším členem je
Haruno Sakura. Sakura je moc fajn a krásná, má růžové vlasy, zelené oči a trochu vyšší čelo. Je jedinou dívkou v našem týmu, je přátelská a milá. Sice toho moc neumí, ale já ji mám rád, udělal bych pro ni cokoli, bohužel si mě moc nevšímá. Občas mě mlátí, ale já vím, že to ve skutečnosti tak nemyslí a je to pro mé dobro.
Uchiha Sasuke - je to největší blbec jakého znám. Nechápu, proč musím být ve skupině zrovna s ním. Má černý, dost divně postavený, vlasy, jako uhel černé oči a sharingan jako kekkei genkai. Je namyšlený, i když nemá na co a dost rychle se urazí.
Musím ale přiznat, že je s ním někdy i sranda, třeba když jsem zjišťovali, co má Kakashi-sensei pod maskou, a v těžkých chvílích jsme dobře sehraní týmoví partneři.
Když nad tím tak přemýšlím, byl mým prvním přítelem a svým způsobem ho mám i rád, to ale neznamená, že se musí pořád chovat jako de*il, že jo?
Já – jmenuji se
Uzumaki Naruto a jsem nejlepším ninjou v celé Listové, jednou se stanu hokagem a všichni mě budou uznávat a respektovat. Tomu věřte!
Jo, mám rád rámen a nesnáším uklízení.
I přes některé neshody (hlavně mezi mnou a Sasukem) myslím, že jsme skvělý tým, ochotni si podat pomocnou ruku za každé situace. A já slibuji, že je všechny ochráním, když bude potřeba a nedovolím, aby byl někdo zraněn, protože jsem budoucí Šestý hokage.

Tak to by bylo, teď můžu jít konečně spát. To bude zítra Iruka-sensei mrkat, až mu ten úkol odevzdám.
Chichii.
Á, počkat. Co je zítra za den?
COŽE?? Sobota?!

4.977275
Průměr: 5 (44 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, So, 2009-07-11 19:14 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Chudáček, on tak bolestivě přemýšlí a nakonec... sobota.
LOL, fakt skvělá povídka!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Čt, 2009-04-30 11:40 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Přesně přesně ... ty jo ten začátek ... už u toho jsem chytla děsný výtlem *omg culí se jak měsíček na hnojíčku* Laughing out loud ... ty jo dooost dobrý a

... KONEC ??? ...

Tak ten mě naproto rozsekal !!!! Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Čt, 2009-04-30 18:55 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

hihi, děkuju za krásný a barvitý komentář
nj, někdy se i zadaří Smiling

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, Čt, 2009-04-30 11:35 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

XD jak tam je hned na začátku ,,U Jashinových nestříhaných nehtů"tak to mě dostalo,sem z toho nemohla LOL Laughing out loud

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Čt, 2009-02-19 19:40 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

to je nejlepčejší X) To je úplně super! Líbí se mi to X)

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-10-14 09:42 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

OMJ, OMJ!!! *mlátí se do hlavy* Jaktože jsem to nečetla?! Jaktože jsem to přehlídla?! Jsem se mohla už tehdy tak krásně zasmát. Smiling Je to úžasný, skvělý, nejlepčí!!! Laughing out loud Kdybych měla napsat všechno co se mi líbilo, zkopčím ti to tu celý, ale Sasukeho machrování s katonem plus jeho charakteristika ve slohovce - THE BEST!!! Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2008-10-14 10:19 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

No joj, nestačím zírat, co se tu přes ráno událo za věci....někdo oprášil mou povídku, a hned dva lidi Shocked Smiling
hAni: jsem poctěná Tvou pochvalou, moc děkuju, hned mám lepší náladu Eye-wink
Styr: Tak koukám, že mám další věrnou čtenářku Sticking out tongue moc moc dík, budu se snažit nezklamat!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-10-14 09:33 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

To je fakticky suprová charakteristika. Jedno oko nezůstalo suchý kvůli tomu smíchu Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Pá, 2008-09-05 17:23 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

jémine to je dokonalé, od začátku až do konce jsem se musela usmívat, bože a jak si povídku převyprávěla jeho způsobem no jéjej Laughing out loud a ty hlášky Laughing out loud a ten konec Laughing out loud a kdybych měla napsat u čeho všeho jsem se smála, asi by to bylo hodně dlouhé, ale snad Ti stačí, když napíšu, že se mi celá povídka moc, moc, moc, moc líbila Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-09-05 18:33 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

děkuju moc Smiling to víš, že mi to stačí, jsem moc moc ráda, že se ti povídka líbila Eye-wink

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Pá, 2008-09-05 17:13 | Ninja už: 19846 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

U Jashinovejch fuseklí, to bylo skvělý Laughing out loud A ten konec...
*valí se v křečích smrtelného smíchu*
Chudáček Naruto Laughing out loud Prostě úžasné!

Obrázek uživatele sakura.uchiha
Vložil sakura.uchiha, Po, 2008-08-18 20:18 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

super!! písala si to fakt ako Naruto
dám ti 5 bodov

Ninja!

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
http://img.commentcastle.com/glitters/i-love-you/images/iloveyou-12.gif

http://147.32.8.168/?q=node/31156 moja prvá jednorázovka
http://147.32.8.168/?q=node/31786 moja druhá jednorázovka
http://sakura-haruno-love.blog.cz/ bola by som rada keby ste si pozreli môj blog a napísali komentár Smiling)

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-08-17 20:14 | Ninja už: 19846 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ten konec je famózní!!! Laughing out loud Je to fakt dobrý!!! Eye-wink Chudák Naruto takhle zapojovat mozkový buňky ho muselo stát fakt hodně práce!!! Sticking out tongue Good práce Ali!!! Smiling