manga_preview
Boruto TBV 09

.:Očkování, aneb kdo se bojí nesmí k doktorovi!!!:.

Začala pátá světová ninjí válka. Ninjové celého světa bojují proti sobě. Tehdy se zrodil speciální tým ninjů špiónů zvaných NABU 937, kteří měli za úkol zjistit a sabotovat plány ostatních ninjů. Tohle je však jiný příběh. Ten náš se odehrává několik set let předtím. V době kdy se vedli jen soukromé války mezi rody.
V té době, na jednom místě, žili bez strachu z čehokoliv, snad jen z očkování, obyvatelé Konohy.
,,Mise. Konečně tu máme zase misi. Už mě ta nuda s tréninkem nebavila." pomyslí si Naruto a hodí do sebe pátou misku ramenu.
,,Kruci, zase mise. Nemám je ráda, vždycky něco zkazím a pak se na mě kluci zlobí." pomyslí si sklesle Sakura a přestane si česat své dlouhé vlasy.
Přichází další nuda. No aspoň si ověřím co už umím." i Sasuke ukončí svou práci a vydá se k bráně, kde se mají sejít.
Když na místo dorazí i Kakashi-sensei, jsou už všichni nedočkaví.
,,Jaká je ta mise, Kakashi-sensei?" zeptá se Naruto s nedočkavostí v hlase.
,,No, popravdě nás dnes žádná pořádná mise nečeká." začne Kakashi tajemně.
,,Ne?" zeptají se všichni. Sakura duch: Hurá!
,,No popravdě vás čeká jen pravidelná zdravotní prohlídka...Dělejte!" vykřikne Kakashi a z po zad vytáhne velkou síť. Ani jeden Shinobi na nic nečeká a začnou utíkat. Neutečou však ani pár metrů, když se před nimi zjeví Kakashiho psi. Všichni tři se leknou a uskočí bokem. Tam na ně čeká jeden ze psů, který na ně začne štěkat. Ti tři znovu úlekem odskočí na druhou stranu a znovu narazí na psa, který na ně rovnou zaútočí. Další jejich cesta směřuje dozadu, kde narazí na Kakashiho.
,,A mám vás." usměje se Kakashi a hodí přes ně síť. ,,Tomuhle se nevyhnete, ani kdybyste se prali sebevíc." začne se znovu smát a svazovat jim ruce k tělu. Za chvíli, aníž se někdo z nich nadál, stojí všichni Shinobi svázaní na cestě k doktorovi.
Celou cestu všichni nadávají a snaží se rozvázat. Narutovi se dokonce podaří vzít kus lana do zubů a začít ho hryzat.
,,Do toho Naruto, to zvládneš." povzbuzují ho Sakura a Sasuke. Když se Narutovi podaří rozkousat Lano zjistí jednu nepříjemnou věc. I když ze všech lano spadlo, stále se nemohou hýbat.
,,Ale ne. Ocelové lano." vykřikne smutně Sakura. Kakashi s úsměvem zvedne ruku ve které drží všechny tři konce lana.
Konečně dorazí k nemocnici. Kakashi stojí v řadě a čeká, až dovede své žáky dovnitř. Tu k němu přijde Maito Gai s úsměvem na tváři.
,,Kakashi, jak se ti podařilo zkrotit tu svou zvěř?" zeptá se ho.
,,Želízka a lano." odpoví se stejným úsměvem Kakashi. ,,A Jak jsi je sem dostal ty?"
,,Nebylo to snadné, Ten-Ten při vyslovení slova zdravotní prohlídka, začala utíkat mezi stromy a házet po mě zbraně. Naštěstí ji v útěku zabránila větev." usměje se Gai a koukne se na svázanou Ten-ten s obrovskou buolí na hlavě. ,,A Neji se mě snažil zastrašit Byakuganem, ale Lee mi pomohl a tak je tady i on." Gai se Koukne na Nejiho stojícího svázaného vedle Ten-Ten. ,,Lee je hodný chlapec." a tiše dodal: ,,Je to pako" a pokračoval: ,,A zastává pravidlo: , Bolestí se člověk tuží!´a tak ho nebylo těžké sen dostat." Otočí se Gai na Leeho, který má na tváři stejný úsměv jako jeho sensei, který se znovu otočí na kakashiho a zašeptá: ,,Je to pako."
,,Kakashi, můžeš je vzít dovnitř!" zavolá sestra na Kakashiho, který hned táhne své žáky do ordinace. Tam odpoutá naruta a ihned ho se sestrou odvádí k doktorovi.
,,Nechte mě! Pusťte mě! Já kousnu, já kousnu." začne Naruto vyhrožovat.
,,Věřte mu, on to udělá." přidá se Sakura, ale je jim to k ničemu. Každý z nich musí absolvovat prohlídku a očkování. Nakonec si všichni sednou na židle v ordinaci a vražedně se koukají na Kakashiho. Ten musí ještě vyřídit jejich zdravotní karty a už se jde.
,,Vidíte, ani to tolik nebolelo." usměje se Kakashi a vede svoje žáky z ordinace.
,,Kakashi počkejte. U vás tu mám napsáno, že jste prohlídku absolvovat naposledy před pěti lety i s očkováním. No to budete muset k doktorovi." zavolá na něj sestra. Kakashi se zastaví v pohybu.
,,To je dobrý, já přijdu jindy." usměje se na sestru a začne rychle strkat Naruta, sakuru a Sasukeho ze dveří.
,,Žádné výmluvy." zahrozí sestra a vydá se ke Kakashimu, ten přidá na tempu.
,,Jdeme pryč než dojde k úrazu!" řekne kakashi a začne rychle odcházet.
,,Ne ne, Kakashi-sensei. Vy si absolvujete tuhle prohlídku taky.ˇ" řekne Naruto s ďábelským úsměvem.
,,Vždyť to přeci nebolí." přidá se Sakura se stejným výrazem. Všichni tři na něj skočí a odvlečou ho zpátky.
,,Mámí...!" vykřikne Kakashi a stejně absolvuje prohlídku i očkování.
Před nemocnicí: O deset minut později.
,,Nemám rád lékařské prohlídky." vzlykne Sasuke a pohladí si na ruce místo od jehly.
,,Víte co? Zdrhneme všichni, někam kde nás nebudou mučit s očkováním. Jdeme." zavelí Kakashi a všichni čtyři do pěti minut odešly z Konohy aby si našly bezbolestnější bydlení v lese.

Poznámky: 

Taková kravina. Možná to ani není vtipné... Tak pište jestli je to dobré, nebo jestli je to jen další nováčkovská kravina

4.57522
Průměr: 4.6 (113 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Felixík
Vložil Felixík, Út, 2016-12-27 19:59 | Ninja už: 3304 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mise N:
Začátek s těmi NABU 937 se mi moc nelíbil, ale pak už to bylo taký pozitivní, normální Laughing out loud Smiling Super parodie xDD
Nejvíc TOP úryvek byl asi tento:

,,Jaká je ta mise, Kakashi-sensei?" zeptá se Naruto s nedočkavostí v hlase.
,,No, popravdě nás dnes žádná pořádná mise nečeká." začne Kakashi tajemně.
,,Ne?" zeptají se všichni. Sakura duch: Hurá!
,,No popravdě vás čeká jen pravidelná zdravotní prohlídka...Dělejte!"

a tento:

,,Kakashi počkejte. U vás tu mám napsáno, že jste prohlídku absolvovat naposledy před pěti lety i s očkováním. No to budete muset k doktorovi." zavolá na něj sestra. Kakashi se zastaví v pohybu.
,,To je dobrý, já přijdu jindy." usměje se na sestru a začne rychle strkat Naruta, sakuru a Sasukeho ze dveří.
,,Žádné výmluvy." zahrozí sestra a vydá se ke Kakashimu, ten přidá na tempu.
,,Jdeme pryč než dojde k úrazu!"

a abych neměl krátkej koment teda Bad XD Je mi divný že je kakashi v tom příběhu tak "nezodpovědnej", že by zrovna on nešel ke kontrole tak dlouho? Shocked

V.x V.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2016-03-27 12:42 | Ninja už: 4587 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

mise 1A:je to skvost,je to úžasný hodně sem se nasmála,občas by mě zajímalo kam si na tenhle nápad šla je to skvělí,hodně mi to při pomělo moji mladší ségru ta taky nesnáší očkování,jsi skvělá spisovatelka těším se na další tvůj výtvor takového rázu jen tak dál.

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., Út, 2014-03-11 16:44 | Ninja už: 3818 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

bylo to užasný Smiling já si to představovala,jak to asi probíhalo Smiling ten konec,prej Kakashi :"mamííííííííííííííííí" Smiling máš to velmi pěkné Smiling

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Ne, 2013-05-19 22:15 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Chtěla bych všem moc poděkovat za ohlasy...Jsem ráda, že se povídka líbí a i po tak dlouhé době se u ní objevují komentáře Smiling jsem za to moc ráda...

Obrázek uživatele -Kasumi-san-
Vložil -Kasumi-san-, Ne, 2013-05-19 13:21 | Ninja už: 3999 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Pěstitel rýže

xDDD Tak to mě naprosto zabilo xD Úplně jsem to viděla, všechno Laughing out loud A hlavně ten konec, prostě úžasná práce Laughing out loud

Patřím k těm holkám (doufám, že jenom holkám), kterým se líbí Kakashi. Jsem s vámi! :33 Ale... Kakashi is MINE!! Sticking out tongue

Toto je moc xDDD :
http://www.youtube.com/watch?v=FEo2ipzypTQ&feature=share

Obrázek uživatele Kazuko
Vložil Kazuko, Út, 2013-04-09 16:29 | Ninja už: 4130 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Když jsem to četla, běžel mi zároveň děj před očima Laughing out loud oprawdu moc povedené... Smiling Smiling

Obrázek uživatele Yonaka
Vložil Yonaka, Ne, 2012-06-24 21:15 | Ninja už: 4332 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Je to úžasný, nasmála jsem se.

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Pá, 2012-06-08 19:37 | Ninja už: 4349 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

kakashi prej "mamí" Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud to neni kravina ale umení ty bys mohla psat knihu fakt Smiling

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Pá, 2012-06-08 19:37 | Ninja už: 4349 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

kakashi prej "mamí" Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud to neni kravina ale umení ty bys mohla psat knihu fakt Smiling

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, So, 2012-05-26 21:06 | Ninja už: 4601 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ta kravina zabíjí, škoda že to není délší, byhc si vychutnala XDDD moc se ti to povedlo na začátečníka si opravdu talentovaná...

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele -Hinata-
Vložil -Hinata-, So, 2012-05-26 20:39 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Prostý občan

ha tak tos to holka zabila :Dto je libec

Obrázek uživatele Shinigami
Vložil Shinigami, So, 2012-05-26 20:30 | Ninja už: 4361 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Pěstitel rýže

jsem spdla ze židle!!! smííchy :DD

Obrázek uživatele Sillas
Vložil Sillas, So, 2012-03-31 19:14 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

sakra to je dokonalý

We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!

Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Pá, 2012-03-02 14:55 | Ninja už: 5010 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo je to úžasný, prej: Je to pako Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Út, 2011-01-25 22:23 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Je to skvele! Vyborne! Uzasne!

Obrázek uživatele SakuHina96
Vložil SakuHina96, St, 2010-07-28 22:36 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

ja jsem se začala strasne rehtat kdyz ten Gai řekl : To je pako! a pak zase z toho jsem nemohla xD a z toho jak je svazal xD

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Po, 2010-07-05 19:42 | Ninja už: 5225 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

Bylo to fajn, dalo se na tom i zasmát Smiling
Ale ten pravopis


Sory, nějak jsem se rozepsala Laughing out loud příště na ten pravopis pozor Eye-wink kazí to to tak.
Ode mě 4* ;)

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2010-07-05 23:37 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

No některé chyby jsou oprávněné (ach ten permoník co mi vynechává písmenka a dělá překlepy, ale chyby v přímé řeči jsou schválně... Vážně, nevím o nikom, kdo by pořád mluvil spisovně... A ten konec... zkus si přečíst znovu začátek a uvidíš, proč zdrhají...

Obrázek uživatele Hagane no Edward
Vložil Hagane no Edward, Čt, 2010-07-01 14:44 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Pěstitel rýže

Veľmi dobré, dosť som sa nasmial.




Obrázek uživatele Julí-chan
Vložil Julí-chan, St, 2010-06-02 17:19 | Ninja už: 5084 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Bylo to super hned má člověk rozzářenej den

APATÉÉÉ!!

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, St, 2010-12-15 22:31 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Lee je hodný chlapec a tiše dodal : Je to pako.

To bolo super !!! Laughing out loud

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele 02.konoha
Vložil 02.konoha, Ne, 2010-02-28 14:13 | Ninja už: 5492 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

good ale fakt ten konec kdybys ho trochu roztáhla tak je to na 2-3 díly jinak kawai! super to je

Obrázek uživatele Mausi
Vložil Mausi, Čt, 2010-02-18 12:28 | Ninja už: 5413 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

hehe, líbí se mi to, je to srandovní, jenom ten konec je takovej trošku uspěchanej Laughing out loud

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, So, 2012-06-09 14:34 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

Och, ci koňu Laughing out loud ...na tomto som sa tak nasmiala až mi skoro brucho prasklo Laughing out loud ...teraz som si čítala túto poviedku po druhý krát a ja som fakt nemohla Sticking out tongue a ten začiatok je tiež úžasný, t tou piatou svetovou si to zabila a potom že toto sa odohráva skôr Laughing out loud máš talent, tak ho využi Eye-wink



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele haruna
Vložil haruna, Út, 2009-10-27 23:01 | Ninja už: 5301 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

no je to cool ale mohlo by byt aj viac

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Ne, 2009-10-11 15:27 | Ninja už: 5321 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Super, myslím že je to dobrý x)

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Čt, 2009-08-27 19:12 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Dobrá povídka... Jen si dávej pozor na interpunkci a na správné psaní jmen. Když si ještě trošku zlepšíš slovosled, uvidíš, jak ti to půjde Smiling

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Pá, 2009-08-28 18:12 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Jéje... to jou moje psací začátky... Ale dík, učitě se poučím... Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-07-15 19:47 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Skvelá poviedka, úplne s nimi súcitím xD

Obrázek uživatele nikus1551
Vložil nikus1551, St, 2009-05-27 18:19 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

to bolo dobre Laughing out loud [URL=http://www.***/profile/ankomitarashi155/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/2557178.jpg[/IMG][/URL]