manga_preview
Boruto TBV 11

Akatsuki & Hyuuga IV.

tumblr_m0eey50CCn1r2rjmeo1_400.jpg

Už jsme s mým bývalým týmem a Ino pomalu, ale jistě blížili ke Konoze.
„Ahoj, jak je? Dlouho jsme se neviděli.“ Pozdravila Izuma a Kotetsa. Ideální pozdrav po tolika letech, mé originální nápady mě nikdy nepřestanou udivovat.
„Hinato?“ Zmateně si vyměnili své pohledy a přeměřovali si mě od hlavy až k patě. Jejich pohled mě docela znervózňoval, kývla jsem a zazubila jsem se na souhlas.
„No co?“ Řekl jim Kiba a já se začala smát. Dnes je mi dvacet let, jsem dospělá a přesto se chovám tak hloupě. Obyvatelé Konohy mě svými pohledy přiváděli do rozpaků. Dařilo se mi je sice úspěšně ignorovat, ale v hloubi duše jsem se cítila zase jako to ustrašené dvanáctileté děvčátko. Náhle jsem si na něco vzpomněla.
„Neji!“ Zakřičela jsem a vydala jsem se na místo, kde jsme se viděli na posledy. Vzpomínka mi vířila hlavou a nohy mě vedli s naprostou jistotou.
Doběhla jsem na místo do několika minut. To co jsem viděla mi vyrazilo dech. Uprostřed louky stál nádherný pomníček a mojí fotografií a jménem vytesaným italikou. Všude byly nádherně naaranžované mé nejoblíbenější květiny, lilie. Slza se mi dojetím přehoupla přes víčko. Bohužel ten, kterého jsem si přála vidět nejvíce, tu nebyl. Lehla jsem si do trávy mezi sedmikrásky a nechala se ukolébat zpěvem větru.

V mém snu.

„Neji.“ Zakřičela jsem.
„Hinato-cha.!“ Odpověděl. Skočila jsem do náruče a přitiskla jsem si ho co nejtěsnější k sobě.
Objímali jsme se strašně dlouho když jsme najednou uslyšely kroky.
„Tak tady jsi Neji. Ale, kohopak to máme? Ty žiješ? Ale bohužel ne na dlouho, ubožačko." Hiashiho hlas byl krutý, rozběhl se proti mě s napřaženou katanou.
„Otče, ehm, strýčku. Ty jsi ten poslední, koho bych si přála vidět.“ Zakřičela jsem a vrhla jsem se na něj kunaiem.
„Nejsi moc milá Hinato.“
„Nápodobně Hiashi.“ Zařvala jsem a řítila jsem se na něj kunaiem. Najednou se Nejimu aktivovala prokletá pečeť Hyuuga klanu a on se začal svírat v hrozných bolestech.

Náhle jsem s probudila.
V realitě.

„Hinato-chan, jsi to ty?“ Uslyšela jsem známý hlas a otevřela oči.
„Neji." Hlas mi selhal, oči mi radostí zaslzely. Zvedla jsem se ze země a schoulila jsem se mu do náruče.
„Hinato, ty žiješ, mé modlitby se vyplnily.“ Křičel a byl štěstím bez sebe.
„Ty se modlíš?“
„Jen kvůli tobě.“ Zašeptal.
„Všechno nejlepší k dvacetinám.“ Popřál mi.
„Děkuji. Jsi vlastně jediný, kdo si vzpomněl.“ Dodala jsem.
„Proč si se vůbec vrátila? Byla ji u Akatsuki, jak vidím.“ Hlas měl chladný.
„Vrátila jsem se kvůli tobě. Hanabi mi řekla, jak se ti po mně stýská, tak jsem tady.“ Vylila jsem si city.
„Hanabi je u Akatsuki? Oni jí unesli?“ Strachoval se.
„Neboj je v naprostém pořádku, postarala jsem se o ní, zbytek nevím.“ Dál už jsme jen mlčeli. Jen jsme se objímali, užívali si svojí přítomnost a byli zase šťastní.

Poznámky: 

2009.

4.68421
Průměr: 4.7 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HoroHoro
Vložil HoroHoro, Ne, 2013-05-05 12:02 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Recepční v lázních

Pokračuje to suprově!
Ano, jak už bylo zmiňováno, chyběl u minulého dílu odkaz na tento díl Laughing out loud Nechtěla bys to zpravit? Eye-wink
A taky je celkem divný (a to už tu bylo taky řečeno), že ji nikdo nezatkne.
No... Je s Nejim! Jak krásné! :)

Shrnutí - Dílek byl zase úžasný!

trollbunnies.blogspot.cz

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Čt, 2009-08-20 11:02 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

v minulém díle ti chybí odkaz na tenhle díl.... ale nepřijde ti nelogické, že si to hin nakráčí přímo do středu konohy v plášti organizace, jejíž členové jsou ti nejhledanější ninjové na světě, a nikdo jí nezatkne? ;)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Sarysu
Vložil Sarysu, Út, 2008-10-21 21:44 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Super! XD

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Po, 2008-08-25 10:27 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No super Hinátko, je to opravdu skvělé! Jen tak dál. A jsem zvědavá, jestli se tam objeví Hiashi...


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, So, 2008-08-23 21:16 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Jo Kagure...možná ti to přijde bez děje...ale proto, že s i nečetl/a ostatní díly!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, St, 2008-08-20 13:35 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Ok...díky...mno...

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Nagaso
Vložil Nagaso, Ne, 2008-08-17 20:32 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

pride mi to bez pointy


Akatsuki personality test -- Create and Take a Fun Quiz @ NerdTests.com's User Tests!
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-17 20:25 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hinátka, pokračuje to naozaj skvele Laughing out loud Hm, tak sa už stretli...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.