Diedarova velká láska - (19)
Mezitím co ostatní poslouchali Evoluv příběh si neznámá žena a Orochimaru povídali.
„Tak teď když víme že Evol je doopravdy s námi tak se můžeme vrátit na to místo kde sme naposledy viděli Orochimara“ řekl Pein a všichni bez jediného slova vstali a odešli na místo kde byli předtím.
„A jakpak to chceš udělat?? Všichni tě znají.“ Řekla neznámá žena a orochimaru nahodil hnusný výraz a řekl „Je mi jedno jak to provedeme ale víš že já mám rád věci v pohybu, nedokážu se dívat na poklidnou Konohu když mám v úmyslu jí zničit!“.
„A jakpak to chceš provést?“ ptala se neznámá.
„Provedeme to tak jako tehdy ve vodní zemi! Nikdo tě tam nezná“ řekl Orochimaru a neznámá se usmála a řekla „Orochimaru to se mi snad jen zdá, ty sis toho vážně nevšiml“.
„A čeho bych si měl všimnout, nedělej si ze mě srandu jestli mě chceš zradit Ginemo jestli jen pomýšlíš na to mě zradit tak víš co tě čeká?!“ začal křičet Orochimaru.
„Ginemo??“ opakoval po Orochimarovi Naruto.
„Ano to je Ginema dívka která mi společně s Orochimarem zničila život“ řekl klidným hlasem Evol.
Mezitím Ginema a Orochimaru pokračovali.
„Ne zradit tě na to bych ani nepomyslela jak sem řekla jsi můj nejlepší kamarád a člověk kterého na světě nejvíc uctívám“ řekla Ginema.
„To sem rád taky si má kamarádka ale jen by ses mě pokusila zradit nezabil bych tě dal bych ti mnohem horší trest, ale pořád nechápu čeho se si to nevšiml“ řekla Orochimaru a po tváři mu přejel zlověstný výraz.
„Tohohle!!“ zakřičela Ginema vytáhla kunai a hodila ho přímo do křoví kde byl schovaný Evol. Evol uhnul ale tím páde vypadl ze křoví.
„Ale, ale, ale není to ten skrček v vodní země??“ ptal se Orochimaru.
„Je, ale měl být mrtvý, jak vidím tvůj had přecejen neudělal to co měl“řekla Ginema.
„tak to co sme neudělali tenkrát uděláme teď“ řekla Orochimaru a vytáhl kunai.
„Kage Bunshin no Jutsu!!“ křičel naruto.
„Co to si zase ty?!“ křičel udiveně Orochimaru.
„Co to má být ty si přivedl nepřátele!?!“ křičela po Orochimarovi Ginema.
„Tak jo, tohohle fakana zvládnu!!“ řekla Ginema a provedla rukama jakési podivné pečetě a zničeho nic se vzduch rozzářil do světle fialové barvy a Narutovy klony byli zničeny.
„Co to má být??“ vykřikla v tu chvíli Sakura a Naruto který se objevil těsně vedle ní říká „Nevím ve chvíli kdy se klony dotkli toho fialového plynu se zničili“ říkal a kroutil u toho nevěřícně hlavou.
„Ale musíme Evolovi nák pomoct!!“ řekla Sakura.
„Ale jak?? Když se někdo dotkne toho plynu tak se zničí!!“ řekl Kisame.
„Nemel blbosti musíme mu nák pomoct!!“ rozkřikla se Ino.
„Klid Ino to co řekl Kisame je pravda“ řekl Neji a Ino na něho hodila tak hnusný vyraz.
„To mi je jedno a jak to můžeš vědět!!“ rozkřikla se Ino.
„Ino uklidni se, já to vidím v tom plynu putuje její chakra zformovaná do malých jehliček a tak když se jich někdo dotkne tak ho to bud zraní nebo hned zabije“ řekl Neji úplně klidným hlasem.
„Já se nechci uklidnit!! Nemusíš si myslet že si tady ten nejchytřejší!!“ rozkřikla se Ino.
„Ale Ino Neji má pravdu“ řekla Hinata.
„Já bych možná měl řešení ale museli by ste mi s tím trochu pomoct“ řekl Shikamaru a všichni se na něho podívali.
„Dobře tak co chceš dělat??“ řekl Pein.
„Dobře uděláme to takhle………………………..
No tak co má asi Shikamaru v plánu?? tak na to si počkejte!! jo a jestli se vám toi aspon trochu líbí tak to mužu říct mise splněna
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Pokračuj už se nemužu dočkat dalšího dílku xD
skvělý mne se to taky libí
pěkný
jen pokračuj ^_^
dA
supééér!
konecne dalsi...jen tak dal:)
yup pekne dalej dalej pokracuj