manga_preview
Boruto TBV 14

Kunoichi v akcii 5- Sakurin výklad

Vyučovanie skončilo až desať minút pred treťou. Sotva im čas stačil na to, aby dobehli do lesa na dohovorené miesto. Ľadu tam bolo viac ako na cestičke do akadémie, lebo sa nik neobťažoval posypať zem pieskom. Všetky boli náramne zvedavé, čo sa od Sakury dozvedia.
"Tak von s tým, Sakura!" prvá sa ozvala Temari. "Už nás tak nenapínaj!"
Sakura vytiahla fotku. Hneď ráno ju vytisla. Žiaľbohu len v čiernobielom prevedení. Dva biele ovály. Snehobiela tvár pri obrovskom bielom kvete.
Hinata zalapala po vzduchu.
"Ach, Sakura, to je nádhera!"
"Fíha, teda nie žeby to bol nejaký drobček," poznamenala Temari.
"Baby, pozrite sa na ten kvet," ozvala sa Tenten. "Je to kaktus?"
"Áno, môže vyrásť až do výšky dvanásť metrov!"
Nasledovalo podrobné opísanie minulej noci. Nebolo to ľahké.
"Ten kvet sa na mňa díval a ešte sa ku mne obrátil," Sakura si uvedomila ako hlúpo to znelo.
Temari sa rozosmiala.
"Čože? Takže toto má oči?! Možno, že ich má na stopkách."
"Prestaň, Temari!" okríkla ju Ina. "Hovor, Sakura."
"No, cítila som, že ten kvet je v niečom mimoriadny. Už som sa chystala odísť, keď som ho počula zaškrípať, a potom… sa na mňa pozrel!"
Kamarátky zvážneli. Aj Temari uznala, že Sakura má pravdu. Dívali sa na seba s hlbokým sústredením.
Zrazu k nim pribehla Anko: "Baby, rýchlo, Hokage vás očakáva!"
Dievčatá prišli ku hokagemu a ten hneď spustil…

4.5
Průměr: 4.5 (2 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yumi-sama
Vložil Yumi-sama, Út, 2008-07-29 17:07 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Trochu kratke, ale dufam, ze sa vam to bude pacit aj tak Smiling

[URL=http://www.***/profile/sasuke_mt/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1569266.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]

]


Click here to feed me a Star Fruit!
Get your own at Flyffables!