manga_preview
Boruto TBV 08

Sabaku no Gaara sa zamiloval-11 Diskotéka a (ne)vydarené rande

Bleskove si ju poprezeral a Sandy si poprezerala jeho. Gaara mal na sebe čierne nohavice a čiernu bavlnenú košeľu, neposlušné červené vlasy mu padali do očí a bol cítiť dosť drahou voňavkou. Náhle sa ich oči stretli, Gaara sa zahľadel do tých sivo modrých očí, ktoré pozvoľna menili farbu na fialovú. Sandy mala pocit, že by takto vedela stáť do konca života, ale jej to nedovolila zlosť. Hrdo zdvihla hlavu a s nosom dohora ho obišla. Gaara sa za ňou obzrel, a ako v spomalenom filme, ešte naposledy zachytil jej pohľad.
Len čo zašla za roh a Gaara už necítil jej omamnú vôňu, akoby sa prebudil z akéhosi tranzu. Dotackal sa do kúpeľne, sadol si na okraj vane a predýchaval.
Sandy sa dotrepala do izby a skľúčene si sadla na posteľ. Dvihla hlavu a pozrela na hodinky, bolo sedem hodín.

(o hodinu)
Sandy otrávene schádzala dolu schodmi a mierila k Markovi. Ten sa od šťastia šiel zblázniť. Nemohol z nej spustiť oči.
Ako vychádzala, zbadala Gaaru. Vrhla k nemu zmučený pohľad, ten sa však na ňu ani nepozrel. Pred jeho domom stála tlupa dievčat a on spoznal tú škratu, s ktorou sa dohodol na rande. Musel sa veľmi premáhať, aby nezdrhol dovnútra a nešiel zvracať do záchodovej misy.
To tučné strašidlo bolo zmaľované ako abstraktný,obrázok, vtesnané do koženej sukne a v miniatúrnom tričku. Gaaru naplo, ale ovládol sa.
Sandy, len čo to zbadala, premohol ju hurónsky rehot. Bolo jej ho ľúto, ale škodoradosť je najväčšia radosť.

(v klube)
„Sandy, poď tancovať.“
Šepol jej do ucha Marko. Sandy prikývla a šla. Znudene vyšla na parket a začala tancovať. Gaara penil zlosťou, tá malá obluda ho núti, aby ju kŕmil olivami z drinkov. Sledoval Sandy, ako sa krúti na parkete a chudinke oblude skoro vypichol oko so špáradlom.
„Áu, dávaj pozor, čo robíš!“ skríkla a urazene na neho zazrela. Gaara sa nadýchol.
„Vieš čo? Bola chyba, že som ťa sem volal, sorry, tak ja pôjdem.“
Dievčina dostala hysterický záchvat a Gaara bol rád, že sa konečne vzdialil.
Sadol si na barovú stoličku a pozoroval tancujúci pár. Odrazu mu v hlávke skrsol nápad, nenápadne poslal k Markovi piesok a ten zavinil, že sa Marko zrubal, presne Sandy do výstrihu. Sandy výhražne zavrčala a s jedovatou farbou očí mu pritankovala svoj pravý hák. Marko preletel cez polku baru a po náraze do steny zostal ležať. Takéto scénky tam boli na dennom poriadku, takže sa nad tým nikto nepozastavil.
Sandy bola vytočená do nepríčetnosti a ako veľká voda sa predierala ľuďmi k baru. Klesla na stoličku vedľa Gaaru, ktorého si ani nevšimla. Ten si uľahčene vydýchol, už sa bál, že ho videla ako potkol Marka. Sandy si vložila hlavu do dlaní. Gaara bol v rozpakoch, no rozhodol sa.
„Ahoj Sandy, čo ty tu? Myslím, kde máš Marka.“
Dvihla hlavu a prekvapene sa usmiala. Toto bolo prvýkrát, kedy videla Gaaru a bola šťastná, že je vedľa nej.
„Ach, Kazekage-sama.“
Gaara sa pousmial a ukázal na dolámaného Marka.
„Čo s ním je?“
„Ále priveľa si dovoľoval, a ty kde máš svoju oblu...hmm, priateľku?“
Gaara sa tváril, že rozmýšľa.
„Netuším, a ani to nechcem vedieť. Bola prosto veľmi otravná.“ zasmial sa.
Sandy sa zasmiala tiež a práve vtedy sa ozval jeden veľmi pekný slaďáčik. Gaara váhal, ale po chvíľke sa obrátil k Sandy.
„Nešla..., nešla by si si so mnou zatancovať?“
Sandy spadla sánka, váhavo prikývla a nechala sa viesť.
Gaara si ju privinul k sebe a začali pomaličky tancovať. Sandy ani nevedela prečo, ale cítila sa úžasne...

(kazekageho dom)
„Dobrú noc“
Šepol Gaara .
„Dobrú noc.“ usmiala sa Sandy a otvárala dvere do svojej izby. Gaara sa medzitým vzďaľoval. Odrazu sa súčasne zastavili. Chvíľku stáli a potom sa naraz otočili. Práve keď sa rýchlymi krokmi blížili k sebe, rozrazili sa akési dvere a v nich sa objavila Temarina strapatá hlava.
„Čo to tu prepánajána vystrájate? Dupete jak slony, teda len ty, Gaara!“
Gaara sa urazene otočil a odišiel, Sandy sa zavrela do svojej izby a unavene spadla do postele.

4.85185
Průměr: 4.9 (27 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, So, 2009-10-31 23:47 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

Temari jim to krapet zkazila, což?

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele domvala
Vložil domvala, Pá, 2008-08-01 16:16 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Prostý občan

Skvělé jako vždy! Není co dodat... Smiling

Obrázek uživatele g.a.a.r.a
Vložil g.a.a.r.a, Út, 2008-07-29 22:35 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

tak to to je fakt dobrej díl hm dobrá prace

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-07-27 18:45 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Páni, nemůžu se dočkat, až schválej další díl =)

Obrázek uživatele Shime-Katsumi
Vložil Shime-Katsumi, Ne, 2008-07-27 17:43 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

upa užasné....sa teším na pokráčkoo

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-27 00:18 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Jak by řekla moje mladší kamarádka: "Mazec, husťárna, drsný, krutý, upa úža!" Laughing out loud A já dodám jen prostě - nemám slov, taková diskotéka, to je zážitek Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Ne, 2008-07-27 00:03 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Sakra Temari vsetko skazí. Kedy bude pokracko???

Obrázek uživatele Sanndy-kun
Vložil Sanndy-kun, Ne, 2008-07-27 10:52 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

už je len čaká na schválenie

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Ne, 2008-07-27 08:30 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

temari je v tejto poviedke asi záporák xD


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud