manga_preview
Boruto TBV 15

Ninja z Listové - 4. kapitola - Nechtěně vyslechnutý rozhovor

AUTORSKÁ POZNÁMKA: děj - anime Naruto - díl - 6

„Tohle už se mi nikdy nesmí stát!“ V bezpečí svého pokoje jsem prudce oddechovala. Měla jsem po těle spoustu škrábanců, ale na to jsem byla zvyklá. Usadila jsem se na koberec, ruce zkřížila na prsou a dotkla se předloktí. Bylo to mé dědictví, kekkei genkai, léčivé jutsu. Nechtěla jsem, aby mě někdo viděl poraněnou, i když jde jen o nepatrné šrámy.
Mám pořádný vztek! „Ten kluk mi už nesmí zkřížit cestu!“ vykřikla jsem nahlas. Tak obrovská rychlost a skvělá schopnost koordinovat pohyby! Vím, že mě nechtěl zranit, jen dostat na lopatky, ale stejně… Byl až příliš silným protivníkem. Jednou ho porazím, jednoho dne…

„Jsi zraněný!“ Sakura se ochranitelsky vrhla k Sasukemu.
„Vždyť je to jen pár škrábanců! A koukej ze mě slézt!“ Mladík se zvedal ze země.
„Co to bylo za holku?“ Dívka si ji nestačila pořádně prohlédnout, zmizela přece tak rychle.
„Nevím, ale není cizí. Na čelence měla znak listu, takže je z Konohy. Bojovala statečně, málem mne porazila.“
„To není možné!“ vydechla Sakura.
„Na malou chvíli jsem nad ní ztratil kontrolu… a kdyby chtěla, mohlo to dopadnout hodně špatně… pro mne.“ Sasuke se snažil, aby jeho hlas zněl klidně, přesto v něm bylo slyšet roztrpčení.
„Tak bychom snad už měli jít. Stmívá se,“ poznamenala tiše Sakura. Zvedl se a následoval ji.

Dívám se z okna a přemýšlím o tom, co jsem zatím dokázala. Tvrdě trénuju a věřím, že zdolám každou překážku. A přesto vím, že existují lidé mnohem silnější než já, ale budu na sobě pracovat a možná je jednou překonám. Musím myslet na ty, jejichž chakru dokážu rozeznat. Třeba ten kluk, Sasuke. Má v sobě tolik energie, takové velké množství chakry, až je to k neuvěření. Větší už má snad jen… ale ne, o tom se přece nesmí mluvit. Kdysi dávno napadl Vesnici ukrytou v listí démon – devítiocasá liška. Mnoho statečných mužů padlo v boji proti němu. Dokonce i náš vůdce, Čtvrtý Hokage. Traduje se, že než zemřel, stačil zapečetit démona do těla novorozence. Otec o tom nikdy nemluvil, takže nevím, které dítě z vesnice to postihlo. Jedno však vím jistě – já to nejsem, tak velkou chakru nemám a nikdy mít nebudu. Je na čase jít spát.

Po dalším dni usilovného trénování mi nohy vypovídají službu. Měla bych se nejkratší cestou vydat k domovu. Brzy se setmí. Tiše! To byly kroky. Že by zase on? Nebylo by to vyloučené, jsme přece v lese, dost daleko od vesnice. Podruhé mne nenachytá, už ne! Jedno znamení rukou a už se skrývám ve větvích. Schovaná za listím jsem přitisknuta ke kmeni stromu stojíc na nejnižší větvi. Slyším hlasy, ale jsou… jiné, cizí.

„Pěkně nás prohnali a brzy po nás zase půjdou.“ Maskovaný muž si držel rameno. Svou obrovskou a dlouhou zbraň, nápadně připomínající sekáček na maso, měl položenou vedle sebe.
„To tedy ano,“ přikývl někdo mladší a hlas měl skoro jako dívka. „Jsi zraněný, ale tyhle bylinky to zhojí.“
„Stejně se tu nezdržíme dlouho. Je to tu příliš nebezpečné.“
Lianna se snažila zaostřit, ale už se stmívalo a ona ve tmě špatně viděla. Neznámí však rozdělali malý ohýnek.
„Nemějte obavy, Zabuzo. Keře jsou tu tak husté, že nás dokonale kryjí.“ Mladík, jistě ne o moc starší než ona, se pousmál. Dlouhé vlasy černé barvy, hnědé oči a dívčí tvář. Opravdu pozoruhodné. Upřeně se někam zahleděl a pak… zmizel. Kam?
Přitiskla se trochu blíž ke kmeni, aby lépe slyšela. V příští vteřině však dostala ránu do břicha a padla z větve na zem.
„Ale ale, že by vetřelec?“ Ten muž měl v očích ďábla. Kdo je to? Jeho chakra je obrovská a toho kluka jakbysmet. Musí odtud rychle zmizet. Brzy však zjistila, že to není možné. Jakmile totiž v podřepu uskočila, ten kluk jí byl v patách. Nemohla ani vykrýt jeho útoky. Je vůbec možná taková rychlost?
Držel jí ruce za zády, nemohla se mu vykroutit. Muž s ďábelskýma očima se zastavil až těsně před ní. „Víš, kdo jsem, holčičko?“ Mlčela.
„Určitě to neví. Podívej, jak se ti klidně dívá do očí. Kdyby tvé jméno slyšela, jistě by se bála.“
„Máš nejspíš pravdu, Haku. Ale dnes nebudeme zabíjet, nechci tu způsobit rozruch. Prostě raději hned opustíme tohle místo.“ Maskovaný se nehezky zasmál a strhl jí masku z očí. Lianna Maraki stála klidně, byla odhodlaná nedat na sobě znát strach.
„Ale zasloužila by si lekci, aby si uvědomila, že poslouchat cizí hovory se nevyplácí.“
Znovu ten zlověstný smích. „Ale Haku, kde se v tobě bere taková krvežíznivost? Ale ať je po tvém.“
Hoch přikývl. „Jděte napřed, brzy vás dohoním.“
Popadl zbraň a rychlými kroky opouštěl tábořiště.
Věděla, že tomu klukovi nemůže vzdorovat, byl příliš silný. Během několika vteřin visela za ruce na silných provazech, byla doslova pověšená na větvi. Jediná možnost, jak se dostat z té nehezké situace, byla rozhoupat své tělo, ovinout nohy kolem kmene a vytáhnout se do takové výšky, aby se ruce mohly dotknout větve. Pořádně se zhoupla a podařilo se jí zachytit nohama kmene. „Ani na to nepomysli!“ ozval se ze tmy hlas a kovová jehlice se zabodla do kůry, těsně nad dívčiným kolenem. Okamžitě se pustila a zůstala zase jen schlíple viset.
„Omlouvám se, Zabuzo-san, že pro tentokrát nesplním váš příkaz. Ale tento nešťastný incident musí zůstat beze svědků.“
Dívka vyjekla bolestí. Padal na ni doslova déšť jehlic. Ale odkud je ten kluk vrhá? Zase zmizel. Některé ji lehce škrábly, jiné se zabodly do těla. Začíná ztrácet sílu. Zaposlouchala se do ticha. Už zmizel nadobro. Oheň po sobě neuhasil. Může se tedy pokusit…
Zaslechla svištivý zvuk shurikenu a pak spadla opět na zem. Někdo vrhl hvězdici, a přeřízl tak provazy. Někdo, kdo zřejmě neměl ani ponětí o tom, co se tu před chvílí stalo.
„Takhle ty trénuješ?“
Snažila se vyprostit z pout, zatímco se k ní Sasuke blížil.
„Ne. Jen mě díky mé nepozornosti přepadli!“ odsekla.
„Hm. A kdo?“
„To je moje věc.“ Postavila se na nohy. „A pro příště,“ ukázala na roztrhlou sukni. „Mé oblečení není na hraní.“
Usmál se. „Vezmu tě do vesnice.“
„Ať tě to ani nenapadne!“
Přes veškeré její protesty ji vzal na záda. Ještě chvíli lamentovala a pak na něm zůstala bezvládně ležet. Ach ne! Další, co omdlela. Nevěřícně zakroutil hlavou a pak si něco uvědomil. Cítím krev. Ty jehlice – má je všude po těle. Jestli rychle něco neudělám, tak mi tady vykrvácí!

Chci otevřít oči, ale jde to dost špatně. Chvíli to zkouším a pak je opět přivírám. Všechno mě bolí. Cítím, že ležím na něčem měkkém, nejspíš dece. Proč se prostě nepřinutím ty oči otevřít?
Místnost je sice jen chabě osvětlená, ale stejně jsem poznala, kdo sedí vedle mě.
„Pěkněs to schytala. Ještě jsem neviděl holku, co by vydržela tolik ran.“
„Kde jsem?“ řeknu, ale protože jsem vyčerpaná, ta slova jde jen těžko vyslovit.
„V Kakashiho domě. Musel tě přece někdo ošetřit.“
Ach ano, to ty jehlice. Však je taky ta podložka pode mnou pěkně zakrvácená. „Takže... tos mi asi zachránil život, že?“ Pohlédla jsem do jeho černých očí. „Tak tedy… díky, Sasuke.“
„Rád jsem pomoh. Ale teď už půjdu.“
Opět jsem zavřela oči.

„Už se probrala.“
Kakashi se zamyšleně podrbal na hlavě. „Dobrá, zajdu za ní. A co ty?“
„Ještě tady chvíli zůstanu.“ Usadil se na židli před dveře a vyčkával.

„To se podívejme, naše Černá kočka se vzbudila.“
„Děkuji za všechno, Kakashi sensei.“ Lianna se dívala do země.
„Rád bych věděl, co se tam v lese stalo.“ Přidřepl si k ní.
„Slyšela jsem kroky a rychle se skryla. Byli tam dva muži, určitě cizí. Ten starší odešel, mladší po mně házel jehlice. Ten druhý byl zřejmě jeho pán nebo mistr. Nechtěla jsem bojovat, jen se vytratit, ale byli rychlejší. Muž tomu klukovi říkal Haku a on ho oslovoval Zabuzo.“
Kakashi polkl. Jestli se tu opravdu potuloval Démon ze Skryté mlžné, pak v této chvíli už bude dost daleko odtud.
„Stalo se něco?“ Neodpověděl. Místo toho se jí zeptal na jméno. „Jsem Lianna Maraki.“
„Tak si odpočiň a ráno můžeš odejít.“ Ještě trochu otřesený vstal a zmizel za dveřmi.

„Tváříte se nějak vážně,“ neodpustil si Sasuke Uchiha jízlivou poznámku.
„Ta dívka, Lianna, mi skutečně dělá starost. Má štěstí, že sama neví, že stála proti tak silnému protivníkovi. Vděčí ti za život, Sasuke.“
Z posledních sil si zacelila rány a vyšla na chodbu. „Ale měla bys ještě…“ Přerušila Kakashiho pohybem ruky. Pohlédla mladíkovi do očí. „Stejně… že tě to pořád baví mě zachraňovat, Sasuke.“ Usmála se.
„Ty si o to přímo říkáš, Lianno.“ Oplatil jí úsměv.
Aha. Oni se tedy znají! Blesklo Kakashimu hlavou.
„Už se těším na naše další setkání.“ Sasuke jí stiskl ruku.
„Nepochybně ještě nějaké bude.“ Lianna opětovala jeho stisk.

Poznámky: 

Možná mi budete vyčítat, jak jsem popsala Hakua, ale... do toho příběhu to zkrátka patří. Smiling

4.93182
Průměr: 4.9 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-11-23 23:37 | Ninja už: 6399 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

je to good

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2009-11-24 11:52 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Yondaime-sempai: Moc děkuju Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2008-11-24 18:52 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No pěkně se to zamotavá Eye-wink a rozhodně si další díle nenechám ujít

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-11-24 19:46 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: Je mi to jasné Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Čt, 2008-08-28 21:29 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Tak to jsi mě málo potěšila...Smiling Ooo tak Sasuke zachránil Liannu to se u něho taková ochota jen tak nevidí...Laughing out loud Píšeš prostě zcela jediněčně...Smiling

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-08-22 09:36 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

yop, toto sa mi páči, čím ďalej, tým viac Smiling a Sasuke v úlohe záchrancu Smiling lol, super Smiling
hmm, no Lianna by si asi rozumela s Hinatou Smiling,.. jediné dve, ktoré nemilujú Sasukeho Laughing out loud

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-10 01:42 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ach jaaaj, a kde je moje predsavzatie, že nebudem komentovať každý? Asi si išlo niekde zaplávať xDD
Jaaj toto je vynikajúce, najprv Haku a Zabuza a potom ju zachránil Sasuke, no skvelé Smiling
Mne to to páči viac a viac, jeejda ďalšia návyková poviedka od teba Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-08-29 06:29 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

sorafay: Jo, vidím tu tvoji závislost. Jestli si šlo tvoje předsevzetí zaplavat, měla bys ho jít vylovit Laughing out loud

goforit: Ony jsou kamarádky, dá se to tak říct Laughing out loud

petricka-chan: Jsem ráda, že se ti povídka líbí Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-07-26 10:48 | Ninja už: 6471 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Vyzerá to, že by som si Sasukeho mohla vďaka tvojej poviedke trochu oblúbiť? Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-07-22 10:09 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Haku byl oddaný Zabuzovi, tak proč by se někdo zlobil, že je tady zlý? A navíc, ty jsi autor, tak píšeš, co chceš a jak chceš Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Po, 2008-07-21 20:35 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Zajímavé, Sasuke, že by měl i jiné city než jen pro pomstu Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-07-26 10:51 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Lenura: Než se vydal za Orochimarem, byl sice namyšlený frajírek, ale uměl se chovat i normálně, v anime to bylo vidět. Smiling Takže jo, tehdy byl ještě takovej... nezkaženej Eye-wink

Yamata no Orochi: Moc díky. Myslela jsem, že některé reakce na tuhle postavu by mohly být právě negativní Eye-wink

Linhe-san: Na začátku určitě, ale pak se stejně zdejchne k Orochimarovi, to bych ráda ovlivnila, ovšem nejde to, narušila bych tím ten příběh. Takže dokud je takovej relativně nezkaženej, můžeš ho mít v oblibě Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink