Souboj dvou mocných očí část 5
A je tady poslední díl týhle série! Taky jsem se s ním namakal Snad vás trochu překvapí
Pečeť se protrhla. Síla, která měla být spoutaná, se probudila. Mike Darrena sledoval svým Rasekatoganem a snažil se přijít na to, kde se v jeho bratrovi vzala tak ohromná dávka chakry.
Nikdy se neměla protrhnout! Přeci jsme ho zapečetili důkladně! Do teďka to byl normální chlapec. Už od narození z něj proudilo zlo. On byl ten chlapec, kterému bylo souzeno, že se vydá na cestu zla. On byl to monstrum. Ale přece, jeho zlost a všechny špatné pocity byly zapečetěny! Tak proč? Jak se mohla pečeť, kterou společně vytvořili Třetí a Čtvrtý protrhnout?
Darren se nenávistně podíval na Mika. V očích mu hořelo, celé jeho tělo bylo pokryto silnou vrstvou černé chakry.
„Ty jsi… netvor!“ vykřikl vyděšený Mike a okamžitě se postavil do bojové pozice. Moc dobře si uvědomoval, že kdyby se snažil utéct, byl by okamžitě zabit. Nezbývalo mu nic jiného, než bojovat.
„Budeš zničen, Miku,“ promluvil monotoniím- a přesto děsivým- hlasem Darren.
„A poté se pomstím těm, kdo mě zapečetili a snažili se tak vyhnout neodvratnému osudu!“ zakřičel a pohlédl vysoko do oken chrámu, kde stáli vyděšení mnichové. Tato chvilka nepozornosti stačila Mikovi, aby udeřil. Jeho ruka prudce narazila do země, což způsobilo menší zemětřesení.
„To teprve uvidíme, kdo bude zničen!“ vykřikl Mike na svého bratra a udělal přesně stejnou věc, jako u mistra Kakashiho. Rasekatoganem rozehřál půdu na takový stupeň, že se proměnila v lávu. Mike se usmál. Skončil. S úsměvem se otočila chtěl odejít, když v tom do něj narazila neuvěřitelně silná chakra. Bolestně vydechl, když se mu zarazila do zad jako nůž.
„Nikdy se ke mně neotáčej zády,“ promluvil za ním Darren- nebo spíše to, co z lidského Darrena zůstalo. Nyní už spíše vypadal jako monstrum, než jako člověk. Mikovo tělo se rozplynulo ve vzduchu.
„To se nikdy nepoučíš z chyb?“ řekl usmívající se Mike. „Klon?“ podivil se Darren a obrátil zrak na skutečného Mika.
„Svět bude zničen. Díky mé ohromné síle zabiju každého člověka, který se mi postaví do cesty,“ ušklíbl se Darren a vyslal proti Mikovi silný proud chakry. Mike v sobě nechal rozproudit svou chakru přesně tak, aby byla silná, jako když zabila Darrenovo mistra. Modrá chakra kolem Mika vytvořila tlustý štít. A pak se ozvala ohromná rána. Všude kolem se rozvířila oblaka prachu. Darrenova chakra narazila na Mikovo…
Když se prach usadil, ležel Mike na zemi a Darren stál přímo nad ním. Mike nedýchal. Po celém jeho těle měl neuvěřitelné množství hlubokých ran. Darren se na něj podíval s opovržlivým výrazem.
„Víš, kdyý jsem byl uvězněn v té odporné pečeti,“ pronesla Darren ke svému mrtvému bratrovi.
„Když jsem tam byl, nebyl jsem tak bezmocný, jak se mohlo zdát. I přes tu pečeť jsem dokázal ovládat myšlenky jedince, kterého jsem si vybral. Ano, mohl jsem ovládnout mysl některého z mnichů, aby prolomil pečeť, ale já věděl, že jednou se dostanu na svobodu- ať tak či onak. Ne, já jsem si vybral tvou mysl. Mohl z tebe být naprosto normální ninja, který by se díky svému dojutsu dostal na post Hokage. Ale má síla pronikající přes pečeť způsobovala tvé neustálé záchvaty zloby.“ Darren se soucitně podíval na Mika a usmál se. Pak pohlédl nahoru.
„Jdu si pro vás!“ vykřikl na vyděšené mnichy a zorničky se mu rozšířily očekáváním…
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
přesně takhle jsem nechtěla aby to skončilo, darenna jsem si oblíbila, ale co už, jinak úžasný díl a závěr
uzastna
Edit by Alu: Krátké komentáře se mažou, a prosil bych, aby jsi si nastavila možnost zasílání osobních zpráv
znovu souhlasím se sorafay
Lartene to je ale záver, skvelé
Mooc dobrá poviedka
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.