manga_preview
Boruto TBV 07

Prečo?

Bola tuhá noc. Celá Konoha spala, až na 4 ninjov, ktorí mali misiu tipu c, a to dávať pozor na hosťa zo Zeme Duchov. Dvaja boli pri dverách a dvaja pár metrov pred domom. Zrazu sa zo stromov ozvalo dlhé: "áááááááááááááááááááááááá."
Všetci štyria sa strhli a bežali ku stromu, odkiaľ sa vystrašené ááááááááááááá ozvalo. Sakura vyskočila na strom a na ňom uvidela vystrašené dievča. Bolo doráňané a doškriabané. Vyskočili aj zostávajúci členovia a jeden z nich sa zhrozil.
,,Hinata!!!´´zvolal ustráchaným hlasom Naruto. ,,Čo sa ti preboha stalo????´´
,,Išla som po lese prevetrať si hlavu, keď ma zrazu niečo, alebo niekto, prepadol. V rukách držal kunai a začal sa ním zaháňať ako šialenec. Nevedela som, čo mám spraviť a prvé, čo ma napadlo, bolo utiecť a to bola moja osudová chyba. Ten ninja bol rýchly a predbehol ma, vzal shurikeny a začal ich pomne hádzať a......´´
,,Po-po-po-počkaj!!!!´´ prerušil zdesenú Hinatu Kakash. i,,Sakura!!! Ty tu ostaneš na stráži a ošetríš Hinatu, ja, Sasuke a Naruto pôjdeme po stpách tajomného ninju.´´ Hneď ako Kakashi dopovedal, stratil sa aj so Sasukem a Narutom v diaľke.
,,Ako nájdeme toho ninju??´´ zvolali jednohlasne Sasuke a Naruto.
,,Mám nápad! Zvolávacie jutsu!´´ zvolal Kakashi a objavil sa malý pes, ktorý hneď vedel, čo má robiť.
,,Hmmm... Cítim tu človeka!!! Ale pohybuje sa veľmi rýchlo!´´ zvolal pes a zahol za stromy na čistinku.
,,Čo robíšm ty psisko??? Veď nám ujde!!!´´ zvolal nahnevaný Naruto
,,Len sa neboj blondiak, ten ninja sa sem vracia, asi zbadal našu prítomnosť. Prekvapíme ho zo skrýše.´´poznamenal malí pes.
Len čo to dopovedal, objavil sa pred nimi Itachi.
,,Itachi??? Čo tu robíš?? Ja ťa...´´ nedokončil Sasuke, keď mu Naruto skočil do reči.
,,Čo si spravil Hinate??? Za toto mi zaplatíš!!!´´ poznamenal Naruto s nenávisťou v hlase.
,,Hehehehehehe!!!´´ zasmial sa ironicky Itachi. ,,Nie ty... Ja chcem Sasukeho, Deidara je už na ceste za Hinatou a Sakurou."
,,Ty b*stard!!! Ak sa im niečo stalo, do smrti si to budeš vyčítať!!!´´
,,Čo bude veľmi skoro!!´´ doplnil vetu Sasuke a rozbehol sa smerom k staršiemu bratovi. Naruto neváhal už ani chvíľu a rozbehol sa smerom k dievčatám.
,,Sasuke, pomôžem ti!!!´´ Ochotne sa ponúkol Kakashi.
,,Nie!!! Toto je osobné!!!´´ zakričal Sasuke a dal Kakashimu rozkaz, aby šiel za Narutom.
Naruto uvidel, ako už Dediadra zostupuje zo svojho vtáka a približuje sa k diavčatám.
,,Nechaj ich!!!! zakričal na Deidru nahnevaný Naruto a vytvoril šesť klonov. Tri bežali k dievčatám a odniesli ich do bezpečia. Tri ostali pri Narutovi. Pravý Naruto a jeden klon sa išieli schovať do krovia, zatiaľ čo klony vytvorili rashengan a mierili k Deidarovi. Ten do nich vrazil kunai a myslel si, že je po ňom, no mýlil sa.
,,Klony??? Aké prešibané!!! Ale mňa...´´ nestihol dohovoriť a zo zadu sa objavil klon a Naruto.
,,Rashengan!!!´´ zakričal z celej sily Naruto a vrazil mu rashengan do chrbtu. Deidara sa zvalil na zem polomŕtvy. Ostal bezvládne ležať na zemi, keď zrazu príde Kakashi a zastaví sa pri ležiacom Deidrovi.
,,Zabil si ho?? spýtal sa Kakashi Naruta.
,,Nie, len som ho trošku pomordoval.´´ pouškrnul sa Naruto.
,,Kde sú dievčatá???´´ opýtal sa zo strachom v hlase Kakashi.
,,Nebojte sa Kakshi-sensei, sú v poriadku neďaleko v lese.´´ odpovedal Naruto.

,,Prečo si zabil našich rodičov??´´ opýtal sa Sasuke uprostred boja Itachiho.
,,Teraz sa pýtam, prečo som nezabil aj teba, krpec.´´poznamenal ironicky Itachi.
Sasukemu sa začala pred tvárou ukazovať jeho rodina a priatelia.Zrazu pocítil veľkú bolesť. Padol na kolená a všimol si, že v hrudi má zapichnuté dva kunai. Pozrel na Itachiho a poznamenal.
,,Prečo?? Mohli sme byť skvelí bratia, plný lásky a....´´ Sasuke nestihol dopovedať, keď doňho Itachi kopol a povedal.
,,Ale no ták, Sasuke. Ty to nemyslíš vážne, aká láska, veď medzi nami žiadna nebola, braček.´´ povedal s chladným hlasom Itachi.
,,Sasukeeeeeeee!!!´´ zvolali Naruto a Kakashi, keď sa vrátili.
,,Ty blázon, čo si to spravil???? Ako môžeš zabiť Svojho vlastného brata??´´ kričal na Itachiho Naruto, ktorému po tvári stekali slzy.
,,Chod preč Naruto, ja to už vybavím.´´ povedal Kakashi, odhodlane pomstiť Sasukeho smrť. Dal príkaz Narutovi, aby odišiel.
Naruto sa vracal k dievčatám, oznámiť im smutnú správu.
,,Sakura, Sasuke je...´´ Naruto nestihol dopovedať, keď začul, ako Kakashi zastenal.
Všetci traja sa rýchlym krokom vybrali na lúku, kde uvideli ležať Kakasiho. Mŕtveho!!!
Naruto prisahal, že sa Itachimu pomstí. Obloha sa zatiahla a začalo pršať.
Pršalo aj na pohrebe. Každému prítomnému stekali po tvári slzy nešťastia.
Pohreb sledoval aj Itachi zo svojho úkrytu a škeril sa od uch k uchu.
Naruto ho zaznamenal a rozbehol sa za ním. Vytvoril klon a urobil njhustsi rashengan. Vpálil ho do Itaciho a on bol na mieste mŕtvy. Ranu bolo počuť na celú Konohu.
,,Pomstil som vás, Sasuke a Kakashi-sensei!!!

4
Průměr: 4 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele JCDenton
Vložil JCDenton, St, 2009-08-19 18:27 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

Ten konec mi připadl kapánek uspěchaný, ale to nevadí (asi jsem si moc zvykl všechno rozepisovat :S). Nebohý Deidara, takhle ho zrušit T-T škoda jen, že jsi z Akatsuki udělala takové hadráky, že je mladý Naruto dokázal zrušit, svět je kruté místo. 4*

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Čt, 2008-08-14 14:33 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

NO ja nechcem krizovat....kedze citam poviedky Riky a Hanko tak uz som na tie ich nadherne pribehy asi moc zvyknuta...No lebo mne sa to moc nepacilo.Prislo mi to skor ako taka parodia.Napriklad zabitie Deidaru by nikdy tak lahko neprebehlo a ani Itachiho.To bolo dostodveci.No ale nechcem moc kritizovat....Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Čt, 2008-08-21 13:43 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

to newa ved som len amater

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Út, 2008-07-29 20:46 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

Booože to je tak smutnééé ale je to KRASNE Smiling

Obrázek uživatele Arashi_Sansai
Vložil Arashi_Sansai, Út, 2008-07-29 20:41 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Prostý občan

hehe vis co je njhustsi??? xDDD to MEGA RASENGAN xDDD

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, St, 2008-07-30 15:18 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

no tak sorry to si zapametam ... ale je to dobre ???

Obrázek uživatele Arashi_Sansai
Vložil Arashi_Sansai, St, 2008-07-30 15:42 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Prostý občan

Jo nemam nic proti tomu...pekne zpracovany pribeh Eye-wink

Obrázek uživatele D.D.
Vložil D.D., Út, 2008-07-29 20:38 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

ccoooooo preco take smutneeeee Sad

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Ne, 2008-08-03 09:09 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

ale moja domca-chan, mam aj vesele pribehy ale lepsie mi idu horrori xD

Obrázek uživatele D.D.
Vložil D.D., Út, 2008-07-29 20:38 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

ccoooooo preco take smutneeeee Sad

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-07-21 18:11 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Pekná poviedka, naozaj, smutná...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.