manga_preview
Boruto TBV 09

Hrdina Konohy II(4)-Všichni směr vesnice skrytá v mlze

"Byl tu Naruto.", řekla Sakura Choujimu a Ino když si prohlédla pět těžce zraněných ninjů.
"Jak to víš?"? podivili se oba ostatní a Sakura jim ihned odpověděla.
"Toto je dílo jeho rasenganu. Jediný kdo umí používat rasengan jsou Jiraya sama a Naruto."
"To je neuvěřitelné, ti čtyři chránili toho uprostřed, kdyby Naruto zaútočil na jednoho, byli by tu ještě ti ostatní a ti by ho dostali, jak je možné, že všechny dostal najednou?", zeptal se Chouji.
"Naruto vymyslel novou techniku Rasenganu zkombinováním Kage bunshin no jutsu a rasenganu, což pojmenoval SHI RASENGAN. Čtyři rasengany, ale Shi ještě znamená smrt. Oba významy jsou správně, Kage bunshin na čtyři rasengany a čtyři rasengany určitě způsobují smrt desetkrát jistější než Sasukeův Chidori.", vysvětlila Sakura.
"Zajímavé, kdysi se Naruto ani nedokázal dostat přes normální zkoušky na akademii, nyní dokonce kombinuje svoje jutsu. Zchytřel.", pomyslela Ino a nepatrně se usmála, poté se všichni vydali dál.

Neji, TenTen a Lee dorazili na mítinku.
"Neji.", zašeptal Lee.
"Vím, TenTten, jsou tvoji.", řekl Neji a TenTen s úsměvem přikývla. Vyskočila co nejvýš a protočila kolem sebe několik svitků. Stovky zbraní vystřelili od TenTen a stovky z nich trefily nepřátelské ninji, kteří popadali ze stromů jako pytle brambor.
"To snad ne,nepřátelší ninjové už na území ohnivé země. To je špatné. Bojím se kolik jich bude na nepřátelském území.", zamračil se Lee a přivolal jednu z želv.
"Jdi a oznam Gai senseiovi, že nepřátelští ninjové jsou na našem území. Želva přikývla a tři chunninové se vrhli do hlubokého lesa.

Shikamaru spatřil rudou želvu a přiskočil k ní.
"Co se stalo Leemu?", zeptal se ihned a želva mu řekla to co měla říct Gai senseiovi.
"To snad ne, situace se stále zhoršuje.", pomyslel Shikamaru a otočil se k jednomu z jeho ninjů.
"Pošlete někoho ať oznámí Hokage, že měníme směr na Skrytou mlžnou ať si říkají co chtějí. Ostatní za mnou!", vykřikl povely a vyskočil směrem na sever. Následovalo ho několik desítek ninjů.

Sai vytáhl svitek a namaloval krysu.
"Chōjū Giga!", vykřikl a krysa oživla. Řekl jí vzkaz o situaci a krysa odešla.
"Dobrý nápad.", řekl Shino a poslal taktéž svoje brouky. Akamaru a Kiba udělali obrovskou díru, kterou zakrývali nepotřebným oblečením.

Temari, Kankurou a Gaara dorazili do listové k Hokagemu.
"Aaaaaaaa... Sabaku no Gaara. Dlouho jsme se neviděli, co si přeješ?", zeptala se Shizune sama.
"Hledáme Naruta.", ihned oznámil Gaara a Hokage se otočila k minibaru, aby udělala nějaké to pití pro příchozí.
"Tak to si budete muset počkat, nebo se budete muset vydat do skryté mlžné, je na misy.", řekla šestá a otočila se zpět na písečné ninji, kteří tam už nebyli.

Naruto dorazil do skryté mlžné v přestrojení a první věc, kterou udělal byla, že si šel dát ramen. Když si obědnal, chystal se do jídla když tu do stejné restaurace vstoupili dva mlžní ninjové.
"Slyšels to? Prý že chytili dva ninja tými z listové vesnice a jedna z nich je prý ANBU.", řekl jeden druhému.
"Cože? Vážně? ANBU?", podivil se druhý a Naruto zpozorněl. Ještě chvíi poslouchal a poté vyšel z restaurace. Připravil se a když oba ninjové vyšli z restaurace, ihned je zatáhl do uličky a stvořil klony, aby je oba vyřídil.
"Kde jsou?!", začal ihned.
"Vo čem to mluvíš a kdo vůbec jsi? pusť nás!", zařval jeden.
"Kde jsou ti ninjové z listové!", zeptal se Naruto rychle a dal jednoumu ránu.

"Kurenai, Asumo, musíme do Mlžné, Naše tými jdou na smrt!", ozval se Gai.
"Cože? To není možné? Vždyť jsou nejlepší chunninové z listové!", řekla Kurenai.
"To ano ale ani oni se nepostaví armádám, které na ně čekají směrem k mlžné.
"A i Kakashi tým?", zeptal se Asuma.
"Ano."
"tak to bychom ho také měli zavolat.

"Uchiha Sasuke, jak zajímavé.", ozval se hlas ve tmě a Uchiha Sasuke se zastavil.
"Odejdi než tě zabiju.", řekl a hlas ve tmě se zasmál.
"Zabil bys svého příbuzného?"
"Cože? Jediný můj žijící příbuzný byl Uchiha Itachi."
"Ne...zapomněl jsi na Uchiha Obita."
"Ano... to zapomněl, a co ty mi chceš?"
"Chci ti pomoct v obnovení našeho klanu..."

5
Průměr: 5 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, St, 2011-07-20 17:30 | Ninja už: 4670 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

cool dil kdy bude další?

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-17 16:00 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

hezky kdy bude další

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-08-07 08:27 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

nadhera! rychlo ďalší diel!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-07-16 00:33 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Bezvadně to rozehráváš, jen co je pravda Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele rew
Vložil rew, St, 2008-07-16 07:26 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

jujda, přepsal jsem se... tak jo jdu to všechno opravit a představte si, já jsem dokonce zapomněl dopsat nadpis, díky, teď si budu dávat větší pozor

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-07-15 22:06 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

mazácký!!! Fakt se ti to povedlo!! Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2008-07-15 19:37 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno nádhera......zase se ti to povedlo kdy bude další? Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan