manga_preview
Boruto TBV 07

Máme ešte nádej? 03

Máme ešte nádej? 03

Rozbehli sa smerom k doline. Prišli tam za trištvrte hodinu.
„Teraz musíme vymyslieť plán. Naruto bude stáť tu a my ostatný urobíme okolo neho polkruh a každý sa schováme do kríkov. Jediné, čo nám zostáva je čakať, čo sa stane.“ povedala Tsunade a prišla k Narutovi.
„Naruto, budeš mi strašne chýbať. Si ďalší človek, ktorý sa ide obetovať a nesplnil si svoj sen. Je mi veľmi ľúto, že si si ho nemohol splniť. Ja, mám ťa veľmi rada a nikdy na teba nezabudnem.“ povedala Tsunade a rozplakala sa.
Zrazu k nemu pristúpil jeden ANBU a zložil si masku.
„Iruka-sensei?“ čudoval sa Naruto.
„Áno, ja. Chcem sa s tebou rozlúčiť a je mi jedno, že mi dajú trest. Vždy si mi bol ako syn. Ešte stále si a ver mi, že ešte budeš. A vždy budem svojim deťom hovoriť, aby boli ako ty. Vždy som chcel, aby sa ti splnil tvoj sen. Veril som v to a robil všetko, aby sa tak stalo. Chránil som ťa aj za veľmi vysokú cenu. A niekedy aj podceňoval, ale ty si mi ukázal, že sa nemusím báť. Naruto, mám ťa veľmi rád a vždy budem.“
„Aj ja Vás mám rád, Iruka-sensei.“ povedal a objal ho.
„Dobre, teraz poďme na svoje miesta.“ povedala Tsunade.
Všetci sa postavili na svoje miesta a čakali. Za desať minút tam prišiel Itachi a Hidan a mali zo sebou nejaké vrece.
„Ahoj, Jinchuuriki, poď k nám.“ povedal Hidan a tváril sa veľmi milo.
„Nie, najskôr chcem vidieť Hinatu.“ Itachi strhol to vrece. Hinata padla na zem. Niečím ju uspali, ale vyzerala, že nie je zranená.
„Zobuďte ju! Ak má prísť sem, tak sa musí prebrať.“ Itachi ju prebral. Pomaly otvorila oči.
„Naruto, čo tu robíš?“
„Ukludni sa, dievča!“ prikázal Hidan.
„Dobre pošlite ju smerom ku mne a ja pôjdem tiež.“ Hinata sa postavila a pomaly išla k Narutovi. Naruto urobil len toľko krokov, čo Hinata. Keď boli vedľa seba, tak jej perami naznačil: „Choď do kríkov.“ Samozrejme tak, aby si toho nikto nevšimol. Naruto prišiel k Itachimu a ten ho uspal. Potom sa rozbehol k Hinate, ktorá práve skákala do kríkov.
„Hinata, ostaň tu!“ prikázala jej Tsunade.
„Tsunade-sama?“
„To doriešime neskôr.“ Tsunade vyskočila z kríkov priamo pred Itachiho.
„A, Hokage, prišli ste na rozlúčku zo svojím zverencom?“
„Nie prišla som ťa zabiť.“
„Tak to sa ti nepodarí.“ Z kríku vybehli Zetsu, Kisame a Tobi.
„To si len myslíš.“ A z opačnej strany vybehli ANBU.

Začal sa boj. Akatsuki mali zjavne na vrh a tak sa Tsunade a ANBU postupne sťahovali. Hinata sedela v kríčku a všetko pozorovala.
„Ahoj, kráska!“ povedal Hidan, ktorý ju potom uspal a dal do vreca. Potom zobral ešte Naruta a utekal smerom k ich sídlu. Keď Itachi zhodil na zem Tsunade, tak sa zasmial a odišiel rovnako ako všetci Akatsuki.
„Tsunade-sama, ste v poriadku?“ opýtal sa jeden ANBU.
„Áno, Naruta sme nezachránili, ale aspoň Hinatu.“
„Nie, tú tiež uniesli.“ povedal ANBU.
„To nie je možné. Dostali sme na frak a ešte sme stratili oboch. Teraz sa vráťme do dediny.“ zavelila Tsunade a išli preč.

Naruto sa pomaly prebudil a zistil, že je v laboratóriách Akatsuki. Bol priviazaný k nejakému stolu a napichli ho na rôzne prístroje. Jednu ihlu mu pichli priamo do stredu jeho pečate na bruchu. Telo ho strašne bolelo a pálilo. Rozhliadol sa okolo, ale nikde nevidel Hinatu. Potešil sa, že sa im to na koniec podarilo.
„Ahoj, Jinchuuriki, dáš si niečo na pitie?“ opýtal sa Hidan
„Nechaj toho! Musíme ísť pre šéfa.“ napomenul ho Tobi.
„Chcel si s nami vybabrať, ale to sa ti nepodarilo. Tvoji ochrancovia nezachránili ani teba, ani tvoju kamošku.“ prihovoril sa mu Itachi.
„Čo ste s ňou urobili?“ vykríkol Naruto.
„Ukludni sa, šetri si sily, budeš potrebovať veľa síl, aby si prežil. Aj keď zatiaľ nikto neprežil odobratie démona.“
„Čo ste urobili s Hinatou!?“
„Zatiaľ je v cele, ale čoskoro príde jej čas, rovnako ako tvoj.“ povedal Pein, keď prišiel.
„Dajte ho ešte do cely. Dnes to nemôžeme urobiť. Síce sa na to tak strašne teším, ale dnes nie.“
Odpojili ho od prístrojov, zviazali ho a hodili do cely, ktorú strážila Konan. Asi vedeli, že Naruto používa sexy jutsu na svojich strážnikov. Sadol si do kúta a vyvolal Gamikichiho.
„Ahoj, Naruto, čo potrebuješ?“
„Opatrne vylez, uspi Konan a vezmi jej kľúč.“
„Dobre.“ Gamikichi bez problémov úlohu zvládol.
„Výborne a teraz ma odviaž.“ Odviazal ho.
„Ďakujem ti za pomoc.“ povedal a Gamikichi zmizol.
Naruto sa premenil na Peina a išiel hľadať Hinatinu celu.
Hneď za rohom uvidel Hidana, ktorý strážil jenu z ciel. Prišiel k nemu.
„Ahoj, šéfe.“
„Prepusť ju!“
„Čo?“
„Musím sa s ňou porozprávať v súkromí.“
„Dobre, ale ešte spí.“
„Neboj sa viem ako na to.“ Hidan otvoril celu a Naruto si ju vysadil na plecia a išiel smerom von.
Dvere strážil Tobi.
„Šéfe, kam s ňou idete?“
„Musím sa s ňou porozprávať.“
„A čo ak sa bude brániť.“
„Ja som tvoj šéf a nebudeš mi rozkazovať.“
„Prepáčte, ja viem.“ povedal a otvoril dvere.
Naruto vybehol von, a keď boli asi dvesto metrov od nich premenil sa a zobudil ju.
„Naruto, kde to sme?“
„Ahoj, sme pár metrov od Akatsuki, môžeš utekať?“
„Áno, ale ty si ranený.“
„To je nič. Musíme utekať, poď!“ povedal, chytil ju za ruku a začali bežať ako najviac vládali.

Predošlí diel: Máme ešte nádej? 02
Ďalší diel: Máme ešte nádej? 04

4.85
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Ne, 2008-07-13 10:27 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

hmmm.....pein neni Madarov nadriadeny tak by nepovedal toto „Ja som tvoj šéf a nebudeš mi rozkazovať.“ no ale newadi je ff tak ti dam 5 bodov...