Přátelé
Dva různé světy… dva různí lidé. Jedno pouto. Jeden ho chce zoufale udržet a druhý přetrhnout…
Prostě krátká jednorázovka na téma Naruto a Sasuke…
Btw – Normální písmo Sasuke, kurzíva Naruto. xDD
Ležels tam… poražen. Zkoušel jsi mě zastavit, ale já přesto odešel… Byl jsem silnější než ty… Už jsou to tři roky, jestlipak si vzpomínáš? Možná, že jsi už přestal hledat, co nemůžeš najít…
Nikdy se nevzdám!
Slova naivního dítěte? Ne, slova přítele..
Pohrdal jsi mnou, vím… ale přesto! Přesto, Sasuke… byl jsi můj první přítel… první a nejlepší…můj bratr.
Ne, věřím, žes nezapomněl. Nemůžeš, viď… nikdy nezapomeneš…
Nikdy… to je tvá slabost, ačkoliv to nazýváš silou… Nedokážeš si přiznat porážku, zahodit staré časy…
Tvá hloupost.
Byl jsi první, se kterým jsem si vytvořil pouto. To pouto, které chceš přetrhnout.
Ale to ti nedovolím, nemůžu!
Mým snem je stát se Hokagem… ale co by to bylo za Hokageho, který nedokáže zachránit vlastního přítele? Jak bych mohl chránit lidi, kteří jsou pro mě důležití, kdybych toho nejdůležitějšího nechal jít…
Ne, neberu tě jen jako možnost vyzkoušet si svou sílu… jako podmínku k dosáhnutí něčeho důležitějšího, to ne…
Protože já šel dál… jistě, přesto přese všechno… část mě nikdy nezapomene na ty časy…
Vždycky zůstaneš mým přítelem, jediným, kterého jsem kdy měl… jediným člověkem, který se mi pokusil porozumět…
Byl jsi jako já… taky jsi věděl, co je to být sám… ale taky jsi znal rodinu, štěstí a lásku… a to je to, co nás odlišuje.
Nezáleží na rozdílech, ale na tom, co mají lidé společného! Je to přece pravda, ne?
Tak proč?
Proč?
Ale nepochopil. Nedokážeš pochopit to, co mě vede k tomu, co dělám…
Nedokážeš pochopit moji pomstu, smysl mého života. Odsuzuješ to.
Ale já se nezměním, na to už je pozdě… vždycky bylo. Můj život byl určen už dávno před tím, než jsme se poznali…
Možná, že mezi námi je víc rozdílů než věcí, které máme společné… ale… jsi můj přítel, a to se nikdy nezmění. To ne.
Já ti věřím… věřím, že v tobě ještě je něco, co nezapomnělo na Tým 7… na mě a na Sakuru-chan...
Mám nový tým. Nejsou to mí přátelé, a nikdy nebudou. Nezáleží mi na nich. Potřebuji je a to jediné pouto které k nim mám.
Ubohé? Možná. Ale to je prostě realita.
Protože já nemyslím, že by to mohla být pravda. Nevím, co tím Itachi v tom snu myslel… že bys zaútočil na Konohu? Nesmysl… to bys neudělal…
A se svým novým týmem právě stojím pouhých pár kilometrů od vesnice…
Co chci udělat? Zničím ji. Zničím ji, protože ona zničila mě. Mě a moji rodinu…
To nevíš, co? Ty žiješ ve světě naivních iluzí a snů… měl by ses probudit, Naruto…
Ale na to už je asi pozdě.
Jo, byl to nejspíš jen hloupý sen… co na tom záleží.
Přivedu tě zpět… i kdyby mě to mělo stát život! Slíbil jsem to Sakuře-chan… slíbil jsem to sobě. A slibuji to i tobě.
Já se nevzdám, Sasuke…
Jestli lituji? Ne. Kašlu na minulost, na to, co bylo…
Pomstím se… a nikdo mi v tom nezabrání…
Ani ty.
Nikdy nepřestanu….
Mám cíl, a dosáhnu ho.
A jestli mi budeš stát v cestě… jestli se mi postavíš…
Nikdy… Sasuke… já to dokážu, já…
Odpusť mi to, příteli, ale já…
Zachráním tě…
Zabiju tě.
Občas si říkám, že to jsou blbci oba... jeden proto, že chce zachraňovat a druhý že nechce být zachráněn... Jen u Sasukeho je to touha po pomstě, po minulosti a u Naruta obětavost a přátelství...
No, tak nějaké komentáře? xDD
Btw - inspiroval mě tento obrázek
škoda, že nepopisuje pravdu...
Krásne...presne ako si povedala-blbci sú obaja:D
Ale zas...no ja nwm:D
Inak ten koniec bol najlepší:
Zachránim ťa.
Zabijem ťa.
xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
naprosto úžasný doufám, že to u nich doopravdy je... Sasuke by bohužel nebyl tak upřímný... možná, že je pozdě, ale já věřím, věřím i když mám pramálo naděje, že to znovu bude tak dobré jako na začátku... je to přeci manga, v manze je možné vše, ne? :)ne, naděje neumírá jako poslední, naděje neumírá nikdy...
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Sasuke je dement, kterej si ničeho neváží a tak už to bude(podle mě teda xD)
Další tvoje úžasná, dokonalá, báječná jednorázovka...
Co říct , snad jen piš dál, ale to ty uzh víš...
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
jee. zasa nieco peekne od teba ten koniec bol aj thak najlepsii: zachranim ta..zabijem ta
Děkuji, děkuji, děkuji!
moc pěkné....takovej pěknej rozhovor ale oba jsou svím způsobem blbci
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
Nettie ... Tohle je téma, který na Narutovi zbožňuju snad ze všeho nejvíc .. To, jak se Naruto nevzdává. Jak se snaží zachránit svého přítele ... Protože to slíbil ... Protože má to srdce. Vážím si ho za to. Podle mě není pitomý, i když někdy, možná, ale podle mě ... Podle mě je to úžasný, ta jeho snaha .. A proto si přeju, ať se Sasukem dopadne všechno dobře. Ne snad, že bych Sasukeho žrala (to teda ne xD), ale pro to, že Naruto si to zaslouží ...
Krásněs to vystihla. Nádherně ... Ty dvouje rozdílné myšlenky ...
Tvůj styl je úžasnej ... Tohle je podle mě ohromná pochvala, a tý jsi víc než hodna
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Možná to je jen sen, ale ten sen za to stojí...
Moc pěkné...
Pokud je Naruto blbec, tak Sasuke je něco horšího (můj názor), protože nikdo normální nežije přece ceolý život jen pomstou. Jistě, Naruto je taky tak trochu zfanatizovanej, ale neusiluje při svých snahách o lidské životy. Sasuke chce zničit Konohu, chce zabíjet...ne on není jen blbec...
Ty jsi v téhle povídce skvěle vystihla jejich pocity, jejich ''sny''. I když v případě Sasíne dost zvrhlej sen xD...nett, jsi skvělá!!
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Blbci sú to, obaja, ale preto ich máme radi a zároveň nenávidíme, nie? Bez nich by to už nebolo ono, áno, bez oboch. Desivá pravda...
nettie, len sa nechaj ešte pekne inšpirovať ďalšími obrázkami, lebo to na teba pôsobí naozaj skvele a vždy vytvoríš niečo úžasné, ako je napríklad aj toto...
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Děkuju vám všem!!!
já myslel nový díly ne novou sérii
uuchvatnyy koniec... uuplna šupa!!! :")
A jojo, fantazie vládne světem!... Světem fantazie xD Ale ani realita fantazii neporazí! realita je zlo, fantazie je dobro.. A dobro vždycky vyhrává... Stejně jako ramen xD by minči ^-^
http://www.youtube.com/watch?v=q5KPH1JzsUA [megaverzia][/megaverzia] ;">
Chjo nettie (můžu ti tak řikat že jo?! ) tak ty to jenom děláš???!!! Tvý komenty mě vždycky rozesmějou a tvý FF zas potěší... sakra ty seš... já ani nevim jak to říct!!! Skvělá úžasná bo megální??? Mno každopádně ať si co si jedno vim jistě: Seš moje naprosto oblíbená autorka a to se nikdy nezmění!!!!!
Úžasný...popsala si je úplně přesně...oba jdou za tím, co si řekli a slíbili..řekla bych, že oba jsou tak trochu tím vším zaslepení..kdyby se na chvíli zastavili a podívali se na to z jiného úhlu určitě by našli nějaké řešení, které vyřeší jejich spory...jenže o čem by pak byl seriál, že?
ale to jsem trochu odbočila...tvoje povídka ve mě vyvolala pocit nad tím vším přemýšlet.. nevím proč, ale každopádně je to úžasný...až moc úžasný...
juj to je...super a jako taky si mi o tom mohla říct o půlnoci mi to hold už tak jasně nemyslí....mohla sem z toho mít víc OroXichta na tebe a to sem ještě hodná
a k povídce je to moc....supeeeeeel líbí se í ten konec ,,Zachráním tě!" ,,Zabiju tě!" XDDDD je to prostě krásný a ten konec je na tom nejlepší
úžasnž , nevím co dodat , snad jen - co takhle série ???
Nááádherné co víc říct když jedno slovo vystihuje celou povídku? Opravdu nádhera..
BOZE to je nadherne!!! ani nemam slov!!! je tak ... tak nepopsatelne!!! Jak si to vse popsala a ... nemam slov!!! to se ani slovy vyjadrit neda!!!
Je to nádherné. Že jsou oba blbci? Tak trochu.... Pokaždý, když vidim Sasukeho, myslím na jediný: zabít!!! Ale když je mimo dosah mýho úhlu pohledu doufám, že se polepší, a že jsi uvědomí....
Když koukám Naruta tak se ptám sama sebe, proč se sám tak trápí tím, že ho chce přivést zpátky, ale když zmizí z mýho dohledu, dak mu věřím....
Jejda, já se nějak rozepsala!!! No, zpátky k povídce. Je stejná jako ostatní tvoje povídky, a přesto jiná. Je stejně úžesná, ale nadchne něčím jiným.
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
To je krásné. Já nechápu, jak jsi si mohla myslet, že to je cosi? Tohle je naprosto kvášné.
btw. Taky jsem názoru, že to jsou oba blbci. xD
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
Jezus...a ja už to skončí shon-ai...to by som nerozdíchal
Zas dodávam že Sasuke bol v anketách typu:Koho by ste nechali zomrieť???pre mňa vždy na prvom mieste...ale vkútku duše dúfam že to takto neskončí a že radšej spácha Harakiri ako útok na Konohu...crrrrrrrnnn...dobré ráno...on na ňu útočiť ide!!!Aha!!!OMG to je voc*s(nvm či je to nadávka alebo nie )...Kill him Naruto!!!...Dattebayo!!!...ja viem som krutý ale dosť rozkoše(To vraví moj dedo )
Výborné FF
Krasneee, ako môže byť Naruto cez to všetko ešte taký milý a priateľský?
On je strašne dobrý človek.