manga_preview
Boruto TBV 09

Deidarov syndróm


............

Ako to nazvať? Obyčajná noc v obyčajnom tajnom sídle sekty menom Akatsuki? Proste zatiaľ čo Itachi potom, čo mu Sasori vypálil "omylom" izbu pri svojich vedeckých pokusoch, "ako zničiť svet do troch minút," bol prakticky "bezizbovec", a momentálne sa hrabal vo svojich ako tak zachovalich veciach, tak ostatok diktátorov okrem Deidari, vedení hlavou neziskovej organizácie Peinom kuli pikle na ovládnutie sveta.
Deidara sa totiž zľutoval nad tým psím pohľadom a robil mu spoločnosť.
"...ehm, Itachi, nechcem ti kaziť elán v stave rozkladu, ale nebolo by odveci keby si sa prezliekol."
Itachi skormútene hľadel na ohorené veci, div sa nerozplynul na obláčik ľútosti. Len či si spomenul ako Pein hasil jeho milovanú iziebku mal chuť vbehnúť za...
"Itachi Uchiha! Spamätajte sa! Haló je tam niekto? Tu Deidara, môžete prosím s vedomím bezpečne pristáť na tajnej základni?"
Itachi zmätene hľadel na Deidara, ktorý sa k nemu dostal na zem a teraz ním trasie hore dole, kým on myslel na to ako spraviť zo Sasoriho polená.
"Páni už som nedúfal!"
"...ja budem plakaaaať!"
"Ale no tak, to bude zase dobré, áno? Len sa prezleč, páchneš ako tie Sasoriho gebuziny čo používa aby mu nepraskali kĺby!"
Itachi sa za Deidarovej asistencie postavil. Otvoril prvý šuflík a vytiahol odtiaľ biele tričko. Zhodil so slzičkou v oku zo seba kimono a s väčšou slzičkou si obliekol tričko.
Je potrebné dodať, že Itachimu zhorela presná polovica izby včetne postele, takže zrejme vyjde na Deidara, aby ho u seba uchýlil.
"No tak, vidíš aký dobrý chlapček si..."
Itachi sa bezmocne a naštvane na neho otočil.
"Kruci! Nebuď pedofílny...zhorel mi aj ten plyšoví hadík, čo mi poslal Sasuke!"
Deidara mal však iný problém. Tupo hľadel na Itachiho tričko.
"Čo tak sakra čumíš?! Ty Deidy! Fakt! Prestaň, máš divný pohľad...pozri, ja som nechcel po tebe kričať..."
Deidara vzápätí prepukol v šialený rehot. Zvalil sa na zem v kŕčoch smiechu poukazujúc na Itachiho. Ten sa celý poobzeral aby zistil dôvod toho hysterického smiechu na prevodovku, čo sa striedal až s hektickým híkaním.
Itachi okamžite sčervenal ako od hnevu, tak aj od hanby.
"Moc by som sa na tvojom mieste nerehotal ako nafetovaná kobyla! Vieš, čo ti povedal doktor Deidara!"
Zrazu smiech prestal. Dve očká žmurkli po tom zrazu prťavom chlapcovi, ktorý sa červenal.
"...to je fakt...ale, ty si moja smrť!"
Itachi pohoršene pokrútil nad zvíjajúcim sa Deidarom, ktorý už bil päsťami o zem aby to zo seba vydal, hlavou.
Snažil sa popadnúť dych, vykúzliť nejakú inteligentnú vetu, ale slová sa mu rozbiehali na písmenká, a písmenká sa smiali spolu s ním na plné kolo. Inteligencia tohto blonďáčika, sa ukázala ako obal niečoho absolútne nenapodobiteľného a originálneho. Za okopírovanie takejto veci, čo nazval doktor odborne "Deidarov syndrom", by ste nedostali len zopár rokov väzenia a pokutu, ale aj doživotné liečenie u majstra Hannibala a predpísané veľmi silné anticvokoviny, ktoré vynašiel Sasori pri svojich pokusoch v pivnici.
"Čo...čo to prosím ťa...máš na sebe?...no čo? No čo?...Itachi...no čo? No čo to máš?"
"Závidíš! Bo nemáš brata, ktorý ti posiela darčeky na Vianoce!"
Itachi pyšne stál pred Deidarom, ktorý sa stále rehotal a natiahol si tričko.
"Je ti to smiešne?"
Pozrel urazene na Deidara. Ten sa trocha ukľudnil. Vari nie je poznať, že je to smiešne?
"...nie, teda...vôbec...je to tak...eh...sexy..."
Itachi sa s iskričkami v očiach usmial ani by sa chcel zahryznúť do steny.
"Naozaj?"
Deidara sa snažil byť kľudný, ale zase mu cukalo kútikmi.
"Ty sa smeješ!"
"Ja sa nesmejem! Ja sa rehocem! Pomoc!"
Itachi ho urazene obišiel.
"Šéfe! Deidara sa mi smeje!"
Deidara sa smial ešte dlho do rána tak ho Pein vyhodil von z domu, kde mohol strašiť veveričky. Takže si Itachi vzal jeho izbu a cez otvorené okno do neho hádzal lentilky, ktoré mu vzal z tajnej skrýše, aby sa smial potichšie.

Čo sa týka Deidarovej choroby. Predpokladá sa, že to bude už len horšie. Deidara totiž trpí smiechovosťou. Začalo to, keď Itachi dostal od Sasukeho hrnček s napísom "brat roka". Vtedy mu to diagnostikovali, a chorobu pomenovali po ňom.
Dnes je Deidarovi smiešne už všetko. Predpokladá sa, že umrie usmianím sa k smrti. A to "I love Sasuke, my most sexy brother" na tričku, tomu napomohlo.

Poznámky: 

V hlave mi to znelo akosi lepšie. To je asi tým nedostatkom lásky k Sasukemu Eye-wink

4.894735
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Ne, 2009-06-07 13:33 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Hh super Laughing out loud

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Čt, 2008-12-11 17:25 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

....... Laughing out loud Dobre Laughing out loud nemozem s toho Laughing out loud perfektne Laughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele Adzedan
Vložil Adzedan, Ne, 2008-11-23 15:56 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

strasne namakane xD xD xD som sa sulala na zemi ........ bravoo!!!!! xD xD

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Út, 2008-07-29 15:38 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Parádne, opäť extra dielo od extra obľúbeného autora!!! Sasuke a Itachi, moje obľúbené postavy a ešte k tomu v tvojom diele, to je pekelná kombinácia, za ktorú som nesmierne vďačná, takto sa nakopila príjemné s užitočným, klobúk dole pred tvojím tajomným umením...

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-07-15 14:39 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

xDD Tak Sasí posílá Itachimu dárky? ...plyšový hadík xD a ten nápis..no lol

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Út, 2008-07-15 14:33 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

"I love Sasuke, my most sexy brother" -lol Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-07-16 01:46 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Lateri, ty jsi génius Laughing out loud
Smutné, dumavé, vtipné, všechno ti jde. A tohle je tedy parádní kousek Laughing out loud
Edit 13. 7. A hrozně mě štve, že to nikdo nekomentuje, halóóó lidi, copak neumíte psát?

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!