manga_preview
Boruto TBV 15

Návrat do Konohy 5 let uplynulo 17. část

Všem se omlouvám že to trvalo tak dlouho, snad se vám to bude líbit, mělo by to být o něco další než ty předchozí :D

Po 10ti dnech tréninku.
„Vstávat!!!“
Asui se bez problémů postavila a protřela si oči aby lépe viděla. Vyšly na své obvyklé tréninkové cvičiště na kterém již bylo několik stromů otlučených od úderů pěstmi a kopy.
„Dnes začneme s tréninkem hodu kunaiů a shurikenů.“
Naruto vytáhl jeden kunai a shuriken. Asui již tyto zbraně viděla. Naruto je použil při boji proti ní ale nikdy s nimi ještě nezacházela.
„Toto je kunai nůž.“
Naruto protočil kunai a uchopil ho za rukojeť.
„A toto shuriken.“
Zatočil s ozubeným kolečkem a uchopil ho pevně do ruky.
„Při hodu musíš mít uvolněnou ruku nasměrovanou přesně k cíli.“
Naruto natáhl ruku a kunai vylétl jako by ho vystřelily z děla.
„Teď to zkus ty.“
Vytáhl několik kunaiů a podal je Asui, ta je přijala velice nejistě a pozorně si je prohlížela. Po chvíli si vzala jeden kunai do ruky a mrskla s ním jako před chvílí Naruto, ale co se nestalo, kunai si trochu spletl dráhu letu a spadl na zem asi čtyři metry od Asui. Naruto neváhal ani chviličku a začal ji povzbuzovat aby se nevzdávala a zkoušela to pořád dál. Asui se snažila čím dál tím víc aby jít o šlo tak jako Narutovi.
Po nějaké té hodině už Asui celkem zvládala hody, ale sem tam se ještě kunai otočil ve vzduchu a narazil do stromu tupou stranou. Naruto si jen tak pro procvičení také vzal pár kunaiů. Uchopil jeden z nich do dlaně. Pozvedl do výše ramen a začal se soustředit. Asui to všechno velice pečlivě sledovala v domněnce že by se mohlo něco dít a nemýlila se. Po chvíli kunai v Narutově dlani začal modře zářit. Otevřel oči a hodil kunai směrem strom. Asui už očekávala že se kunai do stromu zabodne jako ty její, ale tento kunai proletěl skrze strom a zaryl se asi dva metry do země. Zbyla po něm sotva taková dírka že by se tam mohli odlévat nové kunaie.
Asui na to nevěřícně koukala s otevřenou pusou a Naruto se na ni usmál.
„Ale jak?“
Začala se vyptávat Asui.
„Víš existuje pět základních chakrových elementů a to: voda, oheň, blesk, země a vítr. Já používám chakrový element větru a ohně.“
Řekl klidně Naruto.
„A jaký element mám já?“
„No to ještě nevím, většinou se to zjišťuje podle speciálních papírků které reagují na chakru, ale dá se na to přijít i postupem času k jakým jutsu máš větší sklon.“
„A kdy se budem učit Jutsu?“
Vychrlila ze sebe nedočkavě Asui. Naruto se zamyslel a řekl.
„Až budeš dostatečně připravená, zatím si zkoušej nahromaďovat chakru.“
Asui kývla a soustředila se na svoji chakru.
Naruto odešel do hlouby lesa.

Konoha
Postava přišla až ke dveřím které viděl mockrát. Zaklepal, po chvíli se dočkal a dveře se otevřeli. Stál v nich Neji a jen tak o něčem přemýšlel když v tom si všiml Kiby.
„Nazdar Kibo, co potřebuješ?“
„No já jen že trénink našeho týmu už začal a Hinata tam ještě nepřišla.“
Oznámil s obavami Kiba.
„Dobře podívám se po ní, zatím pojď dál a dej si čaj.“
Vybídl neji Kibu, který neváhal a s chutí vešel do domu na šálek výtečného čaje rodiny Hyuuga. Neji ho napodobil, ale měr trochu jiný směr. Kiba chvíli jen tak seděla koukal na šálek s čajem, nad kterým sem a tam plápolala pára. Přemýšlel o tom co asi teď dělá Hanabi. Neviděl ji už týden a potřeboval s ní mluvit. Po chvíli se probral ze svých myšlenek a usrkl trochu čaje.
Neji vstoupil a sedl si naproti Kibovi.
„Hinata trénuje v rodinné tréninkové hale, nechtěl jsem ji rušit.“
Kiba kývl a opět usrkl trochu čaje.
„A jak se máte s Hanabi?“
Rejpl si trochu šibalsky Neji který to poznal hned jak ty dva uviděl. Kiba trochu znejistěl a vykoktal ze sebe že se mají dobře apod...
Když Kiba dopil čaj, pomale se zvedl popošel k domovním dveřím, rozloučil se s Nejim a pomalým krokem se vydal hledat Shina. Po nějaké chvilce ho našel a začali spolu trénovat. Trénovali výpady, kopy, techniky atd... Shino měl vždycky trochu navrch, dalo by se říct že hraje chytřejší hru. Kiba stále bezhlavě útočil a snažil se o jakýkoliv zásah. Zatímco Shino se vyhýbal útokům a pomocí svých brouků nasadil pár všivalských blech Akamarovi do kožichu. Toho to okamžitě vyřadilo ze hry a Kiba byl jako nahranej. Ale Kiba se také naučil pár nových technik.
„Kyuchose no jutsu (omlouvám se jestli je to špatně)!“
Země se mírně otřásla a z hustého bílého dýmu se vynořil červený vlk Kikorou dávný předek ninja psů. Kiba se usmál a složil několik dalších pečetí.
„Hirusokaro no jutsu!“
Kikorou se proměnil v obrovskou hořící kouli. Kiba strčil do této ohnivé koule ruku a po chvíli ho plameny také pohltily. Všichni brouci žárem zalezli někam do úkrytu a tentokrát byl nahraný Shino. Jeho nepřítomný výraz se změnil v usilovné přemýšlení.
Snažil se, ale stále ho nic nenapadalo. Jeho brouci sou pro něj zbraní, bez nich je jako holá loutka. Kiba už se proti němu řítil celý v plamenech a v ruce nesl obrovskou ohnivou kouli která se chystala explodovat. Shino se usmál a udělal pečeť.
„Kawarimi no jutsu“
„Co? Technika náhrady?“
Kiba spálil špalek na maděru a ucítil chladivou čepel kunaie na svém krku.
„Dobře to by stačilo dostal si mě Shino.“
„...“
Shino opravdu rád mluví Laughing out loud – pozn. Autora
„Taková pitomá technika! Jak si jen mohl?“
Vztekal se Kiba že ho dostala ta nejjednodušší technika která se učí na akademii.
„A chudák Akamaru podívej se na něj.“
Akamaru se neustále drbal za ušima a vyplazeným jazyekm dával najevo nechuť.
Shino mávl rukou a rázem se Akamaru uklidnil. Na zem se sesypalo hejno brouků a všichni (jak nechutné) nalezli Shinovi do rukávu.
Kiba se zvedl, zaostřil a okamžitě začal hulákat na půl Konohy.
„Nazdááár Kurenai!“
Ta ho nepatrně pozdravila, jelikož se za něj styděla že takhle ječí na půl Konohy.
„Tak jak se vám daří s Asumou?“
Teď už to Kurenai nesnesla a napálila Kibovi pořádnýho facana jako správná žena Laughing out loud . Kiba se pár metrů proletěl vzduchem, a pak taky efektivně dopadl na zem. Kurenai ještě s naběhlou žílou těžce oddychovala. Akamaru se válel v prachu „smíchy“ a svým přidušeným štěkotem dával najevo co chce asi říct. No a Shino? Ten na to čuměl pře ty svý slepecký brejle jako kdyby se nic nestalo. Když v tom se cosi mihlo na zemi. Shinovi se zaleskly sklíčka a okamžitě se sehnul. Postavil se na všechny čtyři a žačal přelérávat pohledem po zemi sem a tam. Až se mu konečně zastavil pohled na malé skrvnce. Všichni na něj něchápavě hleděli.
Shino tu malou skrvnu uchopil posvátně do ruky a začal skákat kolem s jekotem.
„TO JE HOVNIVÁÁÁL HURÁÁÁ!!!“
To se zase smíchy válel Kiba a Kurenai a Akamaru? Ten se obával další blechy.

Další díl bude brzy, pište komentáře prosím :)

4.844445
Průměr: 4.8 (45 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2008-12-11 17:09 | Ninja už: 6392 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, So, 2008-07-05 20:05 | Ninja už: 6354 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

díky všem takový komenty zahřejou u srdce Smiling

na dalším dílku už pracuju takže počítám že by tu mohl v pondělí být protože to admini nějak nestíhají... tento díl tu měl být už od čtvrtka Laughing out loud

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2008-07-05 18:56 | Ninja už: 6234 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Další good díleček, těším se na další Eye-wink

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., So, 2008-07-05 15:22 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Ten záver nemal chybu jednoducho super!

Obrázek uživatele Hunter from Uncia
Vložil Hunter from Uncia, So, 2008-07-05 14:06 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Prostý občan

TO JE HOVNIVÁL!HURÁÁÁÁÁ!!!

Hej to nemělo chybu

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, So, 2008-07-05 09:00 | Ninja už: 6354 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

Samr: musíš pochopit její postavu, zabili jí celou rodinu a ona se teď toulá ani neví kde s někým koho zná chvilu a potřebuje se nějak pomstít ne? Je jako Naruto - ten se taky snaží jak nejvíc může aby donutil Sasukeho k náratu a proto sílijou rychle Eye-wink

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-07-04 12:39 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeeeer!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Čt, 2008-07-03 20:37 | Ninja už: 20050 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

DObre tyyyyyyyy je to bryyyy Kakashi YES Smiling

Obrázek uživatele Samr
Vložil Samr, Čt, 2008-07-03 19:46 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 718 | Autor je: Prostý občan

jj super dil jako vzdy Smiling jen delas z Asui moc velkou borku Laughing out loud ale co no Smiling skoda ze ten dil byl tak pozde a ja ted jedu na dovolenou takze dalsi dil uvidim az za dva tydny Sad (snad uz budou dva dily zejo? Smiling )

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-07-03 19:11 | Ninja už: 6091 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno máš to v poho:-) jen tak dál ale chtělo by to nějaký zvrat

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan