manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto mstí Sasukeho část 4 - souboj ve Zvučné

Tak a jde se na Orochimaru.
,,To je otrava", povzdechl si Naruto - začíná Shikamarovatět.
,,Tak jó, teď si dám pár extra porcí Ramenu a pak půjdu trénovat!", zařval, až se po něm lidi na ulici začali otáčet
O asi 140 misek Ramenu, jeden týden tréninku a jeden týden v nemocnici (přejedl se Ramenu a moc používal Sharingan) později...
,,Tak a jsem ready na Orochimaru", řekl a poplácal se po břiše ,,ale nejdřív si zajdu ještě na Ramen"
O dalších pár misek Ramenu později...
... se Naruto konečně vydává na cestu do zvučné.
,,Páni, od té doby, co jsem tu byl naposled se trochu rozrostla", řekl a šel k té největší budově, kterou hlídali stráže.
,,Kam si myslíš, že jdeš?!, řekl jeden ze strážců
,,Dovnitř", odpověděl klidně. Strážce vytáhl svůj dlouhý, předlouhý nástroj, zvaný katana. Ostatní strážci ho naodobili. Naruto taky a nastala mela.
Když bylo po všem Naruto si otřel imaginární pot z čela. Zvládl je za deset minut a bez použití Sharinganu.
Vešel dovnitř a... nic. Nikdo tam nebyl. A najednou vyskočili z kamene další ninjové. Naruto to zkoušel bez Sharinganu, ale moc to nešlo.
S Sharinganem byl s nima hotový do pěti minut. A pak se objevil... Sasuke.
,,Sasuke?!! Ty žiješ?", zařval Naruto. Pak se Sasuke rozplynul a místo něj tam stál Orochimaru a někdo pustil tu píseň co ho doprovází (tu, co zní jak od Bacha)
,,Neumíš rozeznat iluzi od skutečnosti, devítiocasý?", ozvalo se za ním Orochimarovým hlasem. Nruto se otočil, ale Orochimaru zaútočil zepředu (teď už vlastně zezadu) a Naruto se pěkně proletěl.
Pak Orochimaru začal používat nějaké hadí nesmysly, skoro Naruta zabil, když náhle Naruto přivolal Gamabuntu. Orochimaru odpověděl Mandou...
A najednou ho Manda prostě spolkla.
,,Říkala jsem, že nemám ráda problémové prostředí", zasyčela Manda a s takovým tím "puf" zmizela.
,,Ach jó, zase žádná pořádná bitka", povzdechl si Naruto ,,Itachi snad bude silnější", ale jen aby nebyl silný až moc.
,,No co, stejně mám ještě tajnou zbraň, dattebayo!", řekl a šel... na Ramen.

Poznámky: 

Přečtěte si moji Báseň o Narutovi, anebo mou sérii Noční můra

4.941175
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Pá, 2008-07-04 13:33 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

jó Manda... good had Smiling Eye-wink