manga_preview
Boruto TBV 09

Záměna VII.

Opět po delší odmlce je tu záměna Smiling. Doufám že se bude líbit Laughing out loud . Musim se přiznat že sem se taky drobet pousmál při psaní Laughing out loud a to u mě zvykem nebývá:P. Tak si to užijte Kakashi YES

Ráno se Naruto probudil a nevěřil svým očím. Nejenom že byla v lihu Tsunade, na tom by nebylo nic nenormálního, ale stihla ke dnu stáhnout i Sakuru. Růžovláska seděla vedle Tsunadina sudu a se svojí budoucí učitelkou si zpívala a popíjela saké.
„…Žízeň ajajajaj, mám žízeň ajajajajaj…“
„Nemam rád Kabáty.“ Cekl naruto. „A vůbec nechápu jak mohla Sakuru nalákat na saké. Říkala přece že jí ten hnus nechutná.“
„Dobré ráno.“ Protáhl se Kakashi a držíc v ruce růžovou želvičku. Naruto na něj koukal vyjeveně.
„Může být tohle ráno ještě podivnější?“ Jenom to dořekl, probudil se Sasuke. Ten si promžmoural oči a řekl.
„Mám chuť na rámen.“
„Jo, asi může.“
„Tak co děcka? Připraveni na další část naší tůry?“ Zeptal se Kakashi když sbalil svůj spacák. Naruto se Sasukem přikývli a otočili se na Sakuru. Oba tři zkoprněli (to není překlik Laughing out loud Laughing out loud to je schválně ). Sakura si v oblečení vlezla za Tsunade do sudu.
„Lesby!“ Zařval Sasuke na celý les.
„Odmítám.“ Sedl si nabručeně Naruto na zadek.
„Co odmítáš?“ Koukl se na něho Kakashi nechápavě.
„Odmítám vést v té chatrné kárce ožralou Tsunade a promočenou Sakuru. Takovou tíhu prostě nedám.“
„Chceš snad říct že jsem tlustá?“ Podívala se na něho Sakura víc vražedně než kdy jindy.
„Chtěl sem říct, tak dem na to?“ Usmál se omluvně Naruto.
„Ok.“ Kývl Kakashi.
„Hlavně mi neudělej kílu.“ Strachoval se Sasan.
„Kage bunshin no jutsu.“ Složil Naruto ruce v pečetě a objevilo se kolem dalších 5 Sasánků. Všech 6 obklopilo kárku a vydali se rychlostí -2km/hod. na cestu. (Ne to mínus taky není překlik, to je průměr Sticking out tongue, hned pochopíte Eye-wink .) Karavana se vydala na cestu. V polovině dnešního 5ti kilometrového úseku se všechny Sasukeho klony vypařili. Pro Naruta smůla, že tlačil zrovna do kopce. Upadl na zem a kárka si to namířila přes Sasukeho hrbatá záda přímo dolu. Sakura si výlet užívala.
„Juhůůů horská dráha.“ Jásala cestou dolů z kopce.
„Asi budu blejt.“ Držela se Tsunade za pusu. Kárka se zastavila pod kopcem. Kakashi se Sasukem se rozběhli za ní, vzali to přímo Narutovi alá Sasukemu po zádech. Naruto se pod kopec skutálel asi za půl hodiny. Zastavil xichtem o kámen a pochroumaně se zvedal.
„Co to bylo?“ Vrhl se na něj Kakashi. Naruto se podíval na veselou Sakuru a usmál se, pak pohleděl do oka Kakashimu a zděsil se.
„To…to…to Sasuke, je-jemu došla chackra!“ Bránil se Naruto. Kakashi se zlostně otočil na avangera.
„Sasuke?“
„Já…já…já za to nemůžu! To ta včerejší sekaná!“
„Včera sekaná nebyla!“ Ohradil se Kakashi
„Vážně??? Eh, já věděl že to v Narutově lednici nebude k jídlu.“
„Tys mi vyžral lednici?“ Vykulil Naruto na Sasukeho jeho oči. „Já si tam pěstoval salmonelu!“
„Sakra.“ Zvedl Sasuke oči v sloup a šel do křoví vyprázdnit obsah Narutova žaludku.
„Dobře, jeden problém vyřešen! Ale co s nimi?“ Otočil se Kakashi na kárku.
„Mám jednu ruku dlooouhooou.“ Zkoušeli dívky (přesněji dívka a stará babizna Laughing out loud ) v sudu kdo má fešnější vysoké C.
„Tak to fakt nevím.“ Otočil se Sasuke na Naruta.
„Na mě nekoukej já taky ne.“
„Sakuro, hoď po mě panáka.“ Zařval Kakashi na růžovlásku.
„Ne.“ Odmítala Sakura ožralým hlasem.
„Haruno Sakuro!“ Začal zvyšovat Kakashi hlas.
„Hatake Kakashi!“ Podívala se Tsunade na Kakashiho pohledem typu jsem-ožralá-nahá-a-v-sudu-takže-jestli-něco-chceš-tak-pojď-blíž-a-já-ti-udělám-něco-na-co-na-dosmrti-nezapomeneš.
„Ale mě to jinak nemyslí.“ Poklesl Kakashi na kolena.
„Tohle *škyt* je dámská jízda *škyt* , jsi snad dívka?“ Škytala si vesele Tsunade v sudu do rytmu Sakurou právě zpívané písničky.
„Ne! Ale mam k tomu blízko!“
„Vážně?“ Vykulili na jonina všichni přítomní oči.
„Jo!“ Řekl vášnivě Hatake. „Nosím damský tanga!“ (Jestli se nesmějete Smiling tak si to zkuste vybavit Laughing out loud ) Všichni kolem dostali záchvat smíchu a Sakura se začala topit v saké.
„Tak to je dobrý!“ Popadal se Naruto za Sasukeho břicho.
„Počkat!!! Já to tak nemyslel! Já je nenosím! Byl sem vyprovokován!“ Začal se bránit Kakashi když si uvědomil že se prokecl.
„To nezakecáš!“ Smála se Tsunade a lokla si dalšího panáka.

Cesta byla ještě dlouhé, několik pohoří, několik sudů se sake, několik tedy konkrétně dvě ožralé ženské...
„Kakashi-sensei, ukažte mi ty tanga.“ přemlouval Naruto Kakashiho a tahal ho za rukáv. Ten se jenom podíval s nepřítomným výrazem do dáli.
„Mají na sobě tygří vzorek.....já vím že jo, mě nemusíte lhát, ale už mi je konečně ukažte.“ přemlouval dál Naruto.
„Sakra Naruto, nic ti neukážu a pohni trochu s tou kárkou, je to těžký jak dvě krávy v sudu.“ řekl Kakashi a neuvědomil si co řekl za hovadinu. Naruto se na něj pobaveně podíval, Kakashi se chytl za pusu a otočil se dozadu, kde Sakura s Tsunade spinkali. Kakashi si nahlas oddychl.
„Sasuke a ty s tím taky pohni, ste líný kůže, ne že budete někde říkat, že jsem vás vycvičil já, rozumíte?“ zařval na něj Kakashi a přidal výhružná pohled. Naruto se na něj podíval typu řekni-ještě-nějakou-blbost-a-já-ti-roztrhnu-tanga. Kakashi zmlkl:D
„Budeme tam už?“ zeptal se Sasuke.
„Ne, nebudeme, proč?“ odsekl Naruto.
„Protože mám chuť na rámen, ty máš už normálně i vycvičené chuťové buňky.“ otočil se na něj Sasuke.
„Kolik si snědl rámenů za tu dobu co si v mém těle?“ Naruto se zastavil a dal ruce v bok, to ale neměl dělat páč pustil kárku, ve stejném okamžiku ji pustil i Sasuke a jelikož byli v mírném stoupání, tak Kakashi a sud jeli dolů...a jeli...a jeli....a Naruto se Sasukem?
„No já nevím po pětistovce sem to přestal počítat.“ řekl Sasuke.
„No super, za to tě chválím a cvičíš.“ optal se ho Naruto.
„Ne, měl bych?“ řekl Sasuke a nahodil úspěšný pohled.
„No jistěže měl, víš kolik má rámen kalorií?“ zeptal se uraženě Naruto.
„A teď jenom doufám, že ty v mojem těle ramen nežereš.“ vykřikl Sasuke.
„Blázníš, vůbec na to nemám chuť.“ Naruto se k Sasukemu otočil zády a pošeptal: „Mám chuť na rámen.“
„Hej Naruto nechybí nám něco?“ zeptal se zamyšleně Sasuke.
„Hmm myslím že ne.“ odpověděl Naruto a viděl rámen....všude byl rámen.
Chvíli takhle přemýšleli, teda aspoň Sasuke přemýšlel, když po chvíli vykřikl: „Kakashi a sud!“
„Co?“ zeptal se ho nechápavě Naruto.

Poznámky: 

Jaj omlouvám se že to tak dlouho trvalo, ale tak nedá se nic dělat, prázdniny jsou v pochodu a není čas no:D já vím teď mě Pary ukamenuje, ale nedá sa no:D

5
Průměr: 5 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Čt, 2009-01-08 21:39 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Tangáče s tygřím vzorem ?! Tak to je na mě už moc .. bombastickej dílek

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Ne, 2008-10-05 16:25 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

uplně bomba akorat občas nevim kdo je Naruto a kdo Sasuke Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Čt, 2008-07-03 22:34 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud tak tohle je fakt bezva Laughing out loud bože Laughing out loud už aby tu byl další dílek Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-07-03 19:14 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

tanga...COŽE?!! TANGA?!!...chcete mě oddělat? xDD dala jsem na vaši radu a představila si to...už to nikdy neudělám xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Čt, 2008-07-03 19:03 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

lol Laughing out loud

Obrázek uživatele Nia
Vložil Nia, Čt, 2008-07-03 17:45 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Kdy bude další díl?? Jinak je to super! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Čt, 2008-07-03 22:39 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

jajáj, tak to vůbec nevím, sou prázdniny a my se jaksi s Patym nemůžeme sejít Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-07-04 09:48 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

já už ho mam napsanej Smiling ale dneeska jsem tu možná na dlouzho naposled, uvidím Smiling až se fibča oběví na icq tak jí ho pošlu, v nejhoršim jí ho hodim na e-mail Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-03 12:56 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

xDDD Kakashi nosí tanga!!! xDDD S tygřím vzorkem!!! xDDD Já nevim ae jak sem na to narazila sem si je představila růžový s červenýma srdíčkama!!! xD Jj intuice si vzpomněla práve na toho Pinocia!!! Laughing out loud Sticking out tongue
„Hej Naruto nechybí nám něco?“ - njn takovej obří sud s dvěma ožralkama uvnitř se velice snadno přehlídne!!! xDDD Je to úpe brutální už se těšim na další!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-03 13:02 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

no to bude asi problém Laughing out loud zítra se sem dostanu tak hladce naposled Laughing out loud takže buď ho napíšu dneska a budu doufat že ho fibča napíše aslepoň do pondělka Laughing out loud nebo tu bude až někdy kolem 20. Laughing out loud no těžký Laughing out loud . jinak taky sem si přestavoval něco jako ty Laughing out loud Laughing out loud ale to už nebylo v mých rukou Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-07-03 10:17 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Kakashisko a tanga... Laughing out loud super, vy dva... Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-03 11:56 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

sem si vybavil pinokia ze shreka Laughing out loud a prostě musel sem to tam dát Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-07-03 10:06 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDXDXD Jj jak se říká: jaká učitelka taková žákiněXD. Tak a teď už se v tom nevyznám ale vůbec, mluví NAruto nebo Sasuke a kdo má k sakru chuť na ten rámen?? Rychle pokeáčko Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-03 10:37 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

píše se duše Smiling a né tělo Eye-wink takže chuť ná rámen má sasan Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Čt, 2008-07-03 15:43 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

správně Eye-wink a já sem věděla že se v tom nevyznáte Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-03 15:47 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

když je v tom zamotanej autor, jak se má vyznat čtenář ??? Laughing out loud tak se koukej fibčo rozmotat Laughing out loud Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Čt, 2008-07-03 08:38 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jezus...Kakashi a tanga...LoL...xDDDDDDD... Laughing out loud ...Super diel Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-07-02 22:09 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hahaha, jemine to je dobré Smiling
Škoda, že tie dve spali, inak by Kakashi pekne schytal Laughing out loud
Hm, sud, áno sud, skoro si spomenuli Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-07-04 00:38 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

ešteže si vôbec spomenuli

NYOHOHOHOO~