manga_preview
Boruto TBV 09

Páni Bijuů 1

Krásný a slunečný den byl pro Kakashiho darem po tak namáhavých misích s týmem Kakashi. Byli sice starší, ale stále byli dost neurvalí a nemotorní. Protože celá vesnice byla v neustálém strachu z boje museli být všichni ninjové stále ve střehu a proto si teď Kakashi připadal jak zpomalený film.Chtěl si už hezkých pár dní odpočinout, ale zase nechtěl vypadat jako lenivec, proto požádal jen o jeden den volna. Když né mysl, ať si aspoň tělo odpočine, říkal si. Po dlouhém spánku se vydal do města, i když se přemáhal (nechtěl potkat Naruta, který mu stále pokládá filozofické otázky ohledně smrti a bytí po nedávné ztrátě) a byl nakonec rád , že vidí i obyčejný život obyčejných lidí. Aby tento malý obyčejný život mohl v klidu sledovat, posadil se do čajovny a objednal si celou konvičku velmi chutného a pro něj velmi dobře známého čaje Giko.
Netrvalo však dlouho a objevil se narušitel klidu. Byli to spíše narušitelé složeni z malých dětí, kteří chtěli všem okolo a také sobě dokázat ,že jsou skvělími ninji. Domluvili se ,že oloupí cukráře. To by nebyl tak těžký úkol, kdyby cukrář nebyl velmi bohatý obchodník s velmi početnou tlupou bodyguardů, kteří pro obnos který dostávájí, by dali i život. Bodyguardi se vrhli na malé chlapce a už je táhli na policii, když si všimli tmavé postavy v kápy. V pravé ruce držela jakousi taštičku. Jen pár vteřin zabralo bohatému obchodníkovi, než mu došlo co to ta cizí osoba drží. Byl to jeho sejf. A dalších pár vteřin trvalo než si uvědomil co to pro něj znamená. Následně potom začal křičet o pomoc. Ta se mu dostala od jeho bodyguardů, kteří se na neznámého vrhli avšak neznámí byl rychlí a všem ranám a útokům se vyhl. Boj pokračoval ještě chvíli, když se objevil Shikamaru. Aby útočníka mohl vyslechnou či až zatknout, svázal ho svým Kage Kubi Shibari no Jutsu (Stínová svazovací technika). V tuto chvíli si Kakashi myslel, že je konec, vstal a .... Náhle jeho nohy stuhly. Otočil se na Shikamaru, ale než stihl něco dalšího zatmělo se mu před očima. Když znovu začal rozeznávat okolí, nevěřil vlastním očím. Stál na místě, kde původně stál paralizovaný cizinec. Sám Shikamaru byl taktéž velmi překvapen, vždyť přece cizinec neudělal žádné ruční znamení a klon to být nemohl, to by Shikamaru poznal.
Jenže kde je neznámá osoba?
Přesně jak předpokládali, stála na místě Kakashiho. Již na první pohled šlo vidět že se vůbec nebojí, smrt jí nevadila. Nebo se ji samotná smrt vyhýbala? Když to vypadalo na pokračování boje neznámá osoba vyřikla :,, Anshou!“
Kakashi spatřil v očích svých známých beznaděj. ,,Co se děje?'' zavolal. Ale dostal jen ještě neklidnější pohledy.
,, Oni ti neodpoví,'' zněla odpověď cizince. ,, Jsou v mém jutsu.''
Kakashi nevěděl co má dál čekat. Dřív než stihl přijít na nějaký nápad byl přerušen cizincem.
,, Neboj se, nikomu neublížím. Své poslání jsem splnila. Avšak....bohužel jste neuspěli.''
S posledním slovem se cizinec vypařil a tím bylo zrušeno Jutsu, které na všechny působilo. Všichni až na Kakashiho a Shikamaru pocítili úlevu.
,, Musíme za Pátou! '' svolal Kakashi.
Oba hned vyrazili.....

Poznámky: 

odehrává se to někdy po smrti Jirayi
úvod je vždycky nudnej...
pokračování bude

4.46154
Průměr: 4.5 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shimauma-chan
Vložil Shimauma-chan, Čt, 2009-07-30 10:58 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Faine zaciatok... idem na dalsi diel

*Lepší hrozný koniec ako hrôza bez konca.*

*Čo z toho, že zajtra bude lepšie, ak vždy, keď sa ráno prebudím, je dnes?*

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Čt, 2008-10-30 19:13 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

hmmmmmmmmm, pekné, uvidím, čo z toho bude

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Čt, 2008-07-17 15:07 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

nahodou neni nudny upútalo ma to...tesim sa na pokračko ;)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-30 21:02 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No zaujímavý začiatok Smiling
Len keby si tam mohol dať viac tých priamych rečí, bolo by to o niečo lepšie, lebo tá prvá polovička sa mi zdá byť tak nejako nakope....


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.