manga_preview
Boruto TBV 10

Akatsuki ve škole 2 - Po škole

Deidara pomalu otevřel dveře. Nekoukl do chodby, kde nikoho neviděl, a tak dal pokyn ostatním, aby ho následovali. Nikde nikdo, vše bylo při starém. Velká chodba s jedním malým kobercem, kde si mohli o přestávce hrát. Velké hodiny, které ukazovali tři hodiny odpoledne a několik usychajících kytek.
„Pche, nuda.“ Brumlal Hidan.
„Pojďte na holčičí záchodky.“ Navrhl Tobi.
„Malej, blbej a ještě k tomu úchylnej.“ Povzdechl si Kakuzo.
„Nezahrajeme si na schovávanou?“ Navrhl Zetsu.
Všichni jeho návrh přijali kladně. První šel hledat Hidan, který se dobrovolně přihlásil.
Všichni se rozutekli po celé škole hledaje nejlepší úkryt.

„Už jsou pryč hodně dlouho.“ Díval se Itachi na hodinky.

„Kisame.“ Dloubl svého společníka do žeber.
„Co je?“ Zamrkal.
„Neměl bys spát. Co když přijde vyučující?“
„Jdu na záchod.“ Odbyl ho.
„Nemůžeš jít, když to nenahlásíš vyučujícímu.“ Snažil se mu zabránit v odchodu.
„Ten tu není.“
Itachi se snažil rozmluvit Kisamemu cestu a než si to stačil uvědomit byl už venku ze třídy.
„Jestli nás tu někdo uvidí budeme mít průšvih.“ Začal se ohlížet na všechny strany hledaje nějakého učitele. V tom uslyšel něčí kroky.
„Musíme se schovat.“ Začal panikařit. Chytil svého kamaráda za rukáv a vtáhl ho do nejbližších dveří. Nevšiml si však cedulky, která na nich byla.
„Tak takhle vypadají záchody holek.“ Rozhlížel se Kisame.
„Mají i zrcadlo. Suchý ručníky. Itachi, podívej se suchý ručníky!“ Jezdil si jedním z nich po obličeji."Jak je hebký."
V tom se dveře začali pomalu otevírat.
„Rychle.“ Strhl Itachi Kisameho do jedné z kabinek. Jaké to bylo překvapení, když na prkýnku stál Tobi.
„Já se tu schovávám.“
„Ticho.“ Vyskočil Itachi na prkýnko.
Všichni tři se snažili udržet rovnováhu na jednom záchodovém prkýnku, ale moc jim to nešlo.
Po chvíli všichni spadli a vyrazili při tom dveře. Rozplácli se na zemi přímo před Blue.
„Co tady děláte?“
„Našel jsem tě Tobi!“ Volal vítězně Hidan, který se objevil ve dveřích společně s Kakuzem a Zetsu.
„Buďte zticha.“ Napomenul je nově příchozí Sasori, jenž za sebou zavřel dveře.
„Víte jaký děláte hluk?“
V tom se dveře opět otevřeli. Vstoupil Pein s udiveným výrazem, proč jsou všichni na holčičím záchodě?
„Šel jsem tě hledat byla jsi moc dlouho pryč.“ Přišel k Blue.
„A co tu děláte vy ostatní? Šmírujete?“ Pein se otočil na zbytek
„Tobi ne. Tobi je hodný kluk.“
„Byl jsi tu první.“ Ukázal prstem Kisame.
„Řeklo se, že se na záchod schovávat nebude.“ Začal řvát Deidara.
„Já se neschovávala.“ Bránila se Blue.
V tom se otevřeli dveře a stál v nich jejich učitel.
„Nejenom, že nejste ve třídě jak jsem vám nakázal a neděláte si úkoly. Ale vy si klidně pobíháte po škole a bůh ví proč jste všichni na holčičích záchodech.“
Itachi se zkusil schovat za většího Kisameho, ale nevyšlo to. Dostal papírek k podepsání od rodičů stejně jako všichni ostatní.

„To zase doma dostanu,“ naříkal Sasori. „Rodiče mi dají.“
„Já myslel, že zemřeli při misi a ty jsi si z nich udělal loutky.“ Divil se Deidara.
„Stejně dostanu.“ Řekl smutně.
„Nééé.“ Brečel Itachi jak malá želva. Kisame se ho snažil utišit a nějak rozveselit, ale vůbec nic nepomáhalo.
„S tím naděláte.“ Vyhodil Deidara papírek do vzduchu. „Bum.“ Papírek vybuchl.
„Co je? Nemá mi ho kdo podepsat.“
„Stejně to nebudou kontrolovat.“ Snažil se Pein utišit Itachiho.
„Pojďte si ještě hrát.“ Usmála se Blue.
„Hlavně ne na schovávanou. Zetsu by se zase snažil zamaskovat za kytku jak minule.“ Prohodil Hidan.
„Kdo dřív usne.“ Zívnul Kisame.
„Kdo vydrží víc bolesti.“ Vrazil si Hidan kružítko do ruky.
„Kdo má víc rád Tobiho.“ Asi víte, kdo to navrhl. (Deidara to není)
„Postavíme si divadlo a budeme tam dělat vystoupení.“ Navrhl Sasori, ale jeho návrh byl také odmítnut.
„Pojďte šikanovat ostatní děti a krást jim peníze na svačinu.“ Přihlásil se Kakuzo.
„Už je pozdě měl bych jít domů.“ Zamumlal Itachi.
„Neblázni a buď ještě chvíli s námi.“ Přesvědčoval ho Zetsu.
Itachi se koukl na oblohu se slovy: „Brzy se bude stmívat.“
„A má bejt?“ poškrábal se Zetsu na hlavě. „Když tu může být i Tobi tak proč ne ty?“
„Už bych měl být dvě hodiny doma,“ pomyslel si Tobi. „Tobi je špatný chlapec, ale tady ho mají rádi.“
Itachi po chvíli morálního rozhodování souhlasil. Kisame se zaradoval a poskočil na jedné noze.
„A co vůbec chcete dělat?“ Zeptal se po chvíli Itachi.
„Půjdeme se koupat.“ Navrhl Tobi.
„Je listopad…“ Uzemnil jeho návrh Hidan.
„Pojďte zatím k obchodu.“ Mávl rukou Pein.

„A co tu chceš dělat?“ Zeptal se Kakuzo, když dorazili před malý obchůdek se sladkostmi.
„Mám jenom na dvě žvejky.“ Podíval se Pein smutně do peněženky.
„Tak sleduj mistra jak ti za to nakoupí žvejky pro všechny a ještě lízátko pro madam.“ Mrkl Kakuzo na Blue. Ta se nesměle usmála.
„Jdu ti dělat křoví.“ Nabídl se Deidara.
Kakuzo, Pein a Deidara vstoupili do obchodu, kde bylo všemožně nejrůznějších sladkostí. Kakuzo přišel k malému pultu, kde seděl prodavač.
„Máte i jiné příchutě?“ Zeptal se a ukázal na limonády, které byly vysázeny na regálu za prodavačem. Ten se otočil, aby věděl o jakém zboží mluví. Ta chvíle stačila, aby Kakuzo stihl strčit ruku do nádoby se žvýkačkami a několik jich vytáhnout.
„Máte ještě nějaká lízátka?“ Zeptal se znovu. Prodavač se zahleděl na prázdný stojan.
„Ano, počkejte tu hned nějaká donesu.“ A zmizel za závěsem.
Kakuzovo nenechavé prstíky začaly cpát všemožné dobroty do kapes. Když se prodavač vrátil koupil si jedno lízátko a odešel spolu s ostatními.
„Tady máte.“ Rozdal všem rovným dílem svůj lup hned jak byli z dohledu.
„Co kdyby vás chytli?“ mlaskal Itachi. „Já bych byl spoluviník.“ Zhrozil se té myšlenky.
„Už je vážně pozdě raději už půjdu domů.“ Rozloučil se Itachi. Ostatní si z něho vzali příklad a také vyrazili.
„Měj se Tobi.“ Zamával na rozloučenou Deidara. Tobi mu zamávání opětoval a v té chvíli mu opět bouchla školní brašna.

4.849465
Průměr: 4.8 (93 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, So, 2012-04-28 17:54 | Ninja už: 4534 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Dobrý Laughing out loud no dobře okrádaj Laughing out loud

Obrázek uživatele ItachiUchiha28
Vložil ItachiUchiha28, So, 2012-04-28 22:11 | Ninja už: 4902 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Vody ma asi skusenosti Laughing out loud ale inak super a ten Itachi aky je bojko Laughing out loud lool

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Pá, 2012-04-20 20:06 | Ninja už: 4626 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

supeeeer tak dobre som mdlho nezazsmial:D 8/8

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, So, 2012-04-21 01:05 | Ninja už: 6208 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

8/8? to asi stále nevypadla čelist -.-

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Hyuuga Hekata
Vložil Hyuuga Hekata, So, 2012-04-07 12:18 | Ninja už: 4488 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

ÚŽASNÝ!!!!!!!!!! TO JE TA NEJLEPŠÍ POVÍDKA!


Obrázek uživatele husa-dono
Vložil husa-dono, Čt, 2011-09-15 14:21 | Ninja už: 4667 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to bylo kruté Laughing out loud mnohem lepšínež první díl ale chtel bych videt jak sasoriho mlatí jeho vlastní loutky

husa-dono podpis

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Čt, 2009-08-27 14:37 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

upe super diel Laughing out loud zlodeji jedny Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Killer94
Vložil Killer94, So, 2009-05-30 23:48 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

„Já myslel, že zemřeli při misi a ty jsi si z nich udělal loutky.“ Divil se Deidara.
„Stejně dostanu.“ Řekl smutně.
Při tomhle sem asi umřel smíchy Laughing out loud ale jinak moc povedená Laughing out loud povídka Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
What Naruto Character Are You?What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele forever
Vložil forever, Po, 2009-05-11 15:42 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha
hahahhahaahhaahahahahahahahahahahahahahhahha asi víte že to je tobi a myslim že by tam mělo být že toíbimu opět vybozchla taška
SmilingSmiling:-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)Eye-winkEye-winkEye-winkSmilingCoolCool

Obrázek uživatele Black.butterflY
Vložil Black.butterflY, Út, 2009-02-10 01:46 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

„Kdo má víc rád Tobiho.“ Asi víte, kdo to navrhl.
Laughing out loudLaughing out loud ještě teď se směji!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-04-21 20:22 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

„A co tu děláte vy ostatní? Šmírujete?“ Pein se otočil na zbytek
„Tobi ne. Tobi je hodný kluk a od Kakuza sa dalo cakat To sikanovanie a kradnutie penazi Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-04-21 20:24 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ten Kakuzu je ale zlodej Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, So, 2009-11-28 17:30 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

jj XD

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, St, 2008-11-26 22:20 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

bombááá!!!já z toho nemůžu je to fakt supr...honem du na další díl...

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, St, 2008-11-26 20:54 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

BOBOR4EVER!!!!!! chvilka odveci....bolo to fajn....to mrknutie nema chybu Laughing out loud spravny uchylak ako sa patri Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2008-09-23 18:06 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

To byl mistrovský kus hlavně ty dívčí záchody Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele minnato
Vložil minnato (bez ověření), Út, 2008-09-23 17:55 | Ninja už: 19894 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

hehe,nemůžu je to skvělé Eye-wink

Obrázek uživatele marcooyamada
Vložil marcooyamada, Ne, 2008-08-24 18:44 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

mne sa to moc a moc pacilo 5 bodov

Obrázek uživatele Malwa
Vložil Malwa, Pá, 2008-08-22 11:20 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

hezčí než minule!
pochvala a 4 body Smiling

Moje FFky na který jsem asitak středně pyšná:
Mini Deidei CO se stane když se Deidara zmenší na velikost rtěnky ???
Vodník alá Gaara - moje báseň o tom jak Gaara utřel nos
A nově: Něco Vánočního - Atatsuki Koledy!
Akatsuki Koleda! - 1. část od Papačky
Akatsuki Koleda! - 2.část od Malwy

Obrázek uživatele Shark94
Vložil Shark94, So, 2008-08-16 15:05 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

supr.Nejlepsi bylo to s tim hidanem Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-07-10 10:36 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Hehehe... Tobi musi utracat poriadne vela za skolske tasky... Ale on je taqy zlatyyyyyyyyy

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-06-29 14:22 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

„Kdo vydrží víc bolesti.“ Vrazil si Hidan kružítko do ruky.
Tak u toho jsem málem skapala xD Fakt, tohle je nejlepší vtipná povídka na Akatsuki! Laughing out loud

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-06-26 18:49 | Ninja už: 19894 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Chachá jednoho dne Tobimu místo tašky vybouchnou kalhoty!!! Laughing out loud Je to skvělý tak už aby byl další!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Čt, 2008-06-26 18:35 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to vážně dobrý, chudák Tobi, zajímao by mě, kolik utratí týdně za školní tašky Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-25 22:42 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehe Akatsuki v tvojom podaní nemajú chybu Laughing out loud ty z nich dokážeš urobiť takých, hm, trochu trúdikov Laughing out loud
hehe ale je to dobré Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-06-25 22:13 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

heh tak ten konec byl krutej Laughing out loud kolik tobík těch tašek měl ? Sticking out tongue , bude další ?? Kakashi YES ? Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, St, 2008-06-25 22:20 | Ninja už: 6208 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

třetí a zatim poslední díl jsem psal asi čtyři měsíce Smiling)

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-06-25 22:23 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ty si to předepisuješ ? Shocked fíha, a kdy se tu tak asi oběví ?? Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, St, 2008-06-25 22:32 | Ninja už: 6208 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

nepředepisuju... prostě napíšu odstavec a pak mě to přestane bavit tak jdu dělat něco jinýho Sticking out tongue
zejtra... snad Laughing out loud

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/