manga_preview
Boruto TBV 15

Výměna KAGE II.

Tak jo, je tu pokračování – kvůli vám (fanouškům) jsem si pohla Laughing out loud Má skromnost.
Předem se omlouvám, kdybych náhodou nějak urazila něčí oblíbenou postavu, ale myslím, že takový extrémy se zase konat nebudou Smiling

Po čtyřech dnech, když už byli všichni občané Listové s akcí seznámeni, dorazil před bránu Konohy povoz se stahovací střechou tažený jedním býkem, který byl už minimálně v důchodovém věku, ne-li jedním kopýtkem v hrobě. Vůz byl najmutý ,,jistou společností“, aby měla hokage pohodlí a byla v Písečné rychleji?

O pár minut později tam dorazil druhý vůz, ne málo podobný tomu prvnímu, a nevystoupil z něj nikdo jiný než chlapec, ne muž, v červeném obleku, s červenými vlasy a vytetovanou Orion hvězdou na čele - Gaara se svou neodmyslitelnou dýní na zádech. Už na něho čekala Shizune, která měla být jeho pravou i levou rukou. Šli spolu obejít vesnici, aby měl Kazekage přehled o celkovém dění, poté omrkli kancelář Páté, kterou měl Gaara následujících deset dní obývat.
Ač nerad, musel si červenovlasý přiznat, že si Tsunade žije dobře, jelikož on si takový luxus jako klimatizace a plný bar flašek dovolit nemohl.
Hned nato opět zvážněl a požádal Shizune, zda-li by mohl vidět pláž, dětské pískoviště a vůbec všechny plochy ve vesnici, aby ohodnotil kvalitu písku a domluvil se s ním na pomoci při případném nečekaném útoku na Listovou.

Mezitím i Legendární Sanninka dorazila na své dočasné nové působiště, i ona měla pomocníka, Kankurou, a i ona byla provedena vesnicí a následně zavedena do kanceláře v nejvyšším patře nejvyšší budovy v Písečné. Musela uznat, že její pomocník je sice ještě zajíček, ale velký fešák. Obzvlášť se jí zamlouvaly jeho klikyháky na obličeji.
Z místnosti, v níž měla necelé následující dva týdny úřadovat už tak nadšená nebyla, bylo v ní vedro k zalknutí, žádné tajné skřínky a hlavně žádný nápoj, který by měl více jak patnáct procent alkoholu. Pak se ale zlomyslně ušklíbla, protože nikde kolem sebe neviděla žádné papíry na podepisování, tudíž žádnou práci, a ona po sobě v pracovně zanechala dobře čtyři do stropu dosahující štosy. Labužnicky si hodila nohy na naleštěný stůl, vytáhla z náprsní kapsy placatku, napila se a mrkla na Kankurou, načež mu podala saké z roku 94: ,,Tak na tykání, mladej.“

Druhý den v Konoze si Gaara prohlížel plán, co mu tam Tsunade nechala, a viděl, že na dnešek má rozdělit pár misí. První byla typu B a byla určená týmu sedm. Poprosil Shizune, jestli by mu členy tohoto týmu mohla zavolat a oddechl si, když odešla, protože z ní byl tak divně nesvůj a vůbec to nechápal. Točila se mu hlava z jejich černých očí a ještě víc z jejího růžového…. prasátka.
Po půl hodince se Shizune vrátila s dalšími třemi lidmi, rozhlédla se po místnosti a čuměla jak z jara, když si všimla podepsaných papírů srovnaných úhledně ve čtyřech stohách v rohu kanceláře. Gaara si to uvědomil a spokojeně se usmál - měl svoje metody, které nikomu ještě nikdy neprozradil. Ale, že jste to vy, tak vám to řeknu. Udělal ten trik, jak se mu vyloupne třetí oko a z písku si vytvořil další dvě ruce, takže mu šla práce od ruky dvakrát rychleji. Potom se zaměřil na trojici příchozích – Kakashi, Sakura a Naruto, znovu se rozzářil a s každým si vesele potřásl rukou, nejveseleji s Narutem.
,,Tady ale čtu, že ve vašem týmu by měli být čtyři členové,“ podivil se Kazekage.
,,To je pravda, ale ten blb není nikde k nalezení,“ odpověděl Naruto.
V tom někdo zaklepal a po vyzvání ,,vstupte“ vešel do místnosti.
,,Kde jsi sakra…. Áááááá, chlape, ty už na to slunko raděj nelez!“ spustil Naruto a neubránil se hlasitému smíchu, když spatřil do raka opáleného Saie, jehož čelo už se začínalo mírně loupat. Jediná bílá místa měl kolem očí, poněvadž mu nikdo neřekl, že když usne na poledním sluníčku s brýlemi, zanechá to nemálo patrné následky.
Dokonce i Gaarovi nápadně zacukaly koutky, ale ihned se vrátil do své role.

,,Takže vaše mise spočívá ve vyhození do povětří jednoho mostu. Dostali jsme echo od Vodopádové, že k nám ze západu míří početná skupina přistěhovalců a to v danou chvíli nemůžeme potřebovat, vezměte si naši současnou populační situaci. V ostatních státech lidé dostávají peníze za narození dítěte, jen u nás vyplácí rodinám příspěvky za úmrtí. Nemluvě o tom, že vláda zakázala ošetřovat lidi starší pětasedmdesáti let."
Krapet si na otočné židli poposedl a v tajnůstkářském gestu se naklonil dopředu.
,,A ke vší smůle jsou to Ukrajinci, to znamená levná pracovní síla, po nich by skočila každá společnost, když se teď po celé naší zemi rozmáhá kopání odpadu. Vaším úkolem je tedy zabránit jim vstoupit na naší půdu,“ vysvětloval dál červenovlasý.
Tři mužští členové týmu sedm přikývli, jen ženská část se ohradila: ,,Ale ten most je hlavní obchodní spojka a když ho zničíme…“
Gaara pozvedl jedno obočí (má Gaara vůbec obočí?) a řekl: ,,Vlastně to prospěje i naší ekonomické situaci, protože o pár kílometrů dál je zpoplatněný most a nikdo přes něho nechce chodit."
Teď už kompletně přikývl celý tým 7, převzal si od kazekage mapu a vydal se na cestu...

5
Průměr: 5 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-01-08 22:08 | Ninja už: 2893 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia 3S:“ Ešteže bol býk jedným kopýtkom v hrobe, čo keby ho prepadli hriešne pudy alebo sa splašil pohľadom do výstrihu našej Hogage či z Gárových červených vlasov? Hehe... Aj ja chcem Orion hviezdu na čele Úpa boží!!! Obhliadka stavu piesku v Listovej je skutočne strategická. Ani som si neuvedomila v akom luxuse pracuje Piata, no ale však je Haširamova vnučka, nemôže fungovať ako nejaká svoloč hihihi Tá je v šoku z nepohodlia Kazekageho pracovne, ale na krízové situácie je pripravená, ploskačku si nosí so sebou, fešák Kankuró sa jej páči a aj si s ním potykala, príležitosť na chlast je pre ňu vždy vítaná Laughing out loud Tuším sa náš Gára vzhliadol v Šizuniných čiernych očiach a Tonton zvýrazňuje jej sexepíl Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Jeho tajomstvo efektívneho papierovania by sa malo učiť v Akadémii, on má piesok, možno iní by našli dajakú kompenzáciu Gaara HeHe Vieme, že s Narutom sú scuckaní, vždy tvrdím, že Gára je jeho najvernejší priateľ Kiss! Už som sa ľakla, že blb je Sasuke a hľa, zjavil sa spálený Sai Ehh... jasně... hehe... Jémináčku, prisťahovalci sužujú náš svet Tak teď ti nevím... Dôvody likvidácie mostu si napísala veľmi pádne Cool Teraz to robia spomínaní rafinovanejšie, radšej sa priženia a ešte viac privydajú, u nás je priam manželská explózia xD Otázka Gárovho obočia by sa mala vedecky prebádať Nya! Nuž hor sa na misiu a ja s nimi v ďalšej kapitole Jump!

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2019-01-08 23:49 | Ninja už: 6087 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

S těmi přistěhovalci jsem se tenkrát trefila, asi mě postihl nějaký prorocký záblesk Laughing out loud Vida, povídka deset let stará a přesto stále aktuální ^-^

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-01-09 00:35 | Ninja už: 2893 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Presne to som zabudla zdôrazniť, že nie si len vynikajúca rozprávkarka ale aj vedma/vedomkyňa/futurologička Kvítek sakury

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-10-05 20:50 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Je to vtipné, velmi, velmi Laughing out loud Hehe, most, to je fakt dobrý, že ho chtěj vyhodit do povětří... si na to měli najmout spíš Deidaru Eye-wink Chválím autorku Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele mr.cislo
Vložil mr.cislo, Po, 2008-06-30 16:36 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Odkaz na výměna kage III https://konoha.cz/?q=node/31201

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-28 12:54 | Ninja už: 20046 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Tak to bude ještě zajímavý!!! Eye-wink Gaara skutečně obočí nemá já sama sem na to naletěla!!! Laughing out loud Ae dalších takových tu ještě bude fůra a navíc... kdo by dával bacha na obočí když sou k mání tak krásný očka nebo ne?! Sticking out tongue

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, Čt, 2008-06-26 20:08 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

babi Tsunade na suchu? to bude jeste zajimave:)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-26 10:22 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hahaha no chúďa Tsunade, ešteže má vždy niečo so sebou Laughing out loud
A ten Gaarinko, (myslím, že nemá obočie, alebo aspoň neviditeľné Smiling) a hneď sa zaujímal len a len o piesoček, asi si už chcel ísť hrať Laughing out loud

len..


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.