manga_preview
Boruto TBV 15

Sasuke to bude mít těžké - 3 - Girls, I´m coming !

V sídle Akatsuki jako vždy panoval klid a mír. Jediní dva lidé co tam byly jsou Zetsu a Tobi.
"Sasuke bojuje, ten osmiocasý je na slušné ůrovni!" Oznámil Zetsu jakmile vyjel ze země.
"To zní zajimavě, máš tam danou tu kameru?" Zeptal se ho.

"Zajisté! ale už se du opět dívat, tak zatím!" Řekl zetsu a zajel do země. Tobi chvíli ještě koukal do země, přemýšlel nad tím zdali Sasuke splní ůkol.

---

Z dýmu vyskočil Sasuke a hned za ním osm hadích hlav.
"oheň: technika velké ohnivé koule!" Zakřičel a vystřelil na hady obrovskou vlnu ohně. Oheň hadům nic neudělá.
"A sakra" Pomyslel a těsně u hadů opět použil Chidori Nagashi. Hadi se stáhli a do ůtoku přešel Ridojimo. Pár krát se pokusil o ůtok ale sasuke všechno vykryl.
"Nečekal jsem od tebe takovou sílu, Uchiho!" Řekl a uskočil o pár metrů do zadu.
"Aní ja od tebe.."
"A ty umíš i myslet?" Pousmál se Ridojimo a otevřel pusu, z ní vyjela obrovská hadí hlava a spolkla Sasukeho.
"Chidori Nagashi!" Ozvalo se zevnitř tlamy. Ale nic se nestalo.
"Ten had požírá chakru, uvnitř nic nedokážeš!" Had z Ridojima vyjel ůplně, byl obrovský.
"Sasuke!" Vykřikla Karin a rozběhla se , Ridojimo si jí všiml.
"Nehýbej se nebo Sasukeho zabiji!" Varoval jí ale Karin se nezastavovala.
"Pravda je taková, že had požírá i moji chakru.." Pomyslel Ridojimo."Takže dokuď je Sasuke uvnitř, mohou mě zabít!"
Karin se rozmáchla a bouchla ridojima do hlavy, ten se trochu posunul do zadu. Suigetsu na nic nečekal a zaůtočil taktéž.
Jeden z hadů co trčel Ridojimovi z rukou odrazil Karin o pár metrů dál. Na Suigetsua letěl další had. Zásah, Suigetsu se změnil ve vodu. Ridojimo se zarazil.
"Takže jste to pochopili? Děcka?" Zeptal se jich provokativně. Náhle se za ním objevil Suigetsu. Sekl mečem a Ridojimo uskočil do výšky a zrukou mu vylétlo pět hadů.
Suigetsu se jim elegantně vyhl, a opět máchl mečem. Ridojimo to vyblokoval dalším hadem.

---

"takže, má rolničku, máš dvě hodiny abys mi jí vzala!"Oznámil Kakashi Ruby, oba stály na tréninkovém place.
"To bude jednoduché!" Pousmála se, Kakashi odkryl Sharingan.
"Start!" Zakřičel a Ruby na něj vyskočila. Ten jí chytil za ruku a odrazil jí jiným směrem. Náhle se změnila v kouř.
"To sou ty její nezjistitelné klony.." Pomyslel Kakashi a z další strany na něj běžely tři klony. Jednu odblokoval a od jejího ramena přeskočil ty ostatní dvě. Změnila se v kouř.
Kakashi lehce trkl do dalších kolnů a opět zmizely. Rolnička zacrnkala. Kakashi uskočil.
"Co to bylo.?" Ptal se sám sebe když nikoho neviděl. Náhle se z lesa okolo vynořilo pár desítek klonů.
"Takové množství.."Podotkl Kakashi a začal níčit jednoho za druhým. Až jích bylo jen pár, vyletěla na něj síť.
"Síťě, jak amatérské!" Pousmál se Kakashi a pokusil s ejí odrazit, ale těsně před tím se síť změnila na Ruby a shodila Kakashiho na zem. Ostatní kolny se hned vrhly po rolničkách. Cink , Cink !

----

Naruto se na ulici potkal s Irukou.
"Naruto, slyšel jsem o Jirayiovy...." Řekl smutně, a pokračoval "Mluvil o tobě jako o svmé Vnukovi, jako o budoucím Hokagem!" Iruka podal Narutovy takový ten rozpulovací Nanuk.
"Děkuji ti.." Poděkoval naruto a s radostí ho přijal.
"Také jsem slyšel že tě začně trénovat stará moudrá žába.."
"Ano, zítra začíname.."
"Dobře trénuj, ten ůtok bude rozhodující!"

----

Suigetsu se pokusil o kop, ale do břicha mu vlétl had. Nestačil se ubránit a had s ním bouchl o zem.
"Suigetsu!" Zakřičela Karin a vyrazila do ůtoku. Po pár ůderech kopanců a ran byla K.O.
"Lamy."Pousmál se Ridojimo a koukl na Juuga, který tam celou dobu jen tak stál.
"Nečum, idiote!" Vykřikl Juugo. Ridojima to rozhodilo a vyběhl proti němu. Juugo se ani nepohl.

---

Tobi byl na terase, hlěděl na kapky deště jak dopadají na zem. Zaposlouchal se do zvůků bouřky.
V tuhle chvíli byl tak sám, sám jako nikdy nebyl. Všichni byly více méně pryč.
Někdo mrtvý,někdo na misi.
Tobi vytáhl papír a tužku.
"Napíšu nějákou moudrost." Pomyslel a začal psát.
"
život je jak kvaska
a Koukám do nebe
Má maska,
Miluje jen tebe!" Citoval Tobi po neůspěšném psaní. Teď ho to trklo, pujde zbalit nějakou babu!
Image Hosted by ImageShack.us

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, Pá, 2008-06-27 16:52 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

nepinave cakam jen co vymyslis priste

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-25 18:57 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

teda najprv taká bitka a ty to potom zakončíš Tobiho básňou Laughing out loud nádhera Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, St, 2008-06-25 20:23 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

V příštím díle bude jeho lov Smiling

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698