manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 12: Ujasnění situace

Přistoupila k nim a odhrnula plachtovinu.

Při pohledu na mrtvého se jí rozšířila zornička v pravém oku (levé bylo totiž necitlivé). V hrudi se mu skvěla obrovská rána. Maso tam už vůbec neměl a byla vidět i jeho žebra. Yoshino dokonce zahlédla srdce a plíce. Náhle spatřila v ráně dvě malé dírky. Opatrně, aby se nedotkla mrtvoly, je změřila palcem a ukazováčkem. Když pohlédla na velikost mezírky, kterou její prsty vytvořily, začala nahlas uvažovat: "No...podle velikosti a šířky to byly určitě zvířecí tesáky o tom neni pochyb. Podle síly kterou na něj to zvíře zaútočilo by se dalo říct že je tak velikosti vlka..."
Náhle se zarazila. Opatrně přiložila prsty ke svým dlouhým stoličkám a šokovaně vytřeštila oči. Mezírka tam přesně pasovala! Křečovitě se podívala na Naruta a na ANBU a pokusila se o něco, vzdáleně podobající se úsměvu.
"Ehm...a do p****e!" vykoktala ze sebe nerozhodně.
"Hmm...trefný výraz," přikývl Naruto.
Bylo na něm znát, že se co nevidět jeho nervový systém zhroutí.

Naruto spěšně poslal pro Sakuru a spolu s Yoshino se vrátili zpět do jeho kanceláře. Nervozitou přecházel po pokoji sem a tam a Yoshino to už začalo štvát.
"Sakra tak si sedni! Znervózňuješ mě!" zavrčela na něj, ale Naruto ji vůbec nevnímal. Byl tak pohroužen ve svých myšlenkách, že ji prostě neslyšel.
Yoshino opatrně, aby si svými drápy neprobodla dlaně, sevřela ruce v pěst a zařvala: "Ty voe Naruto!!!"
Dotyčný se jejím výbuchem vzteku probudil z tranzu a polekaně ustoupil. Dívka by mu v tu chvíli nejradši vrazila, ale plán jí překazila nově příchozí Sakura.
"Naruto, prý ses po mně sháněl," promluvila neklidným hlasem.
Hokage horlivě přikývl.
"Musíš prohlédnout Yoshino!" vykřikl tak náhle, že to obě přítomné udivilo.
Sakura otočila hlavu směrem k dívce a letmo si ji změřila.
"A proč? Nevypadá, že by byla nějak zraněná," namítla růžovláska.
"To bych neřekl," polkl těžce Naruto.
Obě se na něj zvědavě podívaly a čekaly, co z něj zase vypadne.
"Myslím...myslím že Yoshino má rozdvojenou osobnost," řekl nejistě.
"Cože???!!!" vykřikly obě naráz.
Sakura k němu přiskočila a začala s ním prudce třást.
"O čem to sakra mluvíš?! Naruto!!!" řvala růžovláska jako smyslů zbavená.
Oproti ní byla Yoshino zcela klidná. Jen tam stála a pobaveně svým levým okem sledovala, jak se v Narutovi převracejí všechny orgány. Zřejmě si ještě neuvědomila, že se to týká hlavně jí.
Sakura s Narutem přestala zmítat ze strany na stranu, chytla ho za límec jeho bundy a vražedně se mu podívala do očí.
"Kdes tohle ksakru vzal?!!!" zeptala se ho.
Spíš jako otázka to ale znělo jako vyhrožování. Z jejího pohledu by i kameny změkly.
"Já-já...G-Gaara mi to řekl," vykoktal ze sebe roztřeseným hlasem.
Tentokrát i Yoshino zpozorněla. Sakura se na ni ohlédla přes rameno a pak znovu zaměřila svůj pohled na blonďáka.
"Jak to myslíš?" řekla už klidnějším hlasem.
Naruto chtěl začít s líčením celé pravdy, ale protože ho dívka stále ještě držela za límec, tak nemohl dýchat. Očima jí naznačil, aby ho pustila. Sakura pustila jeho bundu, ale zůstala stát na místě, aby ho kdyžtak mohla ještě praštit. Hokage se zhluboka nadechl a začal: "Gaara mi říkal něco o tom, že sis prý dvakrát vybavila něco ze své minulosti, ale potom jsi na to zase zapomněla. Myslíme si, že u vás dochází k jakési výměně...osobností, duší nebo tak nějak. Problém je, že to nejde nijak postřehnout ani zaregistrovat. Jelikož se při tom neprojevují žádné známky změny, nikdy nevíme kdo je Yoshino a kdo je Ookamiko."
Černovláska nakrčila obočí.
"Kdo je sakra Ookamiko?!" zeptala se podezíravým hlasem.
Obě zbylé osoby se na ni překvapeně podívaly.
"TY jsi přece Ookamiko!" řekla nejistě Sakura.
Yoshino jí věnovala jeden ze svých pobavených pohledů.
"Cože? Co to je za blbost?!" pousmála se a pohlédla na Naruta.
Ten svraštil obočí a podezřele si ji změřil.
"Y-Yoshino?!" oslovil ji tiše.
"Co je?" řekla už trochu naštvanějším tónem.
Nikdo v místnosti nechápal, co se děje.
"To stačí, to je na mě moc! Prostě půjdeš se Sakurou do nemocnice a ta tě vyšetří, tečka!" pronesl Naruto rázně.
Otevřel dveře a rukou je pobídl, aby šly první. Obě tam ještě chvilku stály, ale pak přece jen vyšly ven z kanceláře.

Yoshino ležela na operačním stole a zvědavě pozorovala Sakuru a Shizune, jak ji podrobují všelijakým testům. Necítila žádnou bolest, jen lehké mravenčení na nohou. Asi po hodině Shizune pustila Naruta dovnitř.
"Tak co?" zeptal se nervózně.
Sakura si setřela pot z čela a pohlédla na něj.
"Je mi líto, ale nic zvláštního jsme u ní nezjistily. Nejsou ani známky po tom, že by měla rozdvojenou osobnost."
Naruto se na Yoshino podíval. Byla při vědomí, ale měla zavřené oko.
"Ale já jsem to viděl! Najednou zaútočila na jednoho z ANBU a málem ho zabila, ale pak..." nedokončil.
Do sálu vstoupil nějaký muž v bílém, zakrváceném plášti.
"Hokage-sama, právě jsme dokončili pitvu toho mrtvého muže," řekl tichým hlasem.
Naruto přikývl, ale náhle si všiml, že Yoshino oko otevřela. Bleskově si sedla do dřepu, obličejem k muži. Chvilku si ho zkoumavě prohlížela, zvlášť krev na jeho plášti. Pak hluboce zavrčela, odrazila se od desky stolu a povalila ho na záda. Muž vyděšeně vykřikl. Rychle ji uchopil za čelist, která se neustále snažila dostat se k jeho hrdlu. Překvapení všech přítomných vzápětí vzrostlo v čistý šok. Naruto se k nim okamžitě vrhl a ovinul Ookamiko paži okolo krku. Sakura a Shizune se snažily vyprostit muže zpod jejích drápů, které ho ostře sekaly do tváře. Jediným trhnutím je od sebe oddělili. Odtáhly ho stranou, zatímco Naruto stále držel běsnící dívku. Levou rukou ji držel pod krkem a tou druhou ji chytil za loket, aby se po něm nemohla ohnat. Náhle jí na levačce vyrostly neuvěřitelně dlouhé drápy. Vrazila je Narutovi do ruky, která svírala její krk a sama se do ní zakousla. Bolestivě zařval. Pustil ji a ještě do ní mírně strčil. Ookamiko se zapotácela, spadla na stůl s náčiním, který povalila a společně s ním spadla na zem. Blonďák se chytil za svou zraněnopu paži a zaklel, zatímco Sakura s Shizune vystrašeně držely na smrt vyděšeného muže. Černovláska ještě chvíli nehybně ležela, ale náhle se pohnula a s bolestivým sténáním se pokusila vstát. Jakmile už byla na nohou, Shizune vykřikla. Yoshino totiž z břicha hrozivě trčel konec ostrého skalpelu.

Poznámky: 

Chachá!!! Evil *pohled ála To ste nas***í co?!* Vim vim sem potvora ae když mně to nedalo!!! Laughing out loud Tak komentíky! Smiling (au to bude bolet! Laughing out loud Sticking out tongue)

4.85185
Průměr: 4.9 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 00:07 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Tak moment v rane kde nebylo zadne maso nasla dve diry po zubech? Ta je lepsi nez Sherlock Holmes! Jinak jeji zraneni uz jsou predvidatelna jako Mashima s nakama power.

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2011-11-11 20:20 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

No ták Jashine, už jí vrať paměět Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Kitaka Inuzuka-sama
Vložil Kitaka Inuzuka-sama, Čt, 2009-08-13 19:10 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Super!!!Nemůžu nic už dalšího napsat protože bych se pořád opakovala Sticking out tongue

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 01:39 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

nevím proč by to mělo bolet... no nevím ale ona snad za chvíli vyvraždí celou Konohu... no a nevím co Sakura tak šílela... ale Yoshi je super postava!

Můj Valenth

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-23 20:08 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

nádhera jako vždy a už se těšim na další z tvích parádních kapitol tadytoho příběhu Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-06-23 19:16 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Danh từ, San.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-23 19:02 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehe Ookamiko je skvelá, taká správne divá Laughing out loud
dobrý dielik, San, teším sa pokračovanie, hlavne po tej poslednej vete Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.