manga_preview
Boruto TBV 09

Neverná 3

Pre veľký úspech ( 4 ľudia) som sa rozhodla, rýchlo napísať nový diel. Neviem kedy bude ďalší, lebo mám v pláne napísať konečne pokračko Tenten a Neji. Dúfam, že sa Vám tento diel bude páčiť. Vaša Miya Saito.

Bolo 5 hodín ráno a Tenten už bežala na miesto, kde sa mala stretnúť so Sasorim. Sasori tam už čakal.
,,Sasori!“ vykríkla Tenten a hodila sa mu okolo krku.
,,Ach Tenten!“ povedal Sasori a pobozkal ju.
Tenten mu ju jeho bozk opätovala. Takto sa bozkávali asi hodinu a potom ich prerušil nejaký rozhovor.
,,Kde je Sasori?“ spýtal sa Itachi.
Deidara mu odpovedal, že nevie. Itachi si pomyslel, že niečo nie je v poriadku. Rozhodli sa ho ísť hľadať. Sasori si uvedomil, že bude najlepšie ak Tenten odíde. Tenten sa s ním rozlúčila a vrátila sa späť do Konohy. Sasori sa zatiaľ stretol s Deidarom a Itachim. Obaja sa ho spýtali, kde bol. Sasori si vymyslel výhovorku, že bol na záchode. Itachi a Deidara nechceli vedieť podrobnosti, tak mu uverili. Tenten zatiaľ vošla do Konohy a pri bráne sa zrazila s Nejim.
,,Kde si bola láska?“ spýtal sa jej.
,,No, bola som si zabehať!“ povedala Tenten.
,,Zabehať?“ spýtal sa Neji.
Tenten sa vyhovorila na novú diétu a Neji jej povedal, že je krásna aj bez diét. Tenten sa začervenala. Nastalo ticho. To ticho prerušili Lee s Gaiom, ktorý sa práve vrátili z náročnej misie.
,,Ako sa má náš púčik?“ spýtal sa živo Lee.
Odpovede na túto otázku sa nedočkali, lebo Tenten tam už nebola.
,,Čo sa s ňou deje?“ spýtal sa Gai.
,,Neviem, takto sa správa od tej chvíle, ako sme sa vrátili z misie!“ odpovedal Neji.
Tenten bežala smerom ku potoku. Na toto miesto vždy chodieva, keď chce byť sama a rozmýšľať. Nevedela, čo má robiť! Nedokáže si vybrať! Ale aj tak musí!
Sasori bol na tom podobne. Itachi im mal odkázať, že za týždeň útočia na Konohu, ale pred tým sa musia s Deidarom objaviť v ich skrýši. To znamená, že Konohu sledujú už len tri dni! Už len tri dni sa bude môcť stretávať s Tenten! Najhoršie na tom je, že ak ju pri boji stretne, tak ju bude musieť zabiť! Nemohol ten stres vydržať, tak začal vyrábať novú bábku. Nebola to bábka určená na boj. Pri jej výrobe dal do nej veľa lásky. Áno bol to darček pre Tenten.
Tenten prúdili myšlienky rýchlejšie, než voda v potoku. V rozmýšľaní ju prerušil Gai.
,,Čo je s tebou Tenten?“ spýtal sa.
,,Nič. Ako ste vedeli, kde som?“ povedala Tenten.
Zrazu sa Gai začervenal. Tenten sa ho spýtala, že či ju sem chodia s Leem sledovať. Gai sa snažil vymyslieť nejakú dobrú výhovorku, ale nevyšlo mu to. Tenten celá naštvaná poslala Gaia do preč. Nevedela sa dočkať rána. Každé ráno prišla za Sasorim a boli spolu.
Takto sa to opakovalo tri dni. Posledný deň bol Sasori divný. Povedal jej, že musí odísť. Na znak svojej lásky k Tenten jej daroval bábku, ktorú pre ňu vyrábal, kým neboli spolu. Tá bábka vyzerala ako on, ale bola omnoho menšia.
,,Prečo? Prečo?“ spýtala sa sama seba Tenten.
,,Nesmieš ma opustiť!“ povedala Tenten a prosebne sa pozrela na Sasoriho.
,,Prepáč , ale musím odísť! Ešte sa uvidíme!“ povedal Sasori a odišiel.
,,Tak dobre!“ povedala Tenten a zvierala v ruke bábku, ktorú jej dal Sasori.
Tenten sa rozhodla, vrátiť sa do Konohy. Doma si odložila bábku pod vankúš a chcela ísť znovu k potoku. Vtom ju prerušili klopanie na okno. Podišla k nemu s nádejou, že tam bude Sasori, ale napokon to bol Neji.
,,Ahoj Neji! Čo tu robíš?“ spýtala sa ho Tenten..
,,Chcel som ťa pozvať do cirkusu. Dnes prišiel. Viem, že máš rada diabolistov a povrazolezcov!,, povedal Neji.
Tenten súhlasila. Pomyslela si, že aspoň príde na iné myšlienky.
Zatiaľ sa Sasori a Deidara dostali do Akatsuki sídla. Keďže boli posledný, ktorí chýbali, porada sa mohla začať. Sasori len počúval, čo má robiť, ale v skutočnosti myslel na Tenten.
Bol večer. Neji prišiel pre Tenten domov a spolu šli do cirkusu. Keby Tenten nemala zmätok v hlave, tak by sa jej to vystúpenie aj páčilo. Celý čas len sedela a pozerala sa. Nakoniec ju predsalen niečo oslovilo. Bola to posledné číslo. Na scénu prišlo dievča v jej veku a začalo hrať na fialové diabolo. Hoci spravila mnoho chýb, aj tak to bolo jediné číslo, čo zaujalo Tenten. To číslo je totiž pripomínalo udalosti, čo sa stali za posledný týždeň. Po vystúpený ju Neji pozval na ramen a potom ju odprevadil domov.

Zaútočia Akatsuki na Konohu? Prežije Tenten ten útok? Čo všetko dokáže bábka od Sasoriho? Toto všetko a ešte viac sa dozviete v ďalšiom dieli.

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Út, 2009-01-20 22:28 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Tento dílek na mě zapůsobil tak, že pro Ten je Neji spíš takovej lepší kámoš. Nic proti, ale Sasori je prostě Sasori Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Pá, 2008-10-31 18:44 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Love story ako vyšité. Normálne sa klepem, čo sa stane ďalej XD A tie otázky na konci. Nenaštvi sa, no pripomína mi to POKEMON-ov XD je to super

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-23 07:41 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

zamilovaný Sasori, už len kvôli tomu sa to oplatí čítať Eye-wink
pekne to pokračuje, teším sa na pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, So, 2008-06-21 23:33 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Je to skvelé!!! Dúfam že si Tenten vyberie Sasoriho...(nech žijú netradičné páry Sticking out tongue )

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, Ne, 2008-06-22 20:18 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Súhlasím s tebou!