Shikamaru a Temari 7
Další dílek, bude totálně ktrátkej já vím, ale je poslední.
Shikamaru jí začal tahat ven. Byla celá pomlácená a od krve. Zřejmě tu ruku vystrčila z posledních sil, protože byla v bezvědomí. Vzal jí do náručí. Bude ještě v pořádku??
,,No tak Temari! Přece nejsi mrtvá, nesmíš umřít!“
Nesl ji zpátky k lodi. Sakura s kapitánem a plavčíky stála nahoře a s ustaraným výrazem se dívala k lesu.
Seskočila dolů a okamžitě běžela ke dvojici. Shikamaru položil se slzami v očích Temari na zem. Sakura se k ní sehnula a začala ji léčit.
,,Bude v pořádku?“ zeptal se Shikamaru a utřel si slzy.
,,Jo, neboj se,“ Sakura se na něj pokusila usmát. Sama nevěděla jestli dokáže Temari z tak těžkých zranění vyléčit.
,,Už je v pořádku, ale okamžitě ji musíme převézt do Konohy,“ Sakura se postavila.
Shika přikývnul a chopil Temari do náručí. Ta bolestně sevřela oči, byla však stále v bezvědomí. Odnesl ji na loď a rychle s vydali do konohy.
Shikamaru stál na přídi lodi a rozhlížel se po okolí. Sakura k němu přistoupila a chytla ho za rameno.
,,Nedokázel jsem jí zachránit. Co když bude mít nějaká trvalá zranění.,“ Shikamaru sklonil hlavu a začali mu opět téct slzy.
Sakura mu dala ruku z ramene a usmála se ,, Ty za to nemůžeš. Neovlivníš to co se stalo. Teď jí hlavně musíš držet palce, aby to zvládla.“
Shika přikývnul ,,Hai!“
Přiběhnul svalnatý plavčík, Rychle podívejte se kolem lodi !!!“
Shikamaru s Temari se začali rychle rozhlížet. Kolem lodi se začali objevovat bubliny.
,,Co se to ksakru děje,“zařval Shika.
Suiton: Mizu rappa,“ ozvalo se za nimi.
Všichni se okamžitě otočili ,,Cože!!“ zařval Shika ,,Kdo je to ?? Já už jednoho zabil!!!“
Bez přemýšlení se vrhnul na muže stojícího na vodě. Byl tak rozzlobený, že by ho byl schopný rozsekat na kousky.
Vrhnul na něj Kunaie a jedním mířil ne něj. Muž se bez problémů vyhnul.
,,Shikamaru!! Co to děláš??!!“ Sakura řvala na chlapce s copem.,, Sakra co to dělá? Takhle bezhlavě se do něj pustit. To není jeho styl.“
Sakura ho v tom nemohla nechat když se na něj tak vrhnul. Běžela proti muži. Smetla jí předtím vyvolaná vlna.
,,Je slušnost se nejdřív představit,“ usmál se muž ,,Jmenuji se Yokino.“
,,Tss co je mi po tom,“ Shika na něj vrhnul stín ( bůh ví jestli fungujou na vodě , ale v mém příběhu jo)
Yokino uskočil,,Suiton: Suigadan!!“
,,Sakra,“ ucedil Shika a snažil se dostat z kruhu z vody, který se kolem něj oběvil.
Sakura mířila přímo na chlápka ze zadu. Uhnul se a Sakura spadla na vodu.
,,Pomóóóc!!“ ozvalo se z lodi a Shika se Sakurou se tam podívali. Plavčíci spolu s kapitánem byli svázaní a zřejmě pomocník Yokina držel v ruce vítězoslavně zázračný kámen.
,,To snad ne! „ vydechla Sakura a rozeběhla se na loď. Trefila pomocníka přímo do tváře a upadnul pustil kámen a Sakura po něm chtěla skočit. Yokino byl rychlejší a přišlápnul jí ruku k zemi. Sakura zařvala bolestí.
Yokino sebral kámen a pousmál se ,,Ubožáci,“ ale co to ? Nemohl se pohnout.
Tentokrát se usmál Shikamaru ,Mám tě.“
Sakura si mnula ruku a vrazila Yokinovi smrtící úder.Najednou se pomocník zvednul ze země, vzal kámen a vypařil se.
,, Nééé!!“ řvala Sakura ,,To snad ne! Všechno bylo k ničemu,“ zhroutila se na zem,,On vzal ten kámen je po všem!“
,,Není ,“ uchechtl se Shikamaru, zahrabal v kapse a vytáhl třpytící se kámen. Svázaní plavčíci vykřikli radostí.
Sakura je rozvázala a podívala se na oblohu,,Teď je po všem,“ ohlídla se na kapitána ,, Rychle do konohy a poté poprosíme Tsunade, aby vám přidělila někoho na klidnou dopravu do Travnaté když už jsme protivníky zlikvidovali.“
Kapitán přikývnul a ujal se kormidla.
Dorazili do Konohy a Shikamaru s Temari okamžitě utíkal do nemocnice. Sakura jim byla v patách. Sotva vešli dovnitř potkali Tsunade.
,,Tsunade-sama,“ zařvala Sakura a blonďatá žena se otočila.
,,Ježišmarjá, co se stalo. Temari je pěkně zubožená,“ řekla Tsunade a hrnula se k nim.
Vzala jii na ošetřovnu a prohlédla jí.
,,Je v bezvědomí a zřejmě i v šoku. Má zlomenou levou nohu a pravou ruku a několik žeber. Vnitřní zranění zřejmě nemá, ale jinak jsi jí Sakuro dostala z nejhoršího.“
Sakura se usmála. Tsunade poslala Shikamara ven, aby společně s ní mohli Temari v klidu ošetřit.
Shikamaru čekla skoro celé odpoledne než se k ní mohl podívat. Když Sakura k němu konečně přišla řekla mu že už k ní může, že je vzhůru.
,,Tsunade zařídila hlídače pro klidný převoz kamene,“ dodala ještě když odcházela.
Shikamaru vtrhnul dovnitř pokoje. Temari ležela uvnitř a měla obvázanou celou hlavu. Levou nohu měla v sádře směrem nahoru a pravou ruku taky.
Shika k ní přišel a posadil se na židli. S velkými problémy se na něj otočila.
,,Je mi líto, že jsem tě nedokázel ochránit,“ svěsil hlavu.
Temari mu ji chytla do zdravé ruky,,Ty za to nemůžeš, nebyla jsem dost dobrá.“
,,To neříkej,“ zakřičel na ní, ale všiml si že se lekla ,Promiň, to jsem nechtěl,“ a stisknul jí ruku.
,,Je kámen v pořádku?“ zeptala se Tem.
Shika přikývnul ,,Nepřítele jsme zlikvidovali a do Travnaté ho převeze někdo jiný.“
Temari se podívala zpátky do okna.
,,A víš no….,“ Shika se zakoktal a Temari se zájmem se otočila zpátky,,Víš já… ti chtěl…no to …říci že …to..no MILUJU TĚ!!“ zakřičel, neváhal a políbil Temari na ústa.
Usmála se ,,To jsem chtěl slyšet. Už sis ujasnil své city?“
Shika přikývnul a začal jí líbat. Byl opravdu šťastný, že je v pořádku.
,,No a nechceš se mnou chodit?“ zeptal se jí ostýchavě při té příležitosti
,,Jo,“ odpověděla…….
tak tohle je poslední díl, ale mám další příběh Naruto*Hinata tak si ho nezapomeňte taky přečíst.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L - Těžká zranění a v další větě už v lepším stavu? Cesta tam trvala déle než potom do Konohy a navíc prakticky nesplnili misi, protože tam nakonec poslali jiný tým. Až na pár menších detailů byla celá ta povídka dobrá, ale chtělo by to na tom ještě zapracovat. Ty první díly se mi líbily víc než tenhle konec.
Naruto Online OAS - Bandai
TADY
To je faktick suprový!!
no ono už tadyc je ale tak kdo to neví tak mu dám odkaz https://konoha.cz/?q=node/29012
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz
super teším sa na Naru*Hina
Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem"
tesim se
Naposled........
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz